Λοιπον πρωτες εντυπωσεις: Αυτο που φαινεται αμεσως ειναι η σημαντικη βελτιωση στην ανεση της αναρτησης. Το ΝΗΒΑ παταει πιο καλά, πιο αρχοντικα, με μεγαλυτερο τσαμπουκα. Τα FRONTEIRA μαλακωνουν καμποσο την αναρτηση, φανταζομαι λογω ψηλου 80ριου προφιλ. Ρε παιδια, παλια νομιζα οτι εφταιγαν το ΚΑΥΑΒΑ που φοραω και ηταν δυσαρεστη η αναρτηση στην ασφαλτο. Τωρα νομιζω οτι μαλλον εφταιγαν τα 70ρια KUMHO. Χωμα δεν προλαβα ακόμα.
Μετα τo εβγαλα Αττικη οδο για δοκιμη ψηλης ταχυτητας! Πανω απο τα 100 αρχισαν παλι τα τρεμουλα που μολις λιγο καιρο πριν ειχα ξεφορτωθει με ζυγοσταθμιση αξονων μεταδοσης. Γνωστο οτι τα FEDIMA ζυγοσταθμιζονται δυσκολα, με αποτελεσμα πολυ τρεμουλο που αυξανοταν με την ταχυτητα, στα 130 χτυπαγαν και τα δοντια μου. Αποφασισα λοιπον να ακολουθησω συμβουλη του φιλου sef και του συντροφου pkatsab και εκανα ζυγοσταθμιση τροχων πανω στο αυτοκινητο στο μαστορα στην πλατεια στο Ιλιον.
pkatsab έγραψε:Ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο στα δυτικά κάνει κάποιος στην στρογγυλή πλατεία στο Ίλιον (εκεί που είναι τα Μακ Ντόναλντς), κάνοντας το γύρο της πλατείας, αμέσως μετά το δρόμο που ανεβαίνει προς Πετρούπολη (που στη γωνία του είναι τα ΜακΝτόναλντς) ανεβαίνεις την ανηφορίτσα αφήνοντας την πλατεία, προχωρας λιγα μέτρα κι έφτασες. Λίγο ζοχάδας συνήθως αλλά καλός.
Ο μαστορας ειναι ενδιαφερων τυπος! ειχε κεφια ( δεν ηταν ζοχαδας) κερασε και ουισκακι! Μετα βουρ στην Εθνικη για δοκιμη. Αλλο πράμα! Βούτυρο! Τα τρεμουλα στα φυσιολογικα ορια που ηταν πριν, θορυβος στα 130 ο ιδιος με τα KUMHO (πολυ χαμηλος) ενω φοβόμουνα οτι θακανεπαραπάνω. Πολυ πρωτα μιλαμε. Στα 130 το αυτοκινητο βραχος, χωρις καμμια ασαφεια τιμονιου.
Μολις τα χωματισω θα ενημερωσω περαιτερω. Παντως ως τωρα γουσταρω πολυ περισσοτερο απο τα Kumho.