Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Δημοσίευσηαπό dolfin » 10 Δεκ 2004, 10:40

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Σκοπεύω να αγοράσω ένα NIVA 25y. και να αφήσω το sumurai που τόσα προβλήματα μου έχει δημιουργήσει

Μπορείτε να με πληροφορίσετε για την κατανάλωσή του;
Γιατί ειλικρινά στο θέμα αυτό δεν έχω βρεί μια απάντηση
Η επίσημη αντιπροσωπία που δίνει 15 λίτρα / 100 χιλ στη πόλη και
9 λίτρα εκτός

Ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα;

Αν ναί πως δικαιολογείται η υψηλή κατανάλωση των 15 λ/ωρα αφού ο κινητήρας είναι multi injection (πολλαπλών σημείων);

Επίσης έχω ακούσει ότι στην αρχή παρουσιάζονται προβλήματα που στενοχωρούν τον νεό ιδιοκτήτη και δεν είναι σωστό να τα παρουσιάζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο

Ευχαριστώ
dolfin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 10 Δεκ 2004, 10:27

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Δεκ 2004, 10:51

Φίλε dolfin γεια,
Καταρχήν να σε συγχαρώ για την απόφασή σου να δώσεις το samurai και να πάρεις niva :D :D :D :D :D :D :D
Μη σε πάρουν χαμπάρι μόνο οι γιαπωνέζοι "γείτονες" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Σοβαρά τώρα:
1. Τα 15 λίτρα/100 χλμ είναι άκρως υπερβολικά, μάλλον γύρω στα 11 παίζει ανάλογα με το πόδι σου βεβαίως. Εμένα η μέση κατανάλωση σε μικτές συνθήκες (αυτοκινητόδρομος + πόλη αλλά όχι πολλή κίνηση) είναι περίπου 10,5 λίτρα. Βέβαια έχω το μονού ψεκασμού και ελαφρύ πόδι :razz:
2. Έχεις δίκιο όσον αφορά τα προβλήματα "νεότητας", είναι εκνευριστικό αλλά από την άλλη λύνονται εύκολα και φτηνά. Αυτό είναι ένα "κουσούρι" που κουβαλάνε τα Niva πολλά χρόνια :evil: :evil:
Αν πάντως το θέλεις πραγματικά, μη σε ενοχλεί το γεγονός, θα συνηθίσεις γρήγορα :D :D :D :D
Άντε, καλοτάξιδο και πέρνα να σε δούμε από κοντά όταν το πάρεις με το καλό :wink: :wink:
Α, καλώς ήρθες στην παρέα μας :P :P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό padelis » 10 Δεκ 2004, 11:00

φίλε dolfin

η κατανάλωση του είναι 10 άντε 11 λίτρα / 100 χιλ σε μικτή χρήση.

Παιδικές ασθένειες υπάρχουν λίγες αλλά ξεπερνιούνται γρήγορα γιατί το μαθαίνεις.

Το δικό μου μετά από 1 1/2 χρόνο και 42000 χλμ δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα απολύτως και του κάνω ότι μπορώ.

Αν το θές περισσότερο για εκτός δρόμου θα σου έλεγα να μη πάρεις με υδραυλικό τιμόνι.

Αντε και καλοτάξιδο!!!
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Δεκ 2004, 12:24

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Αντώνη και τον Παντελή.

Η μικτή μου χρήση είναι περίπου 10,5 lt.

Σε εθνική οδό 7 - 8 lt.

Τις παιδικές ασθένειες μην τις φοβάσαι, δυναμώνουν μετέπειτα τον οργανισμό (sorry το οχημα)
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

ΔΙΑΦΩΝΩ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 10 Δεκ 2004, 13:19

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός καινούργιου NIVA 1700i μοντέλο 2004 με 16.000 χλμ. Έχουμε και λέμε. Με ελαστικά 205/75/15 και 15άρες ζάντες (σιδερένιες VITARA που κάνουν μια χαρά στο NIVA) η κατανάλωση κυμένεται σε συνθήκες πόλης με πολλή κίνηση και καθημερινή χρήση γύρω στο 15,3 ενώ στην εθνική γύρω στο 10.5.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα το NIVA παρουσιάζει αρκετά μικροπροβληματάκια τον πρώτο καιρό που σου ψιλοσπάνε τα νεύρα αλλά σιγά σιγά ανακαλύπτεις πως δεν είναι και τόσο σοβαρά. Απλά θέλει λίγο να τα κυνηγήσεις στην αντιπροσωπεία και το αμάξι βρίσκει τον δρόμο του. Στην αρχή ήμουν τσατισμένος γιατί έλεγα ότι καινούργιο αμάξι πήρα και πάλι φράγκα θα σκάω. Στην πορεία όμως ανακάλυψα ότι σπάνεια χρειάστηκε να πληρώσω για κάτι από όλα αυτά τα χαζά πάνω από 20euro.
Το κακό νομίζω πως έχει να κάνει με την ποιότητα λειτουργίας του τζιπ.
Τρεμουλιάσματα, περίεργοι ήχοι, ψιλομπουκώματα και αστάθειες στο ρελαντί που όμως δεν αποτελούν βλάβες και σιγά σιγά τα συνηθίζεις.
Η ουσία είναι πως πολύ δύσκολα θα σε αφήσει ενώ δύσκολα θα σου βγάλει σοβαρή βλάβη. Το πολύ πολύ να αλλάξεις κάποιους αισθητήρες στην αρχή άντε και δυναμό σε ποιό ακραία περίπτωση τα οποία όμως καλύπτονται από την εγγύηση.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσίευσηαπό dolfin » 13 Δεκ 2004, 11:23

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Αρα σωστά δίνει η αντιπροσωπία την κατανάλωση των 15 λ/ω στην πόλη.
Αυτά τα προβληματάκια αν σου συμβούν μακριά απο την πόλη τι γίνεται;
Σου χαλούν τη διάθεση και σου γεννούν τον φόβο οτι κάθε στιγμή μπορεί να παρουσιαστεί και αλλο.

Ηθελα να άλλαζα το sumurai 12 ετών για να πάρω ένα καινούργιο αυτοκίνητο που να μην έχω προβλήματα τουλάχιστο μια πενταετία

Εσύ απο την εμπειρία του καινούργιου αυτοκινήτου σου τι με συμβουλεύεις

ευχαριστώ μανώλης
απο Ηράκλειο Κρήτης
dolfin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 10 Δεκ 2004, 10:27

Re: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 14 Δεκ 2004, 06:34

dolfin έγραψε:Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Αρα σωστά δίνει η αντιπροσωπία την κατανάλωση των 15 λ/ω στην πόλη.
Αυτά τα προβληματάκια αν σου συμβούν μακριά απο την πόλη τι γίνεται;
Σου χαλούν τη διάθεση και σου γεννούν τον φόβο οτι κάθε στιγμή μπορεί να παρουσιαστεί και αλλο.

Ηθελα να άλλαζα το sumurai 12 ετών για να πάρω ένα καινούργιο αυτοκίνητο που να μην έχω προβλήματα τουλάχιστο μια πενταετία

Εσύ απο την εμπειρία του καινούργιου αυτοκινήτου σου τι με συμβουλεύεις

ευχαριστώ μανώλης
απο Ηράκλειο Κρήτης


Για μένα είναι μία πολύ καλή αγορά που θα την καταλάβεις μετά από 20.000χλμ όταν και η κατάσταση θα έχει σταθεροποιηθεί. Να μείνεις αποκλείεται. Ότι βλαβίτσες βγάζει είναι χαζές για να μείνεις. Απλώς θα βλέπεις στην αρχή το check engine να σου ανάβει. Θα αλλάξεις τους αισθητήρες που χρειάζονται (εγώ άλλαξα 3 μέσα στην εγγύηση) στην αντιπροσωπεία και όλα ok μετά. Έχω αλλάξει επίσης μόνος μου τα πιτσιλιστήρια από τα τζάμια αφού τα μαμίσια είναι της πλάκας (από το PRAKTIKER τα πήρα 15Euro). Τέλος άλλαξα και ζαντολάστιχα γιατι τα μαμίσια δεν μου άρεσαν. Μου έχει μείνει να αλλάξω και τους καθρέπτες γιατί ψιλοκλέινουν με τον αέρα ειδικά το καλοκαίρι με τις ζέστες (κόστος 60Euro). Τέλος στην χειρότερη περίπτωση (σε μένα δεν έτυχε αλλά έχει τύχει σε άλλους) να χρειαστεί να αλλάξεις και δυναμό. Βάζοντας ένα BOSCH ξενοιάζεις και από τα ηλεκτρικά.
Μετά θα περάσει πολύς καιρός για να ξανασχοληθείς.
Με άλλα λόγια αν στην τελιική τιμή υπολογίσεις καμιά +300Euro που θα τα ρίξεις στο αμάξι με το που το πάρεις καθάρισες. Αν αλλάξεις και ζαντολάστιχα πας στα 750Euro (με μεταχειρισμένες 15" από VITARA).
Με άλλα λόγια κάνεις κάποια πράγματα που σε άλλα αυτοκίνητα τα κάνουν οι αντιπροσωπείες. Το τζιπ είναι σκύλος και πολύ δυνατό στο χώμα. Και μένα με στενοχωρούσαν αυτά στην αρχή αλλά μετά τα παραπάνω, τα ξεπέρασα γρήγορα. Αν τώρα σκέφτεσαι τα παραπάνω τι να πω. Εξαρτάται τι κριτήρια βάζει κανείς. Πάμφτηνα ανταλλακτικά και service. Απλώς βάλε καμιά 300άρα στην άκρη. Έτσι και αλλιώς πάμφτηνο είναι.

ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ NIVA.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2004, 21:21

συμφωνώ με τα ανωτέρω των συντρόφων

στην αρχή και όταν δεν το έχεισ συνηθίσει, νομίζεις πως το όχημα διαλύεται

μετά απλά συνηθίζεις

στο τέλος απορείς πως (πιθανώς) στο παρελθόν σκεπτόσουν άλλα 4χ4

επίσης απορείς με κάτι wranglerάδες που σκάνε το μισό προϋπολογισμό του Ουζμπεκιστάν για mods
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό iokasti » 11 Ιαν 2005, 19:35

Όσο αφορά τα υπόλοιπα το NIVA παρουσιάζει αρκετά μικροπροβληματάκια τον πρώτο καιρό που σου ψιλοσπάνε τα νεύρα αλλά σιγά σιγά ανακαλύπτεις πως δεν είναι και τόσο σοβαρά. Απλά θέλει λίγο να τα κυνηγήσεις στην αντιπροσωπεία και το αμάξι βρίσκει τον δρόμο του. Στην αρχή ήμουν τσατισμένος γιατί έλεγα ότι καινούργιο αμάξι πήρα και πάλι φράγκα θα σκάω. Στην πορεία όμως ανακάλυψα ότι σπάνεια χρειάστηκε να πληρώσω για κάτι από όλα αυτά τα χαζά πάνω από 20euro.
Το κακό νομίζω πως έχει να κάνει με την ποιότητα λειτουργίας του τζιπ.
Τρεμουλιάσματα, περίεργοι ήχοι, ψιλομπουκώματα και αστάθειες στο ρελαντί που όμως δεν αποτελούν βλάβες και σιγά σιγά τα συνηθίζεις.
Η ουσία είναι πως πολύ δύσκολα θα σε αφήσει ενώ δύσκολα θα σου βγάλει σοβαρή βλάβη. Το πολύ πολύ να αλλάξεις κάποιους αισθητήρες στην αρχή άντε και δυναμό σε ποιό ακραία περίπτωση τα οποία όμως καλύπτονται από την εγγύηση.


Αμαν τέτοια λέγετέ μας να χαιρόμαστε ::roll:
Και έχω δει και σε άλλα posts παρόμοιες μαρτυρίες.
Και έχω παραγγείλει 25y. Είμαι χαρούμενη μεν, αλλά απ'ότι φαίνεται θα ρίξω τρέξιμο α'λα Βέγγος στην LADA.
Και δεν έχει στον Πειραιά εξουσ.συνεργείο.
Και θα χω και τον άντρα μου να μου κάνει τον έξυπνο :firestarter:
Θέ μου καν'το θαύμα σου, το δικό μου niva να μην παρουσιάσει κανένα πρόβλημα [-o<
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΕ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 11 Ιαν 2005, 23:36

Μην αγχώνεσε Ιοκάστη. Αλήθεια τι αμάξι έχει ο άντρας σου? Μην ξεχνάς ότι παίρνεις ένα από τα πιό σκληροτράχηλα τζιπ. Μπορεί σε ποιότητα καμπίνας, πλαστικών να υστερεί αλλά σε μηχανική αντοχή δίνει ρέστα. Σιγά σιγά θα ανακαλύψεις την αξία του. Απλώς στην αρχή σε κάθε service που θα το πηγαίνεις θα αλλάζεις και κανά αισθητήρα μέχρι να εξαλειφθούν τελείως τα προβλήματα. Τέλος για χαζομαλακιούλες τύπου καθρέπτες πιτσιλιστίρια και άλλα τέτοια να ναι καλά το PRAKTIKER. Όταν στην 10ετία ο άντρας σου θα τρέχει για διάφορα που θα του βγάζει το αμάξι του εσύ θα κοιμάσε ήσυχη. Απλώς πίεσε την αντιπροσωπεία να σου αλλάξει σιγά σιγά έστω τους αισθητήρες που έχουν πρόβλημα. Τέλος μην απασχολείς το μυαλό σου με μικροαστικές αντιλήψεις του τύπου θα μου κάνουν πλάκα και τέτοια. ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ. ΕΚΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Όπως έιχα διαβάσει και σε ένα έξυπνο άρθρο για το NIVA στα σαλόνια δεν είναι και ότι καλύτερο (στερεί σε πολυτέλεια) αλλά στα αλώνια είναι από τους τελευταίους βασιλιάδες που έχουν απομείνει. Έχω κάνει 19.000 χλμ. χωρίς προβλήματα πέρα αυτών που σου έχω αναφέρει. Χτες γύρισα από την Οίτη. Το σκισα. Στην κυριολεξία του πέταξα τα μάτια έξω. Κατάφερα και το κόλλησα σε ψηλό ανάχωμα με την κοιλιά από μαλακία δική μου. Αν δεις που το πήγα θα μείνεις άφωνη. Εκεί υπερέχει. Κανένα πρόβλημα. Γύρισα Αθήνα και όλα μέλι γάλα. Αυτά....

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό iokasti » 12 Ιαν 2005, 09:15

Βασικά μαζί πορευόμαστε ... αυτοκινητιστικώς (ένα corsa έχουμε το οποίο μπορεί και να μην το δώσουμε).
Οι ανησυχίες του έχουν σχέση με το χρέος και με την κοροϊδία του θέματος, αν παρουσιάζει συχνά προβλήματα. Σίγουρα δεν είναι και οτι πιο ευχάριστο το γεγονός του ότι από το εργοστάσιο έχουν έστω και αυτές τις ατέλειες, αλλά γουστάρω που είναι τόσο καλό εκτός δρόμου. Βαριέμαι όμως με την πιθανότητα του να πηγαίνω συχνά στο συνεργείο και δεν θα είναι και κοντά στο σπίτι μου. :?
Για τις αντιδράσεις των άλλων σαφώς και δεν υπάρχει κόμπλεξ.
Πάντως τα βουνά και τα ... λαγγάδια τα αγαπάμε και οι δύο γι αυτό θέλαμε οπωσδήποτε τζιπ.
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

Δημοσίευσηαπό salagata » 12 Ιαν 2005, 12:36

Αγαπητέ Dolphin γενικά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Αφού είχες Samurai σημαίνει ότι είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής εκτός δρόμου οχήματος, άρα θόρυβοι, επιδόσεις εντός δρόμου κλπ δεν αποτελούν πρωτεραιότητές σου.
Εχω το 1,7ι μονού ψεκασμού και αρκετοί φίλοι μου έχουν το mpi.
Όσον αφορά την κατανάλωση έχει μεγάλη σημασία το σετ ελαστικών που φοράς. Στην αρχή είχα 175 σε 16άρες ζάντες (της μάνας του) και έκαιγε στην εθνική 8-8,5 λίτρα στα 100 χλμ. Μόλις έβαλα 195/80/15 Bridgestone ανέβηκε στα 10-10,5. Εντός αστικού κύκλου δεν έχω εμπειρίες (ας έιναι καλά η vespa). Η κατανάλωση των φίλων μου με τα πολλα΄πλού ψεκασμού είναι παρόμοια. Πιθανώς τα 15 λιτ που σου είπαν να αφορούν την εντός πόλης κίνηση.

Όσον αφορά την αξιοπιστία η αλήθεια είναι ότι υπάρχει διακύμανση μεταξύ των εκάστοτε αυτοκινήτων. Άλλα έχουν βγεί σκυλιά στην κυριολεξία και άλλα έχουν βγάλει το λάδι στους ιδιοκτήτες τους μέχρι να τα φέρουν σε ικανοποιητικό επίπεδο. Δεν είναι τυχαία η γνώμη αρκετών ιδιοκτητών ότι είναι καλύτερο να αγοράζεις μεταχειρισμένο NIva καθώς θα έχει αρκετά προβλήματά του λυμένα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Η προσωπική μου άποψη έιναι ότι το καινούργιο (πολλαπλού ψεκασμού mpi) λόγω πολυπλοκότητας (βλ αισθητήρες υδραυλικές βαλβίδες κλπ) και ούτως ή αλλως ελειπούς εμπλοκής της αντιπροσωπείας, παρουσιάζει μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίσει ψιλοβλάβες που θα σε εκνευρίσουν. Σημειωτέον ότι πολλές από τις βλάβες αυτές (πχ check engine) εμφανίζονται και σε άλλα αυτοκίνητα αλλά αντιμετωπίζονται πιο προσεκτικά από τις αντιπροσωπείες τους κατά την εγγύηση και ο ιδιοκτήτης ούτε τις καταλαβαίνει ενδεχομένως.
Φίλος δικός μου πούλησε το Niva του (MPI) λόγω του check engine, και της αδυναμίας του αυτοκινήτου να ξεπεράσει τα 120 χιλ, ενώ ήταν ενθουσιασμένος με την εκτός δρόμου συμπεριφορά του.
Ο επόμενος ιδιοκτήτης άλλαξε κάποιους αισθητήρες (εκτός εγγύησης) και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Τη Δουλειά αυτη έπρεπε να την έχει κάνει η αντιπροσωπέια στην εγγύηση.
Κατά τα άλλα θα πρέπει να περιμένεις στην αρχή βλάβες που σχετίζονται με τα ρουλεμάν του κιβωτίου και ίσως (πολυ πιο σπάνια) των διαφορικών που αν τά αλλάξεις με καλύτερης ποιότητας λύνεις τα προβλήματά σου. Γενικα το ευτύχημα έιναι τα φθηνά ανταλακτικά και η γενική δομική αντοχή του αυτοκινήτου ώστε οι παραπάνω επισκευές να κοστιζουν σε σένα όσο ίσως το σέρβις ενός αντιστοιχων ικανοτήτων όχημα.

Εγώ πάντως παρότι μου έβγαλε αρκετές βλαβες στην αρχή το κράτησα και θα το κρατήσω καθότι ένα Niva το εκτιμάς με τα χρόνια.
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Δημοσίευσηαπό gtsit » 13 Ιαν 2005, 12:25

iokasti έγραψε:Βασικά μαζί πορευόμαστε ... αυτοκινητιστικώς (ένα corsa έχουμε το οποίο μπορεί και να μην το δώσουμε).
Οι ανησυχίες του έχουν σχέση με το χρέος και με την κοροϊδία του θέματος, αν παρουσιάζει συχνά προβλήματα. Σίγουρα δεν είναι και οτι πιο ευχάριστο το γεγονός του ότι από το εργοστάσιο έχουν έστω και αυτές τις ατέλειες, αλλά γουστάρω που είναι τόσο καλό εκτός δρόμου. Βαριέμαι όμως με την πιθανότητα του να πηγαίνω συχνά στο συνεργείο και δεν θα είναι και κοντά στο σπίτι μου. :?
Για τις αντιδράσεις των άλλων σαφώς και δεν υπάρχει κόμπλεξ.
Πάντως τα βουνά και τα ... λαγγάδια τα αγαπάμε και οι δύο γι αυτό θέλαμε οπωσδήποτε τζιπ.


Ωραίο το corsaki πάντως. Κοροιδία δεν υπάρχει. Σου είπα, θα τρέξεις λίγο μέχρι τα 20.000 χλμ. μέχρι να βρει το δρόμο του. Αφού τελείώσει η εγγύηση πήγαινε το στον Κωνσταντόπουλο για service και τα σχετικά και δεν θα χεις κανένα πρόβλημα. Είναι τζιπ παλιάς λογικής και αυτό το κάνει σκυλί. Αυτό όμως το κάνει να έχει και προβλήματα ποιότητας και όχι αντοχής.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες