Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΠΛΟΚΕ και LSD (ξανά)

ΜΠΛΟΚΕ και LSD (ξανά)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 01 Ιαν 2005, 14:30

Αυτή τι στιγμή υπάρχουν δύο "γερμανικά" site με παρόμοια προιοντα και τιμές

http://www.power-trax.de/produkte/locker/locker-e.htm

http://www.lada-sport.de/LADA%20Sport%20English/zubehoer-engl.htm

Τα προιοντα που προσφέρουν είναι τα ιδια ? Γνωρίζει κανείς ?

Αν είναι τα ιδια , γιατί έχουν διαφορετικές τιμές ?

Απαντήσεις παρακαλώ γρήγορα, γιατί κάπου πρέπει να επενδύσουμε τα βραδινά κέρδη .
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Ιαν 2005, 18:59

Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι ίδια. Αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι ότι η Lada Sport δεν τα κατασκευάζει αλλά τα προμηθεύεται από την Ρωσία και τα μεταπουλά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Ιαν 2005, 09:20

Δημήτρη, αν αναφέρεσαι στο K&S δεν είναι το ίδιο με τα προϊόντα του Lada-Sport, το πρώτο είναι 100% μπλοκέ με υποπίεση ενώ τα δεύτερα είναι περιορισμένης (μέχρι 100%).
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 03 Ιαν 2005, 10:19

Metalaxe έγραψε:Δημήτρη, αν αναφέρεσαι στο K&S δεν είναι το ίδιο με τα προϊόντα του Lada-Sport, το πρώτο είναι 100% μπλοκέ με υποπίεση ενώ τα δεύτερα είναι περιορισμένης (μέχρι 100%).


είχα στείλει παλιότερα ένα mail να τους ρωτήσω πως ακριβώς λειτουργεί το δεύτερο Εικόνα (όχι το K&S) και αυτή είναι η απάντηση :

Manos Tourpalis schrieb:

> Dear sir/madame, I would like to pose a question related to
> the LADA manual locker:There is a note about fitting the locker on the
> transfer case differential only. What excactly is the function of the
> locker there? Does it 'devide' the torque between front and rear axle
> from 0-35-100% ?
> Thank you in advance
>


Well, this locker acts as kind of 'limited slip diff' in open mode and
when locked manually it allows maximum torque to both directions (just
as if there were no diff in the tranny).
With this locker locked you may stop if two of your four wheels spin.
By adding a locker in the rear you stop by three wheels spinning and
another one in the front makes you stop if all 4 wheels have no
traction.
Best regards,

Axel

--
de:
power-trax.de
Offroad-Spezialitäten


Αν κατάλαβα σωστά, μιλάει για τοποθέτηση πρώτα στο κεντρικό (και για ροπή 100% μπρός - πίσω, είναι δυνατόν αυτό ή κατάλαβα λάθος ?) και μετά για την τοποθέτηση των υπόλοιπων (rear και front)
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Ιαν 2005, 11:26

Με αυτούς δε βγάζεις άκρη :evil: τους είχα στείλει (στον Axel συγκεκριμένα) mail παλαιότερα και δεν κατάλαβα τι έλεγε :? :?
Για παράδειγμα, στο κείμενο που σου έστειλε λέει
mato έγραψε:Well, this locker acts as kind of 'limited slip diff' in open mode and
when locked manually it allows maximum torque to both directions (just
as if there were no diff in the tranny).
With this locker locked you may stop if two of your four wheels spin. Στο Niva το κεντρικό κλειδώνει ούτως ή άλλως, οπότε δεν έχει νόημα να βάλεις τίποτα
By adding a locker in the rear you stop by three wheels spinning and
another one in the front makes you stop if all 4 wheels have no
traction.
Best regards,

Axel

Επίσης, αν λειτουργεί σαν LSD θα έχει συνεχή εμπλοκή, άρα και μεγαλύτερη φθορά, σε αντίθεση με το K&S.
Άντε ρε παιδιά, βάλτε το κανένας να δούμε τι παίζει :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Ιαν 2005, 12:06

Έχω την εντύπωση ότι τα LSD είναι άχρηστα για το off road, εκτός κι έαν κάποιος ενδιαφέρεται για γρήγορη οδήγηση.

Επίσης, αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα, είναι πως ένα περιορισμένης ολίσθησις μπορεί να είναι από 70% μέχρι 100%;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Ιαν 2005, 12:55

tazmania έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι τα LSD είναι άχρηστα για το off road, εκτός κι έαν κάποιος ενδιαφέρεται για γρήγορη οδήγηση.

Επίσης, αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα, είναι πως ένα περιορισμένης ολίσθησις μπορεί να είναι από 70% μέχρι 100%;

Άχρηστα δεν είναι, τα έχω δει σε trial και δουλεύουν πολύ καλά, μόνο όταν είναι ο ένας τροχός στον αέρα υπάρχει πρόβλημα (λύνεται εν μέρει με το χειρόφρενο), το πρόβλημα είναι ότι επειδή δουλεύουν συνεχώς έχουν αυξημένη φθορά και σε ορισμένες περιπτώσεις (π.χ. στροφή σε βρεγμένο ή ολισθηρό οδόστρωμα) είναι ίσως επικίνδυνα.
Όσο για το δεύτερο, μάλλον έχει κουμπί που το μετατρέπει σε 100%, αλλιώς δεν καταλαβαίνω κι εγώ πως γίνεται αυτό :?
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 03 Ιαν 2005, 18:51

Αντώνη δεν αναφέρομαι στο manual Locker της K+S.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

Στο Site της Power-trax διαφημίζονται 3 LSD.

1. Torsen έως 35% για μπροστά.
2. Friction απο 35% έως 100% (αμφιβάλλω για το 100%) για πίσω
3. Friction Κεντρικό διαφορικό (μοντέλλα 2000 και μετά) . Απ' οτι λέει τοποθετήται στο transfer case και ουσιαστικά όταν το κλειδώνεις έχεις το αποτέλεσμα που έχεις τώρα όταν κλειδώνεις το κεντρικό σου διαφορικό.
Η διαφορά είναι ότι όταν δεν είναι κλειδωμένο μεταβάλει εως και 35% την κατανομή στους δύο αξονες (εντάξει μη βαράτε) όταν οι τροχοί του ενός απο τους δύο έχουν μειωμένη πρόσφυση. Ιδιότητα την οποία δεν έχει το κεντρικό εργοστασιακό διαφορικό .

Το site της Lada Sport φαίνεται να διαφημίζει επίσης τα ανωτέρω τρία διαφορικά, αλλά με αλλες τιμές, και αυτή είναι η απορία μου.

Τουλάχιστον έτσι το καταλάβαινα μέχρι τώρα.

Το mail που παραθέτη ο Αντώνης μου τα αλλάζει λίγο. Φαίνεται σα να λέει ότι είναι LSD για το πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος.

Αντε να βγάλεις άκρη μαζί τους.

Ταζ, διαφωνω ότι δεν κάνουν για off-road.

Δε θα έλεγα όχι για 3 torsen στο νιβα μου, μπροστινό , κεντρικό, πίσω.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες