Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Δημοσίευσηαπό cliff » 12 Ιαν 2005, 19:09

Εάν γράψω όλες τις βλάβες που έβγαλε το Νίβα μέσα στο πρώτο μήνα κυκλοφορίας του θα χλωμιάσετε. :evil:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Ιαν 2005, 08:07

Aπ' οτι καταλαβα ,με τοσα που εχω διαβασει ,τα Νιβα ειναι σαν τα σκαφη,ο ιδιοκτητης τους χαιρεται την μερα που το αγοραζει και την μερα που το πουλαει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Ιαν 2005, 08:27

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό teroulas » 13 Ιαν 2005, 09:07

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 13 Ιαν 2005, 12:51

Δεν μπορώ να καταλάβω. Έχω πιάσει και εγώ 150χλμ για λίγο όμως γιατί δεν ήθελα να το ζορίσω. Σπάνια ξεπερνώ τα 120χλμ. μην πω τα 100χλμ.
Ρε παιδιά παίρνετε το NIVA για να τρέχετε??? Έλεος. δεν έιναι αυτή η χρήση του. Αν θες όχημα γρήγορο 4Χ4 και είσαι βιαστικός πάρε ένα SUV και όχι το NIVA. Όταν όμως με το SUV κολλήσεις το NIVA θα συνεχίζει και θα σταματήσει μόνο για να ξεκολλήσει το SUV. Μιλάμε για μόνιμη τετρακίνηση. Έλεος. Αν παρόλα αυτά προτιμούμε να είμαστε βιαστικοί τότε έχουμε κάνει λάθος επιλογή. ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΑΙΧΤΟ. Δεν έχω 2ο αυτοκίνητο έχω μόνο το NIVA αλλά στην άσφλατο συμβιβάζομαι. Στο χώμα όμως είμαι βασιλιάς. Αυτά.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ

Δημοσίευσηαπό xristost » 13 Ιαν 2005, 22:18

gtsit έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω. Έχω πιάσει και εγώ 150χλμ για λίγο όμως γιατί δεν ήθελα να το ζορίσω. Σπάνια ξεπερνώ τα 120χλμ. μην πω τα 100χλμ.
Ρε παιδιά παίρνετε το NIVA για να τρέχετε??? Έλεος. δεν έιναι αυτή η χρήση του. Αν θες όχημα γρήγορο 4Χ4 και είσαι βιαστικός πάρε ένα SUV και όχι το NIVA. Όταν όμως με το SUV κολλήσεις το NIVA θα συνεχίζει και θα σταματήσει μόνο για να ξεκολλήσει το SUV. Μιλάμε για μόνιμη τετρακίνηση. Έλεος. Αν παρόλα αυτά προτιμούμε να είμαστε βιαστικοί τότε έχουμε κάνει λάθος επιλογή. ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΑΙΧΤΟ. Δεν έχω 2ο αυτοκίνητο έχω μόνο το NIVA αλλά στην άσφλατο συμβιβάζομαι. Στο χώμα όμως είμαι βασιλιάς. Αυτά.

GEORGE
Απο μενα μια μπιρα στον φιλο οταν βρεθουμαι απο κοντα. Γιατι ειναι πολυ σωστος :wink: :wink: :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Re: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΩ

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 13 Ιαν 2005, 23:49

gtsit έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω. Έχω πιάσει και εγώ 150χλμ για λίγο όμως γιατί δεν ήθελα να το ζορίσω. Σπάνια ξεπερνώ τα 120χλμ. μην πω τα 100χλμ.
Ρε παιδιά παίρνετε το NIVA για να τρέχετε??? Έλεος. δεν έιναι αυτή η χρήση του. Αν θες όχημα γρήγορο 4Χ4 και είσαι βιαστικός πάρε ένα SUV και όχι το NIVA. Όταν όμως με το SUV κολλήσεις το NIVA θα συνεχίζει και θα σταματήσει μόνο για να ξεκολλήσει το SUV. Μιλάμε για μόνιμη τετρακίνηση. Έλεος. Αν παρόλα αυτά προτιμούμε να είμαστε βιαστικοί τότε έχουμε κάνει λάθος επιλογή. ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΑΙΧΤΟ. Δεν έχω 2ο αυτοκίνητο έχω μόνο το NIVA αλλά στην άσφλατο συμβιβάζομαι. Στο χώμα όμως είμαι βασιλιάς. Αυτά.

GEORGE


ΕΓΡΑΨΕΣ!!! :hello1:
διοτι το niva :humping: !
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 14 Ιαν 2005, 00:33

Milontas gia thn axiopistia toy NIVA gia dite kai to H2 (to deytero videakh)

http://fuerapiche.eresmas.com/videos.html
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 14 Ιαν 2005, 00:44

JOHNNY έγραψε:Milontas gia thn axiopistia toy NIVA gia dite kai to H2 (to deytero videakh)

http://fuerapiche.eresmas.com/videos.html


56.000 dolaria sthn amerikh.
ghro sto 80.000 me 135.000 euroulakia sthn elleda (metaxirismeno bebea)

Kai exoume parapono me mikra 4x4 poy diathetoyme NIVA , SAMURAI , JIMNY kai ta lipa.

Yparxoun kai xirotera na leme!!!

Na doume to H3 ti koymas einai tora.
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιαν 2005, 12:51

ίσως πήρες αυτοκίνητο της Δευτέρας ή της Παρασκευής

Τότε ή γυρνάνε οι Ρώσοι από τα μπεκρουλιάσματα του ΣΚ ή στη δεύτερη περίπτωση τα αρχίζουν!

ΑΝ κάποιος είναι πραγματικά τυχερός, το Νίβα του είναι της Τετάρτης :twisted:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 17 Ιαν 2005, 11:56

Πήγα για επισκευή σασμαν και ενημερώθηκα οτι έχουν φέρει καινούργια ανταλλάκτικά (νέα σχεδίαση) είναι πιο ανθεκτικά και αντέχουν περίσσοτερο. Το μόνο που μένει ίδιο είναι το περίβλήμα του σασμαν όλα μέσα αλλάζουν γιατι τα καινούργια δεν είναι συμβατα με τα παλαιότερα. Έτσι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις πχ ένα γρανάζι καινουργιο που είναι πιο ανθεκτικό άλλα θα πρέπει να άλλαξεις και ολα τα υπόλοιπα μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ελπίζω να είναι και τοσο καλά οσο μου ειπάνε. Πάντος είναι θετικό που έγινε αυτή η κίνηση απο πλευρά της Lada και ελπίζω να συνέχισει με τη βελτίωση και άλλων ''προβληματικών'' ανταλλακτικών.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gtsit » 17 Ιαν 2005, 14:18

jimbardis έγραψε:Πήγα για επισκευή σασμαν και ενημερώθηκα οτι έχουν φέρει καινούργια ανταλλάκτικά (νέα σχεδίαση) είναι πιο ανθεκτικά και αντέχουν περίσσοτερο. Το μόνο που μένει ίδιο είναι το περίβλήμα του σασμαν όλα μέσα αλλάζουν γιατι τα καινούργια δεν είναι συμβατα με τα παλαιότερα. Έτσι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις πχ ένα γρανάζι καινουργιο που είναι πιο ανθεκτικό άλλα θα πρέπει να άλλαξεις και ολα τα υπόλοιπα μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ελπίζω να είναι και τοσο καλά οσο μου ειπάνε. Πάντος είναι θετικό που έγινε αυτή η κίνηση απο πλευρά της Lada και ελπίζω να συνέχισει με τη βελτίωση και άλλων ''προβληματικών'' ανταλλακτικών.


Πες μας τις εντυπώσεις σου μετά την αλλαγή. Επίσης τα ανταλλακτικά αυτά τα βάζει η LADA ή υπάρχουν είδη μέσα στα σασμάν των πιό καινούργιων NIVA. Το δικό μου είναι μοντέλο 1ος 2004.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό gtsit » 17 Ιαν 2005, 20:42

Και κάτι ακόμη. Το πρόβλημα λύνεται οριστικά? Και αν μπορείς ρώτα τους και κόστος αν δεν ήσουν στην εγγύηση.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 17 Ιαν 2005, 20:51

Το δικό μου είναι μοντέλο 1ος 2004.

Και το δικό μου μοντέλο 19/1/2004 άλλα μέσα στο καλοκαίρι που μου επισκεύασαν πάλι σασμάν δεν είχαν τίποτα καινούργιο γιατι αμα είχαν θα το έβαζαν και δε θα ξαναπήγαινα μετα απο 10000km
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 19 Ιαν 2005, 15:32

Λοιπόν το πήρα σήμερα κατα τις 10 απο το συνεργείο. Άλλαξα και δίσκο γιατι ήταν στα τελιώματά του μου ειπάνε :shock: 27000Km.
Τώρα σχετικά με το κόστος και το είδος της επισκευής.
300€ τα ανταλλάκτικα γρανάζι πέμπτης πιο ανθεκτικό μάζι με αυτο της όπισθεν και κάτι παρελκόμενα περιφεριακά.
300€ ακόμα για τα υπόλοιπα γρανάζια. Ο άξονας μένει ο ίδιος.
Έμενα μου αλλάξανε όλα τα γρανάζια και κάτι τσιμούχες και μου είπαν οτι κανονικά θα πλήρωνα 600€ απο τα οποία τα 300€ ήταν για τη πέμπτη ταχύτητα....
Ο δίσκος πλατό πήγανε 143€ με ΦΠΑ είναι ευρωπαϊκού τύπου μου είπανε και αντέχει περισσότερο απο τον μαμά.
Τώρα θέλει στρώσιμο 3000km με όριο τα 120km/h για να στρώσουν τα γρανάζια και όχι απότομα καρφώματα γκαζώματα κατεβάσματα και τέτοια.
Πάντος όταν αφήνω συμπλέκτη με νεκρά μέσα ακούγετε θόρυβος και έαν πατήσω συμπλέκτη σταματάει. Ελπίζω να στρώσει και να μην ακούγετε μετα το στρώσιμο του κιβωτίου ταχυτήτων γιατι αλλίως μου ετοιμάζει νεές περιπέτειες. :?
Πως τις βλέπετε τις τιμές; :?:
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες