Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Δημοσίευσηαπό teroulas » 19 Ιαν 2005, 15:39

Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη :bang:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 19 Ιαν 2005, 15:54

teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη :bang:


...και με λίγη εξάσκηση, μόνο με Παρασκευή :shock:

χωρίς πλάκα τώρα, το οτι συνεχίζει να κάνει θόρυβο (ο οποίος σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη) είναι ok ? τι λέει ο μηχανικός σου ?? (δεν θέλω να σε ανησυχήσω, ρωτάω να μάθω).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 19 Ιαν 2005, 16:22

Μου είπαν οτι μόλις στρώσει το κιβώτιο δε θα ακούγετε. Αυτό ελπίζω και εγώ. Θα δείξει συντόμα
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2005, 16:42

jimbardis έγραψε:Μου είπαν οτι μόλις στρώσει το κιβώτιο δε θα ακούγετε. Αυτό ελπίζω και εγώ. Θα δείξει συντόμα


Έχω κάνει 19.000χλμ και αυτό με το θόρυβο με το συμπλέκττη μου το κάνει από τότε που το πήρα καινούργιο. Τώρα το κάνει λιγότερο. Ποτέ όμως δεν μου παρουσιάστηκε πρόβλημα με το σασμάν. Thanks για τις πληροφορίες. Δεν πλήρωσες τίποτα φαντάζομαι. Εργασία? Πόσο πάει το μαλλί? Ή οι τιμές περιέχουν και την εργασία?

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2005, 16:48

jimbardis έγραψε:Λοιπόν το πήρα σήμερα κατα τις 10 απο το συνεργείο. Άλλαξα και δίσκο γιατι ήταν στα τελιώματά του μου ειπάνε :shock: 27000Km.
Τώρα σχετικά με το κόστος και το είδος της επισκευής.
300€ τα ανταλλάκτικα γρανάζι πέμπτης πιο ανθεκτικό μάζι με αυτο της όπισθεν και κάτι παρελκόμενα περιφεριακά.
300€ ακόμα για τα υπόλοιπα γρανάζια. Ο άξονας μένει ο ίδιος.
Έμενα μου αλλάξανε όλα τα γρανάζια και κάτι τσιμούχες και μου είπαν οτι κανονικά θα πλήρωνα 600€ απο τα οποία τα 300€ ήταν για τη πέμπτη ταχύτητα....
Ο δίσκος πλατό πήγανε 143€ με ΦΠΑ είναι ευρωπαϊκού τύπου μου είπανε και αντέχει περισσότερο απο τον μαμά.
Τώρα θέλει στρώσιμο 3000km με όριο τα 120km/h για να στρώσουν τα γρανάζια και όχι απότομα καρφώματα γκαζώματα κατεβάσματα και τέτοια.
Πάντος όταν αφήνω συμπλέκτη με νεκρά μέσα ακούγετε θόρυβος και έαν πατήσω συμπλέκτη σταματάει. Ελπίζω να στρώσει και να μην ακούγετε μετα το στρώσιμο του κιβωτίου ταχυτήτων γιατι αλλίως μου ετοιμάζει νεές περιπέτειες. :?
Πως τις βλέπετε τις τιμές; :?:


Αυτό με τον θόρυβο στο συμπλέκτη στο έκανε και με το παλιό σασμάν ή μόνο μετά την αλλαγή με το νέο?

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Ιαν 2005, 17:18

mato έγραψε:
teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη :bang:


...και με λίγη εξάσκηση, μόνο με Παρασκευή :shock:

χωρίς πλάκα τώρα, το οτι συνεχίζει να κάνει θόρυβο (ο οποίος σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη) είναι ok ? τι λέει ο μηχανικός σου ?? (δεν θέλω να σε ανησυχήσω, ρωτάω να μάθω).


Δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το ρουλεμάν του συμπλέκτη πρέπει να είναι. Θεωρητικά το άλλαξαν με την αλλαγή του δίσκου και δεν ξέρω γιατί ακούγεται.


Όσον αφορά το γρανάζι πέμπτης, τα πράγματα έχουν ως εξής:

Το εργοστάσιο* διαπίστωσε ελάττωμα στο υπάρχον γρανάζι (το παλιό που είχες φίλε jimbardis) και το άλλαξε. Το νέο γρανάζι δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να θέλουν όλα άλλαγμα (γι' αυτό και το μεγάλο κόστος). Τα υπόλοιπα γρανάζια δεν έχουν ελάττωμα, απλά πρέπει ν' αλλάξουν γιατί δεν ταιριάζουν με το νέο.

Όντως, το καλοκαίρι δεν υπήρχαν τα νέα γρανάζια.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2005, 17:25

tazmania έγραψε:
mato έγραψε:
teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη :bang:


...και με λίγη εξάσκηση, μόνο με Παρασκευή :shock:

χωρίς πλάκα τώρα, το οτι συνεχίζει να κάνει θόρυβο (ο οποίος σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη) είναι ok ? τι λέει ο μηχανικός σου ?? (δεν θέλω να σε ανησυχήσω, ρωτάω να μάθω).


Δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το ρουλεμάν του συμπλέκτη πρέπει να είναι. Θεωρητικά το άλλαξαν με την αλλαγή του δίσκου και δεν ξέρω γιατί ακούγεται.


Όσον αφορά το γρανάζι πέμπτης, τα πράγματα έχουν ως εξής:

Το εργοστάσιο* διαπίστωσε ελάττωμα στο υπάρχον γρανάζι (το παλιό που είχες φίλε jimbardis) και το άλλαξε. Το νέο γρανάζι δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να θέλουν όλα άλλαγμα (γι' αυτό και το μεγάλο κόστος). Τα υπόλοιπα γρανάζια δεν έχουν ελάττωμα, απλά πρέπει ν' αλλάξουν γιατί δεν ταιριάζουν με το νέο.

Όντως, το καλοκαίρι δεν υπήρχαν τα νέα γρανάζια.


ΩΧΧΧ με βλέπω να πηγαίνω και εγώ για γρανάζια αν όλα τα NIVA τα δίνουν έτσι. Το έχω πάρει και ίδια εποχή με τον φίλο τον jimbardis. Ωστόσο μέχρι τώρα δεν μου έχει βγάλει τίποτα από σασμάν. (19000ΧΛΜ)

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2005, 17:29

Πάντως αυτό με το θόρυβο στο συμπλέκτη μου το κάνει κυρίως σε ανηφόρα σταματημένος με νεκρά. Όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματάει.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 19 Ιαν 2005, 18:50

αμα σταματαει πατωντας το πεταλι ειναι το ρουλεμαν του μπριτζιρεκ(του αξονα που περιστρεφεται με το δισκο μαζι) μολις πατας απομονονει και για αυτο σταματαει(οπως ειπε και ο φιλος ο ταζ).Αυτο ακουγεται παντου αμα το παρατηρησεις αλλα απιροελαχιστα, οταν αρχιζει να φθιρεται το ρουλεμαν τοτε ακουγεται εντονα.Το ερωτημα ειναι μηπως δεν το αλλαξαν? :?
Παντως δεν ειναι καθολου σοβαρο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2005, 19:05

kotsidakias έγραψε:αμα σταματαει πατωντας το πεταλι ειναι το ρουλεμαν του μπριτζιρεκ(του αξονα που περιστρεφεται με το δισκο μαζι) μολις πατας απομονονει και για αυτο σταματαει(οπως ειπε και ο φιλος ο ταζ).Αυτο ακουγεται παντου αμα το παρατηρησεις αλλα απιροελαχιστα, οταν αρχιζει να φθιρεται το ρουλεμαν τοτε ακουγεται εντονα.Το ερωτημα ειναι μηπως δεν το αλλαξαν? :?
Παντως δεν ειναι καθολου σοβαρο.


Απειροελάχιστα ακούγεται και μένα ουφφφφ ησύχασα τώρα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 20 Ιαν 2005, 09:39

Δεν πλήρωσες τίποτα φαντάζομαι. Εργασία? Πόσο πάει το μαλλί? Ή οι τιμές περιέχουν και την εργασία?

Εργασία πλήρωσα τυπικά μόνο για το δίσκο 4,5€ γιατί το είχανε σηκώσει το αμάξι και δε θα μου την χρεώναν κανονικά. :D
Οσό για τις τιμές είναι μόνο των ανταλλάκτικών χωρίς εργασία.
Το νέο γρανάζι δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να θέλουν όλα άλλαγμα (γι' αυτό και το μεγάλο κόστος). Τα υπόλοιπα γρανάζια δεν έχουν ελάττωμα, απλά πρέπει ν' αλλάξουν γιατί δεν ταιριάζουν με το νέο.

Αυτό μου εξήγησαν και εμένα οτι θα τα άλλαζαν όλα ετσι και αλλίως γιατι δεν υπάρχει συμβατότητα του νέου με τα παλία αρα μάλλον δε μπορείς να αλλάξεις μονο της πέμπτης και τα σχετικά με 300€ αλλά θα πρέπει να πάρεις όλο το πακέτο 600€ συν extra την εργασία. :cry: Εμένα το κρατήσαν 2 μέρες μέσα αρα δεν είναι απλή υπόθεση η αλλαγή τους ή είχαν πολυ δουλεία. :wink:
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gtsit » 20 Ιαν 2005, 11:59

Ίσως με σασμάν από 1600 που είναι σκυλιά να κοστίζει λιγότερο η όλη ιστορία.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό salagata » 22 Ιαν 2005, 14:19

Η αλλαγή με τα νέα γρανάζια γίνεται μόνο στα σαζμάν των 1.7 MPI η γίνεται και στα παλαιότερα με τον ψεκασμό μονού σημείου;
Διαφορά στο θόρυβο του σαζμάν υπάρχει;
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 22 Ιαν 2005, 16:08

Παληκαρια τωρα που θα το παρω λεω να του βαλω τα fedima 195R16 χρειαζετε να βαλω προσθηκες η τα παιρνει και ετσι πανω??Και κατι αλλο σημαντικο το διαφορικο οπως διαβασα πριν θα ειναι αλλαγμενο?Κατι για καινουρια γραναζια της 5ης διαβασα ισχυει αυτο και πως θα το ξερω αν εχει τα καινουρια μεσα :?:
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 22 Ιαν 2005, 19:02

salagata έγραψε:Η αλλαγή με τα νέα γρανάζια γίνεται μόνο στα σαζμάν των 1.7 MPI η γίνεται και στα παλαιότερα με τον ψεκασμό μονού σημείου;
Διαφορά στο θόρυβο του σαζμάν υπάρχει;


Λογικά γίνεται, αλλά δεν έχει νόημα. Τα πρώτα 1700 mpi είχαν το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες