Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τελική Ταχύτητα Niva

Τελική Ταχύτητα Niva

130 - 135
6
25%
136 - 140
4
17%
141 - 145
3
13%
146 - 150
2
8%
151 - 155
1
4%
156 - 160
4
17%
161 - Πλάκα μου κάνεις
4
17%
 
Σύνολο ψήφων : 24

Τελική Ταχύτητα Niva

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Ιαν 2005, 10:40

Επείδη με έχετε κουφάνει, ποιά είναι η μεγαλύτερη τελική που έχετε πιάσει με το Νιβα σας (ανεξαρτήτως συνθηκών).

Αντε μη τα πάρω και απογειωθώ
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό mato » 12 Ιαν 2005, 10:55

"Ψήφισα". 140+ με τα ΑΤ.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Ιαν 2005, 10:59

Επιπλέον να προσθέσω ότι σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου , ένα stock niva (με λάστιχα 175 80 16) σε απόλυτη κατηφόρα (ώστε να ανεβάσει ο κινητήρας 5900 με 5η) , θα επιανε θεωρητικά 197,4 km
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Ιαν 2005, 11:15

Αν και είμαι ο πλέον αναρμόδιος να απαντήσω (δεν το πατάω γενικά καθόλου) απλά θα αναφέρω ότι το κοντέρ μου μετά τα 100 χλμ χάνει περίπου 9-10 χλμ (μετρημένο με gps).
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Ιαν 2005, 11:22

giagoulas έγραψε:Επιπλέον να προσθέσω ότι σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου , ένα stock niva (με λάστιχα 175 80 16) σε απόλυτη κατηφόρα (ώστε να ανεβάσει ο κινητήρας 5900 με 5η) , θα επιανε θεωρητικά 197,4 km


Αν ειχε και η γιαγια μου ροδες θα την ελεγαν πατινι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 12 Ιαν 2005, 12:05

Έχει φτάσει 160 του έχω πάνω και το Super Fuel Max αυτο που ανεβάζει και καλά την τελική 25% και μειώνει κατανάλωση και τα λοιπά. Δεν είμαι σίγουρος για την αποτελεσματικότητα του ή αμα κλέβει το κοντέρ.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό salagata » 12 Ιαν 2005, 12:43

Όταν το πήρα (1998) είχα δει και 160 στο κοντέρ στην εθνική (κατηφορικά κομμάτια), με ουσιαστική τελική όμως μάλον τα 140. Μόλις έβαλα σχάρα (μπάρες + σχάρα) έχασα 5-7 χιλ. Ταξιδεύω συνήθως 110-120 λόγω και θορύβου.
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Ιαν 2005, 12:47

Αν ειχε και η γιαγια μου ροδες θα την ελεγαν πατινι.


Τώρα με προκαλείς !

Δηλαδή αν η γιαγιά σου ήταν κίτρινο χρέπι που πηγαίνει μόνο ισια και διαλύεται κατα τόπους ανα την Ελλάδα, πώς θα την έλεγαν ?????? :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Ιαν 2005, 13:34

giagoulas έγραψε:
Αν ειχε και η γιαγια μου ροδες θα την ελεγαν πατινι.


Τώρα με προκαλείς !

Δηλαδή αν η γιαγιά σου ήταν κίτρινο χρέπι που πηγαίνει μόνο ισια και διαλύεται κατα τόπους ανα την Ελλάδα, πώς θα την έλεγαν ?????? :D :D :D


Land Rover SIII.

Το μονο που σου λεω ειναι οτι εχασες που δεν ηρθες,θα δεις βιντεο και θα παθεις.Ειχα παει με το μπλε χρεπι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό esky_t » 12 Ιαν 2005, 15:05

Και εγώ έχω πιάσει κοντά στα 160 δύο φορές σε ελαφρά κατηφόρα και σχετικά εύκολα :rr:
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 13 Ιαν 2005, 11:14

Να επαναλάβω για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις,

ότι αυτό το αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές είναι για χρήση μέχρι τα 120 Km/h. Πάνω από αυτό το όριο οι φθορές έρχονται με γεωμετρική πρόοδο :!:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Ιαν 2005, 15:21

giagoulas έγραψε:
Αν ειχε και η γιαγια μου ροδες θα την ελεγαν πατινι.


Τώρα με προκαλείς !

Δηλαδή αν η γιαγιά σου ήταν κίτρινο χρέπι που πηγαίνει μόνο ισια και διαλύεται κατα τόπους ανα την Ελλάδα, πώς θα την έλεγαν ?????? :D :D :D


Land Rover :twisted: :twisted: :twisted:

Ή αλλιώς:

http://www.stratego4x4-team.gr/images/e ... me%203.jpg

Όταν οι άλλοι κάθονται ο Vaggelis μαστορεύει
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 13 Ιαν 2005, 23:34

εχω δει ενδειξη κοντερ 160+ με λαστιχο δρομου 195/80/16. Σε ελαφρη κατηφορα. μετα το βελτιωσα...Ψηλωμα και λαστιχο mud 215/75/15. καθημερινη χρηση εθνικη..Αγιος Στεφανος-Μεταμορφωση 135+ αναλογα με τον ανεμο την κίνηση κλπ κλπ. Αλλα απολυτα ευθειες ετσι; Συμφωνω με τον Dr Format...120 το μέγιστο.... :lol:
Οσο για το χωμα. Κάνει πολλα πραγματα καλύτερα απο οποιοδήποτε αλλο.
Θα ελεγα οτι του λείπουν καμμιά δεκαριά αλογα και ενα πισω μπλοκέ για να γίνει το απόλυτο 4χ4 για τον Ελληνικο χώρο.
Τα υπόλοιπα λέγονται για να λέγονται....
(πρέπει μερικοί τετρακίνητοι να κατέβουν λασπωμένες αργιλώδεις μεγάλες πλαγιές, παγωμένες ροδιές για πολλά χιλιόμετρα, και λίγο χιόνι σε μεγάλες κατηφορικές διαδρομές και οχι μόνο για να καταλάβουν την δουλειά που κάνει το κεντρικό διαφορικό....Τωρα για ενα νεροφάγωμα ....ε δεν λεει...) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιαν 2005, 12:56

μετά το ψηλωματάκι και τα maxxis, 120 μάξ

ε δεν είναι και rx8!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 15 Ιαν 2005, 09:52

Να επαναλάβω για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις,

ότι αυτό το αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές είναι για χρήση μέχρι τα 120 Km/h. Πάνω από αυτό το όριο οι φθορές έρχονται με γεωμετρική πρόοδο


Τι μετατροπές πρέπει να γίνουν σε γενικές γραμμές για να αντέξει στα 140-160 χώρις φθορές;
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες