Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΤΖΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ NIVA

ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΤΖΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ NIVA

Δημοσίευσηαπό gtsit » 14 Ιαν 2005, 21:57

Σύντροφοι δώστε μου τα φώτα σας. Μετά από αρκετή περιπλάνηση και ταλαιπωρία (για το τζιπ) στο βουνό της Οίτης κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες (λακκούβες, πέτρες, κοτρόνες, μπόλικη λασπουριά, πάγο και χιόνια) το τιμόνι ακόμη και στην άσφαλτο έχει αποκτήση πιο ξερή αίσθηση. Σαν να έχει αυξηθεί ο τζόγος του και ακούγονται κάποια τακ τακ από το τιμόνι όταν πέφτω σε λακούβα. Ο ήχος είναι ξερός και όχι μεταλλικός. Το αισθάνεσε στο τιμόνι και αυτό χοροπηδάει περισσότερο από πριν. Δεν λέω ότι γίνετε χαμός απλά σαν οδηγός βλέπω την διαφορά. Ακόμη δεν το έχω πλύνει απο κάτω βέβαια αλλά δεν πρέπει να είναι αυτό γιατί δεν έχει σχέση με την ταχύτητα. Το αισθάνομαι μόνο όταν ο δρόμος έχει ανωμαλίες ή πεφτω σε λακκούβα. Είναι φυσιολογικό? Αναρωτιέμαι γαιτί έχει κάνει 19.000χλμ (μοντ. 2004) και μήπως είναι στα πλάισια του ότι σιγά σιγά και με σκληρή χρήση ανοίγουν τα μηχανικά μέρη (παίρνουν τους τζόγους τους). Ακουγόταν και μεταλλικός ήχος αλλά βρήκα τι ήταν. Είχε λασκάρει λίγο η πεταλούδα που κρατάει την ρεζέρβα μπροστά στην μηχανή.
Έχω γαλλικό ατέρμονα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΤΖΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ NIVA

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 15 Ιαν 2005, 13:05

gtsit έγραψε:Σύντροφοι δώστε μου τα φώτα σας. Μετά από αρκετή περιπλάνηση και ταλαιπωρία (για το τζιπ) στο βουνό της Οίτης κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες (λακκούβες, πέτρες, κοτρόνες, μπόλικη λασπουριά, πάγο και χιόνια) το τιμόνι ακόμη και στην άσφαλτο έχει αποκτήση πιο ξερή αίσθηση. Σαν να έχει αυξηθεί ο τζόγος του και ακούγονται κάποια τακ τακ από το τιμόνι όταν πέφτω σε λακούβα. Ο ήχος είναι ξερός και όχι μεταλλικός. Το αισθάνεσε στο τιμόνι και αυτό χοροπηδάει περισσότερο από πριν. Δεν λέω ότι γίνετε χαμός απλά σαν οδηγός βλέπω την διαφορά. Ακόμη δεν το έχω πλύνει απο κάτω βέβαια αλλά δεν πρέπει να είναι αυτό γιατί δεν έχει σχέση με την ταχύτητα. Το αισθάνομαι μόνο όταν ο δρόμος έχει ανωμαλίες ή πεφτω σε λακκούβα. Είναι φυσιολογικό? Αναρωτιέμαι γαιτί έχει κάνει 19.000χλμ (μοντ. 2004) και μήπως είναι στα πλάισια του ότι σιγά σιγά και με σκληρή χρήση ανοίγουν τα μηχανικά μέρη (παίρνουν τους τζόγους τους). Ακουγόταν και μεταλλικός ήχος αλλά βρήκα τι ήταν. Είχε λασκάρει λίγο η πεταλούδα που κρατάει την ρεζέρβα μπροστά στην μηχανή.
Έχω γαλλικό ατέρμονα.

GEORGE

Δεν ειναι τιποτα ανυσηχητικο αυτο το κανει και μενα ειναι ενοχλητικο αλλα δεν ειναι σοβαρο.Επειδη δεν το εχω φτιαξει ακομα ακριβος πως ειναι μεσα δεν ξερω αλλα ξερω οτι προερχεται απο ενα κουζινετο ή πλαστικο ή μεταλλικο ή εχει ρουλεμαν(αν και νομιζω οτι ειναι πλαστικο)με αποτελεσμα να παιζει ο αξονας του τιμονιου.
Το μονο που μου φαινετε παραξενο ειναι οτι ειναι νωρις για τετοια φθορα κοιτα να το πλυνεις καλα απο κατω.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιαν 2005, 13:51

συνήθως δεν παίζει τίποτα, σύντροφε. Το πλύσιμο όντως μπορεί να κάνει την διαφορά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό kchatz » 17 Ιαν 2005, 15:08

Επειδη μοιαζει με κατι που ειχε το δικο μου , υποθετω οτι ειναι το
πλαστικο ποτηρακι στο παρατιμονο. Το αντικαθιστας με μικρο κοστος.
Άβαταρ μέλους
kchatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004, 15:15
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Φεβ 2005, 13:34

kchatz έγραψε:Επειδη μοιαζει με κατι που ειχε το δικο μου , υποθετω οτι ειναι το
πλαστικο ποτηρακι στο παρατιμονο. Το αντικαθιστας με μικρο κοστος.


Στο service των 20.000 χλμ μου σφήξανε τελικά το τιμόνι ώστε να μειωθεί ο τζόγος. Ο τζόγος εξαφανίστηκε αλλά το τιμόνι έσφιξε τόσο που έχασε πολύ μεγάλο μέρος από την επαναφορά του. Άσε που έγινε ασήκωτο στο δρόμο αν και πολύ σταθερό. Το πήγα λοιπόν ξανά και σε 5' μου το ξεσφήξανε. Τώρα όμως είναι πιο χαλαρό από ότι αρχικά και έχει περισσότερο τζόγο από ότι στην αρχή. Βέβαια είναι πολύ μαλακό και ευκολοδήγητο αλλά έχει χάσει από την σταθεροτητά του ειδικά πάνω από τα 85χλμ/ώρα. Και ρωτάω. Μέση κατάσταση δεν υπάρχει? Είδα που σφίγγανε κάτι στο ύψος της ρεζέρβας από κάτω και ενώ είχαν βγάλει την ρεζέρβα πιό πριν. Είναι εύκολο φαντάζομαι. Ξέρουμε τι ακριβώς πρέπει να σφίξουμε ή να χαλαρώσουμε?? Να το κάνω μόνος μου και όσο γουστάρω εγώ να τελειώνουμε. Έχω γαλλικό ατέρμονα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xristost » 24 Φεβ 2005, 19:18

Συντροφε gtsit! Ναι ξερουμαι τι να σφηξουμαι. Αφου βγαλεις την ρεζερβα θα δεις το κουτι του ατερμονα. Επανω στο κουτι εχει μια μεγαλη βιδα απο ισιο κασαβιδι με ενα παξιμαδι να την κρατα κοντρα.Θα φερεις το τιμονι στην ευθεια και θα ξεσφηξεις το παξιμαδι.Με τι ισιο κατσαβιδι θα βιδωσεις μιση στροφη. Σφιξε το παξ. Τωρα καντο βολτα να το δεις αν σου αρεσει. Αν οχι? ξαναεπαναλαμβανεις!!!!! :wink: :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Φεβ 2005, 00:39

xristost έγραψε:Συντροφε gtsit! Ναι ξερουμαι τι να σφηξουμαι. Αφου βγαλεις την ρεζερβα θα δεις το κουτι του ατερμονα. Επανω στο κουτι εχει μια μεγαλη βιδα απο ισιο κασαβιδι με ενα παξιμαδι να την κρατα κοντρα.Θα φερεις το τιμονι στην ευθεια και θα ξεσφηξεις το παξιμαδι.Με τι ισιο κατσαβιδι θα βιδωσεις μιση στροφη. Σφιξε το παξ. Τωρα καντο βολτα να το δεις αν σου αρεσει. Αν οχι? ξαναεπαναλαμβανεις!!!!! :wink: :wink:


Το έκανα και τα αποτελέσματα είναι πολύ ικανοποιητικά. Βέβαια μου βγήκε λίγο η παναγία γιατί εκεί που βρίσκετε είναι πολύ δύσκολο να χωρέσει κατσαβίδι αλλά τα κατάφερα. Όπως είπα και πιο πάνω μόλις το πήρα από το service στο εξουσιοδοτημένο που το πάω. Να υποθέσω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα τελικά? Με το σφύξιμο λύνεται το θέμα?? Δεν μιλάω για χειρότερες καταστάσεις βέβαια, αλλά στο service ούτε που μου είπαν τίποτα για παρατίμονο. Απλώς μου είπαν πως ήθελε σφίξιμο. Οπότε φαντάζομαι πως δεν είναι τίποτα επικίνδυνο. Έτσι δεν είναι?

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xristost » 28 Φεβ 2005, 15:37

Συντροφε gtsit οχι δεν ειναι τιποτα το επικινδυνο! Απλος μετα απο 10-20.000 κμ. μπορει να θελει ξανα σφιξιμο! (Εχει και το δικο σου το μεγαλο σεβρο?) Εγω εχω στραβωσει ενα κατσαβιδι για να μπενει εκει μεσα.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Φεβ 2005, 17:07

xristost έγραψε:Συντροφε gtsit οχι δεν ειναι τιποτα το επικινδυνο! Απλος μετα απο 10-20.000 κμ. μπορει να θελει ξανα σφιξιμο! (Εχει και το δικο σου το μεγαλο σεβρο?) Εγω εχω στραβωσει ενα κατσαβιδι για να μπενει εκει μεσα.


Ναι το μεγάλο σεβρό έχει. Άστα να πάνε. Μου βγήκε η παναγία. Άσε που φοβήθηκα μην χαλάσω την βίδα αλλά τελικά τα κατάφερα ανώδυνα. Πρέπει να παίζει ειδικό εργαλέιο για την συγκεκριμένη βίδα. Αν όχι θέλει κασταβίδι στραβωμένο λίγο πιο πάνω από τη μύτη του. Πως το στράβωσες αλήθεια???

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες