Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υδραυλικό τιμόνι ή γαλλικό ατέρμωνα ?

Υδραυλικό τιμόνι ή γαλλικό ατέρμωνα ?

Δημοσίευσηαπό steve » 19 Ιαν 2005, 11:20

Καλημέρα και πάλι
΄Θα ήθελα να ρωτήσω αν ο γαλλικός ατέρμωνας στο νίβα έχει μεγαλη διαφορα (αισθηση) από το υδραυλικό τιμόνι ?

Ρωταω επειδή είμαι αναμεσα στην αγορα ενός hawk ή ενός 25y...για το a/c δεν ενδιαφερομαι και πολύ ..απλά θέλω να μαθω αν με γαλλικο ατερμωνα είναι δύσκολη η κίνηση στο κεντρο , στο παρκαρισμα ,σε ένα ταξίδι κτλ ...
steve
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 14:08
Τοποθεσία: βριλήσσια

Υδραυλικό τιμόνι ή γαλλικό ατέρμωνα ?

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 19 Ιαν 2005, 11:32

Πάρε καλύτερα με υδραυλικό τιμόνι, αφού το χρειάζεσαι για την πόλη.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 19 Ιαν 2005, 13:11

Κι εγώ συμφωνώ να προτιμήσεις το υδραυλικό τιμόνι από τον ατέρμονα, έχει διαφορά :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2005, 13:26

Metalaxe έγραψε:Κι εγώ συμφωνώ να προτιμήσεις το υδραυλικό τιμόνι από τον ατέρμονα, έχει διαφορά :wink: :wink:


οπωσδήποτε. Εϊχα παλιά γαλλικό και πήγαινε υπέροχα εκτός. Στην πόλη όμως η αίσθηση του υδραυλικού είναι άπαιχτη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 19 Ιαν 2005, 14:13

Με την ευκαιρια του θεματος αυτου να ρωτησω και εγω.
Εγω δεν κατεβαινω συχνα στο κεντρο.Πιστευετε ομως οτι με γαλικο ατερμονα θα δω αρκετη διαφορα απο οτι της μανας του?που και με το σπορ τιμονακι που εχει απανω μου βγαινει ο πατος οταν κανω μανουβρες.
Επιση φιλος λαστιχας μου ειπε οτι υπαρχει ρουλεμανατο ''Ζ'' τιμονιου που βελτωνει λιγο την κατασταση.Το εχει δοκιμασει κανεις?30€ κανει αυτο. :roll: :roll:
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2005, 14:17

kotsidakias έγραψε:Με την ευκαιρια του θεματος αυτου να ρωτησω και εγω.
Εγω δεν κατεβαινω συχνα στο κεντρο.Πιστευετε ομως οτι με γαλικο ατερμονα θα δω αρκετη διαφορα απο οτι της μανας του?που και με το σπορ τιμονακι που εχει απανω μου βγαινει ο πατος οταν κανω μανουβρες.
Επιση φιλος λαστιχας μου ειπε οτι υπαρχει ρουλεμανατο ''Ζ'' τιμονιου που βελτωνει λιγο την κατασταση.Το εχει δοκιμασει κανεις?30€ κανει αυτο. :roll: :roll:


σύντροφε σίγουρα. Το μανίσιο είναι ασήκωτο, ο γαλλικός κάνει την διαφορά, αλλά με υδραυλικό είναι όνειρο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 19 Ιαν 2005, 14:26

Ωστε εχει διαφορα ε?Καλα για το υδραυλικο αν και δεν εχω οδηγηση φανταζομαι απο αλλα αμαξια, ομως στο χωμα μηπως παρα ειναι ευαισθητο?Το λεω γιατι και τωρα οπως ειμαι στο χωμα μου αρεσει πολυ γιατι ελαφραινει μονο στις επιτοπου μανουβρες ειναι πικρα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2005, 14:43

kotsidakias έγραψε:Ωστε εχει διαφορα ε?Καλα για το υδραυλικο αν και δεν εχω οδηγηση φανταζομαι απο αλλα αμαξια, ομως στο χωμα μηπως παρα ειναι ευαισθητο?Το λεω γιατι και τωρα οπως ειμαι στο χωμα μου αρεσει πολυ γιατι ελαφραινει μονο στις επιτοπου μανουβρες ειναι πικρα.


σύντροφε, αν το θέλεις κυρίως για εκτός, ο γαλλικός είναι η καλύτερη επιλογή, από πλευράς αίσθησης.

Το υδραυλικό πάντως, εδώ και ενάμισυ χρόνο δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα και τούχω πιεί το αίμα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 19 Ιαν 2005, 15:01

οκ συντροφε καταλαβα σκεφτομαι αργοτερα να του βαλω γαλικο σαν φτηνη λυση απο τη στιγμη που εχει διαφορα.Θελω να ειναι απλο για να αντεχει τις κακουχιες.Ασε που το πηρα κυριος για αυτο,για να το σκιζω στο χωμα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό steve » 19 Ιαν 2005, 15:13

Kαι εγω ειχα διαβασει σε παλιοτερο θεμα ότι ατερμωνας μαζι με "z" ρουλεμαν (και πολυ μικρο κοστος) πλησιαζει σε συμπεριφορα το υδραυλικο ...ισχυει αυτό?
Δηλαδη και με ατερμωνα τοσο ζορι ειναι το παρκαρισμα και οι μανουβρες ?
steve
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 14:08
Τοποθεσία: βριλήσσια

Δημοσίευσηαπό cliff » 19 Ιαν 2005, 19:58

Το υδραυλικό έχει πάρα πολύ καλή αίσθηση. Άπαιχτο. Αν ξαναγόραζα το Νίβα θα το έπαιρνα μόνο με υδραυλικό και τίποτε άλλο. Και είναι και της ZF...
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό xalk » 20 Ιαν 2005, 01:18

Συμφωνώ για το υδραυλικό! οντως ειναι άπαιχτο εντός και εκτος δρόμου!
Εκτός... αν κάνεις "μανούβρα" σε κατσικόδρομο με ασταθή βράχια και πέτρα, εχεις πλάγια κλίση πανω απο 25% προς την πλευρά ενός γκρεμού, και εισαι μολις 2-3 εκατοστά απ την άκρη του... τότε θα ήθελες να έχει διακόπτη ON/OFF ωστε να ξέρεις ακριβώς που, και τί πατάς.
Αυτός ειναι ο λόγος που τώρα πιά εχω ενα 25Υ με ... γαλλικό ατέρμονα! (...για τον ίδιο λογο δεν πρόκειται να βγάλω το pull bar)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 20 Ιαν 2005, 09:03

Έχω βάλει γαλλικό ατέρμονα και "Ζ" με ρουλεμάν. Η αίσθηση δεν έχει καμία σχέση με το μαμίσιο (πολύ καλύτερο) αλλά δεν έχει σχέση και με το υδραυλικό.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xalk » 20 Ιαν 2005, 10:42

Metalaxe έγραψε:....και "Ζ" με ρουλεμάν.
τι ειναι βρε Αντώνη αυτό το "Ζ" με ρουλεμάν???

Υ.Γ. μου χρωστας μια απαντηση για τα kilen
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 20 Ιαν 2005, 10:57

xalk έγραψε: τι ειναι βρε Αντώνη αυτό το "Ζ" με ρουλεμάν???

Υ.Γ. μου χρωστας μια απαντηση για τα kilen

Το "Ζ" είναι ένα εξάρτημα που μπαίνει στο σύστημα διεύθυνσης (νομίζω παρατίμονο το λένε) και αυτό με τα ρουλεμάν ελαφραίνει το τιμόνι αρκετά.

Για τα ελατήρια πάρε με τηλέφωνο ή στείλε μου π.μ. γιατί δε θυμάμαι τι είπαμε :oops:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες