Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υπηρεσίες λόχου !!!!!

Δημοσίευσηαπό vidas » 04 Ιούλ 2005, 15:45

firelord έγραψε:
σαφώς όμως σε ζήτημα τιμών ανταλλακτικών ο αγριόνιβας είναι άπαικτος,




:assshaking: :band: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :band: :blob: :elephant: :band: :elephant: :dude: :band: :riding: :multi: :grab: :multi: :grab: :bounncy: :bounncy: :assshaking: :assshaking: :assshaking: Σε καλώ σου τέτοιο γέλιο...... αυτο το αγριο ηταν ολα τα λευτα.
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Ιούλ 2005, 19:11

επ τι σε στεναχωρησε παλληκαρι μου?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 04 Ιούλ 2005, 23:09

Δεν είναι τίποτα ..... περαστικά είναι όλα!
Άμα υπάρχει υγειά όλα τα αλλά είναι ατμός!!!!!
:happy: :happy:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 04 Ιούλ 2005, 23:45

microbe έγραψε:Λοιπόν φίλε strofimios απ'ότι κατάλαβα το νίβα είναι σαν την στριμένη γκόμενα , ή κάνεις υπομονή και σιγά σιγά την φέρνεις στα νερά σου , ή την σουτάρεις και πας για άλλα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Σοβαρά τώρα μήπως χρειάζεσαι άλλο μηχανικό??

Εχουν βρεθει λυσεις για το NIVA.
Yπαρχουν διαφορικα"γαιδουρια",να μην σπανε με τιποτα(μαντεμενια κασα και για μπροστα),ημιαξονια το ιδιο,μειωτηρας(στην υπαρχουσα κασα)4,1/1."Κοντημα" και της μακριας σχεσης.
Βρεθηκε η λυση για τους κραδασμους και τους θορυβους και διαφορα αλλα ωραια.
Βρηκα ακρη και για μοτερ 2λιτρο 115 αλογα,υδραυλικα ωστηρια,ροπη arketh,δεν ειναι ιταλικο εχει ανταλακτικα και στα περιπτερα και ταιριαζουν (με πατεντα)και το υδραυλικο και το A/C NIVA.Το θεμα ειναι κατα ποσο αξιζει τον κοπο να ριξεις τοσο κοπο και χρημα σε ενα NIVA.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό xalk » 05 Ιούλ 2005, 00:03

strofimios1 έγραψε:Το θεμα ειναι κατα ποσο αξιζει τον κοπο να ριξεις τοσο κοπο και χρημα σε ενα NIVA.

Αξιζει αξίζει!! αρκεί οτι θα βάλεις να ειναι αξιόπιστο.
περισσότερες πληροφορίες για τους κραδασμούς και τον μειωτήρα???
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 05 Ιούλ 2005, 00:36

xalk έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Το θεμα ειναι κατα ποσο αξιζει τον κοπο να ριξεις τοσο κοπο και χρημα σε ενα NIVA.

Αξιζει αξίζει!! αρκεί οτι θα βάλεις να ειναι αξιόπιστο.
περισσότερες πληροφορίες για τους κραδασμούς και τον μειωτήρα???

Τα τεχνικα τα γνωριζει ο "μαστορας" που θελει να το Niva "νταουλι" για να μπορω να ακολουθω το δικο του εργαλειο στις βολτες.
Θα τον ρωτησω και θα σας απαντησω.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες