Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτίωση Κινητήρα Niva

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2005, 22:09

strofimios1 έγραψε:Αυτη την μετατροπη θα την εκανα μονο εαν ειχα παλιο μοντελο με "τελειωμενο"μοτερ.
Το δικο μου εχει ακομη 22500 χλμ. οποτε εχει πολυ ζωη ακομα.
Θα το αλλαζα μονο με καποιον συγχρονο κινητηρα με καλλιτερη αποδοση και παρομοια καταναλωση.
Αφου κατι τετοιο ειναι ανεφικτο πρεπει να βρουμε τροπους να βελτιωσουμε το δικο μας μοτερ χωρις να επιρεασουμε την αξιοπιστια του.
Και χωρις να εκτοξευσουμε την καταναλωση στα υψη.


Σωστή λογική, δύσκολη πραγματοποίηση.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Φεβ 2005, 22:14

για τρελές καναδέζικες τουρμποκαγκουριές, www.turboniva.com, ο Sean τα κάνει όλα χεχεχε!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xalk » 10 Φεβ 2005, 23:05

firelord έγραψε:για τρελές καναδέζικες τουρμποκαγκουριές, www.turboniva.com, ο Sean τα κάνει όλα χεχεχε!

http://www.turboniva.ca/
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 10 Φεβ 2005, 23:28

firelord έγραψε:για τρελές καναδέζικες τουρμποκαγκουριές, www.turboniva.com, ο Sean τα κάνει όλα χεχεχε!

Ειπαμε βελτιωση αλλα με αξιοπιστια.
Μηπως εχετε δει τι επαθε το πρωτο του μοτερ(τωρα παει για το δευτερο με 200 bhp);
Για σκεψου να βαρεσει ο κινητηρας 2 το βραδυ καπου στα Αγραφα με χιονοθυελλα,να εισαι μονος σου,να μην εχει σημα το κηνιτο και να μην ξερεις και που ακριβως εισαι.
Πιστευω οτι θα προτιμουσες εκεινη τη στιγμη τα 81 αλογακια απο τα 160 τουρμπισμενα και "πρασινα".
Γι'αυτο ψαχνω κατι,οχι ακραιο,που να μου δωσει λιγη δυναμη παραπανω αλλα να εχω και το κεφαλι μου ησυχο.
Θα το βρω που θα μου παει.
Εχω βρει κατι αλλα περιμενω να ληξει η εγγυηση και μετα θα τεσταρω και θα σας πω το αποτελεσμα.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2005, 23:41

strofimios1 έγραψε:
firelord έγραψε:για τρελές καναδέζικες τουρμποκαγκουριές, www.turboniva.com, ο Sean τα κάνει όλα χεχεχε!

Ειπαμε βελτιωση αλλα με αξιοπιστια.
Μηπως εχετε δει τι επαθε το πρωτο του μοτερ(τωρα παει για το δευτερο με 200 bhp);
Για σκεψου να βαρεσει ο κινητηρας 2 το βραδυ καπου στα Αγραφα με χιονοθυελλα,να εισαι μονος σου,να μην εχει σημα το κηνιτο και να μην ξερεις και που ακριβως εισαι.
Πιστευω οτι θα προτιμουσες εκεινη τη στιγμη τα 81 αλογακια απο τα 160 τουρμπισμενα και "πρασινα".
Γι'αυτο ψαχνω κατι,οχι ακραιο,που να μου δωσει λιγη δυναμη παραπανω αλλα να εχω και το κεφαλι μου ησυχο.
Θα το βρω που θα μου παει.
Εχω βρει κατι αλλα περιμενω να ληξει η εγγυηση και μετα θα τεσταρω και θα σας πω το αποτελεσμα.


:wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 11 Φεβ 2005, 08:27

... παιδιά καλημέρα, μια μικρούλα παρατήρηση έχω μόνο :
αν υπάρχει ενδιαφέρον (που υπάρχει απ' ό,τι φαίνεται) για πιθανές βελτιώσεις του κινητήρα, γιατί δεν ανοίγεται μια νέα ενότητα με σχετικό θέμα ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Φεβ 2005, 10:58

Πές το κι έγινε :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Φεβ 2005, 12:22

παράδειγμα επι ακροτήτων έφερα, ουχί προς μίμηση


:smilebox:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xalk » 11 Φεβ 2005, 12:23

tazmania έγραψε:...Προχθές μιλούσα με πολύ γνωστό μηχανικό αυτοκινήτων 4Χ4

Δέν τον ρωτάς αν στέκει αυτό που κάνουν κατι τρελοκαναδοί με την εξάτμηση? Μειώνουν αρκετά τις διατομές των σωλήνων, Χάνουν σε ίππους!! αλλα κερδίζουν πολύ ροπή, και μάλιστα ακόμα πιο χαμηλα!
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Φεβ 2005, 13:47

Σε λιγο θα εχουμε και τουρμποκοτετσια στο forum.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 11 Φεβ 2005, 17:10

xalk έγραψε:
tazmania έγραψε:...Προχθές μιλούσα με πολύ γνωστό μηχανικό αυτοκινήτων 4Χ4

Δέν τον ρωτάς αν στέκει αυτό που κάνουν κατι τρελοκαναδοί με την εξάτμηση? Μειώνουν αρκετά τις διατομές των σωλήνων, Χάνουν σε ίππους!! αλλα κερδίζουν πολύ ροπή, και μάλιστα ακόμα πιο χαμηλα!


Αυτο που λες ισχυει για ολους τους κινητηρες, οπως και το αντιθετο. Αλλα τα πολλα αλογα που εχουμε , για να τα μειωσουμε και αλλο!
Ρε παιδια ο κατασκευαστης κατι ξερει και πιστεψτε με δεν ειναι μονος του!!
Και οπως εχω ξαναπει απο αργοστροφο κινητηρα δεν μπορεις να περιμενεις και πολλα ,βεβαια ειναι καποια κυβικα, αλλα και να τον ζορισεις και βγαλει,ποσο θα αντεξει? Δε μιλαμε για την καταναλωση!!
Για μενα το μονο που αξιζει εφοσον μιλαμε για τον δικο του κινητηρα νορμαλ, ειναι τα κλασσικα: εξατμιση , φιλτρο και ρυθμιστης πιεσης βενζινης. Οταν λεω εξατμιση θεωρω οτι μπορει να περνει λιγο βελτιωση λογο των οριων θορυβου ,οι οποιοι δεν αφηνουν τον κινητηρα να αναπνεει και να εκπνεει σωστα.
Βεβαια καλη ιδεα ενας μηχανικος υπερσιμπιεστης αλλα το φοβαμαι και φυσικα αμα ειναι να κανεις κατι τετοιο δε θα το ζορισεις και πολυ.
Καλα ολα αυτα μετα παμε σε ενα αλλο θεμα ομως, τα ιμιαξονια ποσο θα αντεξουν.Αμα γινεται καμια πατεντα και μπαινουν πιο γερα ειναι καλη φαση,αλλα υπαρχουν?Ετσι θα αντεχουν και τα μεγαλυτερα λαστιχα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Φεβ 2005, 21:53

Ρίχτε μια ματιά εδώ :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2005, 20:56

tazmania έγραψε:Ρίχτε μια ματιά εδώ :wink:


Μπήκαν και άλλες foto!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2005, 21:28

Τι λέτε για ένα Niva με μοτέρ Ferrari V8 και XXX άλογα :?: :shock: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες