Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτίωση Κινητήρα Niva

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 09 Φεβ 2005, 17:32

Υπαρχει και κατι αλλο ενδιαφερον στην υποθεση.Το μοντελο που θα φερει η lada θα φοραει το 1.7 μοτερ αλλα με 95 αλογα.
Οποτε εαν αυτη η διαφορα προερχεται απο χαρτογραφηση,και δεν υπαρχουν προβληματα συμβατοτητας με το δικο μας μοτερ,χτυπαμε τον εγκεφαλο απο την lada και με καμια εξατμιση και κανενα φιλτρο αγγιζουμε τα 100 αλογακια.
Εαν παλι δεν ταιριαζει ο εγκεφαλος σε εμας,και ξερουμε οτι η διαφορα στην αποδοση προερχεται απο εκει,πολυ πιθανο να πετυχουμε την ιδια αποδοση(ισως και λιγο καλλιτερη γιατι το νεο τηρει πιο αυστηρες προδιαγραφες εκπομπης καυσαεριων)με "επεμβαση" στο δικο μας.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 09 Φεβ 2005, 20:50

Καλο ακουγεται για 100 αλογακια , αλλα εγω κραταω τις επιφυλαξεις μου. Οπως ξερετε δεν βγαινουν ετσι ευκολα τα αλογα , ειδικα απο τετοια αργοστροφα μοτερ.
Ταζμανια για κεντρικο κλειδωμα εννοουσα, αυτο δεν ειναι το καρο {κεντρικο κλειδωμα=50/50=καρο}?
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 09 Φεβ 2005, 21:04

kotsidakias έγραψε: για κεντρικο κλειδωμα εννοουσα, αυτο δεν ειναι το καρο {κεντρικο κλειδωμα=50/50=καρο}?

"Καρο" μαμα εχουν μονο το G-WAGEN και το wrangler unlimited.
"Καρο" εχει ενα τουτου οταν μπορεις να μπλοκαρεις και τα 3(ή 2 εαν εχεις κατ επιλογη τετρακινητο) διαφορικα.
Μονο που οταν το κανεις αυτο πας σχεδον παντου αλλα μονο ευθεια.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 09 Φεβ 2005, 21:08

Βεβαια καλλιτερο θα ηταν να ταιριαζει ο εγκεφαλος του νεου στο δικο μας και να τον βελτιωσουμε.
Οποτε μπαινουμε στον μαγικο κοσμο των 100+αλογων!!!!!!!!!!
Και με την αναλογη ροπη βεβαιως βεβαιως!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 09 Φεβ 2005, 21:16

Σε καταλαβα φιλε μου. Ολα λοιπον μπλοκαρουν σα τα ρεο ή τα Σταγιερ .Καλη φαση το air-locker στην ουσια μαμισιο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 09 Φεβ 2005, 21:26

kotsidakias έγραψε:Σε καταλαβα φιλε μου. Ολα λοιπον μπλοκαρουν σα τα ρεο ή τα Σταγιερ .Καλη φαση το air-locker στην ουσια μαμισιο.

Καλη φαση,σιγουρα, αλλα για ρωτα και τη μεταδοση σου(και την τσεπη σου) αν θα της αρεσει αυτο το μπλοκαρισμα.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Φεβ 2005, 22:07

strofimios1 έγραψε:Υπαρχει και κατι αλλο ενδιαφερον στην υποθεση.Το μοντελο που θα φερει η lada θα φοραει το 1.7 μοτερ αλλα με 95 αλογα.
Οποτε εαν αυτη η διαφορα προερχεται απο χαρτογραφηση,και δεν υπαρχουν προβληματα συμβατοτητας με το δικο μας μοτερ,χτυπαμε τον εγκεφαλο απο την lada και με καμια εξατμιση και κανενα φιλτρο αγγιζουμε τα 100 αλογακια.
Εαν παλι δεν ταιριαζει ο εγκεφαλος σε εμας,και ξερουμε οτι η διαφορα στην αποδοση προερχεται απο εκει,πολυ πιθανο να πετυχουμε την ιδια αποδοση(ισως και λιγο καλλιτερη γιατι το νεο τηρει πιο αυστηρες προδιαγραφες εκπομπης καυσαεριων)με "επεμβαση" στο δικο μας.


Καλό αλλά απίθανο. Το συγκεκριμένο μοτέρ, δεν είναι τίποτε άλλο από ένα υπερκυβισμένο μοτερ 1600 με πολλαπλό ψεκασμό. 'Ετσι έχουμε:

1ον Είναι δύσκολο να υπερκυβιστεί και άλλο, γιατί θα καίει ακόμα πιο εύκολα φλάντζα.

2ον Που θα βρεθούν τα υπόλοιπα άλογα, χωρίς υπερκυβισμό; Και εάν βρεθούν, που θα χάσει το αυτοκίνητο, γιατί ως γνωστόν, για να πάρεις πρέπει κάτι να δώσεις :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 10 Φεβ 2005, 00:51

Το πιο κλασσικο παραδειγμα που δινω στο διαγραμμα της υποδυναμης ειναι το εξης:
Φαντασου 2 καρφια καρφομενα να εννωνοντε μεταξυ τους με μια κλωστη οπου αυτη η κλωστη θα εχει καρφακια απανω τις ωστε να την κρατανε σε καμπυλη.Αν βαλεις 1 σημειο στηριξης της καμπυλης βγαινει ενα ψηλο σημειο αλλα ελατωνονται τα ακριανα.Αν βαλεις πολλα γινεται πιο ομαλη η καμπυλη αλλα χανει σε υψος σε σχεση με πριν.
Η κλωστη λοιπον ειναι το διαγραμμα της υποδυναμης και τα καρφια η μεγιστη υποδυναμη στις συγκεκριμενες στροφες. Στο σπαγκο μπορεις να μεταβαλεις και το υψος αλλα και τη διαρκεια της καμπυλης αλλα μεχρι ενα σημειο γιατι η κλωστη ειναι σταθερη και στα 2 σημεια(στην αρχη και στο τελος).Το ιδιο γινεται και στην υποδυναμη καπου θα χασεις καπου θα κερδισεις, αλλα στην προκιμενη περιπτωση εμεις οτι ειναι να κερδισουμε το θελουμε χαμηλα, τουλαχιστον οταν οδηγουμε 4χ4. :wink:
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Φεβ 2005, 01:16

Στην πραγματικότητα όμως η κλωστή δεν έχει σταθερό μήκος ;)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 10 Φεβ 2005, 01:38

Σιγουρα αλλα δεν εξηγηται απο εδω μεσα και την μεγαλυτερη διαφορα θα την κανεις ενας υπερσιμπιεστης,αλλα παρολα αυτα παλη θα χασεις χαμηλα.
Τελευταία επεξεργασία από kotsidakias και 11 Φεβ 2005, 08:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 10 Φεβ 2005, 19:38

Μπορεις να πας και σε μηχανικο υπερσυμπιεστη αλλα ξεφευγουμε πολυ σε κοστος.
Αλλη πιθανη λυση μηπως ειναι(λεω μηπως) καποιο μοτερ απο το group PSA;
Το λεω αυτο γιατι εαν θυμαμαι καλα το μοτερ που φοραει το ντιζελοκηνιτο NIVA ειναι της ΠΕΖΩ(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος γι'αυτο),οποτε μηπως με καμια ψιλοχοντρομετατροπουλαστις βασεις βαλουμε τον 1600 με τα 110 αλογα ο οποιος εχει πολυ καλα χαρακτηρηστικα ροπης.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2005, 20:48

strofimios1 έγραψε:Μπορεις να πας και σε μηχανικο υπερσυμπιεστη αλλα ξεφευγουμε πολυ σε κοστος.
Αλλη πιθανη λυση μηπως ειναι(λεω μηπως) καποιο μοτερ απο το group PSA;
Το λεω αυτο γιατι εαν θυμαμαι καλα το μοτερ που φοραει το ντιζελοκηνιτο NIVA ειναι της ΠΕΖΩ(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος γι'αυτο),οποτε μηπως με καμια ψιλοχοντρομετατροπουλαστις βασεις βαλουμε τον 1600 με τα 110 αλογα ο οποιος εχει πολυ καλα χαρακτηρηστικα ροπης.


Έτσι είναι με τον ντίζελ, αλλά αυτό δεν λεει τίποτα. Ένα μοτέρ 1600 με 110 άλογα:

1ον Θα θέλει τρομερές μετατροπές για να μπει, μην ξεχνάς ότι θα είναι με κίνηση μπροστά.

2ον δεν σου λείπουν άλογα αλλά ροπή και μάλιστα χαμηλά

3ον Τέτοιες μετατροπές, μόνο προβλήματα μπορούν να φέρουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα:

Προχθές μιλούσα με πολύ γνωστό μηχανικό αυτοκινήτων 4Χ4, όχι Niva (δεν σας λεω ποιόν, γιατί θα τον πρήξετε στις ερωτήσεις) ο οποίος είχε βάλει στο αγωνιστικό Niva της Μαρίας Φλέκα, ένα μοτέρ από integrale 2.0, νομίζω και turbo) :shock: :shock: Απίστευτα άλογα, απίστευτη ροπή, απίστευτα όλα ... αλλά έσπαγε συνέχεια μπροστά.

Ηθικό Δίδαγμα:

Καλές οι μετατροπές και όλα γίνονται αλλά ...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 10 Φεβ 2005, 21:31

Οποτε θα πρεπει να "πολεμησουμε" με το μοτερ που εχουμε.
Που θα παει θα τη βρουμε την ακρη(και την μεση)και τοτε.........
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2005, 21:39

strofimios1 έγραψε:Οποτε θα πρεπει να "πολεμησουμε" με το μοτερ που εχουμε.
Που θα παει θα τη βρουμε την ακρη(και την μεση)και τοτε.........


Η πιο σίγουρη μετατροπή είναι με μοτέρ Mirafiori 2.0l, υπάρχει και σε turbo αλλά δεν συνιστάτε. Μπαίνει και από Ritmo, αλλά επειδή είναι μπροστοκίνητο θέλει ψιλομετατροπή. Αλλά, πρέπει να βρεις μοτέρ (εύκολο) και γάτο μηχανικό (δύσκολο) αφού ο γιατρός Λεο δύσκολα θα ασχοληθεί με αυτή την μετατροπή. Προσωπικά, δεν το κάνω και δεν θα το κάνω, αφού θεωρώ ότι δεν αξίζει να βγάλεις το 1.7 mpi για ένα παλιό 2.0l.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 10 Φεβ 2005, 21:54

Αυτη την μετατροπη θα την εκανα μονο εαν ειχα παλιο μοντελο με "τελειωμενο"μοτερ.
Το δικο μου εχει ακομη 22500 χλμ. οποτε εχει πολυ ζωη ακομα.
Θα το αλλαζα μονο με καποιον συγχρονο κινητηρα με καλλιτερη αποδοση και παρομοια καταναλωση.
Αφου κατι τετοιο ειναι ανεφικτο πρεπει να βρουμε τροπους να βελτιωσουμε το δικο μας μοτερ χωρις να επιρεασουμε την αξιοπιστια του.
Και χωρις να εκτοξευσουμε την καταναλωση στα υψη.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες