Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 14 Φεβ 2005, 14:22

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 14 Φεβ 2005, 16:37

teroulas έγραψε:...η γυναίκα δεν πιάνεται...

Ασε μας βρε teroula εγώ την πιάνω την γυναίκα :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 14 Φεβ 2005, 18:01

Dr.Format έγραψε:
teroulas έγραψε:...η γυναίκα δεν πιάνεται...

Ασε μας βρε teroula εγώ την πιάνω την γυναίκα :lol: :lol: :lol:


:D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό michailbm » 14 Φεβ 2005, 19:42

Dr.Format έγραψε:
teroulas έγραψε:...η γυναίκα δεν πιάνεται...

Ασε μας βρε teroula εγώ την πιάνω την γυναίκα :lol: :lol: :lol:


Θωρείς εκείνο το βουνό που έχει τσ'αγιους δέκα
εκια 'ναι που τη πιάνουνε με πήδο τη γυναίκα!!


(αποσπασμα κρητικης μαντηναδας)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 14 Φεβ 2005, 23:02

Μεγάλο λάθος πως ήταν μόνος η γυναίκα δεν πιάνεται, και δεν υπολόγισε πόσο ανέβαινε το χιόνι...


εξαρταται την γυναικα παιδες....εξαρταται.... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Φεβ 2005, 01:39

Nα σου πω ρε terroula, το "πέτα στο γκρεμό το χρέπι" για το NIVA πάει δηλαδή? Μάλλον έχεις δίκιο. Ξέρεις τι μου έλεγε ένας φίλος μου για το NIVA πριν μερικές μέρες?? Ότι όντος, το πετάς στο γκρεμό, κατεβαίνεις το
παίρνεις και συνεχίζεις.....

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 15 Φεβ 2005, 23:23


Nα σου πω ρε terroula, το "πέτα στο γκρεμό το χρέπι" για το NIVA πάει δηλαδή? Μάλλον έχεις δίκιο. Ξέρεις τι μου έλεγε ένας φίλος μου για το NIVA πριν μερικές μέρες?? Ότι όντος, το πετάς στο γκρεμό, κατεβαίνεις το
παίρνεις και συνεχίζεις.....

GEORGE


μα το ιδιο κάνεις και με το τεριος....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

απλα αγοραζεις καινουργιο.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό teroulas » 16 Φεβ 2005, 09:30

gtsit έγραψε:Nα σου πω ρε terroula, το "πέτα στο γκρεμό το χρέπι" για το NIVA πάει δηλαδή? Μάλλον έχεις δίκιο. Ξέρεις τι μου έλεγε ένας φίλος μου για το NIVA πριν μερικές μέρες?? Ότι όντος, το πετάς στο γκρεμό, κατεβαίνεις το
παίρνεις και συνεχίζεις.....

GEORGE


Δεν πάει για τα niva, είναι η υπογραφή του εκδρομικού section του Stratego Adventure Team :D
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Φεβ 2005, 09:41

gtsit έγραψε:Nα σου πω ρε terroula, το "πέτα στο γκρεμό το χρέπι" για το NIVA πάει δηλαδή? Μάλλον έχεις δίκιο. Ξέρεις τι μου έλεγε ένας φίλος μου για το NIVA πριν μερικές μέρες?? Ότι όντος, το πετάς στο γκρεμό, κατεβαίνεις το
παίρνεις και συνεχίζεις.....

GEORGE


Ναι γιατί το απόλυτο κοτέτσι δεν μασάει, βλάβη είχε πρίν, βλάβες και μετά τον γκρεμό :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Dista :riding: :riding: :riding: :riding: :riding: :riding:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό jps » 16 Φεβ 2005, 11:54

blackchris έγραψε:Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Dista :riding: :riding: :riding: :riding: :riding: :riding:


Πές τα, αγόρι μου, πές τα :blob3:
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Φεβ 2005, 12:08

ρε σχιστομάτικα γιαπωνεζάκια του ελέους

ο κιτρινος τύπος προβάλλεται την Κυριακή
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Φεβ 2005, 12:57

TLG έγραψε:
MPLENIVA έγραψε:

Στην όλη προσπάθεια παρατήρησα τα εξής :
α) Με μπλοκέ σπίνιαραν και οι μπροστά και οι πίσω τροχοι . Μπορεί να συμβαίνει αυτό ;;;;;



Πολυ απλα και φυσιολογικα ...
Οταν μπλοκαρουμε το διαφορικο στελνουμε "κινηση" και στους δυο αξονες..αφου ομως κανενας τροχος(η εστω ενας σε καθε αξονα) απο τους δυο αξονες δεν εχει προσφυση τοτε σπινιαρουν ολοι μαζι , ετσι ........για να μας σπανε τα νευρα !!! :D :D



Διαβάζοντας το FAQ στο site της Stratego Team για το NIVA, αλλά και τα παραπάνω, έχω και εγώ απορία. Με άλλα λόγια, ποιό είναι το ουσιαστικό πλεονέκτημα του μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού του NIVA? Που κερδίζουμε? Στο ότι η τετρακίνηση από 30-70 γίνεται 50-50?? Αν η μόνη διαφορά είναι αυτή, τότε λογικά δεν κερδίζουμε πολλά με το μπλοκάρισμα του κεντρικού έτσι δεν είναι?? Το θέμα είναι τι γίνεται με την πρόσφυση. Φαντάζομαι λοιπόν πως αν τα πράγματα είναι έτσ,ι το μπλοκάρισμα βοηθάει κυρίως όταν οι πίσω τροχοί ή έστω ο ένας από τους πίσω, έχει χάσει την προσφυσή του. Μεταφέρουμε λοιπόν περισσόυτερη δύναμη μπροστά, ώστε να μην ακινητοποιηθούμε. Αν έχουν χάσει την πρόσφυση μόνο οι εμπρός τροχοί, ουσιαστικά κάνουμε χειρότερα τα πράγματα με το μπλοκάρισμα, αφού μεγαλώνουμε την δύναμη μπροστά (περισσότερο σπινιάρισμα) και ελλατώνουμε πίσω (όπου εκεί χρειαζόμαστε την δύναμη). Κάνω λάθος? Παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος. Προσπαθώ να καταλάβω, ως νεός σχετικά στον κόσμο της τετρακίνησης, τον τρόπο που δουλεύει, και την χρησιμότητα όσον αφορά το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού στο NIVA.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 24 Φεβ 2005, 13:07

Με το κλειδωμα η κατανομη της ροπης ειναι παντα 50/50 και ετσι ακομα και αν σηκωθει ο ενας αξονας στον αερα μπορεις να συνεχισεις.Ενω οταν εισαι ξεκλειδωτος εαν χασει την προσφυση του ενας τροχος κολλας.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Re: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Φεβ 2005, 13:20

strofimios1 έγραψε:Με το κλειδωμα η κατανομη της ροπης ειναι παντα 50/50 και ετσι ακομα και αν σηκωθει ο ενας αξονας στον αερα μπορεις να συνεχισεις.Ενω οταν εισαι ξεκλειδωτος εαν χασει την προσφυση του ενας τροχος κολλας.


Μιλάμε για το μπλοκέ του NIVA και όχι για locker. Μιλάμε σε επίπεδο άξονα ή τροχών? Για τον άξονα όπως είπα και πριν το ξέρω. Αφού η κίνηση γίνεται 50-50 είναι λογικό όταν ο πίσω άξονας χάσει πρόσφυση ο μπροστά να τραβήξει. Δηλαδή το μπλοκέ του NIVA στην ουσία μοιράζει την τετρακίνηση ομοιόμορφα. Αυτό όμως που λες για τον ένα τροχό ισχύει και στην περίπτωση του μπλοκέ από όσο ξέρω. Αν δηλαδή χάσει πρόσφυση ο ένας τροχός στον συγκεκριμένο άξονα ο άλλος μένει ακίνητος και κολλάς. Αυτό εξηγώ. Δεν είναι locker. Κάνω λάθος? Οπότε επιμένω να ρωτάω που ουσιαστικά μας βοηθάει το μπλοκέ. Σίγουρα βοηθάει σε αρκετές περιπτώσεις αλλά σε ποιές? Και επναλαμάνω. Αν ισχύει αυτό σε περίπτωση σπινιαρίσματος των μπροστά τροχών η αύξηση της δύναμης μπροστά, και η μείωση πίσω (από 70, σε 50) δεν κάνει τα πράγματα χειρότερα? Στην αντίθετη περίπτωση τα κάνει σίγουρα καλύτερα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό mato » 24 Φεβ 2005, 13:49

gtsit έγραψε:...Στο ότι η τετρακίνηση από 30-70 γίνεται 50-50?? ...


απ΄όσο ξέρω, δεν υπάρχει συγκεκριμένο ποσοστό κατανομής ροπής όταν το κεντρικό είναι ελεύθερο : π.χ. αν σηκώσεις και τους δύο μπροστινούς τροχούς (με τάκο) και έχεις ελεύθερο το κεντρικό, με ταχύτητα μέσα και γκάζι το αυτοκίνητο δεν κουνιέται πόντο (το είδα στο συνεργείο, στο δικό μου αυτοκίνητο, δεν θυμάμαι τι δουλειά κάναμε. Μάλιστα μέσα ήμουν εγώ και στην αρχή νόμιζα οτι θα γκρεμιστώ, αλλά όπως είπα δεν κουνήθηκε).
Επομένως με κλείδωμα του κεντρικού το 50/50 αντικαθιστά το ελεύθερο και όχι το 30/70, και (θεωρητικά) πρέπει να έχεις πάντα σε τρείς τροχούς πρόσφυση, ή σε τουλάχιστον δύο στον ίδιο άξονα (και κατάλληλο τερραίν για να σε βγάλουν οι δύο).
Τελευταία επεξεργασία από mato και 24 Φεβ 2005, 13:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες