Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το πηρααααααα!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 02 Μαρ 2005, 17:00

iokasti έγραψε:Αλήθεια, έχει τύχει ποτέ καινούργιο niva να χρειάζεται αλλαγή κεντρικού διαφορικού ή ζυγοστάθμιση αξόνων;

Κάποιο άλλο εκτός από το δικό μου εννοείς; σνιφ...κλαψ...
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:00

Άντε καλορίζικό και καλοτάξιδο και απο εμένα και μην ακούς τις κακές γλώσσες :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2005, 17:08

Πάντως επαναλαμβάνω πως στα multipoint NIVA η καδένα έχει αλλάξει και έχει μπει καδένα με το μισό πλάτος σε σχέση με την παλιά. Πολύ λιγότερος θόρυβος. Ρε σεις τι σας νοιάζει ο θόρυβος τόσο?? Αν βάλουμε και και καμιά εξατμισούλα πιο ανοιχτή νομίζω πως ο ήχος θα αλλάξει σε πιό μπάσος και θα είναι κ@βλ@.!!!!!! Άσε που έβαλα WD-40 σχεδόν παντού. Όπου είδα βίδες και αρθρώσεις (εκτός από σημεία που έπαιζε γράσσο) ψέκασα για τα καλά. Μεντεσέδες καπό - πορτπαγκάζ. Κούμπωμα πορτπαγκάζ. Μεντεσέδες πορτών. Εκεί που δένουν τα σκαλοπάτια. Πόλους μπαταρίας. Κούμπωμα και στήριξη ρεζέρβας. Ράγες κάτω από τα κθίσματα. Μέχρι και στους πλαστικούς μεντσέδες στο πορτάκι του ταμπλό στον συνοδηγό. Βίδες στήριξης flash. Βίδες στήριξης μπάρας ρεζέρβας. Βίδες στήριξης μπαταρίας. Αρθρώσεις ζωνών. Άγκιστρα πτώσης πίσω κάθίσμα. Υαλοκαθαριστήρες - αρθρώσεις. Μέχρι και μες στις τρύπες που μπάινει ο γρύλλος στα σκαλοπάτια. Αποτελέσματα????

Οδηγούσα για μιά μέρα τουλάχιστον με ανοικτό παράθυρο. Μύριζε όλο το τζιπ WD-40. Θόρυβος??? Μειωμένος κατά 60% τουλάχιστον. Δεν άκουγα σχεδόν τίποτα.
Λέω λοιπόν να κάνω την ίδια δουλειά κάθε 10.000χλμ.
Δεν μου πήρε πάνω από 15λεπτά.
Αυτά.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:13

gtsit έγραψε:Πάντως επαναλαμβάνω πως στα multipoint NIVA η καδένα έχει αλλάξει και έχει μπει καδένα με το μισό πλάτος σε σχέση με την παλιά. Πολύ λιγότερος θόρυβος. Ρε σεις τι σας νοιάζει ο θόρυβος τόσο?? Αν βάλουμε και και καμιά εξατμισούλα πιο ανοιχτή νομίζω πως ο ήχος θα αλλάξει σε πιό μπάσος και θα είναι κ@βλ@.!!!!!! Άσε που έβαλα WD-40 σχεδόν παντού. Όπου είδα βίδες και αρθρώσεις (εκτός από σημεία που έπαιζε γράσσο) ψέκασα για τα καλά. Μεντεσέδες καπό - πορτπαγκάζ. Κούμπωμα πορτπαγκάζ. Μεντεσέδες πορτών. Εκεί που δένουν τα σκαλοπάτια. Πόλους μπαταρίας. Κούμπωμα και στήριξη ρεζέρβας. Ράγες κάτω από τα κθίσματα. Μέχρι και στους πλαστικούς μεντσέδες στο πορτάκι του ταμπλό στον συνοδηγό. Βίδες στήριξης flash. Βίδες στήριξης μπάρας ρεζέρβας. Βίδες στήριξης μπαταρίας. Αρθρώσεις ζωνών. Άγκιστρα πτώσης πίσω κάθίσμα. Υαλοκαθαριστήρες - αρθρώσεις. Μέχρι και μες στις τρύπες που μπάινει ο γρύλλος στα σκαλοπάτια. Αποτελέσματα????

Οδηγούσα για μιά μέρα τουλάχιστον με ανοικτό παράθυρο. Μύριζε όλο το τζιπ WD-40. Θόρυβος??? Μειωμένος κατά 60% τουλάχιστον. Δεν άκουγα σχεδόν τίποτα.
Λέω λοιπόν να κάνω την ίδια δουλειά κάθε 10.000χλμ.
Δεν μου πήρε πάνω από 15λεπτά.
Αυτά.

GEORGE


Καλύτερα την επόμενη φορά χρησιμοποίησε ένα καθαρά λιπαντικό σπρέι γιατί το WD-40 σαν αντισκωριακό, είναι και ελαφρώς διαβρωτικό, και δεν διαρκεί πολύ.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μαρ 2005, 17:18

Ειδες συντροφε ? Με αλλο ενα σεμηναριο (συναντιση) θα βελτηοθεις κι αλλο!! :wink: :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2005, 17:24

blackchris έγραψε:Καλύτερα την επόμενη φορά χρησιμοποίησε ένα καθαρά λιπαντικό σπρέι γιατί το WD-40 σαν αντισκωριακό, είναι και ελαφρώς διαβρωτικό, και δεν διαρκεί πολύ.


Φίλος που το χρησιμοποιεί για χρόνια στο αυτοκινητό του (ανάλογη χρήση), μου έχει πει τα καλύτερα. Κανένα πρόβλημα με διάβρωση.
Έχω κατεβάσει από το NET άρθρο που μιλάει για 2.000 χρήσεις του WD-40.
Πάντως ένα από τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με τα απλά λιπαντικά είναι ότι δεν κολλάει πάνω του η σκόνη και οι βρωμιές. Τα καθαρά λιπαντικά νομίζω πως είναι μαγνήτης για σκόνη και βρωμιές. Έχεις κάτι υπόψιν σου??

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μαρ 2005, 17:30

Οχι. Εγω χρησιμοποιω λυπαντικα της wurth. ρηξε μια ματια στο www.wurth.gr :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:32

gtsit έγραψε:
blackchris έγραψε:Καλύτερα την επόμενη φορά χρησιμοποίησε ένα καθαρά λιπαντικό σπρέι γιατί το WD-40 σαν αντισκωριακό, είναι και ελαφρώς διαβρωτικό, και δεν διαρκεί πολύ.


Φίλος που το χρησιμοποιεί για χρόνια στο αυτοκινητό του (ανάλογη χρήση), μου έχει πει τα καλύτερα. Κανένα πρόβλημα με διάβρωση.
Έχω κατεβάσει από το NET άρθρο που μιλάει για 2.000 χρήσεις του WD-40.
Πάντως ένα από τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με τα απλά λιπαντικά είναι ότι δεν κολλάει πάνω του η σκόνη και οι βρωμιές. Τα καθαρά λιπαντικά νομίζω πως είναι μαγνήτης για σκόνη και βρωμιές. Έχεις κάτι υπόψιν σου??

GEORGE


Κάτι συγκεκριμένο όχι. Ίσως σπρέι γραφίτη κάνει καλύτερη δουλεία στα μεταλλικά μέρη και σπρέι σιλικόνης στα πλαστικά.
Τώρα αυτό για τις 2000 χρήσεις δεν το πολύ εμπιστεύομαι, λες και είναι το υπερ - σπρέι. Πάντως αν δεις ότι το συστήνουν και για πονόδοντο μάλλον πρέπει να σου μπουν ψιλοι στα αυτιά :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:34

xristost έγραψε:Ειδες συντροφε ? Με αλλο ενα σεμηναριο (συναντιση) θα βελτηοθεις κι αλλο!! :wink: :wink:


Αν αναφέρεσαι σε εμένα σύντροφε σου απαντώ "και που να πήγαινα στην συνάντηση " :D :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μαρ 2005, 17:38

Καλο!!! Οχι δεν το ελεγα για σενα :D :D :D :D
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό cliff » 02 Μαρ 2005, 18:28

iokasti έγραψε:Μια ωραιότατη λύση είναι μουσικούλα - και όχι χαμηλοφόνως :P
:band:

Αλήθεια, έχει τύχει ποτέ καινούργιο niva να χρειάζεται αλλαγή κεντρικού διαφορικού ή ζυγοστάθμιση αξόνων;


Ναι το Νίβα που είχα πάρει αρχές 2004.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό firelord » 02 Μαρ 2005, 19:21

έχω την εντύπωση πως η καλύτερη αντισκωριακή προστασία, για το ευαίσθητο νιβάκι είναι να μην είναι μπλοκαρισμένα τα διάφορα λούκια, γιατί όπως λένε οι σύντροφφοι καναδοί, 'τα νίβα σκουριάζουν από μέσα'
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό teroulas » 03 Μαρ 2005, 08:50

Παιδιά με το wd-40 έχω ψεκάσει κινητό (πλακέτα) που έπεσε στη θάλασα και τώρα δουλεύει ακόμα μια χαρά μετά από 3 χρόνια! Είναι άψογο.

Φιλε gtsit να ψεκάσεις και με σπρεϋ για ηλεκτρικά και επαφές όλες τις φύσες. Τις ξεκουμπώνεις και τις ψεκάζεις απλά. Θα τους κάνει καλό. :wink:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iokasti » 03 Μαρ 2005, 09:21

savourdaman, thanks πολύ. Κοίτα να δεις που τελικά συνήθισα τον θορυβούλη. :)

Το στρώσιμο προχωράει σαν χελώνα πάντως λόγω έλλειψης χρόνου. Δεν το πήγα σε εθνική οδό. Μόνο μέσα στην πόλη οπότε δεν απέφυγα τα σταμάτα - ξεκίνα.
Κάνα δυο φορές μάλιστα σαν να μύρισε καμμένο πλαστικό και στο τέλος της διαδρομής είχε ανάψει λίγο. Η ένδειξη όμως της θερμοκρασίας δεν ανέβηκε, ούτε άναψε το check engine. Ενας γνωστός μου είπε οτι στα πρώτα χιλιόμετρα μπορεί να συμβεί αυτό, όταν οδηγείς μέσα στην κίνηση.
Τί λέτε εσεις;
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 03 Μαρ 2005, 09:41

iokasti μην ανησηχεις το καμμενο πλαστικο δεν ειναι τιποτα αλλο απο τα συντηρητικα της μηχανης που καιγονται και εγω οταν το πηρα και πηγα μεχρι τα βορεια προαστια βολτα μου βρωμουσε υπερβολικα μεχρι που μετα απο καποια χιλιομετρα σταματησε η εντονη μποχα.Μην ξεχνας επισης οτι και τα πλαστικα δεν ειναι και οτι καλυτερο και οτι το τουτου ειναι καινουριο οποτε υπομονη ...θα στρωσει :D :D
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες