Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το πηρααααααα!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό mato » 03 Μαρ 2005, 09:52

καλημέρα κι από μένα και καλοτάξιδα (όλα)..

pkatsab έγραψε:
iokasti έγραψε:Αλήθεια, έχει τύχει ποτέ καινούργιο niva να χρειάζεται αλλαγή κεντρικού διαφορικού ή ζυγοστάθμιση αξόνων;

Κάποιο άλλο εκτός από το δικό μου εννοείς; σνιφ...κλαψ...


... παιδιά, σε τι είδους συνεργείο γίνεται τέτοια ζυγοστάθμιση ???
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 03 Μαρ 2005, 10:44

Το συνεργείο μου τους έστειλε σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο.
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό nivatank » 03 Μαρ 2005, 11:07

gtsit έγραψε:
blackchris έγραψε:Καλύτερα την επόμενη φορά χρησιμοποίησε ένα καθαρά λιπαντικό σπρέι γιατί το WD-40 σαν αντισκωριακό, είναι και ελαφρώς διαβρωτικό, και δεν διαρκεί πολύ.


Φίλος που το χρησιμοποιεί για χρόνια στο αυτοκινητό του (ανάλογη χρήση), μου έχει πει τα καλύτερα. Κανένα πρόβλημα με διάβρωση.
Έχω κατεβάσει από το NET άρθρο που μιλάει για 2.000 χρήσεις του WD-40.
Πάντως ένα από τα πλεονεκτήματα του σε σχέση με τα απλά λιπαντικά είναι ότι δεν κολλάει πάνω του η σκόνη και οι βρωμιές. Τα καθαρά λιπαντικά νομίζω πως είναι μαγνήτης για σκόνη και βρωμιές. Έχεις κάτι υπόψιν σου??

GEORGE



Η κύρια χρήση του WD-40 είναι να απομακρύνει το νερό και για αυτό φτιάχτηκε αρχικά. Τo WD σημαίνει "water dispeller". Απλά έχει και κάποιες λιπαντικές ιδιότητες. Το κακό που μπορεί να κάνει το WD-40 είναι στην περίπτωση που πέσει κατά λάθος σε άρθρωση ή άλλα σημεία που έχουν γράσσο ή άλλο λιπαντικό τα ξεπλένει σα να ήταν πετρέλαιο και τα αφήνει πλέον εκτεθειμένα. Για αυτό λοιπόν προσοχή στη χρήση του. Εγώ το χρησιμοποιώ γενικά για να διαλύω σκουριές και να ψεκάζω ηλεκτρικά καλώδια και φίσες. Μια άλλη καταπληκτική χρήση του είναι να ξεκολλάει διάφορα sticks αφού διαλύει τις κόλλες. Άμα θέλεις λίπανση σε δίαφορες μεταλλικές αρθρώσεις όπου δεν απαιτείται γράσσο πολύ καλό είναι το λάδι
PbSO4 (διθειούχος μόλυβδος).
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό gtsit » 03 Μαρ 2005, 11:58

iokasti έγραψε:savourdaman, thanks πολύ. Κοίτα να δεις που τελικά συνήθισα τον θορυβούλη. :)

Το στρώσιμο προχωράει σαν χελώνα πάντως λόγω έλλειψης χρόνου. Δεν το πήγα σε εθνική οδό. Μόνο μέσα στην πόλη οπότε δεν απέφυγα τα σταμάτα - ξεκίνα.
Κάνα δυο φορές μάλιστα σαν να μύρισε καμμένο πλαστικό και στο τέλος της διαδρομής είχε ανάψει λίγο. Η ένδειξη όμως της θερμοκρασίας δεν ανέβηκε, ούτε άναψε το check engine. Ενας γνωστός μου είπε οτι στα πρώτα χιλιόμετρα μπορεί να συμβεί αυτό, όταν οδηγείς μέσα στην κίνηση.
Τί λέτε εσεις;


Έλα ρε συ. Μην ανυσηχείς. Έτσι ανυσηχούσα και εγώ στην αρχή. Όλο μου μύριζε κάτι καμμένο. Το έχω από καινούργιο 1 χρόνο και κάτι. Στην αρχή πολλές μυρωδιές. Μία από την μηχανή, καμιά φορά ο δίσκος χωρίς πολύ ζόρι. Είναι άστρωτο ακόμη γι αυτό. Οι μυρωδιές θα εξαφανιστούν σιγά, σιγά. Στο εξάμηνο θα σου μυρίζει ελάχιστα. Αλλά και εσύ βρε κορίτσι μου τι κάνεις??? Καινούργιο αυτοκίνητο πήρες. Πηγαινέ το καμία βολτίτσα.
Δώσε του λίγο εθνική να στρώσει ωραία το μοτέρ. Προτείνω καμιά 500άρα χιλιόμετρα ταξιδάκι συνολικά. Το καλύτερο στρώσιμο είναι αυτό. Δηλαδή πήγαινε μία μέχρι Βόλο (να μεταφέρεις και τα χαιρετίσματα στον σύντροφο Firelord) και ξαναγύρνα. Αν το πας μέχρι και 100 και δεν ζορίσεις το μοτέρ στην αρχή, νομίζω πως θα του έχεις κάνει το καλύτερο στρώσιμο. Πάντως όσες δουλειές και να είχα, προσωπικά θα του το έκανα το ταξιδάκι έστω και μόνος μου. Όχι πως υπάρχει κανά πρόβλημα απλώς αυτό είναι το ιδανικό για να στρώσεις αυτοκίνητο. Ένα ταξίδι στην αρχή.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Μαρ 2005, 13:17

που είστε....σας περιμένω!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 03 Μαρ 2005, 15:23

Και ομως το καλλιτερο στρωσιμο γινεται στην πολη.
Ενα μοτερ για να στρωθει σωστα πρεπει να δουλεψει με διαφορα φορτια και σε καποιο φασμα στροφων.
Ετσι λοιπον το ταξιδι δεν κανει για στρωσιμο αφου πηγαινουμε με σταθερες στροφες(περιπου)και ταχυτητα.
Επισης στην πολη στρωνει και η μεταδοση αφου εχουμε συνεχη χρηση του κιβωτιου.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 03 Μαρ 2005, 21:31

Το στρωσιμο εξαρταται κυριως απο τι υλικο ειναι φτιαγμενος ο κινητηρας απο μαντεμι η αλουνινιο εαν ειναι απο μαντεμι το πιο σωστο στρωσιμο ειναι εθνικη ταχυτητες μεχρι 110-120 και σχετικα χαμηλες στροφες εως 3500 μετα τα 1200κμ πας και ανεβαινεις σε στροφες εως 4000 στιγμιαια.Υποψην οτι στην εθνικη καθε 1 ωρα σταματας για κανενα μισαωρο να κρυωσουν τα μεταλα και μετα ξανα και ξανα μεχρι να φτασεις επιτελους στον προορισμο σου.Εαν ειναι αλουμινιο καλυτερα πολη με μεγαλη κλιμακα σε στροφες χωρις ομως υπερβολες και κοκκινα.Το κιβωτιο στρωνεται οσο το δουλευεις σε αλλαγες που γινται συνηθως πολη.Και μην ξεχναμε οτι ολες οι μηχανες εχουν δουλεψει πρωτα παγκο και μετα μπαινουν στο τουτου μας.Αυτα εαν εχω κανει καπου λαθος διορθωστε με :)
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost » 03 Μαρ 2005, 21:41

ΟΚ!! ΟΚ!!! Σε βρησκο αρκετα διαβαζμενο!! Και το καλητερο στρωσιμο γινεται το βραδυ. :wink: :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 03 Μαρ 2005, 21:49

xristost έγραψε:ΟΚ!! ΟΚ!!! Σε βρησκο αρκετα διαβαζμενο!! Και το καλητερο στρωσιμο γινεται το βραδυ. :wink: :wink:


Παντα φιλε μου xristost παντα το βραδυ :)
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό iokasti » 06 Μαρ 2005, 10:32

Κούτσα κούτσα έχω κάνει 150 χλμ. Τελικά μου φαίνεται πιο λογικό να στρώνεται και μέσα στην πόλη.
Μια άλλη παρατήρηση: Μερικές φορές τα φρένα στριγγλίζουν λίγο.

NIVAKIOC: ... Το δικο σου τρεμει καθόλου γυρω στα 100 χλμ;

Τελικά και το δικό μου τρέμει λίγο στα 100 χλμ/ώρα. Διορθώνεται αυτό;
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

Δημοσίευσηαπό gtsit » 06 Μαρ 2005, 14:40

iokasti έγραψε:Τελικά και το δικό μου τρέμει λίγο στα 100 χλμ/ώρα. Διορθώνεται αυτό;


Νομίζω πως αυτό καλύτερα απλώς να το αγνοήσεις....

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 06 Μαρ 2005, 17:29

και γω το δικό μου ακομα το στρώνω....δυο χρόνια και έχω κάνει μονο 89.000 Χλμ...καλά δεν είναι
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 07 Μαρ 2005, 15:52

Μια άλλη παρατήρηση: Μερικές φορές τα φρένα στριγγλίζουν λιγο.

Εμενα στραβωσαν οι δισκοι μετα απο φρεναρισμα και βουτια σε ποταμι εε δρομο ηθελα να πω τα αλλαξα και ησυχασα τα ρωσσικα δεν ειναι φρενα μαλλον ο χαρος ειναι.
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 07 Μαρ 2005, 22:49

κανόνας ...ποτέ δεν μπαινεις σε ποτάμι μετα απο κατηφόρα...περιμένεις να κρυώσουν ολα για 10 λεπτα....
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό xalk » 09 Μαρ 2005, 00:15

taxideytis έγραψε:...περιμένεις να κρυώσουν ολα για 10 λεπτα....

... αν βιάζεσαι πολύ, ή απλά το ρισκάρεις, κατεβαίνεις την κατηφόρα "φρενάροντας" ΜΟΝΟ, με αργά και πρώτη! (θα γλιτώσεις τους δίσκους τουλάχιστον...)*

*όχι ομως τα υπόλοιπα. :roll:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες

cron