Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Να σου κανω μια ερωτηξη?

Να σου κανω μια ερωτηξη?

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 24 Φεβ 2005, 22:38

Λοιπον ο Γιουρι μετα απο 230κμ μου παρουσιασε ενα ψιλομπουκωμα και πηγε να σβησει :shock: σταματημενος σε φαναρι μολις το αντιλιφθηκα πατησα το γκαζι και μετα ολα καλα.Υποψιαζομαι για κανενα σκουπιδι :? επισης το ρελαντι δεν ειναι σταθερο και ψιλοπαιζει λιγακι ειναι φυσιολογικο?Αυτο βεβαια το κανει απο την πρωτη στιγμη που το πηρα και κατι αλλο τα φρενα τριζουν καπως αλλα σε λέιτουργια ειναι καλα το εχουν αυτο τα ρωσικα τακακια?Συγνωμη που σας πρηζω ακομη δεν το πηρα αλλα ανησυχω λιγο καθως ετοιμαζομε για μεγαλο ταξιδι με την γυναικα στα πλαισια του στρωσιματος(του αυτοκινητου οχι της γυναικας μου :P )
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Να σου κανω μια ερωτηξη?

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 24 Φεβ 2005, 22:58

μην ανησυχεις ....θα στρώσουν και οι δύο........
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Re: Να σου κανω μια ερωτηξη?

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Φεβ 2005, 01:57

savourdaman έγραψε:Λοιπον ο Γιουρι μετα απο 230κμ μου παρουσιασε ενα ψιλομπουκωμα και πηγε να σβησει :shock: σταματημενος σε φαναρι μολις το αντιλιφθηκα πατησα το γκαζι και μετα ολα καλα.Υποψιαζομαι για κανενα σκουπιδι :? επισης το ρελαντι δεν ειναι σταθερο και ψιλοπαιζει λιγακι ειναι φυσιολογικο?Αυτο βεβαια το κανει απο την πρωτη στιγμη που το πηρα και κατι αλλο τα φρενα τριζουν καπως αλλα σε λέιτουργια ειναι καλα το εχουν αυτο τα ρωσικα τακακια?Συγνωμη που σας πρηζω ακομη δεν το πηρα αλλα ανησυχω λιγο καθως ετοιμαζομε για μεγαλο ταξιδι με την γυναικα στα πλαισια του στρωσιματος(του αυτοκινητου οχι της γυναικας μου :P )


Κλασσικά. Μου τα κανε και μένα στην αρχή. Δεν ανυσηχείς. Να μείνεις αποκλείεται. Συνήθως είναι το βηματικό μοτέρ του ρελαντί. Το άλλαξα και μου το κάνει πολύ σπάνια. Επίσης σε συνδυασμό με την αρυθμία του ρελαντί είναι λογικό να σου κάνει τρελλούτσικα πιστεύω. Όσο για την αρυθμία την είχα πολύ έντονα πιστεψέ με. Τι ήταν??? Μπουζί φυσικά. Με το που άλλαξα μπουζί όλα έστρωσαν. Κάνουν τα MAGNETI MARELI αλλά και τα CHAMPION που φοράει τώρα (αντιπαρασιτικά). Το ρελαντί σταθεροποιήθηκε απόλυτα. Απλά στο 1ο SERVICE θα τους το πεις και θα στα αλλάξουν. Σου ανάβει λαμπάκι CHECK ENGINE??

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Φεβ 2005, 02:06

Έχω επίσης αλλάξει δισκόπλακες και τακάκια. Έβαλα FAG γερμανικά. Πολύ καλύτερη άισθηση και πολύ ανθεκτικά. Με τις δισκόπλακες τις FAG έχω μπει σε νερά άφοβα χωρίς κανένα πρόβλημα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Φεβ 2005, 08:21

Για καλο και για κακο κανε και κανα συμβολαιο με οδικη βοηθεια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό michailbm » 25 Φεβ 2005, 10:34

Συνήθως αυτά γίνονται λογο κεριού που απ' τα εργοστασιακά κερώματα (στο ρεζερβουάρ μπαίνει και λίγο μέσα από απροσεξία του χειριστή) αυτά περνάνε στο κύκλωμα της βενζίνης και ψιλοφραζουν συνήθως το βαρελάκι του ρελαντί ή το μπέκ της επιτάχυνσης ,...,συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Φεβ 2005, 11:30

vagelis έγραψε:Για καλο και για κακο κανε και κανα συμβολαιο με οδικη βοηθεια.


Άσε ρεεε. Κοιτάξτε τα δικά σας κοτέτσια και αφήστε τα δικά μας να τα προσέχουμε εμείς. Πολυ ασχοληθήκατε μαζί μας δεν νομίζετε? Τόσο κόμπλεξ πιά? Εντάξει δεν λέω, πονάει όταν διαπιστώνεις ότι στα τρώνε τσάμπα και βερεσέ και μόνο για την μόστρα, οι Ιάπωνες ή οι Εγγλέζοι αλλά μην κάνετε και έτσι. Πάντα υπάρχει χρόνος. Τόσα NIVA κυκλοφορούν στην χρυσή ευκαιρία και σε καλή κατάσταση.....
Όπως είπε και ο Κύριος πάντα υπάρχει χώρος στον οίκο του Θεού για τους άσωτους υιούς. Οπότε ποτέ δεν είναι αργά. Πάντως μόνο με τα NIVA συμβαίνει αυτό, πράγμα που κάτι σημαίνει. Ότι κάτι σας πονάει. Το ξέρω η τετρακίνηση και το 4χ4 έπαψε να είναι εδώ και αρκετά χρόνια σπορ μόνο για τους οικονομικά ευκατάστατους. Πονάει λίγο αυτό τι να κάνουμε?? Ας είναι καλά το εργαλείο, που σίγουρα δίνει πάρα πολλά για τα λεφτά που κοστίζει. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ SERVICE ΣΤΑ ΧΡΕΠΙΑ ΣΑΣ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ??? ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ SERVICE ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΛΑΔΙΑ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. (ΛΑΔΙΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ, ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ, ΜΠΟΥΖΙ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΓΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΤΛΠ) Ένας φίλος με CHEROKEE πληρώνει γύρω στα 450Euro για το μεγάλο. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.....

Φιλάκια
GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Φεβ 2005, 11:34

vagelis έγραψε:Για καλο και για κακο κανε και κανα συμβολαιο με οδικη βοηθεια.


Τωρα δε μπορώ να πώ τίποτε. Μίλησε Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ στο θέμα βλαβών.

Υποκλίνομαι ΑΡΧΟΝΤΑ των ΑΒΑΡΙΩΝ.

Να συμπληρώσω μόνο , ότι για καλό και για κακό το συντερούμε κιολας που και που.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Φεβ 2005, 13:38

giagoulas έγραψε:
vagelis έγραψε:Για καλο και για κακο κανε και κανα συμβολαιο με οδικη βοηθεια.


Τωρα δε μπορώ να πώ τίποτε. Μίλησε Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ στο θέμα βλαβών.

Υποκλίνομαι ΑΡΧΟΝΤΑ των ΑΒΑΡΙΩΝ.

Να συμπληρώσω μόνο , ότι για καλό και για κακό το συντερούμε κιολας που και που.


Το δικο μου ειναι αυτοεπισκευαζομενο δενεχει προβλημα απο οδικη βοηθεια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Φεβ 2005, 14:06

κάτι από σταρ τρέκ έχει

μάλλον αυτοκαταστρέφεται
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 25 Φεβ 2005, 15:52

Φιλε gsist οχι check engine δεν αναψε μαλλον θα ακολουθησω την συμβουλη σου για αντιπαρασιτικα και δισκοπλακες αν επιτρεπεται που τα εβαλες?Θυμασαι κωδικους?και με τι κοστος?Σε ευχαριστω :D
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Φεβ 2005, 20:33

gtsit έγραψε:
vagelis έγραψε:Για καλο και για κακο κανε και κανα συμβολαιο με οδικη βοηθεια.


Άσε ρεεε. Κοιτάξτε τα δικά σας κοτέτσια και αφήστε τα δικά μας να τα προσέχουμε εμείς. Πολυ ασχοληθήκατε μαζί μας δεν νομίζετε? Τόσο κόμπλεξ πιά? Εντάξει δεν λέω, πονάει όταν διαπιστώνεις ότι στα τρώνε τσάμπα και βερεσέ και μόνο για την μόστρα, οι Ιάπωνες ή οι Εγγλέζοι αλλά μην κάνετε και έτσι. Πάντα υπάρχει χρόνος. Τόσα NIVA κυκλοφορούν στην χρυσή ευκαιρία και σε καλή κατάσταση.....
Όπως είπε και ο Κύριος πάντα υπάρχει χώρος στον οίκο του Θεού για τους άσωτους υιούς. Οπότε ποτέ δεν είναι αργά. Πάντως μόνο με τα NIVA συμβαίνει αυτό, πράγμα που κάτι σημαίνει. Ότι κάτι σας πονάει. Το ξέρω η τετρακίνηση και το 4χ4 έπαψε να είναι εδώ και αρκετά χρόνια σπορ μόνο για τους οικονομικά ευκατάστατους. Πονάει λίγο αυτό τι να κάνουμε?? Ας είναι καλά το εργαλείο, που σίγουρα δίνει πάρα πολλά για τα λεφτά που κοστίζει. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ SERVICE ΣΤΑ ΧΡΕΠΙΑ ΣΑΣ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ??? ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ SERVICE ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΛΑΔΙΑ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. (ΛΑΔΙΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ, ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ, ΜΠΟΥΖΙ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΓΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΤΛΠ) Ένας φίλος με CHEROKEE πληρώνει γύρω στα 450Euro για το μεγάλο. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.....

Φιλάκια
GEORGE


Ρε Γιωργάκη παιδί μου μην τρελαίνεσαι :alright: πλάκα κάνουμε, πλάκα που ξεκίνησε μεταξύ φίλων. Ότι αμάξι (χρέπι) έχει ο καθένας θέμα δικό του. Εγώ πάντως την βρίσκω με αυτούς που πιστεύουν ότι το δικό τους είναι το καλύτερο αμάξι. Γιατί ? Μα γιατί είναι το δικό τους !
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Φεβ 2005, 20:55

Ρε Γιωργάκη παιδί μου μην τρελαίνεσαι πλάκα κάνουμε, πλάκα που ξεκίνησε μεταξύ φίλων. Ότι αμάξι (χρέπι) έχει ο καθένας θέμα δικό του. Εγώ πάντως την βρίσκω με αυτούς που πιστεύουν ότι το δικό τους είναι το καλύτερο αμάξι. Γιατί ? Μα γιατί είναι το δικό τους !


ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ κάτω τα χέρια απο τον Blackchris.

ΜαυροΓιώργο γκάζωνε αγόρι μου να ξεκαπνίζουμε !
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Φεβ 2005, 21:19

σωστόν

αλλά για να μην ξεχνιόμαστε

πάρε αυτό

:rock:

ΚΑΙ

τι του βρήκα πάλι εγώ??? κουπεπε κούπεπε κι ο μπαμπάς του έρχεται (ή όπως θα λέγανε τα αμερικανάκια...who's your daddy :twisted: )


Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Φεβ 2005, 22:22

savourdaman έγραψε:Φιλε gsist οχι check engine δεν αναψε μαλλον θα ακολουθησω την συμβουλη σου για αντιπαρασιτικα και δισκοπλακες αν επιτρεπεται που τα εβαλες?Θυμασαι κωδικους?και με τι κοστος?Σε ευχαριστω :D


Για τα μπουζί τσάμπα αγχώνεσε. Απλώς αν πας στον συνεργειά σου θα στα βάλει αν του πεις για την αρυθμία. Πες του ότι το λέει η αντιπροσωπεία. Εκεί μου το είχαν πει και μένα. Μόλις έβαλα τα καλά μπουζί έφτιαξε το ρελαντί. Αισθητή διαφορά. Καμία σχέση. Τα μπουζί πάντως είναι πάμφθηνα. Φοράω τα champion RN9YCC. Τα συγκεκριμένα είναι αντιπαρασιτικά και κόβουν όλα τα παράσιτα. Κόστος πολύ χαμηλό. Λίγο παραπάνω από τα κλασσικά μπουζί. Αν θες βέβαια υπάρχουν και πιό ακριβά πχ με πλατίνα.
Γενικά στο NIVA παίζουν διάφορα ανταλλακτικά από αρκετές εταιρείες που είναι καλύτερα από τα μαμίσια. Άλλαξα τον ιμάντα του δυναμό με χοντρύτερο γερμανικό. Το ξέρετε ότι το δυναμό δουλεύει καλύτερα??? Πρώτα πρώτα ελατώθηκε η πτώση τάσης με το άναμα των βεντυλατέρ.
Όσο για τις δισκόπλακες, του λες να μην σου βάλει τις μαμίσιες. Κωδικούς δεν θυμάμαι. Αλλά η FAG είναι γνωστή Γερμανική εταιρεία και βγάζει δισκόπλακες που μπαίνουν στο NIVA και είναι κλάσεις ανώτερες. Κόστος τακάκια FAG, 2 δισκόπλακες και εργασία 100euro. Στο εξουσιοδοτημένο. Αλλού μπορεί και λιγότερα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron