Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ευθυγράμμιση τιμονιού

Ευθυγράμμιση τιμονιού

Δημοσίευσηαπό nivatank » 02 Μαρ 2005, 17:05

Στο καινούριο μου Niva (300km) παρατήρησα ότι όταν πηγαίνω ευθεία το τιμόνι δεν είναι ακριβώς οριζόντιο αλλά έχει μια ελαφριά κλίση προς τα αριστερά.
Βέβαια αυτό δεν επηρεάζει την οδική συμπεριφορά απλά είναι ενοχλητικό
οπτικά. Αυτό διορθώνεται? Πρέπει να το αναφέρω στο πρώτο service?
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Ευθυγράμμιση τιμονιού

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:09

nivatank έγραψε:Στο καινούριο μου Niva (300km) παρατήρησα ότι όταν πηγαίνω ευθεία το τιμόνι δεν είναι ακριβώς οριζόντιο αλλά έχει μια ελαφριά κλίση προς τα αριστερά.
Βέβαια αυτό δεν επηρεάζει την οδική συμπεριφορά απλά είναι ενοχλητικό
οπτικά. Αυτό διορθώνεται? Πρέπει να το αναφέρω στο πρώτο service?


Αφού το αμάξι είναι ολοκαίνουριο έλεγξε πρώτα τον συνήθη ύποπτο .....
την πίεση στα ελαστικά.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Ευθυγράμμιση τιμονιού

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2005, 17:16

nivatank έγραψε:Στο καινούριο μου Niva (300km) παρατήρησα ότι όταν πηγαίνω ευθεία το τιμόνι δεν είναι ακριβώς οριζόντιο αλλά έχει μια ελαφριά κλίση προς τα αριστερά.
Βέβαια αυτό δεν επηρεάζει την οδική συμπεριφορά απλά είναι ενοχλητικό
οπτικά. Αυτό διορθώνεται? Πρέπει να το αναφέρω στο πρώτο service?


Εμένα μου κάνει το αντίθετο. Πάει ευθεία όταν έχει μια ελαφριά κλίση προς τα δεξιά. Δεν το πας για καμιά ευθυγραμμισούλα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο λέω εγώ??

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό nivatank » 02 Μαρ 2005, 17:17

Η πίεση στα ελαστικά είναι σωστή. Το αυτοκίνητο δεν κόβει αριστερά ή δεξιά όταν αφήνεις ελεύθερο το τιμόνι, απλά για να πάει εντελώς ευθεία πρέπει το τιμόνι να είναι στραμένο ελαφρώς αριστερά απο την οριζόντια θέση του( το σήμα της LADA οριζόντιο).
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μαρ 2005, 17:25

Συντροφε. Θελει ενα κλικ δεξια το βολαν. Δηλαδη!Βγενει το στεφανι του τιμονιου (ξεβιδωνει)και το μετακηνεις ενα δοντι δεξια,επανω στον αξονα του τιμονιου :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2005, 17:29

xristost έγραψε:Συντροφε. Θελει ενα κλικ δεξια το βολαν. Δηλαδη!Βγενει το στεφανι του τιμονιου (ξεβιδωνει)και το μετακηνεις ενα δοντι δεξια,επανω στον αξονα του τιμονιου :wink:


Ουπς φτιάξε με. Πως γίνετε αυτό? Τι ξεβιδώνεις?? Δεν έχω δει να παίζουν βίδες πάνω στο στεφάνι.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μαρ 2005, 17:36

επανω στο στεφανι εχει το σημα. Αυτο το βγαζεις και θα δεις το παξημαδι.Ξεβηδωνεις τελειως.Κουνας το στεφανι δεξια αρηστερα τραβωντας παραληλα προς τα εξω. τωρα μετακηνεις το στεφανι οπου θες.Το κουμπονεις και βιδωνεις.Τελος.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:40

Σύντροφοι επιτρέψτε μου μα αυτή είναι η εύκολη λύση, δεν λύνει την ουσία του προβλήματος. Αφού η πίεση είναι ένταξη για αρρύθμιστη camber μου βρωμάει. Αφού είσαι ακόμη στην εγγύηση να απαιτήσεις να στο ελέγξουν στην ευθυγράμμιση.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Ευθυγράμμιση τιμονιού

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 02 Μαρ 2005, 17:50

blackchris έγραψε:Αφού το αμάξι είναι ολοκαίνουριο έλεγξε πρώτα τον συνήθη ύποπτο .....
την πίεση στα ελαστικά.


blackchris έγραψε:Άντε καλορίζικό και καλοτάξιδο και απο εμένα και μην ακούς τις κακές γλώσσες






:shock: :shock: :? :roll: :x :(
Αγαπητέ μπλακκρις εισαι εντάξει; Ανησυχώ λιγο... μηπως σε πείραξε τίποτα που έφαγες; Στις τελευταίες δημοσιεύσεις σου κάτι έχει αλλάξει... Πού είναι τα κοτετσόχρεπα και τ αυγα; Γιά σε παρακαλώ! Εχεις και ένα όνομα στην πιάτσα σαν εγκάθετος και δεν γίνεται ξαφνικα να το ξεφτιλίζεις. Για φρόντισέ το λίγο σε παρακαλώ μην ξενερώσουμε. Τι θα πουν και οι καινούργιοι; Ετσι ξαφνικα απο αλεπου κουνέλι;


Εκτος...... οχι δε μπορει... μηπως πηρες Νίβα;


:shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 02 Μαρ 2005, 17:56

blackchris έγραψε:Σύντροφοι επιτρέψτε μου μα αυτή είναι η εύκολη λύση, δεν λύνει την ουσία του προβλήματος. Αφού η πίεση είναι ένταξη για αρρύθμιστη camber μου βρωμάει. Αφού είσαι ακόμη στην εγγύηση να απαιτήσεις να στο ελέγξουν στην ευθυγράμμιση.




Το ξανακάνει!! Το ξανακάνει!!! Σύντροφοι κατι έπαθε ο blackchris!!!
Σε λίγο θα αρχίσει να απαριθμει τa πλεονεκτήματα του Νίβα!!! Μηπως να τον κοιταγε κανενας γιατρος;
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Μαρ 2005, 18:08

Μαυροχριστε για συμαζεψου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 18:22

I LOVE ΝΙVA

:love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2005, 18:34

blackchris έγραψε:I LOVE ΝΙVA

:love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:


MHN ΨΑΡΩΝΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ VITARA ME NIVA. ΑΣ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΟΡΟΙΔΑ.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 02 Μαρ 2005, 19:17

όχι όχι σύντροφε, είναι καλό παιδί κατά βάθος (πως λέμε χαίρε βάθος αμέτρητο).

Εξάλλου ευκαιρία ήταν να ανταλλάξουμε και καμιά τεχνική γνώμη της προκοπής, αφήνοντας τις μπλακρισομαχίες για τις Υπηρεσίες Λόχου.

Πάντως και αναφορικά με το τιμόνι, όταν άλλαξα το μανίσιο και πήγα σε μικρότερης διαμέτρου, ενώ το καινούργιο ήταν στοιχισμένο στα δόντια,έίχε κλίση αριστερά με τις ρόδες να κοιτάνε απολύτως ευθεία. Μια επίσκεψη σε ευθυγραμμισά έφερε στα ίσα την κολώνα του τιμονιού και τέλος.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 02 Μαρ 2005, 19:52

blackchris έγραψε:I LOVE ΝΙVA

:love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:




Κλάψ! Συγκινήθηκα γ@μώτ0! Εχει δίκιο ο Firelord.

Εκτος αν πισω απο το :angel4: :flower: κρύβεται ενα

:hesitantdevil: :evilbat:
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες