Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 10 Μαρ 2005, 11:45

Γεια και χαρά σε όλους . Ο χειμώνας πέρασε , χαρίζοντας μας ωραίες στιγμές γεμάτες χιόνι και λάσπη . Η αύξηση της θερμοκρασίας , για τους περισότερους είναι καλοδεχούμενη , αλλά μάλλον για τετρακίνητα μας είναι οδυνηρή. Ειδικά για τα NIVA με Cooler λόγω του πρόσθετου ψυγείου που μπαίνει μπροστά απο το ψυγείο της μηχανής . Αποτέλεσμα σε σχετικά μικρή κίνηση η θερμοκραασία να ανεβαίνει όχι βέβαια στο κόκκινο αλλά σε βαθμούς που κατα την δική μου άποψη το αμάξι δυσανασχετεί . Πχ το ρελαντί γίνεται ασταθές , και άλλα . Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να ανοίγει το βεντιλατέρ σε ψηλή θερμοκρασία για να δουλεύει καλά ο καταλύτης και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα . Μπούρδες , το αμάξι δείχνει τέλεια συμπεριφορά στους 90 και κάτι , ΄και όταν ανεβαίνει δεν πάει καλά . Τους ζήτησα να βάλω θερμοστάτη που να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία και μου είπαν πως δεν γίνεται διότι αυτό καθορίζεται απο τον εγκέφαλο !!!!!!!! Μάλλον αδιανόητο . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα με το Astra όταν το πήρα είχαν θερμοστάτη για γερμανικά πρότυπα θερμοκρασίας και μια αλλαγή μου διατηρούσε την θερμοκρασία κοντά στους 90 με τέλεια συμπεριφορά του αμαξιού . Με το NIVA το πρόβλημα λύνεται με το ανοιγμα του COOLER οι έλικες δουλεύουν περισσότερο και η θερμοκρασία 90 . Αλλά το αμάξι χάνει σε δύναμη και το να παγώνω μέσα στο αμάξι όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 20 το θεωρώ αδιανόητο . Θα ήθελα την βοήθεια σας στην αντιμετώπιση του προβλήματος !!!!
Μια δική μου σκέψη είναι διακόπτης που θα ανοίγει το βεντιλατέρ με δική μου βούληση (κάτι που θα ήταν και χρήσιμο στο πέρασμα ποταμιου ή σε πολύ χιόνι ) Αν κάποιος απο την παρέα το έχει δοκιμάσει να μου συστήσει τον ηλεκτρολόγο που έκανε την μετατροπή ή αν είναι απλή να την περιγραψει μιας και πιάνουν τα χέρια μου στα ηλεκτρολογικά . Σας ευχαριστώ όλους ..
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 10 Μαρ 2005, 12:24

MPLENIVA έγραψε:Γεια και χαρά σε όλους . Ο χειμώνας πέρασε , χαρίζοντας μας ωραίες στιγμές γεμάτες χιόνι και λάσπη . Η αύξηση της θερμοκρασίας , για τους περισότερους είναι καλοδεχούμενη , αλλά μάλλον για τετρακίνητα μας είναι οδυνηρή. Ειδικά για τα NIVA με Cooler λόγω του πρόσθετου ψυγείου που μπαίνει μπροστά απο το ψυγείο της μηχανής . Αποτέλεσμα σε σχετικά μικρή κίνηση η θερμοκραασία να ανεβαίνει όχι βέβαια στο κόκκινο αλλά σε βαθμούς που κατα την δική μου άποψη το αμάξι δυσανασχετεί . Πχ το ρελαντί γίνεται ασταθές , και άλλα . Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να ανοίγει το βεντιλατέρ σε ψηλή θερμοκρασία για να δουλεύει καλά ο καταλύτης και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα . Μπούρδες , το αμάξι δείχνει τέλεια συμπεριφορά στους 90 και κάτι , ΄και όταν ανεβαίνει δεν πάει καλά . Τους ζήτησα να βάλω θερμοστάτη που να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία και μου είπαν πως δεν γίνεται διότι αυτό καθορίζεται απο τον εγκέφαλο !!!!!!!! Μάλλον αδιανόητο . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα με το Astra όταν το πήρα είχαν θερμοστάτη για γερμανικά πρότυπα θερμοκρασίας και μια αλλαγή μου διατηρούσε την θερμοκρασία κοντά στους 90 με τέλεια συμπεριφορά του αμαξιού . Με το NIVA το πρόβλημα λύνεται με το ανοιγμα του COOLER οι έλικες δουλεύουν περισσότερο και η θερμοκρασία 90 . Αλλά το αμάξι χάνει σε δύναμη και το να παγώνω μέσα στο αμάξι όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 20 το θεωρώ αδιανόητο . Θα ήθελα την βοήθεια σας στην αντιμετώπιση του προβλήματος !!!!
Μια δική μου σκέψη είναι διακόπτης που θα ανοίγει το βεντιλατέρ με δική μου βούληση (κάτι που θα ήταν και χρήσιμο στο πέρασμα ποταμιου ή σε πολύ χιόνι ) Αν κάποιος απο την παρέα το έχει δοκιμάσει να μου συστήσει τον ηλεκτρολόγο που έκανε την μετατροπή ή αν είναι απλή να την περιγραψει μιας και πιάνουν τα χέρια μου στα ηλεκτρολογικά . Σας ευχαριστώ όλους ..


Είναι κάτι που θα ενδιέφερε και μένα. Όταν το είχα ρωτήσει στο εξουσιοδοτημένο μου είχαν πει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το βεντιλατέρ ανάβει στους 95 βαθμούς και ελέγχεται από τον εγκέφαλο. Ωστόσο έβλεπα αστάθεια του αυτοκινήτου σε μεγάλες θερμοκρασίες και ειδικά σε ζεστές μέρες 35+. Προβλήματα στο ρελαντί μυρωδιές κτλπ. Νόμίζω επίσης πως κάποιοι αισθητήρες και ειδικά ο MAF δεν γουστάρουν καθόλου τις υψηλές θερμοκρασίες. Νομίζω πως η λύση με διακόπτη δεν είναι και η καλύτερη. Νομίζω πως η καλύτερη λύση δεν είναι το άνοιγμα του βεντυλατέρ νωρίτερα. Αυτό το λέω γιατί σίγουρα θα παίζει θερμοστάτης που ανοιγοκλείνει το κύκλωμα του νερού πριν το βεντυλατέρ. Αν λοιπόν αλλαχτεί αυτός ο θερμοστάτης έτσι ώστε το νερό να κυκλοφορεί στο κύκλωμα νωρίτερα τότε τα προβλήματα λογικά θα λυθούν και η θερμοκρασία δεν θα αναιβένει τόσο γρήγορα. Με άλλα λόγια δεν έχει νόημα να βάλουμε διακόπτη στο βεντυλατέρ. Να το ανοίγουμε δηλαδή χωρίς να έχει ξεκινήσει η κυκλοφορία του νερού??? Τότε δεν έχει νόημα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό Camelius » 10 Μαρ 2005, 12:55

gtsit έγραψε:Είναι κάτι που θα ενδιέφερε και μένα. Όταν το είχα ρωτήσει στο εξουσιοδοτημένο μου είχαν πει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το βεντιλατέρ ανάβει στους 95 βαθμούς και ελέγχεται από τον εγκέφαλο. Ωστόσο έβλεπα αστάθεια του αυτοκινήτου σε μεγάλες θερμοκρασίες και ειδικά σε ζεστές μέρες 35+. Προβλήματα στο ρελαντί μυρωδιές κτλπ. Νόμίζω επίσης πως κάποιοι αισθητήρες και ειδικά ο MAF δεν γουστάρουν καθόλου τις υψηλές θερμοκρασίες. Νομίζω πως η λύση με διακόπτη δεν είναι και η καλύτερη. Νομίζω πως η καλύτερη λύση δεν είναι το άνοιγμα του βεντυλατέρ νωρίτερα. Αυτό το λέω γιατί σίγουρα θα παίζει θερμοστάτης που ανοιγοκλείνει το κύκλωμα του νερού πριν το βεντυλατέρ. Αν λοιπόν αλλαχτεί αυτός ο θερμοστάτης έτσι ώστε το νερό να κυκλοφορεί στο κύκλωμα νωρίτερα τότε τα προβλήματα λογικά θα λυθούν και η θερμοκρασία δεν θα αναιβένει τόσο γρήγορα. Με άλλα λόγια δεν έχει νόημα να βάλουμε διακόπτη στο βεντυλατέρ. Να το ανοίγουμε δηλαδή χωρίς να έχει ξεκινήσει η κυκλοφορία του νερού??? Τότε δεν έχει νόημα.

GEORGE


Μια πολύ γρηγορη λύση είναι ξηλωσε τελειως τον θερμοστατη και εχεις παντα ροη νερου στο κυκλωμα, αλλα το χειμωνα δεν θα ζεσταινεσαι με τιποτα 8-).
Η αλλη λυση την οποια εχει το αυτοκινητο μου πανω αλλα μην με ρωτησεις που το εφτιαξα γιατι δεν ξερω (απο τον πρηγουμενο ιδιοκτητη υπηρχε) βαλβιδα θερμοστατη που ανοιγει σε χαμηλωτερη θερμοκρασια.
Οτι δουλευει δουλευει, αλλα που και πως ελπιζω να μας διαφωτισει κανενας πιο εμπειρος
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 10 Μαρ 2005, 13:01

Σας ενδιαφέρει να παρεμβάλει κάποιος ένα ηλεκτρονικό καλούδι ανάμεσα στον αισθητήρα και στον εγκέφαλο που να πειράζει την τιμή που φτάνει στον εγκέφαλο ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Μαρ 2005, 17:30

teroulas έγραψε:Σας ενδιαφέρει να παρεμβάλει κάποιος ένα ηλεκτρονικό καλούδι ανάμεσα στον αισθητήρα και στον εγκέφαλο που να πειράζει την τιμή που φτάνει στον εγκέφαλο ?


Ναι, γιατί όταν δεν δουλέψει το "ηλεκτρονικό καλούδι" ποιος πληρώνει τον λογαριασμό;

Τέσσερης λύσεις:

1. Βάλε κι άλλη φτερωτή. Εάν έχεις δύο εξωτερικές (τουτού με air condition) βάλε μέσα από το ψυγείο.
2. Βγάλε τον θερμοστάτη στο κύκλωμα κυκλοφορίας του νερού. Δεν θα κάνεις πολλά πράγματα, αλλά θα βελτιώσεις σημαντικά την κατάσταση. Ανάλογα με τον τρόπο και τον τόπο που οδηγάς, μπορεί ν' αντιμετωπίσεις αυτό που λέει ο Camelius
3. Βάλε εξωτερικό διακόπτη πάνω στην εντολή του εγκέφαλου. Όποτε το βλέπεις ν' ανεβαίνει τον ανάβεις. Φρόντισε ο διακόπτης να έχει led για να μην τον ξεχάσεις ανοιχτώ και κλαις την μπαταρία.
4. Άλλαξε αυτοκίνητο να ησυχάσουμε κι εμείς κι εσύ :twisted: :twisted: (χιούμορ)
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 10 Μαρ 2005, 21:49

Ψυγείο ...λαδιού δεν παίζει? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Μαρ 2005, 22:59

xalk έγραψε:Ψυγείο ...λαδιού δεν παίζει? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Παίζει, αλλά δεν είναι "to much" :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 11 Μαρ 2005, 00:05

... ασφαλώς και ειναι φιλε Taz, γι αυτό υπάρχουν τα γελάκια !! αυτά ειναι για τους αγγλοαμερικανογιαπωνέζους που ειναι πιο ματσωμένοι :roll:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες