Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΛΥΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 01 Απρ 2005, 02:41

kotsidakias έγραψε:εγω επιμενω οτι για να καει πολλαπλασιαστης πρεπει να εχει ελλατωμα.δηλαδη να εχει ραγισει το πλαστικο και να εχει μπει νερο εσωτερικα με αποτελεσμα να μην μπορει να βγει,παρολα αυτα στην ουσια δεν εχει καει.το οτι η αντιπροσωπεια στον αλλαξε τί θα εκανε για να δουλεψει θα στον ανοιγε να τον καθαρισει! αυτο ξερει να κανει να αλλαζει τα ανταλακτικα φταινε δε φταινε.
Γιωργο ηλεκτρονικος εισαι και εσυ,ξερεις οτι δεν γινεται να καει ενα σκετο πηνιο απο βραχυκυκλωμα νερου.


Να είχε ραγίσει το πλαστικό το αποκλείω γιατί τον είδα. Να μην ήταν τόσο καλά στεγανός το θεωρώ πιό πιθανό. Έτσι και αλλιώς από την LADA μου είπαν πως κυκλοφορούσαν 2 ποιότητες πολλαπλασιαστών όπου η μία δεν ήταν και πολύ σόι. Ωστόσω πως εξηγείς ότι το αμάξι πήρε κανονικά και μετά από κανά 3λεπτο έσβησε οριστικά? Αν ήταν απλώς υγρασία και βραχυκύκλωμα δεν θα ξεκινούσε ούτε στην αρχή και μετά από κάποια ώρα θα έπαιρνε όταν στέγνωνε. Εμείς παλεύαμε κανά 2ωρο επιπλέων όταν η υπόλοιπη μηχανή είχε στεγνώσει. Επίσης δεν είμαι και σίγουρος αν ο εν λόγω πολλαπλασιαστής είναι απλώς ένα πηνίο.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 01 Απρ 2005, 18:13

τι να σου πω ρε φιλε.οτι και να λεμε τωρα δεν αλλαζει κατι ,αμα δε το εχουμε μπροστα μας δε μπορουμε να μιλαμε.Παντως για το ραγισμα μου το ειπε κολλητος μου μηχανικος που δουλευει με γερμανικα αμαξια, οτι τα παλια γκολφ το παρουσιαζαν καμια φορα το ραγισμα στο πλαστικο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 01 Απρ 2005, 21:30

kotsidakias έγραψε:τι να σου πω ρε φιλε.οτι και να λεμε τωρα δεν αλλαζει κατι ,αμα δε το εχουμε μπροστα μας δε μπορουμε να μιλαμε.Παντως για το ραγισμα μου το ειπε κολλητος μου μηχανικος που δουλευει με γερμανικα αμαξια, οτι τα παλια γκολφ το παρουσιαζαν καμια φορα το ραγισμα στο πλαστικο.


Έχεις δίκιο έτσι είναι. Αν και νομίζω πως πήρε νερά ήταν και μέτριας ποιότητας.... δούλεψε λίγο και με την υγρασία τα φτυσε. Κάτι τέτοιο.
Δεν πρέπει να είναι μόνο πηνίο.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 08 Απρ 2005, 22:03

blackchris έγραψε:
pkatsab έγραψε: Το ψέκασα και με ένα σιλικονουχο στεγανωτικό σπρέϊ της Wyrth κατάλληλο για αυτή τη δουλειά και η μηχανούλα λάμπει!!


Ψάχνω καιρό να βρώ τέτοιο σπρεϊ, θυμάσαι που το αγόρασες ?


Ωπ...σε ξέχασα, sorry...Λοιπόν, πρόκειται για ένα spray της Wyrth, σιλικονούχο, όχι απο αυτά που κάνεις το ταμπλώ η ότιδήποτε άλλο, just σιλικονούχο, χρησιμοποιείται για ψέκασμα για αδιαβροχοποίηση στις εξωλέμβιες, θα έχω την ονομασία του σύντομα. Αυτά.
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό blackchris » 09 Απρ 2005, 06:39

pkatsab έγραψε:
blackchris έγραψε:
pkatsab έγραψε: Το ψέκασα και με ένα σιλικονουχο στεγανωτικό σπρέϊ της Wyrth κατάλληλο για αυτή τη δουλειά και η μηχανούλα λάμπει!!


Ψάχνω καιρό να βρώ τέτοιο σπρεϊ, θυμάσαι που το αγόρασες ?


Ωπ...σε ξέχασα, sorry...Λοιπόν, πρόκειται για ένα spray της Wyrth, σιλικονούχο, όχι απο αυτά που κάνεις το ταμπλώ η ότιδήποτε άλλο, just σιλικονούχο, χρησιμοποιείται για ψέκασμα για αδιαβροχοποίηση στις εξωλέμβιες, θα έχω την ονομασία του σύντομα. Αυτά.


ΤΝΧ :wink:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 17 επισκέπτες