Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προσθηκες ελατηριων: που? πόσο? πως?

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 23 Απρ 2005, 15:12

Συντροφε mountaineer το οτι παιρνει δεξια μπορει να οφειλετε και στον αερα στα λαστιχα τσεκαρετα και μετα κανε το τεστ το οτι δεν γονατιζει στο φρεναρισμα οφειλετε μονο και μονο στο οτι συμπιεστηκαν τα ελατηρια οποτε σκληρυνε το τουτου τωρα για την αποσταση φρεναρισματος εγω δεν εχω δει διαφορα αυτα ευχομαι να σε διαφωτισα εστω και λιγο :roll:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 23 Απρ 2005, 15:37

taxideytis έγραψε:να ρωτήσω κατι; Γιατί τα ψηλώνετε τα αυτοκίνητα;




Συντροφε εχουμε και λεμε¨
1)Τραγουδας ανετα το οταν κοιτας απο ψηλαααα :D
2) σε χτυπαει και περισσοτερο ο αερας :roll:
3)Βλεπεις πανοραμικα και λες στην αγαπημενη σου αν βλεπει το φεγγαρι χωρις να την εμποδιζει το δεντρο μιας και εισαι πανω απο αυτο :shock:

Αυτα για να κανουμε και λιγο χαβαλε τωρα στα αληθεια εγω το ψηλωσα διοτι εβρισκαν οι τροχοι στους θολους και ηθελα κατι να κανω με αυτο χωρια που μου εδωσε την δυνατοτητα να κοιταω και κατα michelin μερια ξερετε για τι μιλαω :lol: :lol:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 24 Απρ 2005, 21:24

καλησπεεερα σας!!

πρώτα οι φωτό
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 24 Απρ 2005, 21:40

.. και τώρα τα διάφορα.
Το ΣΚ όπως καταλαβένετε, αφιερώθηκε σε test drive.
:D
Πιο σκληρό λοιπόν, λόγω των ελατηρίων =

Χώμα: πιο "ξερό", πιο θορυβώδες στη πέτρα, λιγότερη απόσβεση κραδασμών, περίσσότερο "χοροπήδημα" ... τα γνωστά δηλαδή ... :roll:

Άσφαλτος: μειωμένο φαινόμενο "βάρκας", καλύτερο στις στροφές, γενικά μάλλον καλύτερο. :)
Φρενάρισμα δυσκολότερο.. :?

Συνολική εικόνα αρκετά ικανοποιητική, μένει μόνο τα συνηθήσω το χτύπημα που κάνει όταν περνά πέτρες. :wink:

Σχετικά με το "παιρνει δεξιά" μάλλον είχε πιάσει κάτι στον αριστερό δίσκο (περιοχή εργασιών αλλαγής ημιαξονίου που χτύπαγε) να'χε τρέξει κανα λαδάκι, τιποτα τέτοιο.. Μετά απο μερικά χμ. που ζεστάθηκε ο τροχός, κάηκε ότι ήταν και τώρα όλα ΟΚ. :wink:

... κι ο Animal είναι χαρούμενος
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Απρ 2005, 08:29

Mountaineer έγραψε:Σχετικά με το "παιρνει δεξιά" μάλλον είχε πιάσει κάτι στον αριστερό δίσκο (περιοχή εργασιών αλλαγής ημιαξονίου που χτύπαγε) να'χε τρέξει κανα λαδάκι, τιποτα τέτοιο.. Μετά απο μερικά χμ. που ζεστάθηκε ο τροχός, κάηκε ότι ήταν και τώρα όλα ΟΚ. :wink:

Είναι σύνηθες φαινόμενο όταν σου βγάζουνε τον τροχό και αλλάζουν ημιαξόνιο να πιάνουν με τα χέρια τους το δίσκο (λάδια, βρωμιές κλπ) και να μην τον σκουπίζουν μετά, με αποτέλεσμα στα πρώτα χιλιόμετρα να μην πιάνουν τα φρένα στο τροχό αυτόν και να τραβάει από την άλλη μεριά.
Μετά από λίγα φρεναρίσματα ο δίσκος στεγνώνει και είναι όλα Ο.Κ.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες