Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προσθηκες ελατηριων: που? πόσο? πως?

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 20 Απρ 2005, 18:52

φωτο που λέγαμε..

ολα σωστα???
:roll:
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 21 Απρ 2005, 14:32

Καθολου μα καθολου ασχημα μπραβο αντε και καλες λασπες οσον αφορα την προσθηκη που λες βελτιωνει την διαδρομη των εμπρος τροχων.Εγω εβαλα αλλα ολα ειναι θεμα γουστου και τι θεσ να κανεις με το τουτου :D
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Απρ 2005, 20:01

σωστή τοποθέτηση φαίνεται, πανομοιότυπη με τη δική μου, η οποία έχει αποδειχθεί αποδοτικότατη. Αλλά συντρόφια, πως στο καλό κάνετε πόστ φωτό τύπου mountaineer?

Πείτε μου σας παρακαλώ...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 21 Απρ 2005, 21:13

να ρωτήσω κατι; Γιατί τα ψηλώνετε τα αυτοκίνητα;
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Απρ 2005, 21:29

από μικρό μου άρεσαν τα κατερπίλλαρ, τα κομάτσου και τα ουνιμόγκ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 21 Απρ 2005, 21:33

Savourdaman και Firelord, ευχαριστω για το feedback :)
(μια ωρα ψαχνω ελληνική λέξη :oops: ... το λεξικό λεει "ανατροφοδοτηση - ανάδραση" ! :roll: )

taxideytis.. .. εε.. τα αυτοκινητα τα ψηλώνουμε ... ε... εε.
γιατι έτσι!! :D
(καλα, ΟΚ, εχω βρει κανα-δυο φορες και το σκεφτομουν ετσι κι αλλιως, αλλα απο την άλλη, οσο πιο ψηλός εισαι τόσο πιο ψηλα εμποδια θα θέλεις να περασεις και τελικα ειναι φαυλος κύκλος..)
.. κοινώς ... σε δουλεια να βρισκόμαστε! :D

Unimog!! :D :D
το επομενο μου παιχνιδακι!! ( ευσεβεις πόθοι... :oops: )


Firelord, τι εκανα με τις φωτο για post :roll: ...? ακολουθησα τις πληροφοριες που εχει παρακατω... :oops:

οι φωτος ειναι με ψηφιακη, τις κατεβασα στο σκληρο και μετα τις εκανα Επισυναψη... (και scan-αρισμενες να ηταν, απο τη στιγμη που είναι στο σκληρο, μπορεις να τις "ανεβασεις")
:roll:
οκ, ακομα μαθαινω...
Αυτά με φωτος

Και τωρα τα νεωτερα για τον Ψηλό! (το Νιβακι μου δηλαδη..) Τελικα τα κόψαμε τα κουκουναρια, έπειτα και απο τις σχετικές συμβουλες του Γιατρού
ΟΚ ειναι το ψηλωμα, ΟΚ και η οδικη συμπεριφορα, λιιιγο χαλια ειναι ενα αμορτισερ (τα μετρησαμε με την ευκαιρια) - δεν πολυπειραζει όμως (max. σε δύο μηνες θα τα αλλαξω - αφου σκαλισω ολα τα παλια posts σχετικα με αμορτισερ :D )


αλλα το κακο είναι ότι:

εχει χτυπησει ενας μπιλιοφορος .. (μαλλον φταιει το οτι εβαλα μπλοκε σε καποια φαση που ειχα κρεμασει λιγο, ε...? )
Πριν ψηλωσω δεν χτυπαγε ιδιαίτερα, γιατι ολα δουλευανε σε ευθεια, εκτός απο φάσεις που το τουτού είχε κλίση, πχ σε στροφές..
Με το που πήγα +2cm όμως ... αρχισε να χτυπαει ομελλετα απο κάτω...

απο τον ένα μάστορα στον άλλο λοιπον (εξουσιοδοτημένος), και σβέλτα, μπας και προλαβει να βγει ο Ψηλός, Παρασκευή απογευμα για βόλτα το ΣΚ (και test drive) + πάρτυ γενεθλίων (2 χρονια / 27.000 km :P )


οπότε... no news / εντυπώσεις ακομα...
..κι οταν ζαλιστειτε με τη πολυλογια μου, πειτε μου!! :wink:

Nivakioc και Vasilis, θα παμε τελικα βολτα τη Κυριακή?
:roll:
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 21 Απρ 2005, 21:33

ερωτηση ............γιατι;

εσυ αντε να ετοιμαστείς για την κυριακή
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 21 Απρ 2005, 21:40

ναι.. party γενεθλιων με τα ολα του!!
και τα κερακια της τουρτασ θα τα σβήσει ο Νίβας με την εξάτμηση :D

το "γιατι..." θα παραμείνει ένα απο τα μεγάλα αναπάντητα ερωτήματα της ιστορίας!

:wink:
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 22 Απρ 2005, 01:11

taxideytis έγραψε:να ρωτήσω κατι; Γιατί τα ψηλώνετε τα αυτοκίνητα;


Με πρόλαβες... :-k :-k
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 22 Απρ 2005, 10:42

Mountaineer έγραψε:αλλα το κακο είναι ότι:

εχει χτυπησει ενας μπιλιοφορος .. (μαλλον φταιει το οτι εβαλα μπλοκε σε καποια φαση που ειχα κρεμασει λιγο, ε...? )
Πριν ψηλωσω δεν χτυπαγε ιδιαίτερα, γιατι ολα δουλευανε σε ευθεια, εκτός απο φάσεις που το τουτού είχε κλίση, πχ σε στροφές..
Με το που πήγα +2cm όμως ... αρχισε να χτυπαει ομελλετα απο κάτω...

Αν σου χτυπάει και στην ευθεία είναι λόγω του ψηλώματος (το έκανε και στο δικό μου) αλλά ο Γιατρός λέει οτι δεν είναι τίποτα, αν δε σε ενοχλεί ο θόρυβος άστο, εμένα μου έσπαγε τα νεύρα και άλλαξα μπιλιοφόρους μαζί με ημιαξόνια (σετ) οπότε σταμάτησε.
Δε νομίζω οτι παίζει ρόλο το οτι μπλόκαρες το κεντρικό με κρεμασμένο τροχό, μάλλον είναι λόγω της "αχρηστίας" δηλαδή δεν έχει δουλέψει ο μπιλιοφόρος σε τέτοιες γωνίες οπότε κάνει θόρυβο.
Άντε, καλές αναβάσεις :P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό teroulas » 22 Απρ 2005, 14:27

taxideytis έγραψε:να ρωτήσω κατι; Γιατί τα ψηλώνετε τα αυτοκίνητα;


Γιατί γουστάρουμε :wink:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 22 Απρ 2005, 14:34

Καλορίζικο το σήκωμα σύντροφε Ορειβάτη και καλές Νιβιές. Εμένα θα μου επιτρέψετε να συμφωνώ με τους συντρόφους Ταξιδευτή και Πκατσαμπ... γιατι τα ψηλώνετε;

Ξέρω όμως τη σωστή απάντηση:
ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!

Κι άμα γουστάρετε εσεις με γειά σας με χαρά σας!!!

Σύντροφε Ορειβάτη την Κυρακή ο Καρανιβάκλαρος θα ειναι στο καράβι για Αθήνα. Και πάλι γαμώτο δεν τα καταφέραμε!!!!!!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 22 Απρ 2005, 23:13

Ψηλώνουμε ... γιατι έτσι μας αρέσει!!
:P
το'παμε!! :P

Metalaxe, τελικα τα παίδεψε πολύ τα παιδία στην αντιπροσωπία αυτό που χτύπαγε απο κάτω..
:roll: Αλλάζανε το ένα.. τιποτα. Το άλλο... πάλι τίποτα... κι αφου λοιπόν κατεβάσανε όλο το μπροστινο σύστημα και ελέξανε τα πάντα (τα οποία ήταν ολα ΟΚ παρεπιπτόντως) και το καταχτύπημα συνέχιζε, αλλάξανε το ημιαξόνιο (το οποίο νομίζω ότι ηταν ΟΚ ετσι κι αλλοιως) και φούσκα και σταματήσε...

Τώρα όμως έχουμε αλλα:
:oops:
Μετά το ψήλωμα έγινε ευθυγράμμιση και ολα ηταν μια χαρα.
Σήμερα όμως, μετα την αλλαγή του ημιαξονίου και τα 45 βάλε-βγάλε στο μπροστινό συστημα, όταν φρενάρω το αυτοκίνητο παίρνει δεξιά (σε σημείο που στρίβει το τιμόνι!)
Πρέπει να ξαναπάω για ευθυγράμμιση..? τι άλλο μπορεί να φταίει..?

((άντε να δούμε, πότε θα τελειώσουμε με τα συνεργεία επιτέλους... και μη βγει κανείς εγκαθετος και αρχίσει πάλι, ακουτε ρε..??? :-x ))

Σχετικά με οδική συμπεριφορά, πέρα απο το "κατευθυνση λοξώς δεξιά, μάρς!" με το που πατάω το φρένο, το βρίσκω πιο σκληρό μπροστά και δεν "γονατίζει" τόσο πολύ στα απότομα φρεναρίσματα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί...
είναι φυσιολογικο?
κατά τα άλλα, μάλλον μία χαρα.

Σχετικά με χώμα και κίνηση σε Εθνική, πολλά km και ταχύτητα 90-120χαω. κλπ, μάλλον θα έχω νεώτερα αύριο το βράδυ! :P

α, ναι, και φωτό αψηλή.. σύντομα! :D


Τσι καληνύχτες μας απο τη Κρήτη!!
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 23 Απρ 2005, 00:16

teroulas έγραψε:
taxideytis έγραψε:να ρωτήσω κατι; Γιατί τα ψηλώνετε τα αυτοκίνητα;


Γιατί γουστάρουμε :wink:


Πάσο!!! :wink: :wink: :wink:
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό makisdelphi » 23 Απρ 2005, 15:07

{:roll: Αλλάζανε το ένα.. τιποτα. Το άλλο... πάλι τίποτα... κι αφου λοιπόν κατεβάσανε όλο το μπροστινο σύστημα και ελέξανε τα πάντα (τα οποία ήταν ολα ΟΚ παρεπιπτόντως) και το καταχτύπημα συνέχιζε, αλλάξανε το ημιαξόνιο (το οποίο νομίζω ότι ηταν ΟΚ ετσι κι αλλοιως) και φούσκα και σταματήσε...

Τώρα όμως έχουμε αλλα:
:oops:
Μετά το ψήλωμα έγινε ευθυγράμμιση και ολα ηταν μια χαρα.
Σήμερα όμως, μετα την αλλαγή του ημιαξονίου και τα 45 βάλε-βγάλε στο μπροστινό συστημα, όταν φρενάρω το αυτοκίνητο παίρνει δεξιά (σε σημείο που στρίβει το τιμόνι!)
Πρέπει να ξαναπάω για ευθυγράμμιση..? τι άλλο μπορεί να φταίει..?

((άντε να δούμε, πότε θα τελειώσουμε με τα συνεργεία επιτέλους... και μη βγει κανείς εγκαθετος και αρχίσει πάλι, ακουτε ρε..??? :-x ))

Σχετικά με οδική συμπεριφορά, πέρα απο το "κατευθυνση λοξώς δεξιά, μάρς!" με το που πατάω το φρένο, το βρίσκω πιο σκληρό μπροστά και δεν "γονατίζει" τόσο πολύ στα απότομα φρεναρίσματα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί...
είναι φυσιολογικο?
κατά τα άλλα, μάλλον μία χαρα.}


:evil: τσεκαρες το τουτου αν στεκετε σωστα μετα απο αυτο αν ειναι ισιο. ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ καταλαβες
makisdelphi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 00:25
Τοποθεσία: delphi fwkidas

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 46 επισκέπτες