Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλο σαν εμενα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Απρ 2005, 23:38

xalk έγραψε:Σύντροφοι?
Κάτι πάει στραβά, ή είναι η φωτογραφία?
Το πανέμορφο Σοβιετικό Άρμα Μάχης, δεν έχει πια το σφηνοειδές σχήμα που θα ΕΠΡΕΠΕ να έχει! (μπροστά πιο χαμηλό, πίσω σηκωμένο).
Σύμφωνα με πιο ειδικούς, το σχήμα αυτό του έδινε τα τόσο καλά χαρακτηριστικά σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Σύμφωνα επίσης με τους ίδιους ειδικούς, η αναλογία των προσθηκών μπρος- πίσω είναι 1/2 δηλαδή 2εκ. μπροστά 4 πίσω.
ή αλλιώς αν βάλεις μπροστά 1εκ. προσθήκη, ψηλώνεις περίπου 2 εκ. ενώ αν βάλεις πίσω 1 εκ ψηλώνεις... 1


Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Όντως, το niva ίσιωσε, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι. Αυτό μπορεί να γίνει και με αλλαγή ελατηρίων, χωρίς προσθήκες :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Απρ 2005, 23:39

Συντροφε σε γελα η φωτο.!Ειναι πολυ σφηχτα τα ελατηρια (βλεπε καινουριο)και μας εδωσε εναν ποντο παραπανω για εμπρος :!: :!:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 05 Απρ 2005, 08:10

Γαμάτο έγινε! Καλύτερα ίσιο!
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 05 Απρ 2005, 08:44

tazmania έγραψε:
xalk έγραψε:Σύντροφοι?
Κάτι πάει στραβά, ή είναι η φωτογραφία?
Το πανέμορφο Σοβιετικό Άρμα Μάχης, δεν έχει πια το σφηνοειδές σχήμα που θα ΕΠΡΕΠΕ να έχει! (μπροστά πιο χαμηλό, πίσω σηκωμένο).
Σύμφωνα με πιο ειδικούς, το σχήμα αυτό του έδινε τα τόσο καλά χαρακτηριστικά σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Σύμφωνα επίσης με τους ίδιους ειδικούς, η αναλογία των προσθηκών μπρος- πίσω είναι 1/2 δηλαδή 2εκ. μπροστά 4 πίσω.
ή αλλιώς αν βάλεις μπροστά 1εκ. προσθήκη, ψηλώνεις περίπου 2 εκ. ενώ αν βάλεις πίσω 1 εκ ψηλώνεις... 1


Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Όντως, το niva ίσιωσε, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα έτσι. Αυτό μπορεί να γίνει και με αλλαγή ελατηρίων, χωρίς προσθήκες :wink:


... κι εγώ έτσι νομίζω, συμφωνώ δηλαδή περί "σφηνοειδούς" μορφής (αν δεν απατώμαι το διάβασα και σε κάποιο άρθρο του 4x4 mag, όπου αναφερόταν η καλύτερη συμπεριφορά σε ανάβαση - κατάβαση, λόγω κατανομής βάρους, και αφορά σε όλα τα 4χ4. Πάντως μπορεί και να το διάβασα στο internet, δεν είμαι σίγουρος). Όταν ψήλωσα (λίγο) το δικό μου, δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στη διαφορά ύψους (μετά από προτροπή του συνεργείου εδώ αλλά και την γνώμη του Metalaxe, μέσω forum).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 05 Απρ 2005, 09:13

Σύντροφε savourdaman καλοτάξιδο το νέο σου άρμα μάχης (μπράβο και στον xristost για τη βοήθεια) και καλές διαδρομές :P :P :P :P
Άντε και εις ανώτερα :D :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 09:51

ερώτηση...πώς περάσατε ω ευγενείς σύντροφοι τα καλώδια για την οροφόμπαρα???
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 05 Απρ 2005, 10:33

Συμφωνω και εγω οτι για το το ψηλωμα θελει μια διαφορα στις προσθηκες κανονικα.Αυτο γινεται γιατι οι μπροστινες μπαινουν μεσα στο ψαλιδι που σημαινει οτι η ροδα που βρησκεται σε μεγαλυτερη ακτινα αποκταει μεγαλυτερο ανοιγμα γωνιας.Πισω που δεν συμβαινει κατι τετοιο οσο βαλεις τοσο περνεις.
Γι' αυτο και εγω εβαλα 33mm μπροστα και 47mm πισω και εχει παραμηνει αυτη κληση.Το θεμα ομως ειναι στη πραξη οτι επειδη εχω μεγαλυτερη προφορτηση πισω η αναρτηση πισω ειναι κουτσουρο και πηδαει το αμαξι στα σαμαρακια.Καποια στιγμη θα το φτιαξω ψαχνωντας αμορτισερ μονης ενεργειας(γιατι πιστευω ειναι καλυτερα στη συγκεκριμενη περιπτωση) και καταλληλα ελατηρια, εως τοτε καλυτερα για τον savourdaman γιατι θα ειναι πιο ''μαλακο'' το οχημα του και μη ξεχναμε οτι το δικο του εχει κανει μονο 3000km σε αντιθεση με το δικο μου που εχει 117000km , το δικο του ειναι κουτσουρο ακομα απο τη μανα του.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 05 Απρ 2005, 20:23

1)To αυτοκινητο εγινε ταμαμ δεν ενοχλει που ψηλοισιωσε αλλα οπως ειπε και ο φιλος και συντροφος Χρηστος ειναι ακομα σκληρα τα ελατηρια και ετσι πηρε ενα ποντο εμπρος το μονο που μενει ειναι η ευθυγραμμιση που θα διορθωσει τα οποια προβληματακια με το τιμονι που δημιουργηθηκαν που ομως δεν ενοχλουν.2) Ευχαριστω συντροφε metalaxe ευχομαι να παμε ολοι μαζι να το δοκιμασουμε και να το οδηγησετε και εσεις(εκτος απο τους βεβηλους ανατολητες)3)Συντροφε firelord στην μπαρα τα καλωδια περαστηκαν μεσα απο την κολωνα και βγηκαν διπλα απο την μπαταρια βεβαια θελει μια τρυπουλα πανω απο την πορτα του συνοδηγου αλλα το αποτελεσμα ειναι τελειο μονο μην ξεχασεις να βαλεις σιλικονη γυρω απο το σημειο που περναει το καλωδιο το οποιο εμας μας εβγαλε λιγο την πιστη να περασει προς τα κατω αλλα τελικα τα καταφεραμε :D
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 20:54

σε ευχαριστώ σύντροφε!

και εγώ το έχω ψηλώσει με προσθήκες δυομισάρες μπρός πίσω και το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι η κατάτι πιο απότομη επαναφορά του πίσω άξονα, σε σαμαράκια και λακούβες, Ειδάλλως ήταν μια πολύ πετυχημένη προσπάθεια και μου έδωσε τη δυνατότητα να φοράω 80αρι προφίλ ανετότατα

Συνολικό ύψος (με ελαστικό 205/80/16

εμπρός 35 εκ
πίσω 37 εκ.

Μετρημένα σε επίπεδο, στα σημεία αμέσως μετά τον έμπροσθεν θόλο (μαρσπιέ) και αντιστοίχως αμέσως πρίν τον πίσω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xalk » 05 Απρ 2005, 21:48

Αντε και ψηλότεροι !! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.epirus4x4.gr/gallery4.htm
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 22:18

αχχχχ ας είχαμε μπρός live άξονα και θα έβλεπες....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό teroulas » 06 Απρ 2005, 08:13

Δεν πειράζει βρε λόρδε για τον άξονα, μια χαρά είναι!
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 09:25

σωστόν, εφόσον επιθυμούμε live άξονα μπροστά, υπάρχει πάντα και το Βάζ!!! Ζουμζουμ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 06 Απρ 2005, 22:34

κακή ερώτηση.....χώμα έχεις πατήσει; :lol:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Απρ 2005, 23:04

Metalaxe έγραψε:Άντε και εις ανώτερα :D :D :D :D :D :D

Εικόνα
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες