Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Niva Cabrio 1.6

Niva Cabrio 1.6

Δημοσίευσηαπό Garfield » 01 Μάιος 2005, 11:38

Καλημέρα θαυμαστές του Ιβάν! Εδώ και αρκετό καιρό θέλω να πάρω έναν Ιβάν αλλά τελικά κατεληξα σε ένα Ignis 1.3 4χ4...(Μη γελάτε :bad-words: ) Μετά από έναν χρόνο ξαναγύρισα στην αναζήτησή μου για τον Ιβάν γιατί πραγματικά έχω κολλήσει μαζί του :love7: ! Μετά από αρκετό λοιπόν ψάξιμο βρήκα σε ΠΟΛΥ χαμηλές τιμές :thumbup: 2-3 1600άρια κάμπριο. Θα ήθελα να μάθω αν ξέρει βέβαια κάποιος από σας περισσότερα για αυτό, όπως αν η κουκούλα κάνει έξτρα θόρυβο στη διαδρομή (ναι υποννοώ οτι είναι θορυβώδες :? αλλά είναι ένας λόγος που το θεωρώ περισσότερο "αμάξι" από κάποια άλλα :tank: ) ή όπως αν βρίσκω εύκολα κουκούλες, αν υπάρχει κάποιο πλαστικό χαρντ τοπ (ντάξει αυτό δε χρειαζόταν να το ρωτήσω μη βαράτε!) αν μπάζει πιο εύκολα νερά ή κρύο... οτιδήποτε γνωρίζετε δάσκαλοι Νιβάκηδες Οφρόουντερς! :thegraduate: Α, θα ήθελα να μου πείτε και αν γνωρίζετε αν στο μέλλον μπορώ να του βάλω την 1.7mpi.... :twisted: Ευχαριστώ προκαταβολικά :wink:
Άβαταρ μέλους
Garfield
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Απρ 2005, 14:59
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μάιος 2005, 17:36

Χρονια Πολλα συτροφοι και συτροφε! Το καμπριο νιβα ειναι συναρμολογησης Ελληνικης! Πρεπει να τα προσεξεις. 1ον. Να μην ειναι καποιο νοικιαρηκο και δις απο καποιο νησι (Σαπακι σε μεγαλο βαθμο) :cry: :cry: ,εαν ειναι οι ταπετσαριες του σε καλη κατασταση(Αν εμεναι πολυ καιρο ξεκουκουλοτο ειναι αχρηστες ολες) :cry: Τωρα για τον κηνητηρα με ψαξημο θα βρεις αλλα θα κοστηζει οσο δυο νιβα καμπριο :shock: :shock: :shock: !!!!!Γνωμη μου ειναι να βρεις ενα απλο με λιγο ποιο πολα χρηματα. :) :) :)
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Garfield » 02 Μάιος 2005, 17:54

Καλησπέρα χρόνια πολλά Χριστός ανέστη! Τώρα τα θυμήθηκα γιατί τώρα συνήλθα απ το ξενύχτι:P Χμ δεν είχα σκεφτεί ομολογώ την κακή σχέση του ήλιου με τα εσωτερικά των λάντα:P Ελληνικό? Έχουμε εντώ στο Ελάντα εργοστάσιο αυτοκινήτων? Α ρε Ιβάν ποτε δε σταματάς να με εκπλήσσεις! Έτσι όπως το θέτεις το ξανασκέφτομαι... να πάω καλύτερα σε κλειστό? Και κάτι άσχετο με το θέμα αλλα σχετικό με τον Ιβάν... κάτι πήρε το αφτί μου για το ΜΙΡΑΦΙΟΡΙ... ισχύει οτι κουμπώνει ακριβώς και μεταδίδεται σε 4χ4 χωρίς προβλήματα? Αν ναι κερδίζει το αμάξι σε δύναμη, σε χαμηλές στροφές ή απλά κερδίζει σε ταχύτητα? Αυτά τα ολίγα... Περιμένω ανυπόμονα :shock:
Άβαταρ μέλους
Garfield
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Απρ 2005, 14:59
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 02 Μάιος 2005, 18:13

1ον Τωρα δεν εχει εργοστασιο εχει κλησει :cry: Αλλα :D :D Κατι παει να γινει :D :D :D 2ον Ναι μπενει επανω απο fiat 131,ritmo 105-.130 hp Αλλα.Χανεις την ροπη απο χαμηλα.Και γιαυτο πρεπει να εχεις ψηλα τις στροφες που αυτο μεραφραζεται σε καταναλωση :? :? Συν οτι αν το κυνηγας θα βγαζει μπιλιοφορους,διαφιρικα,αξονες.και διαφορα αλλα παρεμφερη. :cry: :cry: Παει ομως σαν καβασακι στο δρομο :shock: :shock:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Μάιος 2005, 18:23

xristost έγραψε:1ον Τωρα δεν εχει εργοστασιο εχει κλησει :cry: Αλλα :D :D Κατι παει να γινει :D :D :D 2ον Ναι μπενει επανω απο fiat 131,ritmo 105-.130 hp Αλλα.Χανεις την ροπη απο χαμηλα.Και γιαυτο πρεπει να εχεις ψηλα τις στροφες που αυτο μεραφραζεται σε καταναλωση :? :? Συν οτι αν το κυνηγας θα βγαζει μπιλιοφορους,διαφιρικα,αξονες.και διαφορα αλλα παρεμφερη. :cry: :cry: Παει ομως σαν καβασακι στο δρομο :shock: :shock:


Αυτό δεν είναι απόλυτο.

Πάντως τέτοιες μετατροπές για τον δρόμο δεν αξίζουν, κυρίως λόγο κατανάλωσης. Μπορείς να βρεις 1.7i σε αρκετά χαμηλές τιμές και να μην μπλέξεις με 1.6.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 03 Μάιος 2005, 18:27

Το πρώτο Νίβα που οδήγησα ήταν ένα νοικιασμένο Νίβα κάμπριο. Στην Κάρπαθο σε ωραίους χωματόδρους. Το ερωτεύτηκα και αργότερα αγόρασα κλειστό Νίβα. Πάντοτε όμως μου έμεινε η κρυφή επιθυμία για το ανοικτό. Κατά τη γνώμη μου είναι το τέλειο όχημα για Ελληνικό νησί το καλοκαίρι. Δεν ξέρω αν η τέντα είναι καλή το χειμώνα (αν μπάζει ή όχι). Όσο για το θόρυβο, μη σε απασχολεί, διότι οποιοδήποτε Νίβα που σέβεται τον εαυτό του κάνει αρκετό θόρυβο απο μόνο του!. Με την τέντα κάτω όμως το Νίβα είναι άπαιχτο!!. Εδώ που τα λέμε ευχαρίστως θάπαιρνα και ένα ανοιχτό για το καλοκαίρι αν δε θα γκρίνιαζε η γυναίκα μου.

Παρε ΝΙΒΑ μεγαλε και καλη διασκεδαση
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό Garfield » 04 Μάιος 2005, 15:44

Κιάλλη κατανάλωση?! :shock: Αλήθεια ξέρετε πόση διαφορά έχουν στην κατανάλωση τα 1600 απ τα 1700? Σκέφτομαι για ένα 1600 να του βάλω διπλό καρμπυρατέρ κανα φίλτρο και καμιά εξατμισούλα... να το σκέφτομαι ακόμα ή απ το ένα φανάρι ως το άλλο θα αδειάζει το ντεπόζιτο? :roll: Αλήθεια γιατί μόνο 42 λίτρα ενώ έχει τόση κατανάλωση ρε παιδιά?? Μήπως έχει κάνει κανένας απο σας κανα τρελό και έχει βάλει πιο μεγάλο? Δε μπορώ να σκέφτομαι καν κάθε πόσο θα το γεμίζω αν κάνω αυτά που είπα πριν και το ψηλώσω και βάλω και πιο φαρδύ λάστιχο... ! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Κάτι άκουσα για έναν ιονιστή που μειώνει ρύπους και κατανάλωση και μπορεί να σου δώσει 1-2 αλογάκια (και καλά).. ένα super fuel max νομίζω. Ξέρετε κάτι για αυτό? Ναι το κάμπριο είναι πολύ καλή λύση για το ελληνικό νησί αλλά αν είναι να δαγκώνω .... το χειμώνα καλύτερα να πάω σε κλειστό :P Συγγνώμη αν σας κουράζω αλλά δεν ξέρω που αλλού να ρωτήσω για τον Ιβάν όλοι με αποπαίρνουνε και μου λένε να πάρω "κάτι σοβαρό" και όχι λάντα! Δεν υπάρχει όμως περίπτωση :evil: !!!! Σε λίγο καιρό θα έρχομαι μαζί σας στα βουνά με τον Ιβάν!!! :mrgreen: Ευχαριστώ πολύ που ασχολείστε με έναν Νιβάκια Wannabe :D
Άβαταρ μέλους
Garfield
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Απρ 2005, 14:59
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Μάιος 2005, 16:49

Συτροφε garfield!! 11 λιτρα τα 100 κμ ειναι μεσος ορος η καταναλωση. Με νορμαλ οδηγηση. Αν θες τωρα να βγαζεις φαναρια :shock: αστο μην περνεις νιβα.Τωρα σκουπες φαρασια και ιονιστες δεν κανουν για το γιουρι.Με το διπλο θα παει 12-14 λιτρα τα 100 κμ με νορμαλ παλι!! Οσο για το κρυο τον χειμωνα, αν φτιαξεις μια καλη κουκουλα δεν θα εχεις καποιο προβλημα :roll: Με ενα γεματο ρεζερβουαρ παντα νορμαλ κανεις απο 250-320 κμ. Δεν μας κουραζεις.Αντε και να βρεθουμαι σηντομα :D :D
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 04 Μάιος 2005, 16:55

Garfield έγραψε:Κιάλλη κατανάλωση?! :shock: Αλήθεια ξέρετε πόση διαφορά έχουν στην κατανάλωση τα 1600 απ τα 1700? Σκέφτομαι για ένα 1600 να του βάλω διπλό καρμπυρατέρ κανα φίλτρο και καμιά εξατμισούλα... να το σκέφτομαι ακόμα ή απ το ένα φανάρι ως το άλλο θα αδειάζει το ντεπόζιτο? :roll: Αλήθεια γιατί μόνο 42 λίτρα ενώ έχει τόση κατανάλωση ρε παιδιά?? Μήπως έχει κάνει κανένας απο σας κανα τρελό και έχει βάλει πιο μεγάλο? Δε μπορώ να σκέφτομαι καν κάθε πόσο θα το γεμίζω αν κάνω αυτά που είπα πριν και το ψηλώσω και βάλω και πιο φαρδύ λάστιχο... ! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Κάτι άκουσα για έναν ιονιστή που μειώνει ρύπους και κατανάλωση και μπορεί να σου δώσει 1-2 αλογάκια (και καλά).. ένα super fuel max νομίζω. Ξέρετε κάτι για αυτό? Ναι το κάμπριο είναι πολύ καλή λύση για το ελληνικό νησί αλλά αν είναι να δαγκώνω .... το χειμώνα καλύτερα να πάω σε κλειστό :P Συγγνώμη αν σας κουράζω αλλά δεν ξέρω που αλλού να ρωτήσω για τον Ιβάν όλοι με αποπαίρνουνε και μου λένε να πάρω "κάτι σοβαρό" και όχι λάντα! Δεν υπάρχει όμως περίπτωση :evil: !!!! Σε λίγο καιρό θα έρχομαι μαζί σας στα βουνά με τον Ιβάν!!! :mrgreen: Ευχαριστώ πολύ που ασχολείστε με έναν Νιβάκια Wannabe :D


To NIVA δεν είναι σοβαρό δηλαδή? Αχχχ αυτές οι μικροαστικές αντιλήψεις θα μας φάνε..... Είδαμε και τα σοβαρά.....
Προτίμησε το NIVA αδερφέ και άσε τους άλλους να πέρνουν σοβαρά (για την τσέπη τους) οχήματα. Δεν θα το μετανοιώσεις. Την διαφορά θα την καταλάβεις έντονα μετά από πολλά πολλά χρόνια.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 04 Μάιος 2005, 18:51

Οπως λεει και ο ηρωικος συντροφος xristost με μια καλη κουκουλα δεν θα δαγκωνεις τιποτα. Αυτοι που αμφισβητουν τη σοβαροτητα του ΝΗΒΑ ειναι φλούφληδες ψωνισμενοι με τη γκλαμουριά. Εγω πριν πάρω ΝΗΒΑ δεν ειχα καμμια σχεση με τετρακινητα. Ετυχε να οδηγησω ΝΗΒΑ καμπριο σε νησι και το ερωτευτηκα. Οταν πηγαινα με ταξι να δω τα ΝΗΒΑ για να αγορασω ο ταξιτζης μου ειπε να μην παρω ΝΗΒΑ γιατι κανουν, λεει, πολυ θορυβο και τρεμουν στην Εθνικη. Αληθεια ειναι, αλλα εγω αφου πηρα ΝΗΒΑ εξακολουθω να μη θελω να οδηγησω αλλο αυτοκινητο. Το ΝΗΒΑ ειναι θρησκεια. Οσοι πιστοι προσελθετε! Αν σε καλεσει, και μαλλον σε καλεσε, πρεπει να πας! Παρε ΝΗΒΑ λοιπον και προς Θεου μην παρεις κανενα αλλο <<σοβαρο>> οχημα. Τωρα αν θαναι καμπριο ή οχι... κανε ενα τεστ ντραϊβ σε κανενα καμπριο που πουλιεται παντως.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 04 Μάιος 2005, 18:53

xristost έγραψε:1ον Τωρα δεν εχει εργοστασιο εχει κλησει :cry: Αλλα :D :D Κατι παει να γινει :D :D :D


Συντροφε τι εννοεις θα ξαναβγει το ηρωικο και ατελειωτο καμπριο στην Ελλαδα; :shock: ANACTACH!!! ΤΥΛΙΞΕ ΜΟΥ ΔΕΚΑ!!!! :D
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Μάιος 2005, 20:29

ΦΙΜΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣ!!!!! :D :D :D :D :D???????????
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Μάιος 2005, 20:43

xristost έγραψε:Χρονια Πολλα συτροφοι και συτροφε! Το καμπριο νιβα ειναι συναρμολογησης Ελληνικης! Πρεπει να τα προσεξεις. 1ον. Να μην ειναι καποιο νοικιαρηκο και δις απο καποιο νησι (Σαπακι σε μεγαλο βαθμο) :cry: :cry: ,εαν ειναι οι ταπετσαριες του σε καλη κατασταση(Αν εμεναι πολυ καιρο ξεκουκουλοτο ειναι αχρηστες ολες) :cry: Τωρα για τον κηνητηρα με ψαξημο θα βρεις αλλα θα κοστηζει οσο δυο νιβα καμπριο :shock: :shock: :shock: !!!!!Γνωμη μου ειναι να βρεις ενα απλο με λιγο ποιο πολα χρηματα. :) :) :)
Δες την αγγελια με τα 3000ε στην στηλη με τις αγγελιες αρηστερα στην οθωνη!!! LADA NIVA 1.600cc 3.000e.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Μάιος 2005, 22:54

NIBAKIOC έγραψε:
xristost έγραψε:1ον Τωρα δεν εχει εργοστασιο εχει κλησει :cry: Αλλα :D :D Κατι παει να γινει :D :D :D


Συντροφε τι εννοεις θα ξαναβγει το ηρωικο και ατελειωτο καμπριο στην Ελλαδα; :shock: ANACTACH!!! ΤΥΛΙΞΕ ΜΟΥ ΔΕΚΑ!!!! :D


Εννοεί ότι υπάρχουν φήμες ότι θ' ανοίξει ξανά το εργοστάσιο. Το να ξαναβγάλει κάμπριο, το βλέπω χλωμό.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 05 Μάιος 2005, 16:02

tazmania έγραψε:
NIBAKIOC έγραψε:
xristost έγραψε:1ον Τωρα δεν εχει εργοστασιο εχει κλησει :cry: Αλλα :D :D Κατι παει να γινει :D :D :D


Συντροφε τι εννοεις θα ξαναβγει το ηρωικο και ατελειωτο καμπριο στην Ελλαδα; :shock: ANACTACH!!! ΤΥΛΙΞΕ ΜΟΥ ΔΕΚΑ!!!! :D


Εννοεί ότι υπάρχουν φήμες ότι θ' ανοίξει ξανά το εργοστάσιο. Το να ξαναβγάλει κάμπριο, το βλέπω χλωμό.
Ακριβος!!!! Εκεινο που ονειρεβωμαι βεβαια αν γινει το εργοστασιο ειναι ενα καθαρα Ελληνικο μοντελο. π.χ. Olympus n' Rodopy n' ακομα και Alexandos; Βαμμενο ακομα και με μεταλικα χρωματά. Με τα Μ/Τ λαστηχα του, με τους εργατες του επανω σε αλους προφηλακτηρες. εεεε!!!! Πως σας φενεται?????
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες