Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 09:36

τα Monroe 4x4 τα είχα επάνω για δυόμισι χρόνια και δεν πέσανε καθόλου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Σεπ 2005, 10:30

NIBAKIOC έγραψε:Σύντροφε πρόεδρε δηλαδή τα Gabriel είναι πιό μαλακά από τα ασημένια ΚΥΒ? Πόσο κάνουν η τετράδα; Πού τα βρίσκεις; Ενδιαφέρομαι να τα βάλω. Εγώ θελω κάτι ΛΙΓΟ πιό μαλακό από τα ΚΥΒ ει δυνατόν. Αν θέλεις πες κι' άλλες πληροφορίες περί των Gabriel (ποσο και που;)

Σύντροφε, δεν ξέρω αν είναι πιο μαλακά από τα σημένια KYB (είχα τα άσπρα), αλλά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Έχουν περίπου 200 € η τετράδα και τα πήρα από τον Αθανασίου (Τετρακίνηση). Επίσης, τα συγκεκριμένα έχουν 7,5 πόντους μεγαλύτερο άνοιγμα. Μόλις δω τους κωδικούς θα σε ενημερώσω :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Σεπ 2005, 12:01

firelord έγραψε:τα Monroe 4x4 τα είχα επάνω για δυόμισι χρόνια και δεν πέσανε καθόλου


Για να το λες δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω. Μπορεί τα adventure να είναι καλύτερα από άλλες σειρές της MONROE.

Και κάτι ακόμα. Έχω το NIVA 20 μήνες τώρα. Συνολικά 28.000χλμ από αυτά τα 5.000 σε χώμα. Εύκολες, μέτριες αλλά και δύσκολες διαδρομές. Σαφώς λιγότερο καταπονημένο από του xalk. Και ρωτώ το εξής:
Κοίταξα τις κουκουνάρες από την ανάρτηση μπροστά με στριμμένη την ρόδα σε επίπεδο έδαφος για να βλέπω. Η πάνω κουκουνάρα εφάπτεται στο πάνω πιατέλο ακουμπάει ελαφρά θα έλεγα. Η κάτω το ίδιο. Σημαίνει δηλαδή με αυτά που έχουμε πει ως τώρα πως έιναι πεσμένα τα ελατήρια??? Κάτι δεν μου πάει καλά. Το τζιπ συμπεριφέρεται φυσιολογικά. Μήπως όλα αυτά είναι φυσιολογικά και τα παραλέμε λίγο??? Είναι μαμά και δεν το έχω ψηλώσει.
Τελευταία επεξεργασία από gtsit και 15 Σεπ 2005, 12:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xalk » 15 Σεπ 2005, 12:12

Φίλε qtsit koita το παλι, με τις ρόδες σε ευθεία.. καποιο κενο πρέπει να έχει, δεν μπορεί!
.... αλλιώς ψαχνουμε και οι 2 λυση. :(
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Σεπ 2005, 12:16

xalk έγραψε:Φίλε qtsit koita το παλι, με τις ρόδες σε ευθεία.. καποιο κενο πρέπει να έχει, δεν μπορεί!
.... αλλιώς ψαχνουμε και οι 2 λυση. :(


Οκ φίλε δίκιο έχεις θα το κοιτάξω. Αν και δεν νομίζω να παίζει πρόβλημα. Όχι ακόμα τουλάχιστον. Πέσανε τα ελατήρια σε 20 μήνες και 28.000χλμ??? Θα τρελλαθούμε τελείως??? Κάποιος που το έχει σχεδόν καινούργιο μπορεί να το κοιτάξει και να μας πει??
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Σεπ 2005, 13:38

Απ' όσο ξέρω τα μαμίσια ελατήρια δεν πέφτουν καθόλου εύκολα, βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα, κάτι άλλο θα συμβαίνει.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Σεπ 2005, 14:32

Metalaxe έγραψε:Απ' όσο ξέρω τα μαμίσια ελατήρια δεν πέφτουν καθόλου εύκολα, βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα, κάτι άλλο θα συμβαίνει.


Ρε συ Αντώνη μήπως δεν συμβαίνει τίποτα απολύτως και είμαστε λίγο υπερβολικοί??? Το τζιπ έχει κάνει τα service του κανονικά. Προβλήματα μέχρι στιγμής μηδέν αφότου άλλαξα το δυναμό και κάποιους αισθητήρες στην αρχή. Στο χώμα πάει τέλεια και φορτωμένο κιόλας. Αν ήταν κάτι άλλο δεν θα άκουγα, η δεν θα έβλεπα στο τιμόνι μου έστω κάτι περίεργο???
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Σεπ 2005, 14:52

Γιώργο αν θέλεις τη γνώμη μου, μάλλον είμαστε υπερβολικοί όντως, δε νομίζω οτι πρέπει να ασχολούμαστε τόσο πολύ με τέτοιες λεπτομέρειες :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Σεπ 2005, 23:00

Το κοίταξα και με τις ρόδες ευθεία. Η πάνω κουκουνάρα ακουμπάει πολύ ελαφρά στο πάνω πιατέλο. Τόσο ελαφρά που την κούνησα πέρα δώθε με το χέρι μου χαλαρά. Απλώς ακουμπάει. Η κάτω κουκουνάρα γύρω στα 7mm απόσταση από το κάτω πιατέλο. Αυτό να σημαίνει πως έχουμε πρόβλημα??? Δεν ξέρω ρε Αντώνη αν είναι λεπτομέρεια. Απλά δεν γνωρίζω τα στάνταρ του αυτοκινήτου σε αυτόν τον τομέα. Τώρα τις πρωτοκοίταξα αυτές τις λεπτομέρειες. Επίσης όταν παίζει πρόβλημα στο αυτοκίνητο γενικότερα, κάτι καταλαβαίνεις, σε προειδοποιεί. Είτε στην γενικότερη συμπεριφορά είτε στο τιμόνι. Αντίθετα το έχω ζορίσει πρόσφατα χωρίς κανένα πρόβλημα. Όλα οκ. Κανείς με μαμίσιο, σχετικά καινούργιο μπορεί να το κοιτάξει και να μας ενημερώσει??
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xalk » 16 Σεπ 2005, 00:55

... η κάτω κουκουνάρα είναι συμπιεσμένη στο πιατέλο... να, κατι σαν υποβοήθηση των ελατηρίων... :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό gtsit » 17 Σεπ 2005, 11:09

Συζητώντας για το ίδιο θέμα σε ξένο forum πήρα την παρακάτω απάντηση.
Αλήθεια ξέρετε τι σημαίνει η λέξη sill??? Προσωπικά δεν ξέρω οπότε δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί.

Basically, Does the car lean to the side when empty? If no, the springs are probably ok. A check I do that is quick and simple is to look at the vehicle from the side. A straight line following the bottom of the sill should, on a standard Niva, when empty, pass through the wheel centres when extended. If it does, it's fine. Mine's a 2003 model and, although it's only done about 15000 miles, most of that has been off-road, and the springs are fine. I can't measure the gaps I'm afraid, as they're nowhere near standard because of the modifications I've carried out. Hope that helps.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Σεπ 2005, 11:37

Είναι το περβαζι και ο μασπιες του αυτοκινήτου.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Σεπ 2005, 01:31

Κάποιος άλλος μου είπε πως είχε NIVA του 86 και το έδωσε το 2003 με τα μαμίσια ελατήρια ακόμη απάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κρατάνε λέει πολλά χρόνια.
Τι διάολο.... περίεργα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Σεπ 2005, 09:33

πολύ περίεργο, βάσει της εμπειρίας μου τα μανίσια είναι υπέροχα αλλά, σαν τα μανίσια λάστιχα, πετιούνται γρήγορα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό microbe » 19 Σεπ 2005, 11:02

Γιατί τα μανίσια λάστιχα πετιούνται γρήγορα?? Έχω νίβα μοντ. 2001 ,το αγόρασα μτχ. και έχει ακόμα τα μανίσια λάστιχα επάνω.....με 55000 χλμ. Εμένα μου φαίνονται καλά, στο δρόμο σχετικά καλή συμπεριφορά...Μήπως πρέπει να τα αλλάξω για άλλο λόγο??
Το μικρόβιο........του χώματος???? !!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
microbe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005, 18:27
Τοποθεσία: Πειραιάς

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες