Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Niva και σκληρή ανάρτηση

Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 09 Μάιος 2005, 11:27

Επέστρεψα πρόσφατα απο την πασχαλινή μου εκδρομή με τις ακόλουθες απώλειες.

1. Δύο μπροστινές - επάνω ραγισμένες βάσεις αμορτισέρ
2. Μια μπροστινή κάτω ΚΟΜΕΝΗ βάση αμορτισερ.

Πέραν του ότι του έδωσα και κατάλαβε (Οι επιταχυνσεις που δίνουν τα 4.3 στο αργό σε προκαλούν για γρήγορη οδήγηση), οι αναρτήσεις που φοράω είναι ιδιαίτερα σκληρές για το Niva (Old Man EMU).

Συμπέρασμα : Αν φοράτε σκληρές αναρτήσεις και καταπονήτε συχνά το ρώσο σας, ενισχύστε τις βάσεις των αμορτισέρ.

Μέσα στη βδομάδα θα πάει για ενισχύσεις οι οποίες θα είναι

1. Για τις κάτω μπροστινές βάσεις
σιδερογωνίες που θα γαζωθούν εκατέρωθεν των υπαρχόντων βάσεων (σύνολο 4 σιδερογωνίες).

2. Για τις πάνω μπροστινές βάσεις
σιδερογωνίες με τρύπα στη μία πλευρά (για να περνάει η πάνω ακρή του αμορτισέρ) που θα γαζωθούν πάνω στις υπάρχουσες βάσεις (σύνολο 2 σιδερογωνίες). Επιπλέον θα κοληθεί κόντρα στο Γ που κάνει η σιδεριγωνία)

3. Πίσω κάτω και πάνω βάσεις.
Θα γαζωθούν και θα κοληθούν κόντρες στο σασί.
Ειδικά οι κάτω βάσεις θα κοληθούν με κόντρες στον αξονα.

Θα επανέλθω με φώτο.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό xalk » 09 Μάιος 2005, 16:48

Βρε μπας και οι ρώσοι το έχουν μελετήσει το θέμα και κατέληξαν σ' αυτό που αγοράζουμε?
Μήπως βελτιώνουμε κατι και χαλάει κατι άλλο?
Πιο σκληρό off road από τους γουρουνάδες μάλλον δεν κάνουμε, άσε που αν το "πάρουν" το αγριογούρουνο θα είναι υπέρβαροι και κατά 140+ κιλά.
Δεν έχω πετύχει κανένα με αμορτισέρ νιτρου, ούτε ψιλωμένο στα ουράνια, ούτε με MUD τελευταίας τεχνολογίας...
Hmmmm....
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Re: Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 09 Μάιος 2005, 17:40

xalk έγραψε:Βρε μπας και οι ρώσοι το έχουν μελετήσει το θέμα και κατέληξαν σ' αυτό που αγοράζουμε?
.


Σίγουρα το εχουν μελετησει. Για αυτο ορισμενοι (βλεπε π.χ. Φωκιτης) πιστευουν οχι μετατροπες και ψηλωματα!! και επισης λενε οτι τα μαμισια αμορτισερ ειναι καλυτερα διοτι ειναι κομματι του ολικου σχεδιασμου της αναρτησης του ΝΗΒΑ. Πχ τα πιο σκληρα ασημενια ΚΥΒ ειναι πολυ ωραια εκτος δρομου αλλα στην ασφαλτο ειναι λιγο γκραν-γκρουν.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 09 Μάιος 2005, 19:02

Θα συμφωνήσω ότι οι επιλογές κάθε κατασκευαστή δεν είναι τυχαίες.

Υπάρχουν ομως και κάποια αλλά ......

Αν δεν το σκαλίσεις θα πρέπει να περιορίστέις σε λιγο - πολύ στανταρντ διαστάσεις ελαστικών. Επίσης νομιζω ότι με την τοποθέτηση εργάτη καλό θα είναι να σκληραίνει και η ανάρτηση.

Οπως το καταλαβαίνω για να ψηλώσει πρέπει ή
1. να βάλεις σκλήρότερα και μακρύτερα ελατηρια
ή
2. να βάλεις προσθήκες οι οποίες ουσιαστικά συμπιέζουν τα ελατήρια (οπότε πάλι σκληραίνουν).

Απ' την άλλη , δε γνωρίζω τη συμπεριφορά που έχει ο συνδυασμός σκληρά ελατήρια - μαλακά αμορτισερ.

Τελικά είναι θέμα επιλογών.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Μάιος 2005, 07:48

giagoulas έγραψε:Πέραν του ότι του έδωσα και κατάλαβε (Οι επιταχυνσεις που δίνουν τα 4.3 στο αργό σε προκαλούν για γρήγορη οδήγηση), οι αναρτήσεις που φοράω είναι ιδιαίτερα σκληρές για το Niva (Old Man EMU).


Ρε γιάγκο μην μας τρελάνεις, ιδιαίτερα σκληρά τα old man (ακόμη και για Niva) ? Τότε τι άλλο να βάλεις ? Αλλά και πάλι να κόψεις βάσεις ?? Έχει ξανασυμβεί σε άλλο Niva ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Μάιος 2005, 08:08

blackchris έγραψε:...Έχει ξανασυμβεί σε άλλο Niva ?

Oh yes :oops: :oops: στον 24ωρο της Εκάλης πέρσι κόπηκαν και οι δύο πάνω βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ αλλά ο συνδυασμός των ελατηρίων+αμορτισέρ (Kilen + Monroe Adventure) ήταν ΠΟΛΥ σκληρός για το Niva, επίσης ρώτα και τον tazmania να σου πει, κάτι ξέρει από κομμένες βάσεις, όπως επίσης και ο taxideytis αν θυμάμαι καλά :roll: :roll:
Πάντως, μετά από επίσκεψη και ενίσχυση των βάσεων στο Γιατρό, το πρόβλημα λύθηκε :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Μάιος 2005, 08:12

Metalaxe έγραψε:
blackchris έγραψε:...Έχει ξανασυμβεί σε άλλο Niva ?

Oh yes :oops: :oops: στον 24ωρο της Εκάλης πέρσι κόπηκαν και οι δύο πάνω βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ αλλά ο συνδυασμός των ελατηρίων+αμορτισέρ (Kilen + Monroe Adventure) ήταν ΠΟΛΥ σκληρός για το Niva, επίσης ρώτα και τον tazmania να σου πει, κάτι ξέρει από κομμένες βάσεις, όπως επίσης και ο taxideytis αν θυμάμαι καλά :roll: :roll:
Πάντως, μετά από επίσκεψη και ενίσχυση των βάσεων στο Γιατρό, το πρόβλημα λύθηκε :wink: :wink:


Σε αυτή την περίπτωση τότε σε κάθε ψήλωμα θα πρέπει προαιρετικά να γίνεται και ενίσχυση στις βάσεις, και όχι να περιμένετε να κοπούν.:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Μάιος 2005, 08:15

Δεν έχει σχέση με το ψήλωμα αλλά με τη σκληρότητα των ελατηρίων/αμορτισέρ και φυσικά τον τρόπο και το πεδίο οδήγησης...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 23 Ιουν 2005, 00:38

Μάγκες την έπαθα και εγώ. Κοπηκε η πανω βαση του δεξιου μπροστινου αμορτισερ. Προυπηρχε ρωγμη καταπονησης οπως εδειξε η σκουρια πανω σε τμημα της επιφανειας της ρωγμης η οποια χειροτερεψε μετα την προσφατη αγριοτατη βολτα με συντροφο MOUNTAINEEEEER. Μετα απο λιγες μερες και αφου εβγαλα τα ΚΥΒ και εβαλα ΚΟΝΙ Heavy-Track ρυθμιζομενα στην πιο μαλακη τους ρυθμιση, εσπασε...Προυπηρχαν ομως οι ρωγμες και δεν φταιν τα ΚΟΝΙ που ειναι πολυ ωραια (λιγο πιο μαλακα απο ΚΥΒ στη μαλακη ρυθμιση που ταχω)

Το ωραιο; Κοστος επιδιορθωσης στο Δραινακη (ΛΑΔΑ Ηρακλειου) με ενισχυση:35 ευρά! Τσαμπα!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Ιουν 2005, 07:47

Ωραίος ο σύντροφος :!: :!: :!: :!:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Ιουν 2005, 09:11

τι σου είναι η επαρχία!!!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 23 Ιουν 2005, 15:25

Μιλαμε συντροφοι για μια βαση μονο. Δεν εγινε ενισχυση στην αλλη που οπτικως δειχνει ενταξει.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό gtsit » 06 Σεπ 2005, 16:44

NIBAKIOC έγραψε:Μιλαμε συντροφοι για μια βαση μονο. Δεν εγινε ενισχυση στην αλλη που οπτικως δειχνει ενταξει.


Τελικά δεν μας είπες σύντροφε τι έγινε με τα KONI?? Ευχαριστημένος??? Στην πιό μαλακή τους ρύθμιση είχες άλλα προβλήματα εκτός από την συγκεκριμένη βάση?? Στην πιό μαλακή τους ρύθμιση είναι σκληρότερα φαντάζομαι από τα μαμίσια αλλά πόσο?? Ενοχλούν??? Για κρατήματα δεν το συζητάω......
Τα χρησιμοποιήσες με τα μαμίσια ελατήρια???
Κόστος των αμορτισέρ??

Η ρύθμιση γίνεται εύκολα? Η πρέπει να λύσεις κάτι???
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 11 Σεπ 2005, 15:57

Τελικά συντρόφοι το παίρνω πίσω. Μετά απο αρκετό χώμα με κοτρώνες στη νότια Κρήτη τα ΚΟΝΙ απεδείχθησαν αρκετά πιό σκληρά απο τα ΚΑΥΑΒΑ Αν και στην άσφαλτο δίνουν την εντύπωση πιό γλυκών απο τα ΚΥΒ, αυτήγ η εντύπαση διαλύεται μολις βγείς στο χώμα και το πατήσεις λίγο. Οι περισσότεροι χωματόδρομοι στην Κρήτη έχουν κάμποσα βράχια και μου αρέσει να το πατάω λίγο... Τα ΚΟΝΙ λοιπόν είναι σε τέτοιες περιπτώσιες δυσάρεστα σκληρά εν σχέσει με τα ΚΥΒ και ο πίσω άξονας πηδάει παραπάνω απο πρίν. (με τα μαμίσια ελατήρια) Μετά δε από 5 μέρες στην επαρχία Σφακίων (πολή κοτρώνα ρε παιδί μου!) έσπασε και η δεύτερη μπροστινή βάση αμορτισέρ!!!!! Η δεξιά αυτη τη φορά. 40 ευρώ επισκευή ενισχυση... Ο αφοσιωμένος και πιστός αγριόνιβας περίμενε ο καυμένος μέχρι να γυρίσω Ηράκλειο και η βάση έσπασε τελείως σε ένα σαμαράκι έξω απο το σπίτι μου!!! Μέχρι τότε δεν είχα πάρει πρέφα! Είδατε ρε αφοσίωση το ΗΝΒΑ ;

Λοιπόν δεν τα συνιστώ τα ΚΟΝΙ!! ΚΑΥΑΒΑ και ξερό ψωμί!

Πωλειται σετ KONI HEAVY-TRACK ΓΙΑ HNBA. Ενδιαφέρεται κανεις;
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό teroulas » 12 Σεπ 2005, 08:03

Μήπως δεν θα έπρεπε να το 'πατάς' εκεί που έχει βράχια ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες