Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lada niva

Re: LADA NIVA MANIAC

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Οκτ 2003, 00:48

GEORGEC έγραψε:ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ,ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΠΡΟΣΟΠΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΝΙΒΑ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ. [www.epirus4x4.tk] [/url]


Φίλε GEΟRGEC καλησπέρα, έχω επισκευτεί την περιοχή σας για λίγο και ειληκρινάμε συγκίνησε πολύ. Όποτε βρω χρόνο θα έρθω για μεγαλύτερο διάστημα και θα φροντίσω να σε συναντήσω για μια ξενάγηση :!: Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι το ιδιαίτερο έχει το δικό σου Niva :?: και είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

LADA NIVA MANIAC

Δημοσίευσηαπό GEORGEC » 30 Οκτ 2003, 12:50

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΜΙΛΑΩ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ,ΜΕ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ,ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΦΤΗΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ.ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΓΝΟΜΩΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ=ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΗΝΑΜΗΣ ΣΤΑ 90 ΑΛΟΓΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ,ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΑΝΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ ΑDVENTURE,ΕΛΑΤΗΡΙΑ IRONMAN,ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ,ΕΛΑΣΤΙΚΑ FEDIMA EXTREME 215.80.15,EXTRA ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ.ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ.ΜΕ OFSET 13%,ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ SNORKEL,ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ.
GEORGEC
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 21 Φεβ 2003, 21:08

Re: LADA NIVA MANIAC

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Οκτ 2003, 13:18

GEORGEC έγραψε:ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...
ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΗΝΑΜΗΣ ΣΤΑ 90 ΑΛΟΓΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ,ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΑΝΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ ΑDVENTURE,ΕΛΑΤΗΡΙΑ IRONMAN,ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ,ΕΛΑΣΤΙΚΑ FEDIMA EXTREME 215.80.15,EXTRA ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ.ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ.ΜΕ OFSET 13%,ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ SNORKEL,ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ.

Μου αρέσει η μετριοπάθεια του GeorgeC, τίποτα δεν έχει το Niva...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό max » 30 Οκτ 2003, 13:25

Μα τη λες ένα απλό μαμίσιο είναι :shock: .

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 30 Οκτ 2003, 13:27

Όντως. Δηλαδή αν είχε κάτι διαφορετικό αυτό το Niva τι θα ήταν δηλαδή, θα έφιαχνε και καφέ? :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Οκτ 2003, 13:37

Μη λες αυτή τη λέξη μπροστά στον max... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό max » 30 Οκτ 2003, 13:50

Αχ καφές!! πάω να βάλω έναν.

Τελικά μετατροπή για μηχανή εσπρέσο λες να παίρνει το Vitara.

Max
:lol:
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό pavlox » 30 Οκτ 2003, 16:49

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...
ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΗΝΑΜΗΣ ΣΤΑ 90 ΑΛΟΓΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ,ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΑΝΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ ΑDVENTURE,ΕΛΑΤΗΡΙΑ IRONMAN,ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ,ΕΛΑΣΤΙΚΑ FEDIMA EXTREME 215.80.15,EXTRA ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ.ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ.ΜΕ OFSET 13%,ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ SNORKEL,ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ.
Το βλέπω για το πολυ..... απλο μοντελο..... :D, σκεψου να ηταν και το full extra.......χεχεεχχε
Ακου μαμίσιο.....
Καλος ! Πολυ καλος ο GEORGEC !!!
Max.....Την καφετιερα την εχουν τα πιο απλα μοντελα, τα πολυ απλα εχουν χόβολη ..... :shock:
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: LADA NIVA MANIAC

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Οκτ 2003, 18:30

GEORGEC έγραψε:ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΜΙΛΑΩ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ,ΜΕ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ,ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΦΤΗΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ.ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΓΝΟΜΩΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ=ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΗΝΑΜΗΣ ΣΤΑ 90 ΑΛΟΓΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ,ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΑΝΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΝΡΟΕ ΑDVENTURE,ΕΛΑΤΗΡΙΑ IRONMAN,ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ,ΕΛΑΣΤΙΚΑ FEDIMA EXTREME 215.80.15,EXTRA ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ.ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ.ΜΕ OFSET 13%,ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ SNORKEL,ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ.


Φίλε μου, εαν το δικό σου αμάξι δε έχει κάτι το ιδιαίτερο τότε το δικό μου βγήκε μισό από το εργοστάσιο :lol: :!: Πολύ καλό μου ακούγεται το ύψωμα 10 πόντους καθώς και η μετατροπή του ψαλιδιού. Θες να μας πείς περισσότερες λεπτομέριες :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

NIVA FUN

Δημοσίευσηαπό GEORGEC » 31 Οκτ 2003, 03:35

ΤΟ ΝΙΒΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ,ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΨHΛΟΜΑΤΟΣ ΠΧ IRONMAN-OLDMAN.OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΛΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΜΝΗ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ,ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 30Χ9.5 ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ.ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΙΒΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 45 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΥΤΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..
GEORGEC
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 21 Φεβ 2003, 21:08

Δημοσίευσηαπό pavlox » 31 Οκτ 2003, 20:23

Πες κι΄αλλα..... καμμια φωτο με λεπτομερεις φιλε μου ? :idea:

[/img]
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: NIVA FUN

Δημοσίευσηαπό grvit » 01 Νοέμ 2003, 07:41

GEORGEC έγραψε:ΤΟ ΝΙΒΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ,ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΨHΛΟΜΑΤΟΣ ΠΧ IRONMAN-OLDMAN.OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΛΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΜΝΗ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ,ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 30Χ9.5 ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ.ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΙΒΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 45 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΥΤΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..


Γνωρίζω ποσο καλά ειναι τα NIVA εκτός δρόμου.Κάποια στιγμή ηταν να αγοράσω NIVA.Με προβλημάτισε όμως το γεγονός οτι δεν γενικά δεν μπορείς να το πολυπειράξεις.Επίσης είναι κάπως (αρκετά θα έλεγα) ευαίσθητο με τα ηλεκτρικά του ειδικά οταν βολτάρεις σε λάσπες υπο δυνατή βροχή(για τα 1600 τουλάχιστον που ξέρω, χρειάζεσαι πάντα αιθέρα μαζί σου και ηλεκτρικών επαφών).Ειναι σκυλί βέβαια και αλλο 4χ4 σε εργοστασιακή κατάσταση πιστεύω οτι δεν μπορεί να πάει εκει που θα πάει το NIVA(πέραν των αναρτήσεων και κυρίως του οτι δεν σπάει -δεν χαλάει).Tο Jimny (και το Sammy) (πάντα εργοστασιακά) ,οπως ειπώθηκε νωρίτερα είναι πολύ καλά εκτός δρόμου (πιστεύω οτι το Sammy υπετερεί του Jimny)αλλά στις έντονες κλίσεις κινδυνεύουν να τουμπάρουν ενω τα όρια ανατροπής του NIVA είναι πολύ πιο πάνω.
Θέλω όμως να καταλήξω οτι για Sammy και (λιγότερο ) για Jimny κυκλοφορούν στην αγορά πολλές τεσταρισμένες μετατροπές.Για το NIVA καμμία.Το ερώτημά μου είναι πόσο πραγματικά (μεσο-μακροπρόθεσμα) αξιόπιστο λοιπόν γίνεται το NIVA ειδικά σε οριακές συνθήκες με μετατροπές - ιδιοκατασκευές ? Το ψήλωμα ας πούμε είναι ο κύριος σκοπός αλλά πόσο λειτουργικό και ασφαλές-αξιόπιστο (π.χ στήσιμο στο δρόμο είτε εντός είτε εκτός) είναι το τελικό αποτέλεσμα οταν επηρεάζουμε την γεωμετρία του ετσι απλά με προσθήκες και αλλαγή ελατηρίων ? Το ρωτώ αυτό γιατί με τέτοιου τύπου μετατροπές έχω δεί 4χ4 να τουμπάρουν και μάλιστα οταν δεν το περιμένεις.Και δεν αναφέρομαι σε μετατροπές κάτω των 5 πόντων έτσι ?
Πιο συγκεκριμένα ,απευθυνόμενος στις τελευταίες 2 γραμμές του φίλου GEORGEC ,πιστεύω οτι το συγκεκριμένο NIVA έχει απείρως μεγάλες πιθανότητες να εξαφανίσει μπιλιοφόρους σε ανέβασμα απότομου και μεγάλου αναχώματος ειδικά οταν ακολουθεί απότομη κατάβαση μετά.
Το ύψος είναι καλό αλλά επίσης καλά θα ειναι, στα ζόρια, το αυτοκίνητο στο σύνολό του να δουλεύει καλά και να μην ακούμε συχνά τους ανεπιθύμητους ήχους τύπου "κράνκ".......Βέβαια αυτά ισχύουν για ολα τα αυτοκίνητα ,οχι μόνο για τα NIVA ,ετσι ?
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

NIVA FUN

Δημοσίευσηαπό GEORGEC » 01 Νοέμ 2003, 12:25

ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΤΗΡΗΣΕΙΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΜΟΛΙΣ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΡΙΑ,ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ.ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΙΒΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΣ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ,ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΕΛΑΔΕΣ.ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΨΗΛΟΜΕΝΟ ΝΙΒΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ.
GEORGEC
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 21 Φεβ 2003, 21:08

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Νοέμ 2003, 13:08

Καλημέρα φίλε GEORGEC, όπως και ο pavlox έτσι κι εγώ θα σου ζητήσω να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τις μετατροπές και να μας δώσεις και foto. Θα μπορούσες να γράψεις και κάποιο άρθρο, φαντάζομαι, που να περιγράφεις τι ακριβώς "συμβένει" με αυτά τα NIVA :!: θα κάνεις όλους εμάς τους τρελαμένους nivaκιδες ακόμα ποιο :D χαρούμενους :D για την επιλογή που κάναμε :!:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grvit » 01 Νοέμ 2003, 13:11

Οχι GEORGEC , δεν είναι απαραίτητο ενα αυτοκίνητο με μετατροπή στην ανάρτηση οταν περνάει ενα δύσκολο ανάχωμα , να σπάει .Οταν όμως δεν εχει μπροστά άκαμπτο άξονα,τότε είναι πολύ πιθανό να σπάει ή να ξεκοιλιάζει μπιλιοφόρους.Εξαρτάται απο το πως σηκώθηκε ,ποια εξαρτήματα αντικαταστάθηκαν,αν αντικαταστάθηκαν,και πόσο ζορίζονται τα υφιστάμενα.Γενικά οταν μπροστά δεν υπάρχει άξονας ,αν δεν γίνει ολοκληρωμένη δουλειά ,οι ζημιές είναι και συχνές και επίπονες....

Πάντως αν είναι ετσι οπως τα λες ,με κάλυψες και σε καταλαβαίνω.Και εγω για να φτιάξω το Vitara (ετσι οπως ήθελα) απευθύνθηκα σε φίλους απο Αγγλία και Αμερική.

Ασχετο ,να ζητήσω μια χάρη ? Σου είναι εύκολο να μην γράφεις με κεφαλαία ?
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες