Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Airlockers και ανάρτηση OME

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 28 Ιούλ 2005, 22:27

padelis έγραψε:μη τρομάζεις xristost

πρώτα από όλα, ωραία είναι τα σουστόφυλλα, αλλά τα αφαιρείς αμα δεν τα θές. τα είδα σε μπροστινό άξονα σε NIVA!!!!!

τα αγροτικά δεν έχουν όλα ψαλίδια (ευτυχώς) τα πιο παλιά έχουν άξονα.

για τον πίσω νομίζω ότι δεν υπάρχει τρομερό πρόβλημα αφου χοντρά - χοντρά θέλεις το ίδιο βήμα (κορώνα - πηνείο) και τις μετατροπές στην στήριξη.
το ότι μπορεί να σου βγεί πιο φαρδύ λίγο δεν ξέρω αν είναι κακό.

το να το κάνεις όλο αυτό όμως για να σου βγεί πιο φτηνό το μπλοκέ εεεε.... για μαλακία μου φαίνετε.....

Ενω δεν ειναι μαλακια να δωσεις 3 χιλιαρικα για lockers που θα κανουν τα διαφορικα του NIVA αλοιφη.Και το NIVA απο την Ορεστιαδα μαλλον γι αυτο πουλιεται.Θα βαρεθηκε ο ανθρωπος να αλλαζει διαφορικα και ημιαξονια συνεχεια.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό xristost » 29 Ιούλ 2005, 18:10

Συτροφοι εαν ειναι να δοσω για το νιβα τρις χιλ.+ για να λεω οτι εχω νιβα ε!!!! Τωρα εαν ειναι να αρχησουμαι τις χοντομετατροπες!!!! Συτροφοι ενα ξερω να πω μετα απο 12 χρονια στα βουνα και δυο νιβα οτι με ενα σηκωματακι ελαφρι (3-3,5 ποντους )και μια τετραδα καλα λαστηχα (215\75-15 η¨7.00-16) το νιβα εξαντλει τις δηνατοτητες του οδηγου του! Μηλαμε παντα για δισκολες καταστασεις και οχι για extrim πραγματα.Μην ξεχναμαι οτι το νιβα ειναι εργαλειο και οχι FAN CAR :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 29 Ιούλ 2005, 22:56

... και πιο αργά "αργά" βρε συντροφε!! ειδικά με 215/75 R15 :evil:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό xristost » 29 Ιούλ 2005, 23:14

Να σου πω και κατι που εμαθα απο εναν Ρωσσο μηχανικο μεταναστη που μενει κοντα στο σπιτι μου.Το κεντρικο του 1.6 ειναι ποιο κοντο :shock: :shock: απο του 1.7 μαζι με τα διαφορικα που ολοι μας γνωριζουμαι :wink: Αρα τι εχουμαι με ενα κεντρικο και δυο διαφορικα? Ενα νιβα με μεγαλο προφιλ ελαστηκων και αρκετη δηναμη! :wink: !Αρα ποιο ψηλα!! :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 30 Ιούλ 2005, 00:35

Το πιο αργο "αργο" το ειχαν τα NIVA προ του 1985.
Κοστιζει γυρω στα 150 ευρω,αλλα πρωτα πρεπει να βρειτε ενα.
Βεβαια ειπαμε,εαν βρειτε καποιον να σας το φτιαξει,η μαμα κασα,με λιγο στριμωγμα,χωραει 4,1/1 μειωτηρα και εαν θελετε μπορειτε να πειραξετε και την "γρηγορη" σχεση(σε περιπτωση που την κοντηνετε ο μειωτηρας κοντενει και αλλο).
Α,και για τους περισσοτερους που εχουμε NIVA δεν το πηραμε για εργαλειο αλλα για φτηνο fun-car(ετσι πιστευω) οποτε το ζητουμενο ειναι η αποδοση σε extreme καταστασεις.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό xalk » 31 Ιούλ 2005, 00:46

... οπότε στην λιστα των αναζητήσεων εκτός απο τα 195/95 R15 :shock: μπαίνει και μειωτήρας 4,1/1...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 31 Ιούλ 2005, 11:33

και η ερωτησή μου...γιατί θέλετε να κάνετε όλα όασα λέτε;

μπλοκέ, άξονες, κοντύτερο βήμα,μεγαλύτερα λάστιχα και δεν συμαζεύεται; :)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό xalk » 31 Ιούλ 2005, 12:02

... το ζητουμενο ειναι να ψηλωσω τα διαφορικα, Στην ουσία θέλω πολύ πιο στενά και ψηλά λαστιχα, και πιο αργά "αργά", για να εξισοροπησω την αλλαγή του βήματος. (αλλα δεν βρίσκω)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό xristost » 31 Ιούλ 2005, 13:14

Για να παμαι ακομα ποιο μακρια απο εκει που παει το νιβακι μας :wink: Και μην ξεχναμαι για να ειμασται παντα ετοιμοι για το απολυτη τελεια διαδρομη! που μπορει και να μην ερθει ποτε :!: :!:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 31 Ιούλ 2005, 23:15

Εαν θες φτιαχνεις καινουργια "κασα" απο αλουμινιο αεροπορικου τυπου και τοτε για τα "αργα" και τα "γρηγορα" the sky is the limit που λενε και οι φιλοι μας οι jeepαδες(ή μηπως jeepers).
Μεχρι και PTO μπορουμε να βγαλουμε(ή μηπως να βαλουμε) απο το "κουτι"μας.
Ολα αυτα δεν τα βγαζω απο την κοιλια μου αλλα αφου λυθηκε το "κουτι" μου ανοιξε την ορεξη,με ολα αυτα και με αλλα,ο Bob :wink:
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες