Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Airlockers και ανάρτηση OME

Airlockers και ανάρτηση OME

Δημοσίευσηαπό chrisimus » 29 Μάιος 2005, 22:59

Σύντροφοι γειά σας!
Αν και παρακολουθώ το forum πάνω από 1,5 χρόνο, πρώτη φορά αποφάσισα να κάνω post.
Είμαι κι εγώ κάτοχος Niva (model 7/2001) άσπρου φυσικά και σκέφτομαι να του βάλω lockers της K&S μπρος και πίσω, καθώς και ανάρτηση ΟΜΕ αυτή που πουλάει η Τετρακίνηση. Ερωτώ αν μπορώ να βάλω και προσθήκες στα ελατήρια και στα ψαλίδια. Υπάρχει κάποιος σύντροφος που έχει δοκιμάσει αυτές τις λύσεις.
Θα με υποχρέωνε ο σύντροφος Giagoulas αν απαντούσε αν βρήκε λύση με το πρόβλημα των κομμένων βάσεων των αμορτισέρ.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
chrisimus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:44
Τοποθεσία: Βόλος

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 30 Μάιος 2005, 08:49

Γεια σου κι εσένα σύντροφε :P :P
Καταρχήν πρέπει να σκεφτείς πρώτα αν πράγματι τα χρειάζεσαι όλα αυτά, τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητό σου.
Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, φυσικά και μπορείς να βάλεις προσθήκες στα ελατήρια και στα ψαλίδια, δεν ξέρω πάντως κάποιον που να έχει βάλει όλα αυτά στο Niva :!: :!: :!:
Όσον αφορά στις κομμένες βάσεις των αμορτισέρ, ο Γιατρός τις ενισχύει και δεν έχουν πρόβλημα ξανά :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 30 Μάιος 2005, 09:19

Καλημέρα σας ...

Metalaxe έγραψε:.... δεν ξέρω πάντως κάποιον που να έχει βάλει όλα αυτά στο Niva :!: :!: :!:



... ο Δημήτρης Ράπτης από την Ορεστιάδα τα έχει όλα αυτά (δεν ξέρω αν τα αμορτισέρ είναι OME) και άλλα πολλά (snorkel, δύο εργάτες κτλ) στο αυτοκίνητο με το οποίο λαμβάνει μέρος σε αγώνες, και είναι ευχαριστημένος, απ' όσο ξέρω, από τα K&S.
Θέλει πάντως προσοχή, γιατί σε μεγάλα ζόρια δεν ξέρω αν αντέχουν τα ημιαξόνια.
Ο Ράπτης είναι μέλος του συλλόγου της Ορεστιάδας, ίσως με ένα mail ή τηλέφωνο μάθεις περισσότερα.


Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό chrisimus » 30 Μάιος 2005, 22:44

Σας ευχαριστώ πολύ σύντροφοι για τις απαντήσεις σας. Θα κοιτάξω να έρθω σε επαφή με τον Ράπτη.
Τώρα, αν χρειάζομαι ειδικά τα lockers έπρεπε να σας είχα σε ένα πεσμένο από κατολίσθηση κατσικόδρομο στα Άγραφα όπου είχαν κρεμάσει οι δυό διαγώνιοι τροχοί και δεν υπήρχε δέντρο να δέσω τον εργάτη ούτε για δείγμα.
Πάντως αν ο δρόμος σας φέρει κατά Πήλιο μεριά, θα χαρώ πολύ να σας συναντήσω για κανένα καφέ ή μάλλον τσίπουρο.
Άβαταρ μέλους
chrisimus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:44
Τοποθεσία: Βόλος

Δημοσίευσηαπό xalk » 31 Μάιος 2005, 00:02

Επειδή κατά καιρούς έχω βρεθεί σε παρόμοιες καταστάσεις δοκίμασε για αρχή το... χειρόφρενο.
Και αν δεν σου κάτσει και θέλει εργάτη, τότε δοκίμασε με ιμάντα ή ένα κομμάτι συρματόσχοινο να δέσεις βράχο. (όχι σκοινί θα στο κόψει μάλλον. )
Αν πάλι τζίφος, ένα χοντρό πασσαλάκι το πολύ 30εκ από σκληρό μέταλλο κάπου θα μπορέσεις να το καρφώσεις ή να το σφηνώσεις.
Καλό είναι ανεξάρτητα απ το αν θα βάλεις lockers να φροντίσεις και το θέμα εργάτης γιατί μπορεί τελικά να έχεις πρόσφυση αλλά να μην έχεις ροπή για να σκαρφαλώσεις.
Πάντως κατάφερα να ανέβω κάπου που δεν είχα τρόπο να δέσω, σφηνώνοντας ένα «γαλλικό» στα βράχια.
Αν έχεις την δυνατότητα χώρου και χρημάτων, υπάρχουν και ειδικά προϊόντα γι’ αυτή τη δουλειά : «άγκυρες» και σφήνες...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό blackchris » 31 Μάιος 2005, 04:20

Σωστός ο σύντροφος xalk ! Σε δύσκολες καταστάσεις υπάρχει και η χρονοβόρα αλλά αποτελεσματική λύση να θάψεις την ρεζέρβα στο έδαφος και εκεί να δέσεις τον εργάτη (αν δεν έχεις ρεζέρβα κάνει και η γυναίκα σου :twisted: ).
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 31 Μάιος 2005, 14:22

για αρχή το... χειρόφρενο.


όπου είχαν κρεμάσει οι δυό διαγώνιοι τροχοί



και το χειρόφρσνο αλλά η λύση είναι μία .....hi lift..... :)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Μάιος 2005, 19:07

taxideytis έγραψε:
για αρχή το... χειρόφρενο.


όπου είχαν κρεμάσει οι δυό διαγώνιοι τροχοί



και το χειρόφρσνο αλλά η λύση είναι μία .....hi lift..... :)


Ή air jack!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 31 Μάιος 2005, 21:04

xalk έγραψε:Επειδή κατά καιρούς έχω βρεθεί σε παρόμοιες καταστάσεις δοκίμασε για αρχή το... χειρόφρενο.
Και αν δεν σου κάτσει και θέλει εργάτη, τότε δοκίμασε με ιμάντα ή ένα κομμάτι συρματόσχοινο να δέσεις βράχο. (όχι σκοινί θα στο κόψει μάλλον. )
Αν πάλι τζίφος, ένα χοντρό πασσαλάκι το πολύ 30εκ από σκληρό μέταλλο κάπου θα μπορέσεις να το καρφώσεις ή να το σφηνώσεις.
Καλό είναι ανεξάρτητα απ το αν θα βάλεις lockers να φροντίσεις και το θέμα εργάτης γιατί μπορεί τελικά να έχεις πρόσφυση αλλά να μην έχεις ροπή για να σκαρφαλώσεις.
Πάντως κατάφερα να ανέβω κάπου που δεν είχα τρόπο να δέσω, σφηνώνοντας ένα «γαλλικό» στα βράχια.
Αν έχεις την δυνατότητα χώρου και χρημάτων, υπάρχουν και ειδικά προϊόντα γι’ αυτή τη δουλειά : «άγκυρες» και σφήνες...



Χειρόφρενο, χειρόφρενο και πάλι χειρόφρενο........
Ρε μάγκες που χρησιμεύει δηλαδή το χειρόφρενο σε ανάλογες καταστάσεις??? Τι κάνει? Το έχω ξανακούσει αλλά δεν έχω καταλάβει. Τι παίζει???

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Μάιος 2005, 21:20

Δένοντας το χειρόφρενο (όχι τέρμα αλλά όσο χρειαστεί) τοτε "ξεγελάς" το διαφορικό και δίνει κίνηση και στους δυο τροχούς αφού αντιλαμβάνεται ίδια πρόσφυση και στους δυο τροχούς !
Τον τροχό που είναι στον αέρα και δεν έχει πρόσφυση (άρα γυρνάει ελεύθερα) δένοντας το χειρόφρενο τον κοντράρεις και εξομοιώνεις την κατάσταση πρόσφυσης, έτσι μέρος της ροπής μεταφέρεται και στον άλλο που έχει πρόσφυση!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 31 Μάιος 2005, 21:23

Υποτείθεται πως φρενάρει τον τροχό που είναι στον αέρα και έτσι αντί να χαζοσπινάρει, αναγκάζεται να μεταφέρει ισχύ και στόν άλλο τροχό που πατάει.....
Τρίχες μετα συγχωρήσεως κιόλας, όσες φορές το δοκίμασα δέν έπιασε, παρά μόνο στα χιόνια, όπου κόβει λίγο την διάθεση σπιναρίσματος. Ίσως να έπιανε άν είχαμε ανεξάρτητο χειρόφρενο για κάθε τροχό......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό chrisimus » 31 Μάιος 2005, 21:26

Το χειρόφρενο το μπλοκάρεις σταδιακά μέχρι ο τροχός (πίσω) που δεν έχει πρόσφυση ν΄αρχίσει να μπλοκάρει. Έτσι το διαφορικό κατά κάποιο τρόπο "ξεγελιέται" και μεταφέρει τη ροπή στον τροχό που έχει πρόσφυση.
Δεν δουλεύει πάντα σε ακραιές καταστάσεις ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω μάθει να το δουλεύω καλά.
Πάντως στην περίπτωση μου, σήκωσα το αυτοκίνητο με hi lift, έβαλα πέτρες να πατήσουν οι τροχοί και ξεκόλλησα.
Άβαταρ μέλους
chrisimus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:44
Τοποθεσία: Βόλος

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Μάιος 2005, 21:32

Δουλεύει δουλεύει .... αλλά δεν είναι πανάκεια είναι φάρμακο και μάλιστα ελαφρύ!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιουν 2005, 21:58

chrisimus έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ σύντροφοι για τις απαντήσεις σας. Θα κοιτάξω να έρθω σε επαφή με τον Ράπτη.
Τώρα, αν χρειάζομαι ειδικά τα lockers έπρεπε να σας είχα σε ένα πεσμένο από κατολίσθηση κατσικόδρομο στα Άγραφα όπου είχαν κρεμάσει οι δυό διαγώνιοι τροχοί και δεν υπήρχε δέντρο να δέσω τον εργάτη ούτε για δείγμα.
Πάντως αν ο δρόμος σας φέρει κατά Πήλιο μεριά, θα χαρώ πολύ να σας συναντήσω για κανένα καφέ ή μάλλον τσίπουρο.


Νομίζω, πάντως, ότι το πούλησε. Θυμάμαι που έψαχνε για Pajero. Σωστά mato;

Είχε κάνει ωραία δουλειά πάντως. Το θυμάμαι από το 1ο Έβρος Trophy, που δυστυχώς εγκατέλειψε την δεύτερη ημέρα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιουν 2005, 22:01

michailbm έγραψε:Δένοντας το χειρόφρενο (όχι τέρμα αλλά όσο χρειαστεί) τοτε "ξεγελάς" το διαφορικό και δίνει κίνηση και στους δυο τροχούς αφού αντιλαμβάνεται ίδια πρόσφυση και στους δυο τροχούς !
Τον τροχό που είναι στον αέρα και δεν έχει πρόσφυση (άρα γυρνάει ελεύθερα) δένοντας το χειρόφρενο τον κοντράρεις και εξομοιώνεις την κατάσταση πρόσφυσης, έτσι μέρος της ροπής μεταφέρεται και στον άλλο που έχει πρόσφυση!


Φτάνει να έχεις καλό χειρόφρενο :D Αλλιώς βάζεις ένα υδραυλικό, και με κατάλληλο διακόπτη απομονώνεις τον ένα από τους δύο πίσω τροχούς και είσαι άρχοντας :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες