Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μυρωδια Βενζινης

Μυρωδια Βενζινης

Δημοσίευσηαπό Camelius » 11 Οκτ 2005, 21:28

Απο την πρωτη μερα που το πηρα στα χερια μου, ειχα την αισθηση οτι μυριζε εντονα βενζινη.
Με τον καιρο η αυτο σταματησε ή εγω συνηθισα την μυρωδια.

Τελος παντων, σημερα λοιπον αφου το φουλαρισα βενζινη το πρωι, αναγκαστηκα να καβαλησω με τους αριστερους τροχους ενα πεζοδρομιο με αποτελεσμα η δεξια πλευρα που ειναι του ρεζερβουαρ (οσοι εχουν ΝΙΒΑ ξερουν) να ειναι υπο κλιση.

Ποιο το προβλημα λοιπον; Μπαινω μεσα για να το βαλω μεσα στο μαγαζι που θα αλαζα λαστιχα και μυριζε εντονοτατα βενζινη.
Μολις το σηκωσανε το αυτοκινητο για να αλλαχτουν τα λαστιχα διαπιστωσε ενα παλικαρι οτι εσταζε βενζινη απο το μαρσπιε του συνοδηγου.

Ελεγξα την ταπα και βενζινη δεν ειχε φυγει απο εκει. Λες και εβγαινε απο τον πισω δεξι θολο φαινοταν.

Το σταξιμο σταματησε μετα απο λιγα δευτερολεπτα. Η μυρωδια ομως παρεμεινε για αρκετη ωρα.

Εχει κανεις να με συμβουλεψει κατι πριν παω στο συνεργειο την Πεμπτη;

Γενικα τα ΝΙΒΑ σας μυριζουν βενζινη;

Το δικο μου ειναι μοντελο 1997 1.7i μονου ψεκασμου αν αυτο βοηθα στην επιλυση του προβληματος.

Ευχαριστω εκ των προτερων,

Βασιλης
Τελευταία επεξεργασία από Camelius και 11 Οκτ 2005, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Μυρωδια Βενζινης

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Οκτ 2005, 21:45

τα νίβα μυρίζουν μπεντζίνα συνήθως αν

1. Η τάπα δεν αερίζεται

2. ο λαιμός του ρεζερβουάρ έχει διαρροή

στη δεύτερη περίπτωση καλό θα ήταν να το πάς να το δούνε τα παλληκάρια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Μυρωδια Βενζινης

Δημοσίευσηαπό Camelius » 11 Οκτ 2005, 21:51

firelord έγραψε:τα νίβα μυρίζουν μπεντζίνα συνήθως αν

1. Η τάπα δεν αερίζεται

2. ο λαιμός του ρεζερβουάρ έχει διαρροή

στη δεύτερη περίπτωση καλό θα ήταν να το πάς να το δούνε τα παλληκάρια


Αν ειναι το πρωτο πως το λυνουμε; Απο που να αεριζεται η ταπα; Αφου ειναι καραστεγανη με ενα λαστιχο ΝΑ (με το συμπαθιο ε;)

Αν ειναι το δευτερο πιστευεις οτι θα παει ψηλα το "μαλλι"; Χρονοβορες διαδικασιες;

Ετσι και αλλιως θα μαθω ... αλλα ενα "γιατι" θα ειναι μονιμα καρφωμενο στο μυαλο μου 8-)
Βασιλης

Υ.Γ. Οσο για τον κουκο που μου εγραψες στο αλλο Post για τα λαστιχα, δεν ξερω που ειναι, φημολογειται οτι ακομα και η παρουσια μου στο forum τον γκαντεμιαζει και με αποφευγει συστηματικα. Τι να σου πω και εγω τώρα... καιρο εχω να τον δω online παντως ...
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Οκτ 2005, 22:07

χαχα! α το καημένο το παιδί!

αναφορικά με την τάπα. έχω την εντύπωση πως έχει μια βαλβίδα εκτόνωσης - νομίζω

αναφορικά με το δεύτερο, δυστυχώς για πρόσβαση στο ντεπόζιτο πρέπει να αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα κλπ και να τσεκάρον τα μαστόρια το λαιμό. Αν είχες το χρόνο θα μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου

επισυνάπτω μια φωτό από μια πατέντα φίλου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Οκτ 2005, 08:16

Σύντροφε το πρόβλημα συνήθως είναι στην τάπα του ρεζερβουάρ, βάλε μια απλή τάπα (σαν από παγούρι για να καταλάβεις) που να μην κλειδώνει και το πρόβλημα λογικά θα εξαφανιστεί. Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ και μάλιστα πολύ έντονο και μόλις αντικατέστησα (με προτροπή του Γιατρού) την τάπα το παραμύθι τελείωσε έτσι απλά.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 12 Οκτ 2005, 19:01

ασε τον λόρδο δεν ξέρει απο λαδα αυτός....εγγλέζικη αδελφη είναι....

λοιπόν πάρε έναν αναπτήρα και ψάξε να δεις που μυρίζει...όταν δυνάμωσει η φλόγα θα τόχεις βρεί.... :twisted:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 12 Οκτ 2005, 19:27

taxideytis έγραψε:ασε τον λόρδο δεν ξέρει απο λαδα αυτός....εγγλέζικη αδελφη είναι....

λοιπόν πάρε έναν αναπτήρα και ψάξε να δεις που μυρίζει...όταν δυνάμωσει η φλόγα θα τόχεις βρεί.... :twisted:


Συν του ότι θα έχεις λύσει και το πρόβλημα σου οριστικά !!!! :!: :!: :twisted: :twisted: :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 12 Οκτ 2005, 22:16

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό teroulas » 13 Οκτ 2005, 08:14

καλός ο ταξιδευτής :D
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Οκτ 2005, 10:41

μου φαίνεται Κώστα πως έχεις ξεφύγει, εκεί στην ξενιτιά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Η λύση στην βενζινη...

Δημοσίευσηαπό Camelius » 14 Οκτ 2005, 00:28

Το ΝΙΒΑ εχει δοχειο αναθυμιασεων - διαστολής
Αν το δικο σας ΝΙΒΑ ειναι μοντελο πριν το 2000 εχει κατα πασα πιθανοτητα τσιγκινο δοχειο το οποιο ατυχως διαβρωνεται και τρυπαει
Αν λοιπον μυριζει εντονα βενζινη η λυση ειναι αντικατασταση αυτου με καινουριο μεταλικο και καλου κακου αλλαζουμε και τα σωληνακια απο το ρεζερβουαρ προς το δοχειο συν την βαλβιδα αντεπιστροφης που παρεμβαλεται μεταξυ των.
Κοστος περιπου 85ευρα με τα εργατικα, αλλα η " μποχα " της βενζινης εξαφανιστηκε δια μαγειας...

Ευχαριστω ολους για την επιθυμια να βοηθησουν ....

(εξαιρεση παντα αποτελει ο Μαυροχρηστος που ως Δρ. Νιβολογιας δεν εδωσε καμμια σοβαρη απαντηση)

Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: Η λύση στην βενζινη...

Δημοσίευσηαπό gtsit » 14 Οκτ 2005, 09:44

Camelius έγραψε:Το ΝΙΒΑ εχει δοχειο αναθυμιασεων - διαστολής
Αν το δικο σας ΝΙΒΑ ειναι μοντελο πριν το 2000 εχει κατα πασα πιθανοτητα τσιγκινο δοχειο το οποιο ατυχως διαβρωνεται και τρυπαει
Αν λοιπον μυριζει εντονα βενζινη η λυση ειναι αντικατασταση αυτου με καινουριο μεταλικο και καλου κακου αλλαζουμε και τα σωληνακια απο το ρεζερβουαρ προς το δοχειο συν την βαλβιδα αντεπιστροφης που παρεμβαλεται μεταξυ των.
Κοστος περιπου 85ευρα με τα εργατικα, αλλα η " μποχα " της βενζινης εξαφανιστηκε δια μαγειας...

Ευχαριστω ολους για την επιθυμια να βοηθησουν ....

(εξαιρεση παντα αποτελει ο Μαυροχρηστος που ως Δρ. Νιβολογιας δεν εδωσε καμμια σοβαρη απαντηση)

Βασιλης


Που έκανες αυτή την μετατροπή??
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Η λύση στην βενζινη...

Δημοσίευσηαπό Camelius » 14 Οκτ 2005, 18:21

gtsit έγραψε:
Camelius έγραψε:Το ΝΙΒΑ εχει δοχειο αναθυμιασεων - διαστολής
Αν το δικο σας ΝΙΒΑ ειναι μοντελο πριν το 2000 εχει κατα πασα πιθανοτητα τσιγκινο δοχειο το οποιο ατυχως διαβρωνεται και τρυπαει
Αν λοιπον μυριζει εντονα βενζινη η λυση ειναι αντικατασταση αυτου με καινουριο μεταλικο και καλου κακου αλλαζουμε και τα σωληνακια απο το ρεζερβουαρ προς το δοχειο συν την βαλβιδα αντεπιστροφης που παρεμβαλεται μεταξυ των.
Κοστος περιπου 85ευρα με τα εργατικα, αλλα η " μποχα " της βενζινης εξαφανιστηκε δια μαγειας...

Ευχαριστω ολους για την επιθυμια να βοηθησουν ....

(εξαιρεση παντα αποτελει ο Μαυροχρηστος που ως Δρ. Νιβολογιας δεν εδωσε καμμια σοβαρη απαντηση)

Βασιλης


Που έκανες αυτή την μετατροπή??


Στο συνεργειο που μου το συντηρουν ετσι και αλλιως, Lada Ρηγοπουλος
Ξερω ξερω ..."γιατι δεν το πας στον γιατρο;" θα μου πειτε...
Η απαντηση ειναι οτι δεν ηξερα τον "γιατρο" οταν το πηρα και οτι αφου παντρευτηκα το συνεργειο εκεινο και μεχρι σημερα οτι προβλημα μου παρουσιαστηκε μου το ελυσαν, δεν βρισκω κανενα λογο να αλλαξω.
Εκτος αυτου τώρα με ξερουν και τους ξερω και υπαρχει μια αλλη σχεση ετσι και αλλιως.

Αν ενδιαφερεσαι Lada Ρηγοπουλος 210 3476792 & 210 3426153
Μιλας με τον Κώστα ή τον Δημητρη.

Φιλικά
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες