Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

niva vs jimny!!!

Δημοσίευσηαπό markd » 15 Νοέμ 2005, 23:03

Είναι την άλλη εβδομάδα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 15 Νοέμ 2005, 23:35

NIVA ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΜΕ ΜΠΑΝΙΕΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ :lol: :lol: ΟΞΟΟΟΟ :twisted: :twisted: .ΠΕΣΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΖΙΜΝΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ:twisted: ΟΠΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ :twisted: :twisted: ΔΥΟ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΖΙΜΝΥ :twisted: :twisted: :twisted: .ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΕΣΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ NIVA :D :D
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό Athos » 16 Νοέμ 2005, 13:31

Αν και ψάχνω βασικά για Jimny, παίρνω το θάρρος (σαν παλιός κάτοχος Λάντα, είχα ένα Σαμάρα 10 χρόνια) να γράψω κάτι κι εδώ..

Πέρασα φυσικά μια βόλτα απ τη Λάντα (Συγγρού), μια που θεωρώ Νίβα και Jimny τα πιο σχετικά - ανταγωνιστικά μοντέλα..

Τα προβλήματα του Νίβα (για μένα) χωρίζονται :
1)στα προς τα έξω (εμφάνιση, θόρυβοι, συναρμολόγηση, υλικά) που σε βάζουν δηλαδή στην ανάγκη να δικαιολογείσαι – απολογείσαι γιατί αγόρασες αυτό το αμάξι..
2)στα προς τα μέσα, δηλαδή κυβικά χωρίς αντίκρυσμα (τέλη–ασφάλειες 1700 με ισχύ 1300αριού) και κύρια η (αν)αξιοπιστία του, που αν έχεις βαρεθεί τα κατσαβιδώματα (εγώ) ή δεν διαθέτεις χώρο–χρόνο γίνεται πολύ ενοχλητική άσχετα από την κρισιμότητα ή μη των προβλημάτων.

Όμως ανεξάρτητα από το ίδιο το όχημα, κακή εντύπωση μου έκανε η αντιπροσώπευση του που μάλλον έχει ξεμείνει σε άλλες εποχές και χώρες..
Και εξηγούμαι..
Στο οικόπεδο-εκθετήριο αντικρύζεις όλα τα Νίβα με μισοξεφούσκωτα λάστιχα.. (τι διάβολο όλα χάνουν αέρα; )
Απ έξω είναι τοποθετημένη μεγάλη ταμπέλα που γράφει ευκαιρία, δωρεάν αξεσουάρ αξίας 2000 ευρώ..
Μπαίνεις μέσα και ο τυπάκος προσπαθεί να σου πλασσάρει τη σούπερ έκδοση που και καλά θα είναι διαθέσιμη για λίγες ακόμη μέρες με τα φοβερά αξεσουάρ της ταμπέλας..
Στα φοβερά αξεσουάρ αναφέρουν και τους μεγάλους καθρέφτες (!), τα φρύδια (!), τις διακοσμητικές λωρίδες (!), τα σκαλοπάτια (!)..
Υπόψη ότι η «για λίγες μέρες» σούπερ έκδοση (τιμή 13000) είναι ακριβώς η ίδια με την έκδοση 25 Υ, όχι μου λέει ο τυπάκος εκείνη δεν είχε ζαντολάστιχα, αλλά εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι και τότε προσφέρανε και ζαντολάστιχα πάλι για «λίγες μόνο μέρες»..

Τελοσπάντων του λέω εμένα από αυτά δε με ενδιαφέρει τίποτα, πόσο έχει το πιο φτηνό Νίβα; Μου λέει 10890. Έχει υδραυλικό; Ναι. Αιρκοντίσιον; Όχι. Ωραία, θέλω λοιπόν στο βασικό να βάλετε αιρκοντίσιον. Πόσο θα πάει ; Μου λέει 11700.

Το συμπέρασμα μου; Το Νίβα είναι ακριβό κι ας φαίνεται φτηνό κι η αντιπροσωπεία στις πωλήσεις δείχνει τριτοκοσμική. Αν τύχει να το επιλέξω, θα το ψάξω μόνο μεταχειρισμένο από κάποιον που δεν ήξερε τι αγόραζε (φαντάζομαι θα υπάρχουν αρκετοί)..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό xristost » 16 Νοέμ 2005, 16:16

Athos έγραψε:Αν και ψάχνω βασικά για Jimny, παίρνω το θάρρος (σαν παλιός κάτοχος Λάντα, είχα ένα Σαμάρα 10 χρόνια) να γράψω κάτι κι εδώ..

Πέρασα φυσικά μια βόλτα απ τη Λάντα (Συγγρού), μια που θεωρώ Νίβα και Jimny τα πιο σχετικά - ανταγωνιστικά μοντέλα..

Τα προβλήματα του Νίβα (για μένα) χωρίζονται :
1)στα προς τα έξω (εμφάνιση, θόρυβοι, συναρμολόγηση, υλικά) που σε βάζουν δηλαδή στην ανάγκη να δικαιολογείσαι – απολογείσαι γιατί αγόρασες αυτό το αμάξι..
2)στα προς τα μέσα, δηλαδή κυβικά χωρίς αντίκρυσμα (τέλη–ασφάλειες 1700 με ισχύ 1300αριού) και κύρια η (αν)αξιοπιστία του, που αν έχεις βαρεθεί τα κατσαβιδώματα (εγώ) ή δεν διαθέτεις χώρο–χρόνο γίνεται πολύ ενοχλητική άσχετα από την κρισιμότητα ή μη των προβλημάτων.

Όμως ανεξάρτητα από το ίδιο το όχημα, κακή εντύπωση μου έκανε η αντιπροσώπευση του που μάλλον έχει ξεμείνει σε άλλες εποχές και χώρες..
Και εξηγούμαι..
Στο οικόπεδο-εκθετήριο αντικρύζεις όλα τα Νίβα με μισοξεφούσκωτα λάστιχα.. (τι διάβολο όλα χάνουν αέρα; )
Απ έξω είναι τοποθετημένη μεγάλη ταμπέλα που γράφει ευκαιρία, δωρεάν αξεσουάρ αξίας 2000 ευρώ..
Μπαίνεις μέσα και ο τυπάκος προσπαθεί να σου πλασσάρει τη σούπερ έκδοση που και καλά θα είναι διαθέσιμη για λίγες ακόμη μέρες με τα φοβερά αξεσουάρ της ταμπέλας..
Στα φοβερά αξεσουάρ αναφέρουν και τους μεγάλους καθρέφτες (!), τα φρύδια (!), τις διακοσμητικές λωρίδες (!), τα σκαλοπάτια (!)..
Υπόψη ότι η «για λίγες μέρες» σούπερ έκδοση (τιμή 13000) είναι ακριβώς η ίδια με την έκδοση 25 Υ, όχι μου λέει ο τυπάκος εκείνη δεν είχε ζαντολάστιχα, αλλά εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι και τότε προσφέρανε και ζαντολάστιχα πάλι για «λίγες μόνο μέρες»..

Τελοσπάντων του λέω εμένα από αυτά δε με ενδιαφέρει τίποτα, πόσο έχει το πιο φτηνό Νίβα; Μου λέει 10890. Έχει υδραυλικό; Ναι. Αιρκοντίσιον; Όχι. Ωραία, θέλω λοιπόν στο βασικό να βάλετε αιρκοντίσιον. Πόσο θα πάει ; Μου λέει 11700.

Το συμπέρασμα μου; Το Νίβα είναι ακριβό κι ας φαίνεται φτηνό κι η αντιπροσωπεία στις πωλήσεις δείχνει τριτοκοσμική. Αν τύχει να το επιλέξω, θα το ψάξω μόνο μεταχειρισμένο από κάποιον που δεν ήξερε τι αγόραζε (φαντάζομαι θα υπάρχουν αρκετοί)..
Συγνωμη φιλε Athos αλλα εαν σε ενοχλουν ολα τα παραπανω που αναφερεις τοτε για τι θα αγρασεις απο καποιον που δεν ηξερε τι αγοραζε? Αρα μαλων εσυ δεν ξερεις τι θα αγορασεις. Με 12000ε δεν περνεις ουτε δερματα ουτε μοκετες ουτε ισπανικη αξιοποιστια.Περνεις ενα εργαλειο που θα εχει και τους χωρους του και τα φτηνα ανταλ. και τα σερβις φτηνα. Κανε μια βολτα στην σουσουκι να δεις το σερβις :? Ασε το νιβα για τους αλλους παρε το τζιμνι και μην προσπαθεις να απολογειθεις για τα 6000ε που θα δωσεις παραπανω. Συγνωμη και παλι αλλα δεν συκγρινουν αυτα τα δυο αυτοκ. ειναι τελειος διαφορετικα!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 16 Νοέμ 2005, 16:38

Athos έγραψε:Αν και ψάχνω βασικά για Jimny, παίρνω το θάρρος (σαν παλιός κάτοχος Λάντα, είχα ένα Σαμάρα 10 χρόνια) να γράψω κάτι κι εδώ..

Πέρασα φυσικά μια βόλτα απ τη Λάντα (Συγγρού), μια που θεωρώ Νίβα και Jimny τα πιο σχετικά - ανταγωνιστικά μοντέλα..

Τα προβλήματα του Νίβα (για μένα) χωρίζονται :
1)στα προς τα έξω (εμφάνιση, θόρυβοι, συναρμολόγηση, υλικά) που σε βάζουν δηλαδή στην ανάγκη να δικαιολογείσαι – απολογείσαι γιατί αγόρασες αυτό το αμάξι..
2)στα προς τα μέσα, δηλαδή κυβικά χωρίς αντίκρυσμα (τέλη–ασφάλειες 1700 με ισχύ 1300αριού) και κύρια η (αν)αξιοπιστία του, που αν έχεις βαρεθεί τα κατσαβιδώματα (εγώ) ή δεν διαθέτεις χώρο–χρόνο γίνεται πολύ ενοχλητική άσχετα από την κρισιμότητα ή μη των προβλημάτων.

Όμως ανεξάρτητα από το ίδιο το όχημα, κακή εντύπωση μου έκανε η αντιπροσώπευση του που μάλλον έχει ξεμείνει σε άλλες εποχές και χώρες..
Και εξηγούμαι..
Στο οικόπεδο-εκθετήριο αντικρύζεις όλα τα Νίβα με μισοξεφούσκωτα λάστιχα.. (τι διάβολο όλα χάνουν αέρα; )
Απ έξω είναι τοποθετημένη μεγάλη ταμπέλα που γράφει ευκαιρία, δωρεάν αξεσουάρ αξίας 2000 ευρώ..
Μπαίνεις μέσα και ο τυπάκος προσπαθεί να σου πλασσάρει τη σούπερ έκδοση που και καλά θα είναι διαθέσιμη για λίγες ακόμη μέρες με τα φοβερά αξεσουάρ της ταμπέλας..
Στα φοβερά αξεσουάρ αναφέρουν και τους μεγάλους καθρέφτες (!), τα φρύδια (!), τις διακοσμητικές λωρίδες (!), τα σκαλοπάτια (!)..
Υπόψη ότι η «για λίγες μέρες» σούπερ έκδοση (τιμή 13000) είναι ακριβώς η ίδια με την έκδοση 25 Υ, όχι μου λέει ο τυπάκος εκείνη δεν είχε ζαντολάστιχα, αλλά εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι και τότε προσφέρανε και ζαντολάστιχα πάλι για «λίγες μόνο μέρες»..

Τελοσπάντων του λέω εμένα από αυτά δε με ενδιαφέρει τίποτα, πόσο έχει το πιο φτηνό Νίβα; Μου λέει 10890. Έχει υδραυλικό; Ναι. Αιρκοντίσιον; Όχι. Ωραία, θέλω λοιπόν στο βασικό να βάλετε αιρκοντίσιον. Πόσο θα πάει ; Μου λέει 11700.

Το συμπέρασμα μου; Το Νίβα είναι ακριβό κι ας φαίνεται φτηνό κι η αντιπροσωπεία στις πωλήσεις δείχνει τριτοκοσμική. Αν τύχει να το επιλέξω, θα το ψάξω μόνο μεταχειρισμένο από κάποιον που δεν ήξερε τι αγόραζε (φαντάζομαι θα υπάρχουν αρκετοί)..


Ε δεν είμαστε καλά. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις ένα SUBARU IMPREZA. Άστο το NIVA για αυτούς που ξέρουν, εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Από τα λεγομενά σου καταλαβαίνω εκ πρώτης ότι δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το off-road και η αγορά ενός καθαρόαιμου οχήματος.
Αν το προβλημά σου είναι το aircondition, το υδραυλικό και ο θόρυβος (για μένα δεν είναι τόσο ενοχλητικός όσο λέγεται) πάρε το JIMNY.
Συμφωνώ ότι το πλασσάρισμα της αντιπροσωπείας δεν είναι και το καλύτερο. Αν αυτό είναι που σε ενδιαφέρει τελικά και πάλι πάρε το JIMNY.

Γιατί?
Μα γιατί έχει καλύτερη διαφήμιση βεβαίως. :crazy:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Νοέμ 2005, 21:01

Δε νομίζω το niva να είναι πιο καθαρόαιμο από το jimny!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 16 Νοέμ 2005, 21:27

προβλεπετε σκληρη μαχη :boxing: μεταξυ ιδιοκτητων Νίβα και Τζίμνι
:discussion:
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό michailbm » 16 Νοέμ 2005, 21:42

markd έγραψε:Δε νομίζω το niva να είναι πιο καθαρόαιμο από το jimny!!!


Εξαρτάτε!!!
Μαμά είναι το νιβα σαφώς κλάσεις ανώτερο!!
Αλλά το Jimny με λάστιχα και ανάρτηση γίνεται ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!
Με παραπάνω αξιοπιστία και 6-7 χιλιάδες παραπάνω το Jimny αξίζει???... Υποκειμενικό!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Νοέμ 2005, 21:52

Δεν νομίζω ούτε μαμα να είναι ανώτερο.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Νοέμ 2005, 22:27

Το JIMNY είναι σκυλί......
αλλά στα σκυλιά, τα ημίαιμα και τα μπάσταρδα είναι πιό έξυπνα και πιό ανθεκτικά από τα καθαρόαιμα....... :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό panjimnakos » 16 Νοέμ 2005, 22:32

Μου φενεται εχω αναψει φωτιες με το ερωτημα μου!!!
panjimnakos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005, 19:59
Τοποθεσία: Ν.Ηράκλειο, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 16 Νοέμ 2005, 23:33

markd έγραψε:Δε νομίζω το niva να είναι πιο καθαρόαιμο από το jimny!!!


Νομίζω ότι ο οδηγός κάνει την μεγαλη διαφορα, χαρακτηριστικό ο Αλεξανδρος που με το Santa fe πριν ενα μηνα περιπου μας αφησε ολους με το στομα ανοιχτο με αυτα που εκανε.

Οσο για το καθαροαιμο και το ημιαιμο, δεν νομιζω οτι η συντηρηση του Lada κοστιζει οσο του Suzuki.

Απο εκει και περα, ολα κολλανε και ολα σπανε με λαθος χειρισμους αλλα τουλαχιστον σε "εκεινη" την εκδρομη το Lada της παρεας κολλησε απο ακουμπημα κοιλιας σε λασπη και οχι επειδη το μεταξονιο του ηταν μικρο για τις ροδιες μας 8-) (το καταλαβες το υπονοουμενο Δημητριε;) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Ολα εχουν να κανουν με το βασικοτερο ζητημα που ειναι το χρημα πριν, και το χρημα μετα.


Α.. και το ενα ΕΠΙΠΛΕΟΝ διαφορικο κανει μεγαλη διαφορα κατα την ταπεινη μου γνωμη
Φιλικα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 16 Νοέμ 2005, 23:54

ΤΟ ΤΖΙΜΝΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ?
1)ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΤΣΑΛΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ?(ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ)
2)ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΚΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ?
3)ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ?
4)ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΚΙ?
5)ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ?
6)ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΠΛΟΚΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?
7)ΣΤΟ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΨΕΦΤΟΣΑΣΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩΣ ΝΙΒΑ
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 17 Νοέμ 2005, 03:06

Άιντε ....... συγκρίνεται τo Jimny με το Niva ??? :bang: Μωρέ μπας και σας βάρεσε η νόσος των πουλερικών , για προσέχετε τι βάζετε στα κοτέτσια σας !!!! :crazy: :crazy: :twisted: :twisted: :evil: :evil:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 17 Νοέμ 2005, 09:14

Ειρήνη ημίν σύντροφοι, πρώην και νυν :D :D :D :D
Οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων (τα οποία θεωρούνται και είναι "καθαρόαιμα" και τα δύο), εκτός της τιμής και της συντήρησης όπου το Niva σαφώς είναι φθηνότερο, είναι οι εξής:
- Η μόνιμη τετρακίνηση του Niva όπου είναι σαφώς πλεονέκτημα
- Οι χώροι του Niva όπου είναι σαφώς μεγαλύτεροι
- Το ξεχωριστό σασί (και όχι "ψευτοσασί" σύντροφε Tsarkos) του Jimny όπου είναι σαφώς πλεονέκτημα
- Ο άκαμπτος άξονας μπροστά του Jimny όπου είναι επίσης σαφώς πλεονέκτημα
- Η μεγαλύτερη αξιοπιστία (Japan) του Jimny
- Οι μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης του Niva (μαμά πάντα)
- Ο πιο "γραμμικός" κινητήρας του Jimny
- Η μεγαλύτερη ροπή του Niva

Όσον αφορά τώρα τις δυνατότητες βελτιώσεων/μετατροπών, σαφώς το Jimny έχει μεγάλο πλεονέκτημα. Επίσης σύντροφε Tsarkos, το Jimny δε χρειάζεται μπλοκέ κεντρικό όπως του Niva (δεν έχει άλλωστε κεντρικό διαφορικό) αλλά από τη στιγμή που βάζεις την τετρακίνηση είναι ακριβώς το ίδιο με το Niva όταν έχει μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό.
Ηρεμήστε και θάψτε τον πέλεκυ του πολέμου, όλοι αδέρφια είμαστε
:P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες