Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

niva vs jimny!!!

Δημοσίευσηαπό michailbm » 17 Νοέμ 2005, 09:51

Ηρεμήστε και θάψτε τον πέλεκυ του πολέμου, όλοι αδέρφια είμαστε


Εεεεπππππ!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑχαχαχα
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 17 Νοέμ 2005, 10:26

michailbm έγραψε:Εεεεπππππ!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑχαχαχα

Ε, από την ίδια Ήπειρο είμαστε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Athos » 17 Νοέμ 2005, 10:51

Ε δεν είμαστε καλά. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις ένα SUBARU IMPREZA. Άστο το NIVA για αυτούς που ξέρουν, εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Από τα λεγομενά σου καταλαβαίνω εκ πρώτης ότι δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το off-road και η αγορά ενός καθαρόαιμου οχήματος.
Αν το προβλημά σου είναι το aircondition, το υδραυλικό και ο θόρυβος (για μένα δεν είναι τόσο ενοχλητικός όσο λέγεται) πάρε το JIMNY.
Συμφωνώ ότι το πλασσάρισμα της αντιπροσωπείας δεν είναι και το καλύτερο. Αν αυτό είναι που σε ενδιαφέρει τελικά και πάλι πάρε το JIMNY.
Γιατί?
Μα γιατί έχει καλύτερη διαφήμιση βεβαίως. :crazy:


Χαλαρώστε ρε παιδιά, δε το πρόσβαλα το όχημα..

Δηλαδή είμαι φλούφλης και χρειάζομαι impreza επειδή την είδα λίγο ιθαγενής με τα καθισμένα λάστιχα των niva και τον τυπάκο πούλεγε για φρύδια και μεγάλους καθρέφτες ;

Είπα ότι είχα Σαμάρα 10 χρόνια, οκ, και βαλβολίνες άλλαξα άμα τη αγορά, και με το καλοριφέρ στο φούλ καλοκαιριάτικα επειδή κάηκε βεντιλατέρ, και τρόμπα νερού άλλαξα στο πεζοδρόμιο (ρωτήστε πόσο δύσκολο είναι στο Σαμάρα), και φτηνά ανταλλακτικά ψώνιζα από τους Πόντιους και νο πρόμπλεμ και όλα καλά..

Αλλά εντάξει ρε γαμώτο βαριέμαι πιά σε καινούργιο αμάξι να είμαι με το κατσαβίδι στο χέρι.. 12 – 13 χιλιαρικάκια ζητάνε.. χάθηκε ο κόσμος 5 πράγματα νάταν καλύτερα στερεωμένα, μονωμένα, συναρμολογημένα;
Ναι και αιρκοντίσιον θέλω, όλα έχουν, τι δηλαδή, εγώ θα παριστάνω τον σκληρό ιδρώνοντας;

Και τη Lada Hellas μη τη λουφάρετε ρε παιδιά.. Σ όλη την Ευρώπη κυκλοφορεί το Chevrolet Niva με τιμή 10-12 χιλιάρικα. Το παλιό δεν πάει πάνω από τα 7 χιλιάρικα.. Εδώ στο Ellada την έχουν δει μάγκες και βολεύονται μια χαρά με 60 αυτοκίνητα το μήνα (τόσα πουλάνε).

Lοιπόν θα πάρω (αν πάρω) μεταχειρισμένο :
Γιατί υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρουν τι ψώνισαν και απογοητευμένοι τα σκοτώνουν σε χαμηλές τιμές (με 5-6 χιλιάρικα πιστεύω ότι βρίσκω σε πολύ καλή κατάσταση)
Γιατί σα μεταχειρισμένο που θα είναι, το όποιο πρόβλημα δικαιολογείται..
Γιατί στο κάτω-κάτω 5 χιλιάρικα είναι το όριο που μπορώ να πετάξω για το κέφι μου..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό gtsit » 17 Νοέμ 2005, 11:56

Athos έγραψε:
Ε δεν είμαστε καλά. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις ένα SUBARU IMPREZA. Άστο το NIVA για αυτούς που ξέρουν, εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Από τα λεγομενά σου καταλαβαίνω εκ πρώτης ότι δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το off-road και η αγορά ενός καθαρόαιμου οχήματος.
Αν το προβλημά σου είναι το aircondition, το υδραυλικό και ο θόρυβος (για μένα δεν είναι τόσο ενοχλητικός όσο λέγεται) πάρε το JIMNY.
Συμφωνώ ότι το πλασσάρισμα της αντιπροσωπείας δεν είναι και το καλύτερο. Αν αυτό είναι που σε ενδιαφέρει τελικά και πάλι πάρε το JIMNY.
Γιατί?
Μα γιατί έχει καλύτερη διαφήμιση βεβαίως. :crazy:


Χαλαρώστε ρε παιδιά, δε το πρόσβαλα το όχημα..

Δηλαδή είμαι φλούφλης και χρειάζομαι impreza επειδή την είδα λίγο ιθαγενής με τα καθισμένα λάστιχα των niva και τον τυπάκο πούλεγε για φρύδια και μεγάλους καθρέφτες ;

Είπα ότι είχα Σαμάρα 10 χρόνια, οκ, και βαλβολίνες άλλαξα άμα τη αγορά, και με το καλοριφέρ στο φούλ καλοκαιριάτικα επειδή κάηκε βεντιλατέρ, και τρόμπα νερού άλλαξα στο πεζοδρόμιο (ρωτήστε πόσο δύσκολο είναι στο Σαμάρα), και φτηνά ανταλλακτικά ψώνιζα από τους Πόντιους και νο πρόμπλεμ και όλα καλά..

Αλλά εντάξει ρε γαμώτο βαριέμαι πιά σε καινούργιο αμάξι να είμαι με το κατσαβίδι στο χέρι.. 12 – 13 χιλιαρικάκια ζητάνε.. χάθηκε ο κόσμος 5 πράγματα νάταν καλύτερα στερεωμένα, μονωμένα, συναρμολογημένα;
Ναι και αιρκοντίσιον θέλω, όλα έχουν, τι δηλαδή, εγώ θα παριστάνω τον σκληρό ιδρώνοντας;

Και τη Lada Hellas μη τη λουφάρετε ρε παιδιά.. Σ όλη την Ευρώπη κυκλοφορεί το Chevrolet Niva με τιμή 10-12 χιλιάρικα. Το παλιό δεν πάει πάνω από τα 7 χιλιάρικα.. Εδώ στο Ellada την έχουν δει μάγκες και βολεύονται μια χαρά με 60 αυτοκίνητα το μήνα (τόσα πουλάνε).

Lοιπόν θα πάρω (αν πάρω) μεταχειρισμένο :
Γιατί υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρουν τι ψώνισαν και απογοητευμένοι τα σκοτώνουν σε χαμηλές τιμές (με 5-6 χιλιάρικα πιστεύω ότι βρίσκω σε πολύ καλή κατάσταση)
Γιατί σα μεταχειρισμένο που θα είναι, το όποιο πρόβλημα δικαιολογείται..
Γιατί στο κάτω-κάτω 5 χιλιάρικα είναι το όριο που μπορώ να πετάξω για το κέφι μου..


Χαλαρός είμαι. Και χαλαρά σου λέω, ότι καλά όλα αυτά που λες, αλλά είναι δευτερεύοντα και όχι πρωτεύοντα. Δηλαδή αγοράζοντας ένα τετρακίνητο το πρώτο πράγμα που κοιτάς δεν έιναι το aircondition και τα αξεσουάρ. Κοιτάς την φιλοσοφία του οχήματος, τι κίνηση διαθέτει, αντοχές και τα σχετικά. Αυτό λέω. Στην τελική μίλησες για εμφάνιση που προσωπικά την βρίσκω πολύ μα πολύ cult για το συγκεκριμένο όχημα κρατώντας την παράδοση, μίλησες για υδραυλικό που προσωπικά δεν το προτιμώ λόγο του ατέρμονα που είναι καλύτερος στην σκληρή χρήση, αλλά και για επιδόσεις παραβλέποντας ένα βασικό κομμάτι όμως που είναι η ροπή. Ξέχασες να αναφρεθείς στην ύπαρξη 3ου διαφορικού την μόνιμη τετρακίνηση αλλά και στην εύκολη επισκευή του οχήματος. Μίλησες για συναρμολόγηση. Προσωπικά προτιμώ για απλές, και όχι μόνο, δουλίτσες να είμαι με ένα κατσαβίδι στο χέρι χωρίς να χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις λόγο απλότητας κατασκευής κάνοντας και δικές μου πατέντες παρά να τρέχω στα συνεργεία επειδή δεν ξέρω πως λύνουν τα διάφορα μέρη του οχήματος. Μεράκι και όρεξη να υπάρχει και κάνεις ένα σωρό. Το JIMNY ακολουθώντας την λογική των σύγχρονων αυτοκινήτων σε κρατάει εξαρτημένο από τα εκάστοτε συνεργεία. Προσωπικά λοιπόν η απλότητα της κατασκευής - συναρμολόγησης μου αρέσει και με αφήνει να ασχοληθώ με τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου. Τζιπάκι για τον απλό λαό με επιδόσεις στο χώμα που πολλές φορές ζηλεύουν και μεγαλύτερα οχήματα Αυτή ήταν και είναι η λογική του NIVA. Τώρα για το αν λέει καινούργιο ή μεταχειρισμένο είναι άλλο θέμα αλλά σίγουρα δεν νομίζω πως κάποιος αγοράζει τζιπάκι χωρίς να το έχει ψάξει καθόλου. Για το δεν ξέρανε τι αγοράζανε μιλάω. Μου φαίνεται λίγο κουλό.
12 με 13 χιλιάρικα είναι αυτά. Όταν πήγα να πάρω το NIVA δεν λέω τα ίδια με σένα αντίκρυσα αλλά λίγο με ενδιέφερε. Εκεί είναι η ουσία?? Ο πωλητής?? Ήξερα τι πήγαινα να πάρω γιατί έχει και ο ξαδερφός μου το ίδιο και μου είχε πει τι παίζει. Πήγα καθαρά για το τζιπάκι και όχι για τον πωλητή. Αντίθετα με αυτό που λες νομίζω πως αυτοί που αγοράζουν NIVA ξέρουν τι αγοράζουν για αυτό και δεν ασχολούνται τόσο με αυτά. Προέρχεται από χώρα με άλλη φιλοσοφία και οι λογικές είναι τελείως διαφορετικές. Αυτά.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Athos » 17 Νοέμ 2005, 13:37

gtsit, tο Νίβα το ξέρω και το εκτιμώ. Αυτοφερόμενο με κεντρικό διαφορικό ήταν Η πρωτοπορία όταν σχεδιάστηκε..
Όμως, η δυσκαμψία των Ρώσων να ξανασχεδιάσουν έστω κι ένα χερούλι, είναι γνωστή.
Έβαλαν στο Νίβα τα καθίσματα του Σαμάρα (και εν μέρει και το ταμπλό του) δηλαδή ένα τίποτα, 10 χρόνια μετά που είχε κυκλοφορήσει το Σαμάρα.
Κι έτσι ούτε λόγος να στρίψουν την (εξαιρετική) 1500 μηχανή του Σαμάρα και να την καθίσουν στο Νίβα, το αφήσαν με την αρχαιολογία της δεκαετίας του 60, τη μηχανή του Φίατ 124, έλεος..

Το νίβα είναι ίδιο εδώ και 28 χρόνια.. Και πλέον παράγεται μόνο για τη ρώσικη αγορά και κάτι περιθωριακές σαν τη δική μας. Στους άλλους εξάγουν το Chevrolet-Niva..

Γι αυτό είπα ότι με τα 12-13 χιλιάρικα που ζητάνε, το βρίσκω ακριβό.
Αντίθετα τα 6 χιλιάρικα μεταχειρισμένο, το βρίσκω λογικό.

Όσο γι αυτούς που δεν ξέρουν τι αγοράζουν είναι πάρα πολλοί.. Πριν κανα πεντάρι χρόνια ένας γνωστός έδωσε μισή τιμή νίβα ενός έτους, τούχε βαρέσει σαζμάν.. (αν υπήρχε φόρουμ από τότε, θα τόχα πάρει..)
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό markd » 17 Νοέμ 2005, 14:28

Εγώ θα σας θέσω έναν προβληματισμό.
Γιατί στα trial όλης της χρονιάς
έχω δει 2 niva (το ένα τούμπανο),
και 15 jimny???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό mato » 17 Νοέμ 2005, 15:11

markd έγραψε:Εγώ θα σας θέσω έναν προβληματισμό.
Γιατί στα trial όλης της χρονιάς
έχω δει 2 niva (το ένα τούμπανο),
και 15 jimny???

για τον ίδιο λόγο που δεν χρησιμοποιείς ποτήρι ρετσίνας για να μεταφέρεις πετρέλαιο.

Να προτείνω κάτι, για να μην αναλωνόμαστε συνέχεια στο ποίο είναι καλύτερο και γιατί κτλ. κτλ. ?

Πάρτε μια κόλλα χαρτί.

Γράψτε με οποιαδήποτε σειρά ποιά κριτήρια αξιολόγησης θεωρείτε σημαντικά (χώροι, οικονομία, αξιοπιστία κτλ.)

Βαθμολογήστε τα κριτήριά σας (με βαθμό π.χ. 0,1 την οικονομία αν σας περισσεύουν και 1 αν όχι).

Βαθμολογήστε το κάθε αυτοκίνητο με ό,τι νομίζετε ή ξέρετε για κάθε κριτήριο (π.χ. αξιοπιστία jimny 0.9 με άριστα το 1)

Πολλαπλασιάστε τον βαθμό κάθε κριτηρίου με τον βαθμό που παίρνει το αυτοκίνητο στο κριτήριο αυτό.

Αθροίστε τα αποτελέσματα (γινόμενα) για κάθε αυτοκίνητο (π.χ. γινόμενο "αξιοπιστίας" + γινόμενο "οικονομίας" + κτλ). Ο βαθμός θα είναι αντικειμενικός, όσο αντικειμενικοί ήσασταν στην αξιολόγηση κριτηρίων και αυτοκινήτων σε κάθε κριτήριο. Είναι πιό εύκολο απ' ό,τι φαίνεται.

Προσωπικά δεν πιστεύω οτι μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν δεν βάλεις στον λογαριασμό τα θέλω του καθενός, οι συζητήσεις για πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μπορεί να κρατάνε αιώνια.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Νοέμ 2005, 15:18

Ο αντώνης τα συνόψισε μια χαρά.

Μετά την εμπειρία της μονιμης τετρακίνησης, δε θα σκεφτόμουν να αγοράσω ότιδήποτε χωρίς μονιμη τετρακίνηση (και δεν αναφέρομαι μόνο στο χώμα, αλλά στην καθημερινή χρήση. Θα την εκτιμήσεις ιδιατέρως στα πολλά χιλιόμετρα, στρο βρεγμένο , στις στροφές).

Αν to Jimny, είχε μονιμη τετρακίνηση, ήταν 30 εκτοστά πιο φαρδυ και 50 εκτοστά πιο μακρύ θα το αγόραζα ευχαρίστως, γιατί είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

Το Νιβα σαφέστατα και είναι υπερτιμημένο γι αυτό που είναι. Δυστυχώς (κατά την αποψη μου) δεν υπάρχει τιποτε αλλό με τα χαρακτηριστικά του νιβα , κοντά σε αυτή τη τιμή .

Η αξία ενός καινούργιου νιβα δεν θα επρεπε να ξεπερνούσε τα 7.000 ευρώ (αντε οκτω) με όλα τα εξτρα και κομφόρ. Δυστυχώς όμως οι άλλες επιλογές έχουν τιμή κατά πολύ πολλαπλάσια του Νιβα.

Εν κατακλείδι, τα πάντα καταλήγουν στη τσέπη. Ειναι απλά τα πράγματα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Νοέμ 2005, 15:22

Να προτείνω κάτι, για να μην αναλωνόμαστε συνέχεια στο ποίο είναι καλύτερο και γιατί κτλ. κτλ. ?

Πάρτε μια κόλλα χαρτί.


Γεια σου ρε Mato τεχνοκράτη ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό michailbm » 17 Νοέμ 2005, 15:24

Αν to Jimny, είχε μονιμη τετρακίνηση, ήταν 30 εκτοστά πιο φαρδυ και 50 εκτοστά πιο μακρύ θα το αγόραζα ευχαρίστως, γιατί είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

Τοτε όμως δεν θα ήταν Jimny θα ήταν άλλο αυτοκίνητο!
Τέλος πάντων.... φαύλος κύκλος!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Νοέμ 2005, 15:30

ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!

Το επιασες το υπονοούμενο βλέπω.

Απλά θέλω να πω ότι δεν έχω κατι εναντίον του Jimny . Απλά δε μου κάνουν(καθαρά υποκειμενικό) τα χαρακτηριστικά του. Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο είναι !

Εξάλου να μην ξεχνάμε αυτό που έχει πει ο Κλιντ Ιστγουντ.

"Οι απόψεις είναι σαν τις κ.λ.τρυπ.δες. Ολοι έχουν απο μία"
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 17 Νοέμ 2005, 16:36

ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΕΤΑLAXE. ΣΤΟ ΤΖΙΜΝΥ ΕΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΓΡΥΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΙΣΩ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΤΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΓΕ.ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ?
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 17 Νοέμ 2005, 19:02

Και το βιταρα και το τζιμνυ θα προχωρήσουν αν έχουν βάλει την τετρακινηση!
Τα αυτοκίνητα αυτα εχουν μόνο "μπλοκαρισμένη" τετρακινηση!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό panjimnakos » 17 Νοέμ 2005, 19:28

Δηλαδη ρε παιδια τι ακριβως ειναι το μπλοκε του Niva? Απο οτι καταλαβα μπλοκαρει την τατρακινηση σε ποσοστο 50-50 κ στους δυο αξονες. Το ιδιο πραγμα εχει κ το Jimny οταν μλοκαρεις την τετρακινιση! Οποτε καμια διαφορα.... :wink:
panjimnakos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005, 19:59
Τοποθεσία: Ν.Ηράκλειο, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mato » 17 Νοέμ 2005, 19:38

όταν είναι "κλειδωμένο" το κεντρικό διαφορικό του niva. Η διαφορά είναι οτι το niva είναι τετρακίνητο ΚΑΙ χωρίς αργά, ΚΑΙ με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, ενώ στο jimny για να έχεις τετρακίνηση πρέπει να έχεις ΚΑΙ κλειδωμένο το "κεντρικό".
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες