Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Knock sensor

Knock sensor

Δημοσίευσηαπό nivatank » 23 Νοέμ 2005, 12:18

Είμαι κάτοχος ενός Niva 25Y (5000 km - εντός εγγύησης). Πριν λίγο καιρό μου άναψε το λαμπάκι του check engine και η αντιπροσωπεία διέγνωσε πρόβλημα στο knock sensor (Knock Sensor - Low Input). Ο αισθητήρας αλλάχτηκε και μετά από λίγα χιλιόμετρα εμφανίστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Για μια ακόμα φορά η αντιπροσωπεία αντικατέστησε τον αισθητήρα με ένα καινούργιο. Την ώρα που είχε συνδεμένο το διαγνωστικό μηχάνημα και μαρσάροντας τον κινητήρα ελαφρά (3000 στρ./λεπτό) μετά από λίγα δευτερόλεπτα εμφανίζεται πάλι το ίδιο πρόβλημα (knock sensor - low input). Μου είπαν ότι πολύ πιθανό να είναι πρόβλημα καλωδίωσης (πλεξούδα) και έκλεισα πάλι ραντεβού για έλεγχο.
Έχει παρουσιαστεί σε εσάς κάτι αντίστοιχο? Θεωρώ απίθανο να είναι πρόβλημα καλωδίωσης αλλά δε μπορώ να υποψιαστώ κάτι άλλο εκτός από τον εγκέφαλο.
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό xristost » 23 Νοέμ 2005, 20:53

Συντροφε να πεις στα παιδια να σου αλαξουν το δυναμο με μπος η' ισκρα κα νομηζω οτι θα εισαι ενταξει. Αυτο κανουμε και εμεις εδω και τα προβληματα τελος.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Re: Knock sensor

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Νοέμ 2005, 03:24

nivatank έγραψε:Είμαι κάτοχος ενός Niva 25Y (5000 km - εντός εγγύησης). Πριν λίγο καιρό μου άναψε το λαμπάκι του check engine και η αντιπροσωπεία διέγνωσε πρόβλημα στο knock sensor (Knock Sensor - Low Input). Ο αισθητήρας αλλάχτηκε και μετά από λίγα χιλιόμετρα εμφανίστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Για μια ακόμα φορά η αντιπροσωπεία αντικατέστησε τον αισθητήρα με ένα καινούργιο. Την ώρα που είχε συνδεμένο το διαγνωστικό μηχάνημα και μαρσάροντας τον κινητήρα ελαφρά (3000 στρ./λεπτό) μετά από λίγα δευτερόλεπτα εμφανίζεται πάλι το ίδιο πρόβλημα (knock sensor - low input). Μου είπαν ότι πολύ πιθανό να είναι πρόβλημα καλωδίωσης (πλεξούδα) και έκλεισα πάλι ραντεβού για έλεγχο.
Έχει παρουσιαστεί σε εσάς κάτι αντίστοιχο? Θεωρώ απίθανο να είναι πρόβλημα καλωδίωσης αλλά δε μπορώ να υποψιαστώ κάτι άλλο εκτός από τον εγκέφαλο.


Είχα και εγώ πρόβλημα με τον knock sensor με το που πήρα το τζιπ.
Τον άλλαξα. Λίγο αργότερα αλλάζοντας και δυναμό με BOSCH προβλήματα με αισθητήρες τέλος.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό nivatank » 24 Νοέμ 2005, 10:05

Τι πρόβλημα έχει δηλαδή το δυναμό και πως συνδυάζεται με τους αισθητήρες? Ανεπαρκή ισχύ ή κάνει διακοπές στην παροχή τάσης οπότε τα παίζει ο ανορθωτής και όλο το ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό σύστημα?
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό xristost » 24 Νοέμ 2005, 16:32

Ανεπαρκης ισχυς!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Νοέμ 2005, 17:18

nivatank έγραψε:Τι πρόβλημα έχει δηλαδή το δυναμό και πως συνδυάζεται με τους αισθητήρες? Ανεπαρκή ισχύ ή κάνει διακοπές στην παροχή τάσης οπότε τα παίζει ο ανορθωτής και όλο το ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό σύστημα?


Ένα άλλο προβληματάκι είναι και το regulator του δυναμό. Έτσι εκτός από τα προηγούμενα έχουμε και πρόβλημα στην σταθερότητα του ρεύματος. Οπότε οι αισθητήρες δεν λειτουργούν όπως πρέπει και βγάζουν ανύπαρκτα λάθη. Επίσης πρόσεξε και τα μπουζί σου. Να είναι αντιπαρασιτικά. Έχεις σταθερό ρελαντί???
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό nivatank » 25 Νοέμ 2005, 10:14

Τα μπουζί δεν τα έχω αλλάξει ακόμα. Είναι τα μαμίσια. Τι προτείνετε για το μέλλον απο μπουζί? Το ρελαντί είναι σταθερό με κάποιες μικροδιακυμάνσεις που μάλλον θεωρούνται φυσιολογικές. Δηλαδή όπως κατάλαβα πάω για δυναμό και ανορθωτή. Το πρόβλημα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στην εγγύηση. Μπορεί το επίσημο service να μου βάλει όποιο δυναμό θέλω εγώ? Και πως μπορώ να ισχυριστώ ότι είναι πρόβλημα ηλεκτρικής τροφοδοσίας και όχι κάτι άλλο ώστε να μου αλλάξει τα συγκεκριμένα?
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό esky_t » 25 Νοέμ 2005, 17:00

Στο δικό μου NIVA στα 5.000 περίπου χλμ το δυναμό τα έφτυσε ένα βράδυ στην Αττική οδό και ευτυχώς έσβησα όλα τα φώτα και ότι τράβαγε ρεύμα και γύρισα πίσω με την μπαταρία. Ήξερα από πριν ότι δεν ήταν και τόσο καλό το μαμά δυναμό είχα στο πρόγραμμα να το αλλάξω αλλά επειδή έσκασε απρογραμμάτιστα είπα σαν 1η φάση να αποφύγω το έξοδο και έτσι μου το αντικατέστησαν με άλλο πάλι μαμά.
Στα 10.000 πάλι πρόβλημα στο δυναμό. Αυτή την φορά δεν αγνόησα το λαμπάκι της μπαταρίας που άναβε όταν έμπλεκα στην κίνηση. Πήγα 2-3 φορές και πάντα το έβρισκαν ΟΚ. Το λαμπάκι όμως άρχιζε να ανάβει ολό και περισσότερο. Ακριβώς όπως την 1η φορά. Οπότε το πάω κάτι κάνουν και το παίρνω πάλι μάλλον επισκευασμένο. Αμέσως βάζω και ένα οργανάκι που μετράει τα Volt. Διαπιστώνω ότι αρκετές φορές δεν έχω καλή τάση και τα φώτα χαμηλώνουν. Πολλές φορές βράδυ το οργανάκι έδειχνε 11 Volt. Κάποια στιγμή ξαναανάβει λαμπάκι και όταν το ξαναπήγα σχετικά αγριεμένος μου το αλλάξανε με ISKRA περνώντας το στην εγγύηση.
Δεν ξέρω αν πρέπει να περάσεις και εσύ τέτοια ταλαιπωρία για να σου βάλουν ένα ISKRA και να τελειώνεις. Πάντως μπορείς να το κυνηγήσεις. Τώρα βέβαια κάποιοι επιμένουν με BOSCH που πιστεύω και εγώ ότι θα είναι καλύτερο. Αλλά 1ον θέλει κάποια πατέντα για να μπει και 2ον πρέπει να το πληρώσεις. Εγώ με το ISKRA και με πλέον 32.000 χλμ δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ ξανά πρόβλημα με τίποτα. Σημειωτέον δεν έχω αλλάξει ούτε μπαταρία και μπορώ να μπω ότι και σε νερά και λάσπες βουτάω, αλλά και στα χιόνια πηγαίνω.

Φιλικά,
Ζήτω η τρέλα!!!!
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες