takhs έγραψε:Ευχαριστω και ανταποδιδω τις ευχες
Το ειδα απο την θετικη πλευρα , ειδικα το μασαζ που κανει στη περιοχη 100 με 120 . Αλλοι πληρωνουν για πολυθρονες δονησης
Αδερφέ δεν ξέρω αν ο Δημήτρης έχει κάνει ευθυγράμμιση αξόνων. Αν ναι τότε με ένα γρασσάρισμα μέσα στους σταυρούς το βιμπράρισμα σχεδόν εξαφανίζεται. Οι περισσότεροι δεν γρασσάρουν μέσα στους σταυρούς. Δεν μπαίνει τίποτα εκεί μέσα. Μόνο με λύσιμο του άξονα γρασσάρεις άνετα εκτός αν βάλεις σταυρούς με εξωτερικούς γρασσαδόρους οπότε το γρασσάρισμα γίνεται απλή υπόθεση. Προσωπικά είδα τεράστεια διαφορά όταν μου γρασσάρανε σταυρούς αφού λύθηκαν οι άξονες. Και όλα αυτά μετά από 30.000km. Μέχρι τώρα όλοι βαριόντουσαν να κάνουν αυτή την δουλειά..... Όταν κατέβηκαν οι άξονες οι σταυροί ήταν τελείως στεγνοί. Μετά το γρασσάρισμα άλλο αυτοκίνητο. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΤΟ NIVA ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.