Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μουλάρωμα Immobilizer

Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό photogr » 27 Φεβ 2006, 11:25

Δεν καταλαβαίνω τι το έχει πιάσει... Σημερα μου πήρε 10' για να το πείσω να απενεργοποιηθεί...

Τι να ανοιγοκλείνω το διακόπτη, την πόρτα του οδηγου, του συνοδηγού...
τίποτα.. μουλαρωμένο.

Και η πλάκα ποια είναι... οταν το πήγα στον γιατρό δούλευε άψογα...

Τι κόλπα είναι αυτά ???
Άβαταρ μέλους
photogr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 14:17

Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 27 Φεβ 2006, 13:09

Προσοχή όσο αφορά το σύστημα των immobilizer δεν πρέπει να υπάρχουν τριγύρω αλλά κλειδιά με σύστημα immobilizer γιατί μπερδεύετε το σύστημα καλό είναι να υπάρχει μόνο το κλειδί του αυτοκινήτου.

Δεν ξέρω τι μπορεί να είχες μαζί σου εκεί τριγύρω που να μην ενεργοποιούσε το immobilizer να δουλέψει!
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 27 Φεβ 2006, 13:18

Αν δεν το πιστεύεις μπορείς να βγάλεις ένα απλό αντικλείδι από έναν κλειδαρά χωρίς immobilizer και βάζοντας δίπλα το κλειδί με το Immobilizer στο αντικλείδι που προσπαθείς να βάλεις μπρος το αμάξι θα πάρει. Δοκιμασμένο σίγουρα το έχω κάνει στο Suzuki Samurai 2002
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό xalk » 27 Φεβ 2006, 14:50

να σου προγραμματίσουν αλλο ένα (το κόκκινο το έχεις?)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Re: Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό photogr » 27 Φεβ 2006, 15:43

xalk έγραψε:να σου προγραμματίσουν αλλο ένα (το κόκκινο το έχεις?)



Το έχω. Υπάρχει όμως και ένα δεύτερο μαύρο που δεν το είχα χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. Και με αυτό έχω το ίδιο πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
photogr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 14:17

Re: Μουλάρωμα Immobilizer

Δημοσίευσηαπό gtsit » 02 Μαρ 2006, 14:26

photogr έγραψε:Δεν καταλαβαίνω τι το έχει πιάσει... Σημερα μου πήρε 10' για να το πείσω να απενεργοποιηθεί...

Τι να ανοιγοκλείνω το διακόπτη, την πόρτα του οδηγου, του συνοδηγού...
τίποτα.. μουλαρωμένο.

Και η πλάκα ποια είναι... οταν το πήγα στον γιατρό δούλευε άψογα...

Τι κόλπα είναι αυτά ???


Να προτείνω κάτι πολύ μα πολύ απλό και λογικό? Πριν κάνεις οτιδήποτε και επειδή μιλάμε για ηλεκτρονικό κύκλωμα που μπορεί και να έφαγε και κόλλημα (συμβαίνουν αυτά)..... κάντου ένα reset. Πως? Μα απλά βγάλε τους πόλους της μπαταρίας και άστους για κάμποση ώρα εκτός. Θα σου γράψει βέβαια στον εγκέφαλο (check engine) πως είδε διακοπή στην παροχή τροφοδοσίας αλλά μην σε νοιάζει όταν μετά θα δουλεύουν όλα καλά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και ακόμη και αν ανάψει για αυτόν τον λόγο το check θα σου ξανασβήσει. Αν το αφήσεις πάντως για πολύ μα πολύ ώρα εκτός την μπαταρία ούτε και αυτό θα σου ανάψει μετά. Δοκίμασε πρώτα όλα αυτά και μετά ψάχτο για βλάβη. Μπορεί απλά να έφαγε ένα κόλλημα και να επανέλθει οριστικά.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό photogr » 08 Μαρ 2006, 13:15

gtsit τι να πω, το 'αφησα ενα βραδυ και μεχρι τωρα δουλεύει μια χαρά. Ευχομαι να συνεχίσει έτσι.

Να σαι καλά.
Άβαταρ μέλους
photogr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 14:17

Δημοσίευσηαπό photogr » 11 Απρ 2006, 15:02

Ονειρο ήτανε και πάει.... εδώ και 10 ημέρες άρχισε πάλι τα ίδια...

μάλλον χρειάζεται επίσκεψη στον 'γιατρό'....
Άβαταρ μέλους
photogr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 14:17

Δημοσίευσηαπό gtsit » 11 Απρ 2006, 16:12

photogr έγραψε:Ονειρο ήτανε και πάει.... εδώ και 10 ημέρες άρχισε πάλι τα ίδια...

μάλλον χρειάζεται επίσκεψη στον 'γιατρό'....


Kοίταξέ το αδερφέ ή ξηλωσέ το να πάει να γαμ.....
Μια καλή λύση πάντως και φτηνή αντί για immobilizer είναι ένα είδος συναργεμού με κρυφό διακόπτη. Στο εσωτερικό του προφυλακτήρα ας πούμε. Συνδέεται με την κόρνα του αυτοκινήτου και όταν ανοίξει μία πόρτα αρχίζει η κόρνα και βαράει και συνεχίζει να βαράει μέχρι να κατέβεις να κλήσεις τον διακόπτη (και ας κλείσει την πόρτα ξανά ο επίδοξος κλέφτης). Την κάνουν την πατέντα ηλεκτρολόγοι με μικρό κόστος. Στην ουσία μόνο ένας διακόπτης είναι δηλαδή και η απαραίτητη καλωδίωση. :wink:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό takhs » 11 Απρ 2006, 18:13

συντροφε απο το μονο που δεν κινδυνευουν τα νιβα μας ειναι απο επιδοξους κλεφτες :D . Το ενδιαφερον ομως ειναι αυτο που ειπες για τη καταργηση του ιμο . Ειναι ευκολο να γινει ? κοστος ?
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό gtsit » 11 Απρ 2006, 21:38

takhs έγραψε:συντροφε απο το μονο που δεν κινδυνευουν τα νιβα μας ειναι απο επιδοξους κλεφτες :D . Το ενδιαφερον ομως ειναι αυτο που ειπες για τη καταργηση του ιμο . Ειναι ευκολο να γινει ? κοστος ?


Νομίζεις. Και όμως είχα κοιτάξει στατιστικά και αν θυμάμαι καλά ,στις αρχές του 2000 μάλλον ήταν, υπήρχε μεγάλη έξαρση από κλοπές niva. :shock:
Ρώσσοι που τα ξέρανε απέξω τα κλέβανε τα κάνανε ανταλλακτικά και τα στέλνανε στην μαμά Ρωσσία από όσο ξέρω. Κουφάθηκα και εγώ όταν το είχα ακούσει. :shock:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xalk » 11 Απρ 2006, 22:20

το immo δεν βγαίνει εύκολα. είναι συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο στα τελευταία μοντέλα :D
(θα το είχα βγάλει ήδη αν ήταν τόσο απλό)
... ααα και απαγορεύεται δια νόμου να βγει, χώρια που αν το μάθει η ασφαλιστική θα έχεις ντράβαλα...
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες