Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέοι στο χώρο!

Νέοι στο χώρο!

Δημοσίευσηαπό DGeorgantas » 03 Μάιος 2006, 12:37

Καλημέρα είναι το πρώτο μου πόστ στο φόρουμ και θα ήθέλα μια βοήθεια!
Σκεφτόμαστε με ένα φιλαράκι να αγοράσουμε ένα NIVA το οποίο θα το χρησιμοποιούμε μόνο εκτός δρόμου,σε αγώνες και οπού αλλού βγει!
Επειδή το budget μας δεν είναι υψηλό σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ένα αρκετά παλιό μοντελο περίπου 1990 με 1000 ευρώ και να το μαζέψουμε!Αξίζει το όλο εγχείρημα ή θα είμαστε συνέχεια στα συνεργεία!Εχουμε την εντύπωση οτι ο Ρωσος αντέχει και ότι και να χρειαστούμε δεν θα πρέπει να δώσουμε μια περιουσία!
Να την κάνουμε την κίνηση ή να περιμένουμε να αυξηθούν τα χρήματα και να πάρούμε κάτι πιο καινούριο;
Άβαταρ μέλους
DGeorgantas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 12:31
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Μάιος 2006, 13:07

Καλώς ήρθατε και οι δύο :razz: :razz: :razz:
Αν το θέλετε για αγώνες, περιμέντε λίγο να αυξηθεί το budget και πάρτε κανένα Vitara, Jimny ή Samurai, θα είστε συνεχώς στο συνεργείο (μικρό κόστος ανταλλακτικών αλλά συνεχείς επισκέψεις που γρήγορα κουράζουν και τελικά είναι πολυέξοδες), άσε που ο κινητήρας του δεν είναι ότι καλύτερο.
Αν το θέλετε μόνο για εκτός δρόμου περιπλανήσεις, εκδρομές και γενικά σκίσιμο, είναι καλή φάση με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε σκοπό να προσπαθήσετε να το κάνετε θηρίο γιατί οι δυνατότητες για κάτι τέτοιο είναι περιορισμένες. Με ένα καλό λάστιχο, μια τετράδα αμορτισέρ και λίγα λεφτά θα κάνεις το κέφι σου με το παραπάνω.
Ότι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό DGeorgantas » 03 Μάιος 2006, 13:27

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!Ακόμα δεν είμαστε 100% σίγουροί για το τι ακριβώς το θέλουμε!Εχουμε τρέξει έναν αγώνα 24 ωρες Αττική με ένα Τρούπερ που είχε ο φίλος μου και γουστάρουμε πολύ!Αλλά τώρα το Τρούπερ πουλήθηκε και ψάχνουμε για κάτι φτηνό μιας και είμαστε φοιτητές!Το κόστος του Τζίμνι και του Σαμουραι είναι απαγορευτικά γιαυτό και σκεφτήκαμε το Νιβα!
Δηλαδή ένα Νίβα δεν μορεί να ακολουθήσει σε φυσιολογικης δυσκολίας αγώνες για την πλάκα μας;
Γνωρίζουμε πως θηρίο δε γίνεται αλλά νομίζουμε πως με τις παραπάνω βελτιώσεις εχει αρκετές δυνατότητες!
Άβαταρ μέλους
DGeorgantas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 12:31
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Μάιος 2006, 14:30

Αν όντως ψάχνετε για τόσο χαμηλό κόστος δεν υπάρχει εναλλακτική λύση παρά μόνο Niva. Αν εξετάσετε το αυτοκίνητο και είναι εντάξει στα βασικά του σημεία (σασί, διαφορικά, σασμάν, κινητήρας) δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ίσως να σας κουράσει το τιμόνι (ειδικά για αγώνες θα χρειαστεί να βάλετε γαλλικό ατέρμονα και ίσως ζήτα με ρουλεμάν), ο κινητήρας δεν επαρκεί για γρήγορη οδήγηση (θα χρειαστεί να κινείστε συνεχώς με τις κοντές σχέσεις), κατά τ' άλλα είναι μια χαρά για παιχνίδι, δεν ξέρω βέβαια σε τι κατάσταση θα είναι αν μιλάμε για μοντέλο '90.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό DGeorgantas » 03 Μάιος 2006, 16:19

Βρήκαμε ένα από ένα γνωστό το οποίο από ότι μας είπε είναι σε καλή κτάσταση αλλά ακόμα δεν το έχω δει!!Του έχει βάλει και υδραυλικό τιμόνι!Το δίνει κανένα χιλιάρικο!Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι πως κάποια στιγμή εσπασε η κολώνα του τιμονιού και την κόλλησαν αλλά από τοτε το αυτοκίνητο δεν το ξαναεμπιστευθηκάν για τις μετακινήσεις τους!Αν χρειστεί να αλλαχτεί ολόκληρη βρίσκεται ευκολά σαν ανταλλακτικό;Αλλάζεται ευκολά;
Το σασί και την μηχανή,εντάξει τα ακούς και τα βλέπεις!Τα διαφορικά εκτός από θόρυβο για τι αλλά πρέπει να κοιτάξω;Το σαζμαν;
Άβαταρ μέλους
DGeorgantas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 12:31
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Μάιος 2006, 07:59

Δεν ξέρω πόσο έχει η κολώνα του τιμονιού, καλό θα είναι να το πας σε ένα μάστορα να το δει πριν προχωρήσεις στην αγορά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Απ' ότι ξέρω το 1600 δεν είχε πρόβλημα με το σασμάν, το απέκτησε το 1700 όταν πρόσθεσαν την 5η ταχύτητα, τα διαφορικά επίσης δεν είχαν κάποιο γνωστό πρόβλημα, αυτό όμως δε σημαίνει τίποτα, πήγαινέ το σε κάποιο μάστορα να το δει... :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες