Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΠΛΟΚΕ

ΜΠΛΟΚΕ

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » 16 Ιαν 2004, 20:23

ΕΡΩΤΗΣΗ:Αν επιλέγωντας το μπλοκε στο ΝΙVA και στρίψεις το τιμόνι, τοτε τι γινεται;
Επισκέπτης
 

Re: ΜΠΛΟΚΕ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Ιαν 2004, 23:27

Anonymous έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ:Αν επιλέγωντας το μπλοκε στο ΝΙVA και στρίψεις το τιμόνι, τοτε τι γινεται;

Τίποτα απολύτως :!: :!: :!: :!:
Το μόνο που μπλοκάρει είναι το κεντρικό διαφορικό και μοιράζει τη ροπή 50-50 (εμπρός-πίσω). Αυτό δε σε εμποδίζει σε τίποτα να στρίψεις το τιμόνι, φτάνει να μην το χρησιμοποιείς (το μπλοκάρισμα του κεντρικού) στην άσφαλτο γιατί ζορίζει πολύ το συστημα μετάδοσης (το γνωστό κούρδισμα).
Πιστεύω να σε κάλυψα.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 24 Ιαν 2004, 23:03

οταν απεμπλεκεις (μπλοκαρεις) το κεντρικο διαφορικο του ΝΙVA τοτε απλα το αυτοκίνητο γινεται σαν ολα τα τετρακίνητα. 50-50 στους αξονες. Προβλημα υπάρχει μονο οταν απεμπλέκεις το μπροστινό διαφορικό. Αλλά αυτό είναι μιά αλλη μεγάλη ιστορία
:P
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 26 Ιαν 2004, 10:14

taxideytis έγραψε:οταν απεμπλεκεις (μπλοκαρεις) το κεντρικο διαφορικο του ΝΙVA τοτε απλα το αυτοκίνητο γινεται σαν ολα τα τετρακίνητα. 50-50 στους αξονες. Προβλημα υπάρχει μονο οταν απεμπλέκεις το μπροστινό διαφορικό. Αλλά αυτό είναι μιά αλλη μεγάλη ιστορία
:P
:?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Ιαν 2004, 19:17

taxideytis έγραψε:οταν απεμπλεκεις (μπλοκαρεις) το κεντρικο διαφορικο του ΝΙVA τοτε απλα το αυτοκίνητο γινεται σαν ολα τα τετρακίνητα. 50-50 στους αξονες. Προβλημα υπάρχει μονο οταν απεμπλέκεις το μπροστινό διαφορικό. Αλλά αυτό είναι μιά αλλη μεγάλη ιστορία
:P


Ξανά :?: :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Φεβ 2004, 08:22

Γεια σας φιλοι LADAκηδες.
Θελω να βαλω ενα μπλοκε πισω - την εχω ψαξει τη δουλεια, μηπως ενδιαφερεται και κανας αλλος για παραγγελια απο εξω??
Εχει βαλει κανενας αλλος ή βαλατε ολοι και δεν το λετε στους υπολοιπους,
για να τους ριχνετε στα αυτια ???
Metalaxe μην χαιρεσαι δεν ξαναπηρα niva, απλως βοηθαω τον ξαδερφο να στησει το δικο του και ξαναγυρισα στα παλια...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 18 Φεβ 2004, 09:52

fatman έγραψε:Γεια σας φιλοι LADAκηδες.
Θελω να βαλω ενα μπλοκε πισω - την εχω ψαξει τη δουλεια, μηπως ενδιαφερεται και κανας αλλος για παραγγελια απο εξω??
Εχει βαλει κανενας αλλος ή βαλατε ολοι και δεν το λετε στους υπολοιπους,
για να τους ριχνετε στα αυτια ???
Metalaxe μην χαιρεσαι δεν ξαναπηρα niva, απλως βοηθαω τον ξαδερφο να στησει το δικο του και ξαναγυρισα στα παλια...

Κάτι έχουμε υπόψη μας αλλά θέλει ψάξιμο και δουλειά. Πάρε με τηλέφωνο ή στείλε μου pm να τα πούμε γιατί μας ενδιαφέρει όλους (πολλούς) το θέμα.
Μη το φτιάχνεις το Niva του ξάδερφου γιατί θα σου ρίχνει μετά στ' αυτιά :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tedos » 20 Φεβ 2004, 21:05

Χρειαζομαστε επειγοντως πληροφοριες για μπλοκε για νιβα με την προυποθεση να φτιαχνεται και να τοποθετειται εδω στην ελλαδα!! Προτιμηση σε 100% ενεργοποιουμενο απο μεσα αλλιως περιορισμενης ολισθησης.
Κατι εχουμε ακουσει για τον "ΜΠΟΥΜΠΗ".
Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη :) :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό nolis » 21 Φεβ 2004, 13:50

Το μόνο full μπλόκε που κυκλοφορεί είναι της ARB και ενεργοποιείται υδραυλικά από μέσα(όλα είναι μέσα στο πακέτα, κουμπιά, καλώδια μηχανικά μέρει). Προσωπική μου γνώμη είναι να αποφύγεις μπλόκε περιορισμένης ολίσθησης καθώς είναι τελείως άχρηστό όπως και τα αυτόματα της Lock Right . Η Τετρακίνηση στην Αθηνά περνάει μπλόκε και στη Θεσσαλονίκη ο Μπαρμπαχτσίδης στην Λαγκαδά
nolis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 20:37

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Φεβ 2004, 19:33

nolis έγραψε:Το μόνο full μπλόκε που κυκλοφορεί είναι της ARB και ενεργοποιείται υδραυλικά από μέσα(όλα είναι μέσα στο πακέτα, κουμπιά, καλώδια μηχανικά μέρει). Προσωπική μου γνώμη είναι να αποφύγεις μπλόκε περιορισμένης ολίσθησης καθώς είναι τελείως άχρηστό όπως και τα αυτόματα της Lock Right . Η Τετρακίνηση στην Αθηνά περνάει μπλόκε και στη Θεσσαλονίκη ο Μπαρμπαχτσίδης στην Λαγκαδά

Η ARB δεν βγάζει μπλοκέ για Niva, η K&S βγάζει 100% μπλοκέ με υποπίεση (το φέρνει ο tetrakinisi) και τιμή 1300€. Θοδωρή, περιορισμένης ολίσθησης τι να το κάνεις ?? πάντως υπάρχει στο www.lada-sport.de με πολύ καλή τιμή.
Ότι άλλο θέλεις μιλάμε από κοντά.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Φεβ 2004, 23:56

nolis έγραψε:Το μόνο full μπλόκε που κυκλοφορεί είναι της ARB και ενεργοποιείται υδραυλικά από μέσα(όλα είναι μέσα στο πακέτα, κουμπιά, καλώδια μηχανικά μέρει). Προσωπική μου γνώμη είναι να αποφύγεις μπλόκε περιορισμένης ολίσθησης καθώς είναι τελείως άχρηστό όπως και τα αυτόματα της Lock Right . Η Τετρακίνηση στην Αθηνά περνάει μπλόκε και στη Θεσσαλονίκη ο Μπαρμπαχτσίδης στην Λαγκαδά


Φίλε nolis έχεις βρει ARB για Niva :?:
Τα περιορισμένης ολίσθησης δεν είναι τελείως άχρηστα, απλά δεν δουλεύουν όταν σηκώσεις τροχό. Δουλεύουν όμως σε όλες τις άλλες συνθήκες.
Μας ενδιαφέρει άμεσα κάποιο μπλοκέ για Niva. Όποιος έχει κάτι υπόψη του ας μας πει.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron