Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΙΒΑ 25Υ

ΝΙΒΑ 25Υ

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 18 Ιαν 2004, 21:55

Για χαρα σε όλους της ομάδας . Τις τελευταίες ημέρες τεστάρω το νεο μου NIVA.
Ο εξοπλισμός του προς το παρόν είναι ένας εργάτης της COME UP 6000L σε βάση κολλημένη με αργό στο εσωτερικό του προφυλακτήρα.Τα παξιμάδια της βάσης είναι κολημένα και η 4 βίδες μπαίνουν σε 10 λεπτά. Ετσι ο εργάτης είναι αποσπώμενος με συμπαγή βάση και δεν βαραίνει το εμπρός σύστημα. Το μόνο πρόβλημα ίσως είναι το ΚΤΕΟ μετά απο 5 χρόνια σχετικά με την βάση (Αν κάποιος ξέρει ας με φωτίσει)
2 προβολής ομίχλης συμπληρώνουν την φάτσα του , που αγριεύει αρκετά με τον εργάτη.

Συμπεριφορά στον δρόμο.
Στην εθνική με άνεση (4000 στροφές ) ποιάνει τα 130 και σου δίνει την αίσθηση ότι αποκρίνεται επιθετικά στο γκάζι .
Το υδραυλικό του τιμόνι είναι λίγο ασαφές σε μεγάλη ταχύτητα χωρίς όμως το αμάξι να πλέει . Ειναι ιδανικό σε μάνούβρες και δίνει την αίσθηση πισωκίνητου ΙΧ παρά 4Χ4
Σε δύσκολους δρόμους Στροφές , ανηφόρες πέταλα ..... το αμάξι κολώνει και το σώνει η 2Η που είναι αρκετά ικανή .
Η δυσάρεστη έκπληξη ήταν σε ανηφάρα με αρκετη κλίση (χωμα ) με τρια ατομα , τον εξοπλισμό τους (κυνηγι) και τον εργάτη, το αμάξι αρνήθηκε πεισματικά την 2Η και μόνο με την 1Η ή αργό ανέβαινε . Είναι τόσο αδύνατος ο κινητήρας (Αγροτικό ανέβηκε με άνεση με 2Η )ή εγώ δεν ανέβασα στροφές συνηθισμένος απο τα ΙΧ .Αναρωτιέμαι αν έκανα καλά που το ζορισα ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΤΡΕΙΛΕΡ, ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVISE.
Ο θόρυβος είναι σε ανεκτά επίπεδα και κυρίως προέρχεται απο το μπροστα διαφορικο λόγω κάκιστης μόνωσης της καμπινας , ειδικά μετα΄την τοποθέτηση του κλιματισμού .
Η κατανάλωση είναι 40 περίπου δρχ το χιλ. κατά την πρώτη εκτίμιση μου Μικτός κύκλος , σε εθνική 120, 130 .
Τα φανάρια του αρκετά δυνατά και έχει κάκιστους καθαριστηρες .
Δυνατότητες εκτός δρόμου
Λίγο τις δοκίμασα λόγω των περιορισμών πριν το σέρβις των 2000 , Το αμόξι με αργό αλλάζει σε θηρίο . Το κάρο μπαίνει λίγο δύσκολα και δίνει την αίσθηση ότι οδηγάω τρένο . Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μου , θα συνεχίσω με ότι νεότερο απο το 25Υ . Αν κάποιος έχει συμβουλές για τα πρώτα χιλ και γενικά πάνω στην οδήγηση του (εντός και εκτός δρόμου )θα είναι καλοδεχούμενες.
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Ιαν 2004, 23:02

Φίλε καλώς ήρθες στην παρέα μας :D

Θα ήθελα να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο οδήγησης που περιγράφεις.

1. Μιλάς για δύσκολες στροφές και ανηφόρες που έχεις πρόβλημα και χρησιμοποιείς 2Η. Μιλάς για άσφαλτο ή χώμα.
2. Όταν λες το κάρο (μπλοκέ, κάρο είναι άλλο πράγμα) μπαίνει δύσκολα τι εννοείς. Σίγουρα μπαίνει δύσκολα, προσπάθησε να έχει ευθεία τους τροχούς να κινείσαι λίγο την ώρα που το βάζεις και το βγάζεις. Επίσης τι εννοείς πάει σαν τραίνο;
3. Το Niva έχει 80 άλογα. Το να προσπαθείς να ανέβεις απότομη, χωμάτινη ανηφόρα με τρία άτομα συν τον εξοπλισμό με 2Η είναι λάθος. Κατά προσωπική μου άποψη, όταν πατάς χώμα να χρησιμοποιείς πάντα αργά. επίσης, μην συγκρίνεις τα αγροτικά με το Niva. Είναι φτιαγμένα για άλλο πράγμα και έχουν πολύ περισσότερη δύναμη.

Ελπίζω να βοήθησα :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 18 Ιαν 2004, 23:04

Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα.
α) Οι 40 δρχ/χλμ που αναφέρεις είναι υπερβολικές για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εμένα σε μικτό κύκλο (πόλη + εθνική) μου καίει περίπου 27,5 δρχ/χλμ.
β) Το Niva δεν έχει κάρο, κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η παραπληροφόρηση.
γ) Το μπλοκάρισμα του κεντρικού γίνεται λίγο δύσκολα, αλλά θα βοηθήσει αν το βάζεις (και το βγάζεις) εν κινήσει παρά σταματημένος.
δ) Προσοχή στα φρένα του που ζεσταίνονται γρήγορα (ιδιαίτερα σε συνεχόμενη κατάβαση) και χάνουν εύκολα την αποτελεσματικότητά τους (αυτό πάντως διορθώνεται με κατάλληλη μετατροπή).
ε) Έλα μαζί μας σε επόμενη εξόρμηση να τα πούμε από κοντά για περισσότερα.
:D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 28 Φεβ 2005, 01:25

Metalaxe έγραψε: Προσοχή στα φρένα του που ζεσταίνονται γρήγορα (ιδιαίτερα σε συνεχόμενη κατάβαση) και χάνουν εύκολα την αποτελεσματικότητά τους (αυτό πάντως διορθώνεται με κατάλληλη μετατροπή).

Περισσότερες πληροφορίες :?: :?: :?:
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Φεβ 2005, 09:29

Περί τα 250 €, Λεωνίδας Κωνσταντόπουλος, τηλ. 210 5722965.
:wink: :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 28 Φεβ 2005, 11:00

Thanks!
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 28 Φεβ 2005, 13:08

Να συμφωνησω και εγω με τον metalaxe και tazmania.
Και εγω μπερδευομουνα αλλα τελικα αλλο ειναι το ''καρο'' δεν μου το ειχε εξηγησει καποιος αμα διαβασεις αλλα ποστ θα δεις, απλα κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο και το καταργει στην ουσια για δυσκολα περασματα και μπαινει ευκολα λιγο αν τσουλας το αμαξι, γιατι και εγω στην αρχη ζοριζομουνα αλλα μετα καταλαβα οτι λιγο τσουλιτα οχι μονο δεν υπαρχει προβλημα αλλα μπαινει και ευκολα.Και εγω νομιζω οτι στο χωμα καλο ειναι να μπαινει το ''αργο'' , παει ανετα , δυνατα και οικονομικα.
Τα αγροτικα εχουν φτιαχτει για αλλη χρηση.Πιο αργες σχεσεις αλλη σχεδιαση το μοτερ για να μπορουν να μεταφερουν μεγαλα φορτια αναρτηση που σπαει κοκκαλα,αλλα εχουν και μεγαλη καταναλωση.Αν και τα τελευταια χρονια εχουν βελτιωθει ολα αυτα κατα πολυ. Ολα αυτα τα ειπαν και οι προηγουμενοι απλα τα επισημανα και εγω. :D
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες