Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ NIVA Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ??

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ NIVA Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ??

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2004, 04:18

ΑΡΧΙΚΑ ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΙVΑΚΗΔΕΣ. ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ NIVA HAWK ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΤΡΩΝΩ. ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΩΣΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.

1) ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΙΑΣΩ ΤΑ 85 ΜΕ 90 ΚΜ/Η ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ CHECK ENGINE, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣΤΩΣΟ ΜΕ ΑΓΧΩΝΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ??? ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΝΟ ΑΠΟ 3.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΡΩΘΕΙ ΚΑΛΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΒΕΝΖΙΝΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ. ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΗ?? ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?? Η ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ??

2) ΕΞΑΡΧΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ. ΕΧΟ 16" ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ ΤΑ 175/80/R16 ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΙΠ ΠΑΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΤΖΙΠ ΦΕΥΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. ΝΑ ΑΝΥΣΗΧΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ??? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ. ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥ NIVA ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΩ??? ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ PLEASE ΕΧΩ ΠΩΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΛΑ.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Ιαν 2004, 15:05

Φίλε καλώς ήρθες στην παρέα μας και ελπίζουμε να σε δούμε και από κοντά.

Δεν θέλω να με παρεξηγήσεις αλλά λύθηκα στα γέλια διαβάζοντας το post σου :D . Δεν φταις εσύ βέβαια. Όλα αυτά που αναφέρεις τα έχει συναντήσει το 95% των κατόχων Niva, οπότε μην ανησυχείς.

Μην ανησυχείς για το check engine μην ανησυχείς. πίεσε την αντιπροσωπεία να σου δείξει τα αποτελέσματα από τον εγκέφαλο και να σου αλλάξει τους αισθητήρες που χτυπάνε. Δεν έχεις πρόβλημα αλλά ανάβει συνέχεια και σου σπάει τα νεύρα. Εμένα μου στοίχισε 300€ η αλλαγή, γιατί δεν πίεσα την αντιπροσωπεία στην εγγύηση και τους άλλαξα μετά μόνος μου. Από τότε έχει ανάψει ελάχιστες φορές και έσβησε μόνο του μετά από λίγο.

Όσον αφορά την ευκρίνεια του τιμονιού και τον τζόγο, διορθώνετε με κάποιες αλλαγές ανταλλακτικών από το μπροστινό σύστημα, αλλά δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες.

Ελπίζω να βοήθησα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

THANKS FILARAKO

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Ιαν 2004, 15:56

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΗΡΕΜΗΣΑ. ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΙΕΣΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ. ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΖΙΠ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ) ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΓΔΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΙ.
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΡΧΩΝ. ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ. ΝΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ. CHECK ENGINE ΚΑΙ ΔΟΞΑ Ο ΘΕΟΣ. ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. SORRY ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΙΝΟΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΑΚΟΥΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ NIVA ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΟΛΥ ΝΕΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ NIVA ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ. ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ.

THANKS
GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 19 Ιαν 2004, 16:17

Γιώργο καλώς ήρθες στην παρέα και από εμένα :razz: :razz: :razz:
Το Niva έχει αρκετά (μικρο)προβλήματα νεότητας όπως αυτά που περιγράφεις και μερικά ηλεκτρολογικά. Χαίρομαι που είσαι συνηδειτοποιημένος Nivaκιας και εκτιμάς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όπως σου είπε και ο tazmania, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον), απλά θα ταλαιπωρηθείς λίγο με το πήγαινε-έλα στα συνεργεία μέχρι να "διαμορφώσει" τον χαρακτήρα του, γιατί το κάθε Niva είναι ξεχωριστό :D :D :D :D :D
Αν θέλεις να πάρεις μια γνώμη ενός ειδικού (ΤΟΥ ειδικού μάλλον) πήγαινε μέχρι τον Κωνσταντόπουλο (γέφυρα ροσινιόλ, τηλ. 210 5722965) να λύσεις όλες σου τις απορίες σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρεις.
Και όπως είπε και ο σύντροφος tazmania, σε περιμένουμε να σε γνωρίσουμε από κοντα.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kursk » 20 Ιαν 2004, 00:27

Kαλώς ήλθες φιλε στη παρεα μας .
Καλοταξιδο το νεο σου τουτου.
Ολα αυτα που αναφερεις ειναι φυσιολογικα για το νιβα.Μην ανησυχεις με το καιρο ολα θα τα μαθεις και θα σου φαινονται φυσιολογικα.Εγω να φανταστεις εχω κανει καμια 40.000 χλκ και το check engine ειναι μονιμα αναμενο.Το χειροτερο ειναι οτι δε σβηνει με τιποτα το λαμπακι!!! :roll: :roll:

Αντε να σε γνωρισουμε και απο κοντα!!!
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 01:00

Γιώργο (kursk, γιατί μαζευτήκαμε πολλοί :D ), υπάρχουν δύο τρόποι να το σβήσεις. Ο ακριβώς και όχι σίγουρος είναι να αλλάξεις αισθητήρες. Ο φθηνός και σίγουρος είναι να βγάλεις το λαμπάκι :D :D :D

Γιώργο (gtsit), μην ανησυχείς και δεν σε παρεξηγώ :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

thanks gia to endiaferon

Δημοσίευσηαπό gtsit » 20 Ιαν 2004, 12:06

ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΚΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΥΦΟ. ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ. ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΕΛΙΚΑ????? ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΓΕΝΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΑ CLUB ΜΕ ΠΟΡΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑΚΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NIVA??? ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ??? ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΤΕ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ??? ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ SERVICE ΣΤΑ 2.000ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ Η ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ??? Α ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟ NIVA ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟΥΤΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ. SORRY ΑΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΡΗΞΕΙ.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: thanks gia to endiaferon

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 20 Ιαν 2004, 12:16

gtsit έγραψε:ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΚΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΟΥΦΟ. ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ. ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΕΛΙΚΑ????? ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΓΕΝΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΑ CLUB ΜΕ ΠΟΡΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑΚΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NIVA??? ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ??? ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΤΕ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ??? ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ SERVICE ΣΤΑ 2.000ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ Η ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ??? Α ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟ NIVA ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟΥΤΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ. SORRY ΑΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΡΗΞΕΙ.

GEORGE

Γιώργο,
Είμαστε μια παρέα τρελαμένη με τα Niva και από εκδρομές και βόλτες άλλο τίποτα :) :) :) :)
Όρεξη να έχεις και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε :roll: :roll: :roll:
Για το στρώσιμο δεν ξέρω να σου πω αλλά υποθέτω οτι αυτά που σου είπαν είναι Ο.Κ.
Υ.Γ. Μην ανησυχείς, δεν μας πρήζεις :D :D
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 20 Ιαν 2004, 21:15

Γιώργο, εάν είναι δυνατόν, μην γράφεις με κεφαλαία γιατί κουράζουν τα μάτια :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: thanks gia to endiaferon

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 21 Ιαν 2004, 12:30

gtsit έγραψε:... Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΤΕ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ??? ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ SERVICE ΣΤΑ 2.000ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ Η ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ??? ...
ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ. SORRY ΑΝ ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΡΗΞΕΙ.
GEORGE

Γιώργο,
καλωσήλθες στην παρέα των "Nivaκηδων". Μην ανησυχείς δεν μας τα πρήζεις, και καλά κάνεις και ρωτάς πέρα από τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. Για το άλλο που ρωτάς, ο κινητήρας θα είναι "έτοιμος" μετά από 2.000 Km αλλά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (μετάδοση κ.λ.π.) να υπολογίζεις ότι θα έχουν στρώσει πλήρως στα 50.000 Km. Οπότε μέχρι τότε θα βλέπεις σιγά-σιγά διαφορά (βελτίωση) του αυτοκινήτου. Αυτό μπορείς να το καταλάβεις κι από την σταδιακή βελτίωση της κατανάλωσης.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 14:37

Μήπως προλαβαίνει ο άνθρωπος να το πάει πίσω και να πάρει ένα μεταχειρισμένο Vitara??? Να μη σχηματίσει κακή ιδέα για τα καινούργια αυτοκίνητα με αυτό :munky2: που αγόρασε...
Αν έχει ήδη συνηθίσει το "Check Engine", δεν χρειάζεται να ανησυχεί, είναι πολύ πιθανό να του ανάβει και στο Vit :banging: Απλά σημαίνει ότι όλα πάνε καλά :lolmen:



Υ.Γ.
Καλωσήρθες, καλορίζικο και καλοτάξιδο
:lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Ιαν 2004, 14:55

xontros έγραψε:Μήπως προλαβαίνει ο άνθρωπος να το πάει πίσω και να πάρει ένα μεταχειρισμένο Vitara??? Να μη σχηματίσει κακή ιδέα για τα καινούργια αυτοκίνητα με αυτό :munky2: που αγόρασε...
Αν έχει ήδη συνηθίσει το "Check Engine", δεν χρειάζεται να ανησυχεί, είναι πολύ πιθανό να του ανάβει και στο Vit :banging: Απλά σημαίνει ότι όλα πάνε καλά :lolmen:



Υ.Γ.
Καλωσήρθες, καλορίζικο και καλοτάξιδο
:lol:

Φίλε gtsit, καταρχήν όπως κατάλαβες είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση εδώ και καιρό με τους ακατανόμαστους Vitaraκηδες :punch: :starwars: :rock:
Μην ανησυχείς όμως, οι σύντροφοί σου δε θα σε αφήσουν μόνο :tank: :tank:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: thanks gia to endiaferon

Δημοσίευσηαπό esky_t » 21 Ιαν 2004, 16:44

Dr.Format έγραψε:Γιώργο,
καλωσήλθες στην παρέα των "Nivaκηδων". Μην ανησυχείς δεν μας τα πρήζεις, και καλά κάνεις και ρωτάς πέρα από τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. Για το άλλο που ρωτάς, ο κινητήρας θα είναι "έτοιμος" μετά από 2.000 Km αλλά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (μετάδοση κ.λ.π.) να υπολογίζεις ότι θα έχουν στρώσει πλήρως στα 50.000 Km. Οπότε μέχρι τότε θα βλέπεις σιγά-σιγά διαφορά (βελτίωση) του αυτοκινήτου. Αυτό μπορείς να το καταλάβεις κι από την σταδιακή βελτίωση της κατανάλωσης.


50.000 χλμ στρώσιμο???????????? :shocked!: :shocked!: :shocked!:
Όσο το ψάχνεις τελικά αυτό το αυτοκίνητο, τόσο σε εκπλήσει!!!
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

MIA EROTHSOYLA AKOMH

Δημοσίευσηαπό gtsit » 21 Ιαν 2004, 22:25

Μία ερώτηση ακόμη έτσι για την ιστορία χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ποιές είναι οι φυσιολογικές θερμοκρασίες που δουλεύει το NIVA?? Συνηθισμένος τόσο καιρό από τα κλασσικά αυτοκίνητα ήξερα ότι το μοτέρ δουλεύει φυσιολογικά μεταξύ 80-90 C. Στο NIVA βλέπω ότι το βεντυλατέρ ανάβει γύρω στους 110 με 120 αν εμπιστευτώ το όργανο θερμοκρασίας το οποίο είναι αναλογικό βέβαια. Όντως δουλεύει τόσο ψηλά?? Γενικώς το NIVA πρέπει να δουλεύει φυσιολογικά σε άλλες θερμοκρασιες από τα κοινά τουτου. Έτσι δεν είναι???

Όσο για τους Vitarakides θα τους τακτοποιήσω σε επόμενο μυνηματάκι μου.

GEORGE[/code]
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: MIA EROTHSOYLA AKOMH

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 22 Ιαν 2004, 09:14

gtsit έγραψε:Μία ερώτηση ακόμη έτσι για την ιστορία χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ποιές είναι οι φυσιολογικές θερμοκρασίες που δουλεύει το NIVA?? Συνηθισμένος τόσο καιρό από τα κλασσικά αυτοκίνητα ήξερα ότι το μοτέρ δουλεύει φυσιολογικά μεταξύ 80-90 C. Στο NIVA βλέπω ότι το βεντυλατέρ ανάβει γύρω στους 110 με 120 αν εμπιστευτώ το όργανο θερμοκρασίας το οποίο είναι αναλογικό βέβαια. Όντως δουλεύει τόσο ψηλά?? Γενικώς το NIVA πρέπει να δουλεύει φυσιολογικά σε άλλες θερμοκρασιες από τα κοινά τουτου. Έτσι δεν είναι???

Όσο για τους Vitarakides θα τους τακτοποιήσω σε επόμενο μυνηματάκι μου.

GEORGE[/code]

Η φτερωτή του Niva δουλεύει συνεχώς (παίρνει κίνηση με ιμάντα απο τον κινητήρα). Εμένα δουλεύει περίπου στους 80 C και λιγότερο αλλά σε κίνηση και καλοκαίρι ανεβαίνει αρκετά, επειδή η φτερωτή γυρνάει σιγά (λόγω χαμηλών στροφών του κινητήρα).
Έχω ακούσει πάντως οτι σε μερικά η θερμοκρασία είναι λίγο μεγαλύτερη από τη δική μου (γύρω στους 90 C) χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες