Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό mato » 19 Νοέμ 2004, 14:45

Χαιρετώ όλον τον καλό κόσμο...

Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα :( )



γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό padelis » 19 Νοέμ 2004, 16:59

οι καθρέπτες έχουν αλλενόβιδα απο κάτω, σφίξε λιγάκι!!!!

για το λαμπάκι του check engine θα μάθεις :D :D
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Νοέμ 2004, 22:13

padelis έγραψε:οι καθρέπτες έχουν αλλενόβιδα απο κάτω, σφίξε λιγάκι..


Προσπάθησε αλλά μην έχεις και πολλές ελπίδες :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Νοέμ 2004, 22:17

gtsit έγραψε:...Το πρόβλημα με τα NIVA είναι ότι τα φέρνουν από την Ρωσσία μαζεμένα και τα αφήνουν και κάθονται αχρησιμοποίητα για πολύ καιρό. Συνήθως πάνω από χρόνο μή πω 2 χρόνια. ...


Αυτό είναι πολύ ράδιο αρβύλα, Η αντιπροσωπία φέρνει κάθε αρχή Αυγούστου περίπου και μέχρι τον Ιούνιο έχουν τελειώσει. Νομίζω ότι φέρνει μόνο μια φορά τον χρόνο αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σίγουρα, πάντως, δεν κάθοντε πάνω από χρόνο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Νοέμ 2004, 22:19

gtsit έγραψε:... Έχω τους μεγάλους τους μαμίσους του HAWK. Αυτοί έχουν το πρόβλημα ότι κλείνουν με τον αέρα μετά τα 80km/h με αποτέλεσμα στην εθνική να έχω πρόβλημα. Θα τους αλλάξω με άλλους καλύτερους. ...


Δεν είναι ακριβώς μαμίσιοι (εκτός εάν τους έκαναν τώρα). Αυτούς τους βάζει η εδώ αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 20 Νοέμ 2004, 22:16

Αυτοί οι καθρέφτες είναι πολύ σπαστικοί, το καλοκαίρι δε μπορείς να ταξιδέψεις με πάνω από 100 :evil: :evil:
Έχω βάλει από Fiat Fiorino αλλά χρειάστηκε να φάω με τον τροχό τη φωλιά για να μπορέσει ο καθρέφτης να προσαρμοστεί στο Niva (πάντως ο δεξιός δεν έρχεται στα ίσια με τίποτα), αλλά τουλάχιστον δεν έχουν πρόβλημα με τον αέρα.
Άμα βρει κανείς καμία λύση στο πρόβλημα ας μας πει και εμάς, οι μεγάλοι καθρέφτες είναι απαραίτητοι στο Niva (ειδικά στην όπισθεν) γιατί οι μικροί είναι για τα πανηγύρια.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 22 Νοέμ 2004, 13:40

mato έγραψε:Χαιρετώ όλον τον καλό κόσμο...

Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα :( )



γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )

Σιγά βρε σύντροφοι :grouphuuug:,

όχι και προληπτική αλλαγή, όμως σύντομα θα χρειαστεί η αλλαγή :(

Ετυχα σε εβδομάδα που ο "γιατρός" άλλαξε σε μια μέρα 3 δυναμό. Το δικό μου επισκευάστηκε 3 φορές και τελικά το άλλαξα με bosch. Στην φετεινή ΜΕΦΕ καινούργιο Niva (5.500 χλμ.) έμεινε από το δυναμό στα πρώτα 80 χλμ.

Τι άλλο να πω :?: καλό είναι πάντως να μην σου τύχει εκεί έξω μακριά και μόνος :? :explode:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 22 Νοέμ 2004, 16:14

Metalaxe έγραψε:Αυτοί οι καθρέφτες είναι πολύ σπαστικοί, το καλοκαίρι δε μπορείς να ταξιδέψεις με πάνω από 100 :evil: :evil:
Έχω βάλει από Fiat Fiorino αλλά χρειάστηκε να φάω με τον τροχό τη φωλιά για να μπορέσει ο καθρέφτης να προσαρμοστεί στο Niva (πάντως ο δεξιός δεν έρχεται στα ίσια με τίποτα), αλλά τουλάχιστον δεν έχουν πρόβλημα με τον αέρα.
Άμα βρει κανείς καμία λύση στο πρόβλημα ας μας πει και εμάς, οι μεγάλοι καθρέφτες είναι απαραίτητοι στο Niva (ειδικά στην όπισθεν) γιατί οι μικροί είναι για τα πανηγύρια.
Φιλε 'Metalaxe' εχω βαλει τουσ καθρεφτες απο το φορτηγακι της toyota hai ace την κλουβα. ειναι μεσεου μεγεθους και πανοραμικοι.βλεπω απο την σκαρα μου μεχρι και τους τροχους μου. πες μου πως θα σου στηλω τις φωτο να τους δεις. :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό esky_t » 23 Νοέμ 2004, 16:37

Dr.Format έγραψε:
mato έγραψε:Χαιρετώ όλον τον καλό κόσμο...

Dr.Format έγραψε:
7) Αλλαγή δυναμό σε Bosch (σύντομα :( )



γιατρέ μου γιατί αυτό ? προληπτικά ? (δε φτάνουν όσα έχει κάνει ο άνθρωπος .... )

Σιγά βρε σύντροφοι :grouphuuug:,

όχι και προληπτική αλλαγή, όμως σύντομα θα χρειαστεί η αλλαγή :(

Ετυχα σε εβδομάδα που ο "γιατρός" άλλαξε σε μια μέρα 3 δυναμό. Το δικό μου επισκευάστηκε 3 φορές και τελικά το άλλαξα με bosch. Στην φετεινή ΜΕΦΕ καινούργιο Niva (5.500 χλμ.) έμεινε από το δυναμό στα πρώτα 80 χλμ.

Τι άλλο να πω :?: καλό είναι πάντως να μην σου τύχει εκεί έξω μακριά και μόνος :? :explode:


Και εγώ έχω ένα NIVA με 10.500 χλμ. Έμεινα από δυναμό ήδη μια φορά και μου το αντικατέστησαν με άλλο ίδιο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρό και δεν φτάνει για τις ανάγκες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου. Με το νέο δυναμό αν πέσω σε κίνηση και είναι βράδυ τότε πολύ σύντομα ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Έτσι όσο είμαι εγκλωβισμένος στην κίνηση σβήνω τα φώτα πορείας. Άλλα πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ότι το δυναμό είναι μικρό είναι όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ παρατηρείς ένα κόπιασμα στο μοτέρ ή πτώση στις στροφές του καλοριφέρ ή και στα φώτα.
Την Παρασκευή έκλεισα για το service των 10.000. Θα τους το πω και θα ζητήσω να το αλλάξουν με μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν θα το δεχτούν. Αν δεν το δεχτούν θα τους ρωτήσω τι γίνεται με την εγγύηση σε περίπτωση που το αλλάξω εγώ.
Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω. Ξέρει κανείς τι δυναμό φοράει από την μάνα του το NIVA?? Δεν εννοώ μόνο μάρκα αλλά και πόσο ρεύμα δίνει.

Ευχαριστώ,
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 23 Νοέμ 2004, 17:02

esky_t έγραψε: Και εγώ έχω ένα NIVA με 10.500 χλμ. Έμεινα από δυναμό ήδη μια φορά και μου το αντικατέστησαν με άλλο ίδιο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρό και δεν φτάνει για τις ανάγκες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου. Με το νέο δυναμό αν πέσω σε κίνηση και είναι βράδυ τότε πολύ σύντομα ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Έτσι όσο είμαι εγκλωβισμένος στην κίνηση σβήνω τα φώτα πορείας. Άλλα πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ότι το δυναμό είναι μικρό είναι όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ παρατηρείς ένα κόπιασμα στο μοτέρ ή πτώση στις στροφές του καλοριφέρ ή και στα φώτα.
Την Παρασκευή έκλεισα για το service των 10.000. Θα τους το πω και θα ζητήσω να το αλλάξουν με μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν θα το δεχτούν. Αν δεν το δεχτούν θα τους ρωτήσω τι γίνεται με την εγγύηση σε περίπτωση που το αλλάξω εγώ.
Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω. Ξέρει κανείς τι δυναμό φοράει από την μάνα του το NIVA?? Δεν εννοώ μόνο μάρκα αλλά και πόσο ρεύμα δίνει.

Ευχαριστώ,

Φίλε esky_t,

το πρόβλημά σου δεν λύθηκε με το νέο δυναμό :( . Μάλλον και το "νέο" έχει πρόβλημα. Υποθέτω ότι έχει κάψει την(-τις) δίοδο(-ους) ανόρθωσης σε κάποιο(-α) τύλιγμα(-τα). Δεν ξέρω αλλά για κάποιο λόγο στα νεότερα Niva το δυναμό είναι "για τα πανηγύρια" :? .

Το original αν θυμάμαι καλά βγάζει 80 Amp. Το αντίστοιχο της Bosch βγάζει κάτι λιγότερο (νομίζω 70 Amp) αλλά όπως υποστηρίζει ο "γιατρός" είναι αξιόπιστο. Η αντιπροσωπεία δεν έχει μεγαλύτερα ή άλλα δυναμό οπότε αν είσαι ακόμα στην εγγύηση δεν έχεις επιλογές. :x
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: tsampa i anisyxia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Νοέμ 2004, 17:17

Dr.Format έγραψε:
esky_t έγραψε: Και εγώ έχω ένα NIVA με 10.500 χλμ. Έμεινα από δυναμό ήδη μια φορά και μου το αντικατέστησαν με άλλο ίδιο. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρό και δεν φτάνει για τις ανάγκες των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου. Με το νέο δυναμό αν πέσω σε κίνηση και είναι βράδυ τότε πολύ σύντομα ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας. Έτσι όσο είμαι εγκλωβισμένος στην κίνηση σβήνω τα φώτα πορείας. Άλλα πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ότι το δυναμό είναι μικρό είναι όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ παρατηρείς ένα κόπιασμα στο μοτέρ ή πτώση στις στροφές του καλοριφέρ ή και στα φώτα.
Την Παρασκευή έκλεισα για το service των 10.000. Θα τους το πω και θα ζητήσω να το αλλάξουν με μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν θα το δεχτούν. Αν δεν το δεχτούν θα τους ρωτήσω τι γίνεται με την εγγύηση σε περίπτωση που το αλλάξω εγώ.
Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω. Ξέρει κανείς τι δυναμό φοράει από την μάνα του το NIVA?? Δεν εννοώ μόνο μάρκα αλλά και πόσο ρεύμα δίνει.

Ευχαριστώ,

Φίλε esky_t,

το πρόβλημά σου δεν λύθηκε με το νέο δυναμό :( . Μάλλον και το "νέο" έχει πρόβλημα. Υποθέτω ότι έχει κάψει την(-τις) δίοδο(-ους) ανόρθωσης σε κάποιο(-α) τύλιγμα(-τα). Δεν ξέρω αλλά για κάποιο λόγο στα νεότερα Niva το δυναμό είναι "για τα πανηγύρια" :? .

Το original αν θυμάμαι καλά βγάζει 80 Amp. Το αντίστοιχο της Bosch βγάζει κάτι λιγότερο (νομίζω 70 Amp) αλλά όπως υποστηρίζει ο "γιατρός" είναι αξιόπιστο. Η αντιπροσωπεία δεν έχει μεγαλύτερα ή άλλα δυναμό οπότε αν είσαι ακόμα στην εγγύηση δεν έχεις επιλογές. :x


Είναι γεγονός αυτό που λέει ο Γιάννης. Το δυναμό δεν είναι μικρό, απλά είναι αναξιόπιστο λόγο κακής κατασκευής. Βάλε bosh να ηρεμήσεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 23 Νοέμ 2004, 22:37

στο προηγουμενο Niva μου(1996-2001) που το βουτουσα στον καλαμα και τον μετσοβιτικο η αραχθο μια φορα την βδομαδα, μου χαλασε η διοδος του δυναμο απο βουτημα, και σε θερμοκρασια κατω του μηδενος...-10 -15 για 4,5 ημερες,(τοτε τα επαιξε και η μαμισια μπαταρια),(και ειχα και εργατη) στα 100.000 περιπου χλμ,και μεχρι τα 140.000 που το πουλησα δεν παρουσιασε τιποτε αλλο.
Το δευτερο,Niva, διανυω ηδη τις 90.000 χλμ με πιο λιγες βουτιες και πολυ ασφαλτο, μεχρι τωρα κανενα προβλημα.
Εσεις ρε παιδια τι κανετε στα αυτοκινητα σας; :) :)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό teroulas » 24 Νοέμ 2004, 09:59

taxideytis έγραψε:...Εσεις ρε παιδια τι κανετε στα αυτοκινητα σας; :) :)


Εγώ να δεις Κώστα τι άσχημα που το μεταχειρίζομαι.
Κατ' αρχήν, συνεχώς βουτάει μέσα στα πλυντήρια αυτοκινήτων.
Τι αλειφές, τι αρώματα, τι σπρέϊ σιλικόνης και καλούδια...
Τι σαμπουάν, τι κρέμες... Όλα του τα δίνω....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Freska nea

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Νοέμ 2004, 11:15

taxideytis έγραψε:στο προηγουμενο Niva μου(1996-2001) που το βουτουσα στον καλαμα και τον μετσοβιτικο η αραχθο μια φορα την βδομαδα, μου χαλασε η διοδος του δυναμο απο βουτημα, και σε θερμοκρασια κατω του μηδενος...-10 -15 για 4,5 ημερες,(τοτε τα επαιξε και η μαμισια μπαταρια),(και ειχα και εργατη) στα 100.000 περιπου χλμ,και μεχρι τα 140.000 που το πουλησα δεν παρουσιασε τιποτε αλλο.
Το δευτερο,Niva, διανυω ηδη τις 90.000 χλμ με πιο λιγες βουτιες και πολυ ασφαλτο, μεχρι τωρα κανενα προβλημα.
Εσεις ρε παιδια τι κανετε στα αυτοκινητα σας; :) :)



Μόλις γύρισα από το συνεργείο. Είχα πάει προληπτικά και συζήτησα με τον μηχανικό. Μου είπε πως υπάρχουν προβλήματα με τα δυναμό αλλά είναι να σου τύχει το κομμάτι (ελατωματικό). Επίσης μου είπε ότι προβλήματα παρουσιάζονται συνήθως μόνο μετά από βαθιά βουτήματα ή όταν στάζουν τα κολάρα που περνάνε από πάνω. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τα BOSCH συμφώνησε ότι είναι πολύ καλά αλλά μου είπε ότι χρειάζεται ειδική πατέντα για να μπουν αφού δεν ταιριάζουν στο NIVA. Επίσης δεν κάνει και ο ιμάντας.
Αυτα....

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Freska nea

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 24 Νοέμ 2004, 12:10

gtsit έγραψε:...συζήτησα με τον μηχανικό. Μου είπε πως υπάρχουν προβλήματα με τα δυναμό αλλά είναι να σου τύχει το κομμάτι (ελατωματικό). Επίσης μου είπε ότι προβλήματα παρουσιάζονται συνήθως μόνο μετά από βαθιά βουτήματα ή όταν στάζουν τα κολάρα που περνάνε από πάνω. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τα BOSCH συμφώνησε ότι είναι πολύ καλά αλλά μου είπε ότι χρειάζεται ειδική πατέντα για να μπουν αφού δεν ταιριάζουν στο NIVA. Επίσης δεν κάνει και ο ιμάντας...

Το πρόβλημα με το δυναμό δεν είναι τόσο από τα νερά όσο από την υψηλή θερμοκρασία που καίει τις διόδους, οπότε οι βουτιές δεν πειράζουν και τόσο (σε νερό είπαμε εεε :?: :wink: ).

Σε γενικές - ειδικές και όλες τις γραμμές υπάρχει πρόβλημα :evil:

Το δικό μου Bosch δεν χρειάστηκε καμμία πατέντα. 3 βίδες και 2 βύσματα και τέλος :) ο μηχανικός που στα είπε ή ήταν για τα :band: ή δεν ήθελε να μάθεις :evil:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες