Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

service

service

Δημοσίευσηαπό padelis » 12 Φεβ 2004, 19:49

καλησπέρα σε όλους! έχω ένα niva λευκό που το πήρα τον Αύγουστο και του έχω κάνει 15000χλμ τα περισσότερα στο χώμα μόνος ή με την γυναίκα μου που ευτυχώς τρελένεται για τέτοια πράγματα, και έχω την απορία, στό σέρβις μου λένε ότι, κάθε φορά θα πρέπει να ανοίγουν και να γρασάρουν τον μπιλιοφόρο αν το λέω σωστά και να αλλάζουν τις βαλβολίνες στα διαφορικά. Βέβαια κακό δεν κάνουν αλλά χρειάζεται η απλώς βρήκαν τι να χρεώνουν; Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά σε καμία εκδρομούλα, εμείς πάντως έχουμε βρεί πολύ καλές διαδρομές στον Ελικώνα που τον τιμάμε συχνά. Καλές βόλτες!!
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Φεβ 2004, 22:36

Καλώς ήρθες σύντροφε :D :D :D :D :D
Όταν λες σε κάθε σέρβις, εννοείς κάθε 10,000 χλμ ??
Υπερβολικό είναι το γρασσάρισμα του μπιλιοφόρου και ακόμα περισσότερο η αλλαγή των βαλβολίνων κάθε 10,000 χλμ, μάλλον βρίσκουν ευκαιρία για να σε χρεώνουν παραπάνω, τι να πω.
Ας ακούσουμε τι έχουν να πουν και οι υπόλοιποι φίλοι για το θέμα...
Α, σε περιμένουμε σε επόμενη βόλτα να σε γνωρίσουμε από κοντά :wink: :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: service

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2004, 23:06

padelis έγραψε:καλησπέρα σε όλους! έχω ένα niva λευκό που το πήρα τον Αύγουστο και του έχω κάνει 15000χλμ τα περισσότερα στο χώμα μόνος ή με την γυναίκα μου που ευτυχώς τρελένεται για τέτοια πράγματα, και έχω την απορία, στό σέρβις μου λένε ότι, κάθε φορά θα πρέπει να ανοίγουν και να γρασάρουν τον μπιλιοφόρο αν το λέω σωστά και να αλλάζουν τις βαλβολίνες στα διαφορικά. Βέβαια κακό δεν κάνουν αλλά χρειάζεται η απλώς βρήκαν τι να χρεώνουν; Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά σε καμία εκδρομούλα, εμείς πάντως έχουμε βρεί πολύ καλές διαδρομές στον Ελικώνα που τον τιμάμε συχνά. Καλές βόλτες!!


Το γρασάρισμα των σταυρών, κυρίως αλλά και των μπιλιοφόρων (κακό δεν κάνει) πρέπει να γίνετε κάθε 10.000 χιλ και ίσως και κάθε 5.000 χιλ(όχι δεν είναι υπερβολικό, ανάλογα το πόσο καταπονείς το αμάξι και πόση λάσπη τρωει, πόσα πλυσίματα, περάσματα από ποτάμια κλπ. Αυτό θα σε σώσει από δυσάρεστες εκπλήξεις.
Τις βαλβολίνες στα διαφορικά τις ελέγχουν και συμπληρώνουν, εάν χρειάζεται, σε κάθε μονό servis (10.000, 30.000, 50.000 κλπ.) και τις αλλάζουν κάθε ζυγό (20.000, 40.000, 60.000 κλπ.)

Ελπίζω να σε κάλυψα.

:D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό padelis » 13 Φεβ 2004, 14:31

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, η αλήθεια ειναι ότι το χρησιμοποιώ πολυ το αυτοκίνητο καθημερινά και όσο πιο πολύ γίνεται στο χώμα, λάσπη κλπ. Δεν έχω πρόβλημα να αλλάζουν ότι πρέπει για καλό του αυτοκινήτου αφού το πήρα για να γεράσω μαζί του, απλά μου φάνηκαν λίγο υπερβολικά ολα αυτά. Τώρα μάλλον θα τα απαιτώ! Να είστε καλά λοιπόν και ελπίζω να τα πούμε απο κοντά. αλήθεια ο αγώνας θα γίνει την κυριακή 15/2 ;
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Φεβ 2004, 14:48

padelis έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, η αλήθεια ειναι ότι το χρησιμοποιώ πολυ το αυτοκίνητο καθημερινά και όσο πιο πολύ γίνεται στο χώμα, λάσπη κλπ. Δεν έχω πρόβλημα να αλλάζουν ότι πρέπει για καλό του αυτοκινήτου αφού το πήρα για να γεράσω μαζί του, απλά μου φάνηκαν λίγο υπερβολικά ολα αυτά. Τώρα μάλλον θα τα απαιτώ! Να είστε καλά λοιπόν και ελπίζω να τα πούμε απο κοντά. αλήθεια ο αγώνας θα γίνει την κυριακή 15/2 ;


Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι θα γίνει. Πιστεύω να ξέρουμε σίγουρα αύριο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες