Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ερωτηση

ερωτηση

Δημοσίευσηαπό niva2004gr » 19 Φεβ 2004, 17:49

καλησπερα,
μια ερωτηση εχω, ημουν σε μια αντιπροσωπεια τησ λαντα και ο πωλητης μου ειπε οτι σε νορμαλ συνθηκες η κινηση μεταδιδεται στο νιβα 25 εμπρος 75 πισω.
επειδη δεν το ειχα ξανακουσει αυτο ειναι οντως ετσι?
τα φωτα σας..
ευχαριστω και για τις προηγουμενες πληροφοριες
niva2004gr
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Φεβ 2004, 01:51

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 19 Φεβ 2004, 18:36

Δες το θέμα "50-50....." πιο κάτω
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=556

Σύμφωνα με το Metalaxe η κατανομή είναι 30 / 70 .

Οι δικές μου πληροφορίες λένε 40 / 60.
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό jimnys » 19 Φεβ 2004, 19:13

R.F.M
Δηλαδή όπως λένε και οι Αμερικάνοι Read the Fucking Manual :D :D :D
Μην μου πείς ότι είναι στα Ρώσικα :D :D :D ????
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 20 Φεβ 2004, 11:12

Σύμφωνα με δική μου πληροφόρηση είναι 40% μπροστά - 60% πίσω.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Φεβ 2004, 19:46

Άντε βγάλε άκρη, εμένα μου είπαν (στην Lada Hellas) οτι είναι 30-70 αλλά μάλλον δεν είναι και πολύ σίγουροι απ' οτι κατάλαβα. Γιάννη ρώτησες τον Λεο ???
Αν δεν ξέρει κι αυτός θα το παίξουμε στα ζάρια :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kursk » 24 Φεβ 2004, 00:54

Και εγώ για 70-30 ξέρω.Υπάρχει περίπτωση να έχει αλλάξει από μοντέλο σε μοντέλο?(μήπως πχ τα 1600 είχαν 60-40 και τα 1700 70-30).Λεω τώρα......................
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 24 Φεβ 2004, 01:34

Από περιέργεια, το κεντρικό διαφορικό του Niva δεν είναι ίδιας τεχνολογίας με τα συνηθισμένα διαφορικά ? Αν είναι, η κατανομή δεν είναι 50-50?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 24 Φεβ 2004, 08:43

xontros έγραψε:Από περιέργεια, το κεντρικό διαφορικό του Niva δεν είναι ίδιας τεχνολογίας με τα συνηθισμένα διαφορικά ? Αν είναι, η κατανομή δεν είναι 50-50?

50-50 είναι όταν κλειδώνει το κεντρικό, όταν είναι ελεύθερο δεν είναι 50-50. Στο δικό σου όταν επιλέγεις την τετρακίνηση είναι αυτόματα 50-50.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Φεβ 2004, 09:47

Συγκρατηστε την φαντασια σας.
Το μεσαιο διαφορικο του Niva,ειναι οπως ενα κοινο "ανοιχτο" διαφορικο.
Δεινει ομοιομορφα την δυναμη εμπρος-πισω οπως ενα απλο πισω διαφορικο δινει ομοιομορφα δυναμη δεξια-αριστερα(οπως το πισω του Niva)
Απλως το μπλοκαρεις χειροκινητα 50-50, για να μην παρει ολη την ροπη ο εμπρος αξονας ή ο πισω σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης.
Για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι γενικως οι πωλητες σε αντιπροσωπεις και εκθεσεις ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το θεμα τετρακινηση.
Πηγαιντε σε μια εκθεση οποιασδηποτε μαρκας που βγαζει 4χ4,suv και καντε τους μια αντιστοιχη ερωτηση - θα δειτε!!!(ή μαλλον θα κουφαθειτε).
Παντα υπαρχουν και εξαιρεσεις, αλλα θα παραμενουν εξαιρεσεις και οχι ο κανονας!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό xontros » 24 Φεβ 2004, 11:16

Χμμμ, αυτό εννοούσα "μπαμπά".... Άρα πηγαίνει από 0-100 μέχρι 100-0 :?:
Όσο για το Vitara, το προηγούμενο Σάββατο με τα χιόνια συνάντησα ένα "συνάδελφο" που πρώτα με συμβούλεψε να μη μπω στον δρόμο Κλεισθένους-Πεντέλη γιατί θα κόλλαγα, και μετά μου έκανε παρατήρηση που έβαζα τις αλυσίδες μπροστά και όχι πίσω όπως αυτός, γιατί επέμενε ότι το Vitara έχει τετρακίνηση 40-60 :shock: :shock: Όταν του ζήτησα να μου δείξει πού ακριβώς το δίαβασε στο manual, έφυγε...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό kursk » 25 Φεβ 2004, 01:02

Δηλαδή φίλε fatman εννοείς οτι αν θεωρητικά καμία ρόδα στο πίσω άξονα δεν έχει πρόσφυση (στον αέρα -θεωριτικά πάντα) τοτε όλη η δύναμη θα παει στο μπροστά άξονα(οταν δεν ειναι κλειδωμένο το κεντρικό).Καταλαβα καλά η παρανόησα :?: :?:
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Φεβ 2004, 02:45

Καλά θα ήταν, αλλά νομίζω θα γίνει το αντίθετο: όλη η δύναμη θα πάει στους πίσω που δεν έχουν πρόσφυση, με αποτέλεσμα να μείνεις εκεί... Ενώ με μπλοκαρισμένο το κεντρικό, θα πάρουν και οι μπροστινοί μέρος της δύναμης και εφόσον έχουν πρόσφυση θα σε βγάλουν.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Φεβ 2004, 09:49

kursk έγραψε:Δηλαδή φίλε fatman εννοείς οτι αν θεωρητικά καμία ρόδα στο πίσω άξονα δεν έχει πρόσφυση (στον αέρα -θεωριτικά πάντα) τοτε όλη η δύναμη θα παει στο μπροστά άξονα(οταν δεν ειναι κλειδωμένο το κεντρικό).Καταλαβα καλά η παρανόησα :?: :?:

Όπως τα λέει ο Μιχάλης είναι και όχι με τους δύο πίσω τροχούς στον αέρα, ο ένας φτάνει. Με οποιονδήποτε από τους 4 τροχούς στος αέρα το αυτοκίνητο ακινητοποιείται εφόσον δεν είναι κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kursk » 26 Φεβ 2004, 00:49

Με απογοητεύσατε τώρα.Πανε τοσα όνειρα :cry: :cry: :cry: Θα παω και εγω λοιπον να βαλω 5-6 μπλοκε στο αμαξι :evil: :evil: Να δω τι θα λέτε μετά :lol: :lol: :lol:
Ακου με ενα τροχό στον αέρα να χρειαζόμαστε σπρώξιμο για να βγούμε.
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 07 Μαρ 2004, 07:11

Metalaxe έγραψε:
xontros έγραψε:Από περιέργεια, το κεντρικό διαφορικό του Niva δεν είναι ίδιας τεχνολογίας με τα συνηθισμένα διαφορικά ? Αν είναι, η κατανομή δεν είναι 50-50?

50-50 είναι όταν κλειδώνει το κεντρικό, όταν είναι ελεύθερο δεν είναι 50-50. Στο δικό σου όταν επιλέγεις την τετρακίνηση είναι αυτόματα 50-50.

ΧΕΧΕ
Δηλ όταν παίζεται με τον μικρό λεβιέ απλά καταφέρνετε το NIVA να γίνει VITARA????? :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες