Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόφρενα Πίσω

Δισκόφρενα Πίσω

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Φεβ 2004, 12:36

Στην τελευταία έξόρμηση με τους "ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ" παρατήρησα το εξής :
Οταν ανέβεις ανηφόρα με μεγαλή κλήση και οπισθοχωρήσεις (οπότε το καθήκον του φραναρίσματος το επιφορτίζονται τα πίσω φρένα) , η αισθηση των πίσω φρένων (ταμπούρα) δεν είναι ότι το καλύτερο.

Πιθανόν δισκόφρενα πίσω, να βελτίωναν σημαντικά τη κατάσταση.

Το έχει ψαξει κανείς ;
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: Δισκόφρενα Πίσω

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Φεβ 2004, 12:42

dimitris έγραψε:Στην τελευταία έξόρμηση με τους "ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ" παρατήρησα το εξής :
Οταν ανέβεις ανηφόρα με μεγαλή κλήση και οπισθοχωρήσεις (οπότε το καθήκον του φραναρίσματος το επιφορτίζονται τα πίσω φρένα) , η αισθηση των πίσω φρένων (ταμπούρα) δεν είναι ότι το καλύτερο.

Πιθανόν δισκόφρενα πίσω, να βελτίωναν σημαντικά τη κατάσταση.

Το έχει ψαξει κανείς ;

Αν και δεν το έχω αυτό το πρόβλημα (μέχρι και 40 μοίρες που το έχω κάνει) μπαίνει πίσω άξονας από Fiat Mirafiori αλλά θέλει καλό μάστορα.
Μήπως όταν έκανες πίσω είχες ταχύτητα μέσα (όπισθεν) ?? Αν ναι, είναι φυσικό να μην πιάνουν καλά τα φρένα, αν πατήσεις συμπλέκτη θα δεις οτι θα κοκαλώσει το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kursk » 26 Φεβ 2004, 00:34

Εχω την εντύπωση ότι τα ταμπούρα τα βάζουν γιατί λειτουργούν και μέσα στο νέρο (αντίθετα τα δισκόφρενα χανουν σε απόδοση) πραγμα σημαντικό για 4χ4.Μήπως αν βάλεισ και πίσω δίσκους έχεις πρόβλημα σε ποτάμια λάσπη κτλ.
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Φεβ 2004, 08:03

kursk έγραψε:Εχω την εντύπωση ότι τα ταμπούρα τα βάζουν γιατί λειτουργούν και μέσα στο νέρο (αντίθετα τα δισκόφρενα χανουν σε απόδοση) πραγμα σημαντικό για 4χ4.Μήπως αν βάλεισ και πίσω δίσκους έχεις πρόβλημα σε ποτάμια λάσπη κτλ.



Κανεις λαθος συμβαινει το αντιθετο,στα νερα τα ταμπουρα γεμιζουν νερο και δεν εχεις φρενα για μεγαλο διαστημα,στους δισκους το μονο προβλημα που εχεις ειναι οταν ειναι πολυ ζεστοι κινδυνευουν να στραβωσουν απο την αποτομη ψυξη,περιμενης λιγο να κρυωσουν και μετα βουρ στα νερα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό kursk » 02 Μαρ 2004, 14:19

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Re: Δισκόφρενα Πίσω

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 17 Μαρ 2004, 15:30

giagoulas έγραψε:Στην τελευταία έξόρμηση με τους "ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ" παρατήρησα το εξής :
Οταν ανέβεις ανηφόρα με μεγαλή κλήση και οπισθοχωρήσεις (οπότε το καθήκον του φραναρίσματος το επιφορτίζονται τα πίσω φρένα) , η αισθηση των πίσω φρένων (ταμπούρα) δεν είναι ότι το καλύτερο.

Πιθανόν δισκόφρενα πίσω, να βελτίωναν σημαντικά τη κατάσταση.

Το έχει ψαξει κανείς ;


Σε αγωνιστικό NIVA που είχαμε βάλει παλιά , μας βγήκε η πίστη να το καταφέρουμε να φρενάρει σωστά. Προτείνω να το αφήσεις όπως έχει !
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Μαρ 2004, 17:38

Ειναι λαθος κινηση το φρενο στην κατωφερεια βαζουμε κοντα και διορθωνουμε το τιμονι Αναμεσα στο φρενο και στο παπουτσι σου σκεψου οτι υπαρχει ενα αυγο .το νιβα δεν χρειαζεται τιποτα :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό dista » 17 Μαρ 2004, 23:48

Παιδιά η καλύτερη λύση για τα φρένα του Niva είναι η αλλαγή του σερβό και της τρόμπας με άλλη (συνήθως απο BMW). Για πιο σκληρή χρήση, με διαφορετική διάμετρο πιστονιού για εμπρός πίσω. Όποιος ενδιαφέρεται γρήγορα στο ...γιατρό.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kursk » 18 Μαρ 2004, 00:20

Αλλάζει καθόλου η συμπεριφορά του αυτόκινητου με την παραπάνω μετατροπή?
Την έχει κάνει κανείς?Εντυπώσεις?
Το σκέφτομαι σοβαρά.
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 18 Μαρ 2004, 09:08

kursk έγραψε:Αλλάζει καθόλου η συμπεριφορά του αυτόκινητου με την παραπάνω μετατροπή?
Την έχει κάνει κανείς?Εντυπώσεις?
Το σκέφτομαι σοβαρά.

Είναι μέσα στα επόμενα σχέδιά μου κι εμένα η μετατροπή αυτή. Απ' ότι λέει ο Λεο δουλεύει πολύ καλά. Κόστος περίπου 240€.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό dista » 18 Μαρ 2004, 11:07

Την έχει κάνει σε αρκετά αλλά και στο δικό του αγωνιστικό που τρέχει στα Ραλυ :oops:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες