Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Με το λαμπάκι τι να κάνω;

Με το λαμπάκι τι να κάνω;

Δημοσίευσηαπό padelis » 01 Μαρ 2004, 09:31

καλημέρα και καλό μήνα!!
μετά απο παρατεταμένο μπάνιο στον Ασωπό ποταμό, έχω ένα λαμπάκι κινητήρα που έχει καταντήσει φωτορυθμικό, μέχρι πότε να το αγνοώ;
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Μαρ 2004, 10:03

Φίλε padelis ποιο μοντέλο έχεις ?
Επ' ευκαιρίας να σου πώ ότι το δικό μου, 1,6 καταλυτικό, έμεινε μέσα στο ποτάμι 15 λεπτά με 20 πόντους νερό μέσα στο σαλόνι, δούλευε ο κινητήρας συνέχεια και μετά αφου βγήκε έξω συνέχισε να δουλεύει για άλλα 20 λεπτά μέχρι να βγούν τα νερά. Κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού έχει το κουτί με τη πλακέτα ελέγχου η οποία ήταν γεμάτη νερό και άναβε το λαμπάκι του check. Βγήκε επιτόπου έξω, ανοίκτηκε, σκουπίστηκε, φυσίχθηκε με κομπρεσεράκι για λάστιχα (νά'σε καλά tedouli) και ξαναμπήκε στη θέση της (όχι για πολύ μιας και μες τη βδομάδα θα μετακομίσει κάπου ψηλά) και δούλεψε και δουλεύει μια χαρά :roll: Ρώσικα πράγματα, τί νόμιζες :twisted: . Σκέψου ότι ήταν υπό τάση κολυμπώντας στο νερό για πάνω από 45 λεπτά μιας και ξαναπέρασα το ποτάμι πριν τη βγάλω.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό padelis » 01 Μαρ 2004, 10:47

φίλε dista, εχω το καινούργιο 17i, εγω έμεινα περισσότερο χρόνο αλλά δεν κατάφερα να το περάσω γιατι δεν έβλεπα τον πάτο και φοβήθηκα! δεν ξέρω για την πλακέτα αν είναι στο ίδιο σημείο και σε αυτό το μοντέλο, πάντως δεν έσβησε καθόλου το μοτέρ και συνεχισα την βόλτα με αναμένο λαμπάκι που όπως είπα τώρα ανάβει κατα περιόδους. άν βρείς καλό σημείο για την πλακέτα πιο ψηλά θα χαρώ να σε ακολουθήσω στην μετατροπή. Την επόμενη φορά θα πάρω για καλό και κακό την μάσκα και τα βατραχοπέδιλα μαζί μου. τώρα το πρόβλημα μου είναι που να το σηκώσω για να βγάλω την λάσπη απο τον κινητήρα, έχουν μείνει κάτι κομάτια σαν τούβλα σε μέγεθος και σκληρότητα, όσο και να το έπλινα με πίεση αυτά εκεί είναι!!!
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό spz » 01 Μαρ 2004, 14:40

padelis έγραψε:φίλε dista, εχω το καινούργιο 17i, εγω έμεινα περισσότερο χρόνο αλλά δεν κατάφερα να το περάσω γιατι δεν έβλεπα τον πάτο και φοβήθηκα! δεν ξέρω για την πλακέτα αν είναι στο ίδιο σημείο και σε αυτό το μοντέλο, πάντως δεν έσβησε καθόλου το μοτέρ και συνεχισα την βόλτα με αναμένο λαμπάκι που όπως είπα τώρα ανάβει κατα περιόδους. άν βρείς καλό σημείο για την πλακέτα πιο ψηλά θα χαρώ να σε ακολουθήσω στην μετατροπή. Την επόμενη φορά θα πάρω για καλό και κακό την μάσκα και τα βατραχοπέδιλα μαζί μου. τώρα το πρόβλημα μου είναι που να το σηκώσω για να βγάλω την λάσπη απο τον κινητήρα, έχουν μείνει κάτι κομάτια σαν τούβλα σε μέγεθος και σκληρότητα, όσο και να το έπλινα με πίεση αυτά εκεί είναι!!!



Φίλε Παντελή πήγαινε να το πλύνεις στο βενζινάδικο κοντά στην σχολη αστυνομίας εχει μηχάνημα και στο σηκώνει.
Οσο για το λαμπακι βάλε λιγη μαύρη μονωτική ταινία στο ταμπλό και θα εισαι ενταξει,ετσι κι αλλιως ειναι LADA :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
spz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 20 Αύγ 2003, 10:34
Τοποθεσία: Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 01 Μαρ 2004, 15:22

spz έγραψε:...ετσι κι αλλιως ειναι LADA :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :P :P :P :P

:punch: :smackbottom: :crazy:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό padelis » 01 Μαρ 2004, 15:43

νομίζω ότι ο METALAXE με κάλυψε εν μέρει γιατι θα σε δω απο κοντά spz και θα σου πω .......
πάντως για το βενζινάδικο που λές δεν ήξερα ότι το σηκώνει όλοι μου κάνουν τους δύσκολους.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 03 Μαρ 2004, 12:48

Μικρή συμβουλή:
Ολα τα βενζινάδικα που πλένουν επαγγελματικά φορτηγά και σκαπτικά μηχανήματα κάνουν καλό και φτηνό πλύσιμο από τις λάσπες χωρίς κανενός είδους παράπονο. :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό padelis » 03 Μαρ 2004, 12:59

Dr.Format, αν έχεις κι' άλλες καλές συμβουλές πες τες σε παρακαλώ γιατι έχω βαρεθεί να τους φιλάω τα πόδια για να το πλύνουν απο κάτω το κακόμοιρο. :( ρε μήπως ειναι πολυ κυριλέ η ν. ιωνία και δεν το έχω καταλάβει; :?:
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 03 Μαρ 2004, 14:12

Dr.Format έγραψε:Μικρή συμβουλή:
Ολα τα βενζινάδικα που πλένουν επαγγελματικά φορτηγά και σκαπτικά μηχανήματα κάνουν καλό και φτηνό πλύσιμο από τις λάσπες χωρίς κανενός είδους παράπονο. :P


που παίζουν αυτά τα βενζινάδικα όμως ξέρουμε?
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 03 Μαρ 2004, 16:23

Τα βενζινάδικα που ψάχνετε, είναι αρκετά και βρίσκονται στα προάστεια κι όχι στις πυκνοκατοικημένες περιοχές. Πιο συγκεκριμένα, εγώ λόγω εργασίας, τα βρίσκω κατά μήκος της Λεωφόρου Φυλής - Χασιάς από το Ιλιο μέχρι και τα Ανω Λιόσια. Υπάρχουν επίσης στο Καματερό, στο Ζεφύρι, στο Μενίδι.

Πάντως για να βρείτε το κοντινότερο στην περιοχή σας ρωτήστε ένα φορτηγατζή ! (χωματουργικών εργασιών) εκείνος θα σας κατατοπίσει με ασφάλεια. :razz:

Το φτηνότερο και βολικότερο (σε εξυπηρετεί άμεσα) το έχω εντοπίσει στο Καματερό, ψηλά προς το βουνό όπου ένας υπάλληλος εκεί έχει Niva :P :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 03 Μαρ 2004, 18:30

Συμφωνώ με τον format. Και εμένα με έχουν διώξει από 3 βενζινάδικα γιατί η λάσπη τους βούλωνε τα λούκια και μου τα έπρηζαν στην γκρίνια.
Τώρα πηγαίνω σε βενζινάδικο που πλένει οχήματα βαρέως τύπου και μου λένε και ευχαριστώ. Όταν το έπλυνα από την κοπαϊδα έπεσε τόση λάσπη που μαζεύτηκαν και το κοίταγαν αλλά δεν μου την είπαν. Πλύσιμο από κάτω - εξωτερικό 25 €. Στο μπουρνάζι, όποιος είναι στην γειτονία να του δώσω λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό dista » 04 Μαρ 2004, 01:53

Λοιπόν παίδες, η πλακέτα - εγκέφαλος (σιγά τον εγκέφαλο, το μόνο που κάνει είναι μια μικρορύθμιση στο καρμπυρατέρ για τα καυσαέρια :twisted: ) μετακόμισε. Πάλι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά κάτω απο τον πάτο της μπαταρίας με δύο περαστές βίδες. Χρειάζεται να βγεί το ράφι και το πλαστικό κάλυμα δεξιά του καθώς και η μπαταρία για να γίνουν οι τρύπες και να μπούν οι βίδες. Ακόμα πρέπει να βγούν τα πλαστικά κατά μήκος της πόρτας εσωτερικά για να σηκώσετε τη μόνωση και να τραβήξετε πίσω το καλώδιο. Στη βίδα που θα μπεί και η γείωση ξύστε λίγο τη μπογιά απο τη μεριά της μπαταρίας για να κάνει σώμα.

Ελπίζω την επόμενη φορά το νερό να μη φτάσει σε αυτό το ύψος :shock:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 04 Μαρ 2004, 07:41

dista έγραψε:.

Ελπίζω την επόμενη φορά το νερό να μη φτάσει σε αυτό το ύψος :shock:


Ποτε μη λες ποτε ξανα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό padelis » 04 Μαρ 2004, 15:12

dista δεν είναι κακή η ιδέα σου θα την ψάξω, έχω δεί και κάτι κουτιά για τηλεπικοινωνιακό υλικό που είναι υδατοστεγή μήπως και ταιριάξει ( λες να ανέβει το νερό μέχρι εκεί; να πάρω και μπρατσάκια) άμα τα βρώ θα σας πώ.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό mika » 03 Ιουν 2004, 13:39

Γεια σε ολους.Τα niva ετους κατασκευης 2001 1.7mpi και μεταγενεστερα εχουν Electrinic Control Unit (E.C.U) bosh mp7 euro3 και ειναι την εχουν τοποθετησει αριστερα διπλα απο τα πενταλ πισω απο το πλαστικο καλυμα οπου υπαρχει και μια μικρη ασφαλιοθηκη εκει υπαρχει και το diagnostic plug.Tο κουτι της ECU ειναι μεταλικο και υδατοστεγες οπως και το βυσμα της πλεξουδας που καταληγει σε αυτο.Οσο αναφορα το check engine που αναβει συχνα το προβλημα λογικα υπαρχει σε καποιον(ους) αισθητηρες που υπολειτουργουν,παντος για σωστο ελεγχο θα πρεπει να γινει με φορητο διαγνωστικο και το οχημα να ειναι εν κινηση.
Εγω μπηκα στον κοπο και αγορασα διαγνωστικο μηχανημα με την χρηση laptop για να το ελεγχο μονος μου γιατι βαρεθηκα να τρεχω συνεχεια στα συνεργεια γιαυτο το θεμα.
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες