Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλωμα Νιβα

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Οκτ 2004, 16:35

giagoulas έγραψε:Αυτό ακριβώς εννωούσα !

Μήπως πρεπει να μακρυνεις και τους καθετους ραβδους που στερεώνουν το αξονα στο σασι ?



.... ώχ !! αυτό δεν το είχα σκεφτεί ... πάω να δω τι γίνεται εκεί κάτω.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Οκτ 2004, 18:16

... μήπως, λέω μήπως, πάει "μακριά η βαλίτσα" ?
στον άξονα υπάρχουν δύο διαμήκη στελέχη στην κάθε πλευρά, ένα πάνω κι ένα κάτω :
Εικόνα

και ίσως το να επέμβεις σε αυτά της αριστερής πλευράς (στην περίπτωσή μας, που πάσχουν τα ... αριστερά μας) διορθώσεις το κεντράρισμα, αλλά να σας πω την αλήθεια με φοβίζει κάπως. Πάντως θα πρέπει μάλλον να κοντύνουν για να "τραβηχτεί" ο άξονας μπροστά, ελπίζοντας να παρασύρει και το ελατήριο (ανατρίχιασα).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Οκτ 2004, 21:05

Οταν ψηλώνει το αυτοκίνητο , οι ράβδοι αυτοι πρέπει να μακρυνουν γιατί διαφορετικά τραβάνε τον αξονα προς τα μπροστά.

Απο όσο μπορώ να καταλάβω απο τα γραφόμενα σου και τη φώτο μαλλον αυτό συμβαίνει στο αυτοκινητό σου .

Υπάρχει μετατόπιση του αξονα πλάγια και πρός τα μπροστά με ανάλογες μετατοπίσεις στο ελατήριο.

Είναι έτσι ? Δηλαδή η μετατόπηση του ελατηρίου είναι πλάγια και μπροστά ?

Μήπως πάει μακρυά η βαλίτσα


Νομίζω ότι πάει. Αρκετοι ξένοι κάτοχοι νιβα αντί να ψηλώσουν τα αυτοκίνητα με προσθήκες, κοβουν με σέγα τα φτερά και βάζουν μεγαλύτερα ελαστικά. Με ένα λάστιχο 205 80 16 το αυτοκίνητο ψηλώνει 2,5 πόντους, χωρίς να πειράξεις την αναρτηση , και το κυριότερο είναι ότι ψηλώνει κατα 2,5 πόντους και η απόσταση του διαφορικού απο το έδαφος.
Με αυτό το τρόπο δεν γίνεται καμία παρέμβαση στη γεωμετρία (γωνίες μπιλιοφόρων, ράβδος πάναρ).


Να βάλω και ακόμη μία παράμετρο. Μήπως ψηλώνοντας τη μπροστινή ανάρτηση οι τροχοί μετακινούνται προς τα μέσα ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό xristost » 27 Οκτ 2004, 22:10

ΚΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΕΧΩ ΨΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 3ΠΟΝΤΟΥΣ. ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΑ ΦΕΝΟΜΕΝΑ ΑΥΤΑ.ΕΜΠΡΟΣ ΤΩΡΑΔΕΝ ΣΤΕΝΕΨΕ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΧΟΙΟ,ΠΑ ΑΛΑΞΕ Η ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ[ΚΑΜΠΕΡ] ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ[ΕΧΕΙ ΑΨΟΓΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ] ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΝΙΤΗΚΟ[ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ]ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΔΕΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΨΑΛΙΔΙ.[ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΩ]ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 6500Κ.Μ. ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ[ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΝΟΡΜΑΛ ΕΝΤΟΣ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΙ ΖΒΕΛΤΗ. ΤΑΞΙΔΙ 90-120Κ.Μ.] :) :)
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Οκτ 2004, 00:09

Φίλοι NIVAδες,

κατά τη διάρκεια της έκθεσης 4Χ4 στην πίστα ΑΤΤΑΡΤ μερικοί από εσάς ρώτησαν στο περίπτερο του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ (όπου ευγενικά μας φιλοξενούσε) αν τυχόν η SCORPION RACING διαθέτει ελατήρια +2 ιντσες (5 εκατοστά δηλαδή) για το LADA NIVA.

Kαθώς ΔΕΝ γνώριζα κάτι σχετικό υποσχέθηκα να ρωτήσω και να σας απαντήσω μέσω το φόρουμ.

Λοιπόν σας εχω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΕΑ.

Οχι μόνον υπάρχουν ΑΜΕΣΑ διαθέσιμα ελατήρια +2 ιντσες αλλά υπάρχει και πλήρες σετ για την ανάρτηση του NIVA. H Scorpion Racing διοργάνωνε μέχρι πριν από 3 περίπου χρόνια αγώνα ενιαίου για το NIVA στην Αγγλία (εκεί το ονομάζουν Cossack) και το σετ αυτό υπήρχε διαθέσιμο σαν εξάρτημα εξέλιξης για τα αυτοκίνητα που αγωνίζονταν στο θεσμό.

Το σετ αποτελείται από 4 ελατήρια +2 ιντσες παραγωγής της Scorpion Racing τα οποία μάλιστα είναι κατά τι μαλακότερα από τα εργοστασιακά.
Συνοδεύεται από αμορτισέρ της DeCarbon καθώς και απο πίσω επάνω χαμηλωμένες βάσεις αμορτισέρ και εμπρός διαφορετικές βάσεις των σινεμπλόκ της ανάρτησης έτσι ώστε να δίνεται μεγαλύτερη γωνία λειτουργίας σε έκταση των εμπρός ψαλιδιών.
Από ότι μου είπαν απαραίτητες είναι οι πίσω χαμηλότερες βάσεις των αμορτισέρ ενώ οι εμπρός διαφορετικές βάσεις των σινεμπλόκ δεν κρίνονται απαραίτητες αλλά απλώς δίνουν μεγαλύτερη και αμεσότερη ευελιξία στην διαδρομή εμπρός.

Τιμές θα μπορέσω να σας δώσω με μεγαλύτερη ακρίβεια απο την Τρίτη 26 Οκτωβρίου αλλά πιστεύω ότι δεν θα ξεπεράσουμε τα 900 Ευρώ για τα ελατήρια, αμορτισέρ και τις πίσω βάσεις. Ολα εξαρτώνται από τα πόσα σετ θα παραγγελθούν και κυρίως από τα μεταφορικά.
Τιμή χωρίς μεταφορικά (αλλά με ΦΠΑ) στα 806 Ευρώ.
Για τα ελατήρια και τις πίσω βάσεις μόνο υπολογίζω περίπου στα 680 Ευρώ.
Καθώς η σύσταση της Scorpion Racing είναι να ΜΗΝ τοποθετηθούν ελατήρια χωρίς τις χαμηλότερες πίσω βάσεις ΔΕΝ θα ήθελα να δώσω τα ελατήρια χωρίς αυτές. Για όσους τους νοιάζει το κόστος οι βάσεις στοιχίζουν περίπου 70 Ευρώ και οι δύο για πίσω.

Τιμές μαζί με τον ΦΠΑ και με μεταφορικά κατά προσέγγιση υπολογισμένα με το μικρότερο δυνατό κόστος (άρα για παραγγελία πολλών σετ ή για αποστολή τους από Αγγλία μαζί με άλλα πράγματα της SCORPION)

Σε ερώτησή μου για άλλα "καλούδια" η απάντηση ήταν ότι τα μπλοκέ προέρχονταν από τον οίκο που ήδη ξέρουμε στην Γερμανία. Για snorkel θα μου απαντήσουν.

Αυτά για τώρα, όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σου στο 22950 37637 ή στο 6944 579911.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 31 Οκτ 2004, 12:32

Παντελή,

Μάλλον πρόκειται για νέο προιον. Ειχα μιλήσει μαζί τους το περασμένο απριλιο αλλά δεν είχαν κάτι σχετικό για νιβα. Σχετικό ποστ θα δείς στο , αν ψάξεις για τη λεξη scorpion στο forum http://www.lada.co.uk.

Επίσης εκεί θα βρείς αγγελία αγγλού που πουλάει scorpion ελατήρια για νίβα, τα οποία σύμφωνα με την αγγελία ψηλώνει το νιβα αλλά λέει ότι είναι πολύ σκληρά.

Είσαι σίγουρος ότι είναι μαλακά τα ελατηρια όπως γράφεις ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 31 Δεκ 2004, 09:07

Σύντροφοι γεια,
Μετά από περίπου 2 μήνες συμβίωσης με τις καινούργιες αναρτήσεις, θα ήθελα να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου. Καταρχήν να πω ότι ύστερα από πειραματισμούς με φτιαχτά ελατήρια κλπ, κατέληξα σε μαμίσια ελατήρια μπροστά συν προσθήκες (περίπου 5,5 πόντους) και πίσω ελατήρια ΟΜΕ από Cherokee με κομένη την τελευταία σπείρα συν προσθήκες (περίπου 4 πόντους) και αμορτισέρ Gabriel άσπρα μπροστά πίσω με 7,5 εκ. μεγαλύτερη διαδρομή (πίσω).
Τα πίσω ελατήρια ξεκουμπώνουν από πάνω, οπότε χρησιμοποιήθηκε βιδωτή λάμα στο κάτω πιατέλο προκειμένου να συγκρατεί το ελατήριο, το οποίο ξαναμπαίνει στη θέση του (η πάνω σπείρα είναι πιασμένη με tire-up στην προσθήκη).
Το αποτέλεσμα είναι συνολικό ύψος περίπου συν 10 πόντους (από το μαμίσιο), πολύ μεγάλο κρέμασμα πίσω, πολύ καλή άνεση σε άσφαλτο και χώμα και γενικά πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Ειδικά σε τερραίν τύπου trial είναι καταπληκτικό.
Η γωνία των ημιαξονίων είναι μεγάλη και δεν ξέρω κατά πόσο επιβαρύνεται, αλλά στο Trail Ride του Ταϋγετου δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, ούτε σε δύσκολες διαδρομές τύπου Trial. Το μόνο μελανό σημείο της όλης υπόθεσης είναι ότι ανοίγουν οι φούσκες (μέσα) των μπιλιοφόρων συχνά, μάλλον λόγω αυξημένης τριβής.
Σημειωτέον ότι το κόστος της ανάρτησης είναι περίπου 400 €, ποσό που κρίνεται απολύτως λογικό για το μέσο βαλάντιο ενός κατόχου Niva.
Αυτά προς το παρόν, εαν υπάρχουν νεώτερα θα σας ενημερώσω.
Καλή Χρονιά σε όλους και εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να μας φέρει πολλές λάσπες και χιόνια και πάνω απ' όλα υγεία και ευτυχία :P :P :P :P :P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 31 Δεκ 2004, 09:21

έλεγα κι εγώ - καιρό είχαμε να ασχοληθούμε με το θέμα και περίμενα τα νέα σου, ειδικά μετά από κάποιες φωτογραφίες που είδα στην σελίδα του brat.
Tα "φτιαχτά" ελατήρια που αναφέρεις τα έκανες στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη ? τελικά δεν βόλεψαν ?

ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

κι άλλη ερώτηση :
το ύψος που αναφέρεις (περίπου 5,5 πόντους) για μπροστά, αφορά στο συνολικό ύψος που πήρες ή στο "καθαρό" της προσθήκης ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 31 Δεκ 2004, 09:42

mato έγραψε:έλεγα κι εγώ - καιρό είχαμε να ασχοληθούμε με το θέμα και περίμενα τα νέα σου, ειδικά μετά από κάποιες φωτογραφίες που είδα στην σελίδα του brat.
Tα "φτιαχτά" ελατήρια που αναφέρεις τα έκανες στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη ? τελικά δεν βόλεψαν ?

ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

κι άλλη ερώτηση :
το ύψος που αναφέρεις (περίπου 5,5 πόντους) για μπροστά, αφορά στο συνολικό ύψος που πήρες ή στο "καθαρό" της προσθήκης ?

1. Όχι, δεν τα έφτιαξα στη Θεσσαλονίκη αλλά Καλλιθέα :evil: το δεξί είχε πρόβλημα επαναφοράς (πάντως είχαν πολύ καλή συμπεριφορά αν εξαιρέσεις αυτό το γεγονός)
2. Το ύψος (5,5 εκ.) είναι το καθαρό ύψος της προσθήκης (αν και ίσως είναι λίγο μεγαλύτερο, θα το μετρήσω και θα σου πω ακριβώς)
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :razz: :razz: :razz:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Δεκ 2004, 10:55

Metalaxe έγραψε:.... Το μόνο μελανό σημείο της όλης υπόθεσης είναι ότι ανοίγουν οι φούσκες (μέσα) των μπιλιοφόρων συχνά, μάλλον λόγω αυξημένης τριβής...


Αντώνη, έχεις ψάξει για ποιο ανθεκτικές φούσκες; Θα στοιχίσουν κάτι παραπάνω στην αγορά, αλλά θα κρατάνε περισσότερο. Αξίζει τον κόπο, εάν αναλογιστείς ότι θα γλιτώσεις χρήματα από τις συχνότερες αλλαγές.

Προσωπικά, από το λίγο που έχω δει το αυτοκίνητο, θεωρώ ότι η μετατροπή σου είναι πολύ σοβαρή και από τις καλύτερες που έχω δει για τον λόγο που θες το αυτοκίνητο. Μπράβο

Με γεια :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 31 Δεκ 2004, 11:03

tazmania έγραψε:Προσωπικά, από το λίγο που έχω δει το αυτοκίνητο, θεωρώ ότι η μετατροπή σου είναι πολύ σοβαρή και από τις καλύτερες που έχω δει για τον λόγο που θες το αυτοκίνητο. Μπράβο

Με γεια :wink:


και εγώ το ίδιο νομίζω, αν και βέβαια δεν το έχω δει από κοντά, αλλά απ' ό,τι βλέπω στις φωτο και συγκρίνω με αντίστοιχες απόπειρες σε ξένα sites.

Μπράβο και με γειά λοιπόν, κι άμα (χρονικό - όχι υποθετικό) κατέβω στην Αθήνα ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να το δω κι από κοντά.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 31 Δεκ 2004, 11:06

tazmania έγραψε:Αντώνη, έχεις ψάξει για ποιο ανθεκτικές φούσκες; Θα στοιχίσουν κάτι παραπάνω στην αγορά, αλλά θα κρατάνε περισσότερο. Αξίζει τον κόπο, εάν αναλογιστείς ότι θα γλιτώσεις χρήματα από τις συχνότερες αλλαγές.

Γιώργο δεν έχω υπόψη μου πιο ανθεκτικές φούσκες, αν ξέρεις κάτι πες μου :wink: :wink:
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Δεκ 2004, 11:19

Αν θυμάμαι καλά, ο GRVIT μου είχε πει ότι κάποτε είχε αλλάξει τις φούσκες με Wurth, αρκετά πιο ακριβές, αλλά πολύ πιο ανθεκτικές :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 31 Δεκ 2004, 11:28

Ευχαριστώ Μιχάλη, θα το ψάξω :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Δεκ 2004, 11:29

Metalaxe έγραψε:
tazmania έγραψε:Αντώνη, έχεις ψάξει για ποιο ανθεκτικές φούσκες; Θα στοιχίσουν κάτι παραπάνω στην αγορά, αλλά θα κρατάνε περισσότερο. Αξίζει τον κόπο, εάν αναλογιστείς ότι θα γλιτώσεις χρήματα από τις συχνότερες αλλαγές.

Γιώργο δεν έχω υπόψη μου πιο ανθεκτικές φούσκες, αν ξέρεις κάτι πες μου :wink: :wink:
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :P :P


Αντώνη έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι. Θα επανέλθω, όμως, γιατί με ενδιαφέρει κι εμένα...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες