Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλωμα Νιβα

Re: Ψηλωμα Νιβα

Δημοσίευσηαπό salagata » 31 Δεκ 2004, 11:33

giagoulas έγραψε:Παραθέτω ποστ απο το "Niva Chat" group του Yahoo.

Αν ακολουθήσετε το δευτερο λινκ έχει πολυ ενδιαφέρουσες φωτο απο τη διαδικασία ψηλώματος του νιβα (καντε κλικ πανω στις φωτο για μεγενθηση).


Subject: Re: raising the front suspension


Hi there,

according to the www.lada.co.uk forum as well as the former WNC forum several people have had bad experiences (excesive CV-joint wear) with raising the suspension by replacing the springs. A fairly common approach to raise the Niva about 4cm without causing CV-joint problems can be found at:

www.ladanivabelgium.be/Techniek/Verhogen/index.htm (it's in Dutch, but the pics are clear enough)

Regards Michiel
[/quote]




Ενδιαφέρον φαίνεται αλλά πρέπει να βρω κάποιον Γερμανομαθή.
Γενικά πάντως διάβασα τις προηγούμενες καταχωρήσεις και είμαι επιφυλακτικός όσον αφορά την αξιοπιστία τέτοιων μετατροπών και την αντοχή τους στο χρόνο. Φυσικά για τους εμπλεκόμενους σε αγώνες και τα συναφή δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Δεν μπορώ να πω βέβαια ότι με αφήνει αδιάφορο η ιδέα του ψηλώματος (έστω για 3-4 εκ)
Έχω περίπου ένα χρόνο περιθώριο μέχρι να αλλάξω τα monroe που φοράω αυτή την στιγμή ( με τα δικά του ελατήρια) και μέσα σε αυτό τι διάστημα ελπίζω να έχω αποφασίσει για την επόμενή μου κίνηση.
Οι εμπειρίες σας πάντως είναι θησαυρός σύντροφοι.
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Δεκ 2004, 11:42

Φίλε salagata, εάν θες να ψηλώσεις πρέπει ν' αλλάξεις ελατήρια σίγουρα και ίσως να βάλεις προσθήκες. Αυτά θα σου δώσουν 4 με 5 πόντους στο αμάξωμα. Εάν θες να σηκώσεις τα διαφορικά, που είναι και το σωστό, θα πρέπει να ψαχτείς με λάστιχα. Τέλος, υπάρχει η πρόταση του Αντώνη (metalaxe) που καλύπτει τα πάντα :D , αλλά είναι για πιο hard καταστάσεις.

Καλή επιτυχία :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 31 Δεκ 2004, 14:32

Αντώνη καλορίζικες.

Αντε στη γιορτή σου θα σου πάρω δώρο ανεμόσκαλα για να σκαρφαλώνεις !.

Τα μπροστινά "μπαλάκια" τα εβγαλες ?

Και μια και επανήλθε το θέμα, σας παραθέτω απολαυστικό διάλογο που είχα με την Calmini. Ετσι για να δείτε που φτάνει ο απελπισμένος κάτοχος ΝΙΒΑ.

Διαβάστε το απο το τέλος προς τα πάνω για να είναι λογική η αλληλουχια του διαλόγου

Sir-

Thank you for the link. The other hurdle I can see is that we would
at least need a vehicle here before any parts could be made. This would
make it very difficult to start offering parts for this vehicle. Again,
thank you very much for your interest in the CALMINI line. We are sorry that
we couldn't help you at this time.

Best Regards
Sales Department
CALMINI Products Mfg.
www.CALMINI.com
Sales: 800-345-3305

----- Original Message -----
From: "dmk" <dmil@otenet.gr>
To: "'CALMINI Products'" <sales@calmini.com>
Sent: Thursday, October 28, 2004 12:43 PM
Subject: RE: INQUIRY


>
> Thank's again.
>
> I would have stop annoying you, but here are some details of the car.
>
> You may have a look at car and it's details at
>
> www.lada.co.uk for the model niva
>
> This page also includes links to sites about niva
> http://www.turboniva.ca/miscs/linkpage.html
>
> A search in the internet for "lada niva" will return tens of hundreds of
> pages about the car.
>
> I can even provide you with the maintenance manual should you require it.
>
> Although it is not know in the USA , it is well known in Europe,
> Australia,
> South America (especially Brazil and Argentina).
>
> The car is in it's 25th year of production and will continue for another
> 10-
> 12 years !
>
> You may do only 10% of your business outside the US, but I can assure you
> that your reputation in Europe is excellent.
>
> Again thank's in any case for your time.
>
> Kind Regards
>
>
> Dimitris Milionis
>
>
> PS If you keep answering , I'll keep writting , since I am not going to
> let
> even the smallest chance of convincing you !
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: CALMINI Products [mailto:sales@calmini.com]
> Sent: Thursday, October 28, 2004 9:57 PM
> To: dmk
> Subject: Re: INQUIRY
>
>
> Sir-
>
> The main issue is that without a pictures we do not know what
> vehicle it is you are referring to as the Lada Niva is not a vehicle that
> is
> offered in the US. Also, we do about 90% of our business domestically
> which
> leaves a very small portion left of available customers that would be
> after
> this type of suspension system.
>
> Best Regards
> Sales Department
> CALMINI Products Mfg.
> www.CALMINI.com
> Sales: 800-345-3305
>
> ----- Original Message -----
> From: "dmk" <dmil@otenet.gr>
> To: "'CALMINI Products'" <sales@calmini.com>
> Sent: Thursday, October 28, 2004 11:22 AM
> Subject: RE: INQUIRY
>
>
>> Thank you very much for your prompt reply. I am really impressed.
>>
>> I was not thinking for an one-off built. I was just exploring the
>> posibility
>> of paying the initial research cost for such a construction. Nothing
>> would
>> stop Calmini of including this in their range of products.
>>
>> Keep also in mind the the new lada niva is a joint venture of GM and
>> Autovaz, and with an identical suspension system with the current model
>> (which is going to be produced for the next 10-12 years , in parallel
>> with
>> the new model). Maybe it worth while for you to explore this new market.
>>
>> However I do understand your position, and thank you again for your
>> answer.
>>
>> Kind Regards
>>
>> Dimitris Milionis
>>
>> -----Original Message-----
>> From: CALMINI Products [mailto:sales@calmini.com]
>> Sent: Thursday, October 28, 2004 5:42 PM
>> To: dmk
>> Subject: Re: INQUIRY
>>
>>
>> Sir-
>>
>> We do not offer custom one-off built suspension systems. Our
>> product
>> line consists of parts for Suzuki, Isuzu, and Nissan and all parts that
>> we
>> currently offer are listed on our website. We are sorry that we could
>> not
>> help you with your search. Please let us know if you have any other
>> questions. Thank you for your interest in the CALMINI product line.
>> Awaiting
>> your reply.
>>
>> Best Regards
>> Sales Department
>> CALMINI Products Mfg.
>> www.CALMINI.com
>> Sales: 800-345-3305
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "dmk" <dmil@otenet.gr>
>> To: <sales@calmini.com>
>> Sent: Thursday, October 28, 2004 3:20 AM
>> Subject: INQUIRY
>>
>>
>>>
>>> Dear Sir / Madam,
>>>
>>> I am writing on behalf a number of Lada Niva owners, a russian 4x4 with
>>> permanent 4-wheel drive, a solid axle in the rear suspension and IFS.
>>> The
>>> car is sold in big numbers in Europe and Australia.
>>>
>>> I have the following questions for you.
>>>
>>> Are you interested in designing and producing a lift kit (2'') for the
>>> particular car ?
>>>
>>> If yes, what is the volume of the intial order that you require ?
>>>
>>> Thank you in advance for your time
>>>
>>>
>>> Kind Regards
>>>
>>>
>>> Dimitris Milionis
>>> Athens
>>> Greece
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
>
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό tedos » 31 Δεκ 2004, 17:55

:shock: :shock: :shock: Γιαγκουλινο εισαι απιστευτος αγορι μου!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 31 Δεκ 2004, 23:05

οχι απιστευτος ...απελπισμενος..... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 01 Ιαν 2005, 14:36

taxideytis έγραψε:οχι απιστευτος ...απελπισμενος..... :lol: :lol: :lol:


Οποιος Ψάχνει Βρίσκει :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 02 Ιαν 2005, 20:10

Μετα απο μια μικρη εμπειρια (3- 4 φορες) με μπλοκέ διαφορικά.....αναρωτιέμαι ποσο χρήσιμα ειναι στο Νιva και εαν ειναι τελικά τοσο απαραίτητα ...Ισως ενα πίσω αλλά....απλα αναρωτιέμαι.....
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό xalk » 04 Ιαν 2005, 00:12

Καλή Χρονιά!
Πρέπει να ψηλώσω το Niva μου!
Σε πρώτη φάση την απόσταση των διαφορικών απ το έδαφος. Ως γνωστόν αυτό γίνεται με μεγαλύτερα λάστιχα. Έχω ήδη 215/75/15. θα ήθελα κάτι ακόμα πιο ψηλό, και στενότερο.
Υπάρχει κάτι στην αγορά? και με τι κορωνοπήνια θα το αντισταθμίσω? ποιο το κόστος?
Β' φάση: ελατήρια αμορτισέρ (μπροστά υπάρχει εργάτης,bullbar) προτάσεις?
(το Niva είναι όχημα διάσωσης, με στόχο να πηγαίνει αρκετά μακρύτερα από εκεί που υπάρχουν έστω και υποτυπώδεις δρόμοι).
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Ιαν 2005, 00:31

Γεια σου Σπύρο, καλωσήλθες

Εγώ θα πρότεινα:

1. Βγάζεις το bull bar και φτιάχνεις βάση πάνω στον προφυλακτήρα, έτσι κι αλλιώς δεν θα κυνηγήσεις ποτέ ταύρους :D
2. Βάζεις ελατήρια Killen μαύρα ή Dobinson, που είναι πιο σκληρά και θα σε σηκώσουν.
3. Εάν δεν σου φτάσεις αυτό, βάζεις και προσθήκες, όχι πολύ ψιλές για να μην αλλάξουν πολύ οι γωνίες λειτουργίας ημιαξονίων και αξόνων. Θα πρότεινα να φτιάξεις προσθήκες αλουμινίου, γιατί οι άλλες έχουν αποδηχθεί αναξιόπιστες στην σκληρή χρήση.
4. Για τα λάστιχα θα πρότεινα να ξαναγυρίσεις στις 16" ζάντες με Fedima Parthner 175 R16 ή 195 R16
5. Εάν θέλεις ν' αλλάξεις βήμα, βάζεις διαφορικά 4,3:1 από 1600 (προσοχή υπάρχουν και 4,1:1) που είναι και σχετικά φθηνά κι εάν δεν σε καλύπτουν φέρνεις 5,?:1 από την Γερμανία (νομίζω ότι τα φέρνει πλέον και ο tetrakinisi, μπορείς να τον ρωτήσεις). Βέβαια δεν θα τα συνιστούσα, γιατί η τελική σου θα πέσει απελπιστικά (120km/h max!)

Αυτά γι' αρχή. :wink:

Ο επόμενος :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 04 Ιαν 2005, 00:34

Αυτή τη στιγμή η διάμετρος των ελαστικών σου είναι 70.4 cm (θεωριτκά).

Μπορείς να πάς σε 195/82/16 ----> 72.6

Αναφορικά με τα κορωνοπηνία, θα σου στείλω απο βδομάδα που επιστρεφω στη δουλειά . προγραμματάκι που δημιούργεί ένα δισδιάστατο πίνακα που απεικονίζει χλμ και στροφές κινητήρα, ανάλογα με τα λάστιχα και τις σχέσεις του διαφορικού, 1ης ταχύτητας και αργού.

Εγώ χρησημοποιώ πλέον 4.3 αντί το 3.9 που ειναι το εργοστασιακό.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό mato » 04 Ιαν 2005, 07:42

giagoulas έγραψε:Αυτή τη στιγμή η διάμετρος των ελαστικών σου είναι 70.4 cm (θεωριτκά).

Μπορείς να πάς σε 195/82/16 ----> 72.6

Αναφορικά με τα κορωνοπηνία, θα σου στείλω απο βδομάδα που επιστρεφω στη δουλειά . προγραμματάκι που δημιούργεί ένα δισδιάστατο πίνακα που απεικονίζει χλμ και στροφές κινητήρα, ανάλογα με τα λάστιχα και τις σχέσεις του διαφορικού, 1ης ταχύτητας και αργού.

Εγώ χρησημοποιώ πλέον 4.3 αντί το 3.9 που ειναι το εργοστασιακό.


θείο, θείο, θα μας δώσεις κι εμάς προγραμματάκι ? :P

που ευρέθη το 4.3:1 ? μιλάμε για μπρός-πίσω ? και πόσο, αν επιτρέπεται ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Ιαν 2005, 09:21

Σπύρο καλώς όρισες :D :D
Θα συμφωνήσω με όσα λέει ο Γιώργος (tazmania), αν καταλήξεις σε Kilen ελατήρια επικοινώνησε μαζί μου με πμ :wink:
Δημήτρη, και τα δικά μου ελστικά είναι 215/75-R15 αλλά έχουν διάμετρο (μετρημένη) 67 εκ. :!: :!: μην εμπιστεύεσαι και πολύ τα νούμερα :evil:
Το προγραμματάκι που λες το θέλουμε όλοι :D :D
Φίλε mato, 4,3:1 φόραγε το παλιό Niva 1600 και φυσικά μιλάμε για εμπρός & πίσω. Η τιμή του αν δεν κάνω λάθος κυμαίνεται περίπου στα 150 € το ένα :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Ιαν 2005, 10:00

mato έγραψε:
giagoulas έγραψε:....


...

που ευρέθη το 4.3:1 ? μιλάμε για μπρός-πίσω ? και πόσο, αν επιτρέπεται ?


Θα τα βρεις ... στην αντιπροσωπεία :D Μιλάμε για μπρος πίσω, σίγουρα, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα έχει σοβαρό πρόβλημα :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 04 Ιαν 2005, 11:35

Η τιμή τους είναι 87 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) το ένα. Και φυσικά όπως είπαν οι προλαλήσαντες μιλάμε και για μπροστά και για πίσω.

Το 4.3 είναι απο τα μοντέλλα 1600 προ 89, και υπάρχουν καινούργια.

Φυσικά υπάρχει και η λύση 4.44 (απο γερμανία - ρώσικης κατασκευής). Μόλις καταφέρω να χωρέσω τα 205-80-16 μάλλον θα πάω σε 4.44.

Το προγραμματάκι δεν είναι τίποτε σπουδαίο. Το έχω γράψει σε C και τρέχει απο command line (MS-DOS prompt). Παιρνει σα παραμέτρους
1. Σχέση 1ης ταχύτητας
2. Σχέση Βοηθητικου (κοντού)
3. Τελική σχέση διαφορικού
4. Διαστασεις Ελαστικών
και βγάζει σαν αποτέλεσμα ένα txt αρχειο μου μπορεις να το ανοίξεις με XL.

Αντώνη, αν στη σημερινή εποχή δεν μπορούμε να εμπιστευθούμαι τα νούμερα, τότε έχουμε πρόβλημα ή μας δουλευούν. Η διαφορά που αναφέρεις είναι 3,4 cm και είναι μεγάλη.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Ιαν 2005, 13:45

giagoulas έγραψε:Η τιμή τους είναι 87 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) το ένα. Και φυσικά όπως είπαν οι προλαλήσαντες μιλάμε και για μπροστά και για πίσω.

:shock: :shock: :shock: Αν η τιμή αυτή είναι για καινούργιο έφυγααααα :D :D :D :D :D

giagoulas έγραψε:Αντώνη, αν στη σημερινή εποχή δεν μπορούμε να εμπιστευθούμαι τα νούμερα, τότε έχουμε πρόβλημα ή μας δουλευούν. Η διαφορά που αναφέρεις είναι 3,4 cm και είναι μεγάλη.

Τα μέτρησα πάνω στο αυτοκίνητο (πίσω τροχός που έχει λιγότερο βάρος). Άντε να κάνω και κανένα πόντο λάθος και να είναι 68 εκ, πάλι η διαφορά είναι μεγάλη :evil: :evil: :evil: τι να πω :(
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες