Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

τεραστιες διαδρομες αναρτησης

τεραστιες διαδρομες αναρτησης

Δημοσίευσηαπό xniva » 29 Ιαν 2008, 20:23

υπαρχει τροπος να κανω το niva να εχει τεραστιες διαδρομες στις αναρτησεις δηλ. αν υπαρχουν μεγαλα αμορτισερ και σουστες η να βγαινουν απο την θεση τους και επιστρεφουν με καποιο τροπο η εστω εαν εχει βρεθει καμια πατεντα που να γινεται αυτο. το αμαξι το χρησιμοποιω μονο στο χωμα.εχω δει να αποσυνδεεται το αμορτισερ απο την βαση και ξανα επανερχοταν οταν πατιωταν η αναρτηση αλλα σε jeep. ΔΕΝ αποκλειεται να το χρησιμοποιησω και για αγωνιστικη χρηση.
Άβαταρ μέλους
xniva
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 21:56
Τοποθεσία: ευοσμος, θεσσαλινικης

Δημοσίευσηαπό xristost » 30 Ιαν 2008, 19:55

Τίποτα από αυτά που ζητάς δεν γίνεται στο νιβα.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Re: τεραστιες διαδρομες αναρτησης

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Φεβ 2008, 12:22

xniva έγραψε:υπαρχει τροπος να κανω το niva να εχει τεραστιες διαδρομες στις αναρτησεις δηλ. αν υπαρχουν μεγαλα αμορτισερ και σουστες η να βγαινουν απο την θεση τους και επιστρεφουν με καποιο τροπο η εστω εαν εχει βρεθει καμια πατεντα που να γινεται αυτο. το αμαξι το χρησιμοποιω μονο στο χωμα.εχω δει να αποσυνδεεται το αμορτισερ απο την βαση και ξανα επανερχοταν οταν πατιωταν η αναρτηση αλλα σε jeep. ΔΕΝ αποκλειεται να το χρησιμοποιησω και για αγωνιστικη χρηση.


ΝΑΙ. ΛΕΓΕΤΑΙ LAND ROVER
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: τεραστιες διαδρομες αναρτησης

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Φεβ 2008, 12:25

Κοίτα θα μπορούσαν να γίνουν πολλά, αλλά το θέμα είναι αν αξίζει.

ΠΧ θα μπορούσες να φτιάξεις γέφυρα στήριξης και να αλλάξεις εντελώς το μπροστινό σύστημα, μετάδοση, μοτερ, πίσω άξονα κλπ

Το θέμα είναι αν αξίζει να μπλέξεις τόσο πολύ... ;-)

Το Lada είναι ένα αρκετά ικανό όχημα εκτός δρόμου αλλά αν είναι να προχωρήσεις σε εκτεταμένες βελτιώσεις (κάτι που σίγουρα απαιτείται για αυτό που θέλεις να κάνεις) ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσεις με μια άλλη βάση.

Στο τέλος το αυτο-φερόμενο θα αποτελούσε τροχοπέδη....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες