Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρέμουλο και ζυγοστάθμιση αξόνων.

Δημοσίευσηαπό sef » 12 Μαρ 2005, 11:07

Xωρις να ειμαι απολυτος γνωστης του θεματος, να πω οτι ζυγοσταθμιση των τροχων επανω στο αυτοκινητο κανει μαγαζι γνωστο μαγαζι στον Σταυρο της Αγιας Παρασκευη Αθηνα (εαν δεν βαριεται ο υπαλληλος να το κανει).
Εχω πενταπορτο Τerrano ii και τρεμει το τιμονι και εχω ασταθει συσμεριφορα στον μπροστινο συστημα
οταν βαζω 4χ4 αργο και γρηγορο και παντα οταν εχω πατημενω το γκαζι, μολις το αφηνω σταματαει και ας ειμαι στο φασμα των χιλιομετρων που μου εμφανιζει το προβλημα, και επισης δεν μου το κανει οταν ειναι σηκωμενο πανω σε ραμπα και ποιανω ακομα και την τελικη,στις εξης περιπτωσεις:

4x4 high απο τα 80 εως τα 120χλμ
4x4 low απο τα 60 και πανω.
Οποτε σαν πρωτη κινηση επελεξα να στειλω τον μπροστινο αξονα σε ενα μηχανουργειο, και δεν και απο εκει... τοτε στο γνωστο καταστημα για τα περαιτερω!
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 12 Μαρ 2005, 11:07

Xωρις να ειμαι απολυτος γνωστης του θεματος, να πω οτι ζυγοσταθμιση των τροχων επανω στο αυτοκινητο κανει μαγαζι γνωστο μαγαζι στον Σταυρο της Αγιας Παρασκευη Αθηνα (εαν δεν βαριεται ο υπαλληλος να το κανει).
Εχω πενταπορτο Τerrano ii και τρεμει το τιμονι και εχω ασταθει συσμεριφορα στον μπροστινο συστημα
οταν βαζω 4χ4 αργο και γρηγορο και παντα οταν εχω πατημενω το γκαζι, μολις το αφηνω σταματαει και ας ειμαι στο φασμα των χιλιομετρων που μου εμφανιζει το προβλημα, και επισης δεν μου το κανει οταν ειναι σηκωμενο πανω σε ραμπα και ποιανω ακομα και την τελικη,στις εξης περιπτωσεις:

4x4 high απο τα 80 εως τα 120χλμ
4x4 low απο τα 60 και πανω.
Οποτε σαν πρωτη κινηση επελεξα να στειλω τον μπροστινο αξονα σε ενα μηχανουργειο, και δεν και απο εκει... τοτε στο γνωστο καταστημα για τα περαιτερω!
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 15 Μαρ 2005, 12:57

NIBAKIOC έγραψε:

<<Σύντροφοι Νιβάδες,

Μετα απο πολύμηνη υπομονή βρήκα ευκαιρεία που ανέβηκα μιά βδομάδα Αθήνα απο Κρήτη και ανέβασα και το ΝΗΒΑ και το πήγα γιά τσεκάπ στο γνωστό << γιατρό>>. Βασικά για ζυγοστάθμιση αξόνων για να μην τρέμει στα 105 περιπου χλμ. Πράγματι, ο γιατρός απεφάνθη οτι δεν τρέμει πολύ αλλά υπάρχει πιθανότης βελτίωσης, χωρις να εγγγυάται τίποτα. Τη ζυγοστάθμιση των αξόνων μετάδοσης την κάνει ειδικό μηχανουργείο οπου ο γιατρός τους στέλνει. Ετσι λοιπον το αποφάσισα (κόστος 110 ευρά) και το αποτέλεσμα στην Αττική Οδο είναι οτι το τρέμουλο μειώθηκε σημαντικα χωρις να εξαφανιστει τελείως (τρέμει λίγο γυρω στα 105χλμ) Τώρα όμως σε συνδυασμό με την ηχομόνωση (βλέπε ενότητα <<Θόρυβος>>) που έβαλα, το μακρινό ταξείδι στην εθνική είναι πολύ πιό ευχάριστο.>>


ΣΥΝΕΧΕΙΑ: Για καλό και για κακό ζυγοστάθμισα και λάστιχα και τώρα το τρέμουλο του πατώματος έφυγε τελείως. Το μπροστινό συστημα τρέμει λίγο γυρω στα 100 (το τιμόνι τρέμει λίγο πάνω-κάτω αλλά όχι δεξιά αριστερά) αλλά καμμία σχέση με πριν. Πάει το δωρεάν βιμπρομασάζ.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Μαρ 2005, 19:43

μα γιατί σύντροφε? το μασάζ κάνει καλό, φτάνεις στον προορισμό σου φρέσκος κλπ. Τώρα αν συνοδευόταν και από μια καλλίγραμμη καλλονή ανατολικής προελεύσεως...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 15 Μαρ 2005, 23:56

Ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο στα δυτικά κάνει κάποιος στην στρογγυλή πλατεία στο Ίλιον (εκεί που είναι τα Μακ Ντόναλντς), κάνοντας το γύρο της πλατείας, αμέσως μετά το δρόμο που ανεβαίνει προς Πετρούπολη (που στη γωνία του είναι τα ΜακΝτόναλντς) ανεβαίνεις την ανηφορίτσα αφήνοντας την πλατεία, προχωρας λιγα μέτρα κι έφτασες. Λίγο ζοχάδας συνήθως αλλά καλός.
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό niva13 » 16 Μαρ 2005, 13:28

παιδια αντιμετοπιζω το ιδιο προβλημα μολις πηρα το niva ton οκτωβριο εμνα μου το κανει στα ενενηντα εκατο τον πρωτο καιρο δεν εκανε τιποτα μετα απο βολτα καλη στα καλαβρυτα αρχισε η ιστορια
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 16 Μαρ 2005, 15:35

Μπορεις να το πας στο γιατρό που τα πανε σχεδον ολοι οι εν Αθηναις φορουμίτες Νιβάδες (γιατρός=Λεωνίδας Κωνσταντόπουλος, 210 5722965)
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό niva13 » 21 Μαρ 2005, 19:49

συντροφοι σημερα πηγα στη ladaκαι ρωτησα γεια ευθιγραμιση στον αξονα και μου ειπαν οτι το κανουν .λενε οτι το στελνουν τον αξονα σε ενα τυπο προς μεγαρα (μηχανουργειο)και τον φερνει στα ισια του .τιμη 80 ε να το κανω?
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Μαρ 2005, 23:09

κατ' εμέ δεν αξίζει την ταλαιπωρία (και τη στέρηση)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 22 Μαρ 2005, 08:53

niva13 έγραψε:συντροφοι σημερα πηγα στη ladaκαι ρωτησα γεια ευθιγραμιση στον αξονα και μου ειπαν οτι το κανουν .λενε οτι το στελνουν τον αξονα σε ενα τυπο προς μεγαρα (μηχανουργειο)και τον φερνει στα ισια του .τιμη 80 ε να το κανω?

Αν σε ενοχλεί το τρέμουλο κάντο και θα ησυχάσεις :wink: :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 22 Μαρ 2005, 10:28

niva13 έγραψε:συντροφοι σημερα πηγα στη ladaκαι ρωτησα γεια ευθιγραμιση στον αξονα και μου ειπαν οτι το κανουν .λενε οτι το στελνουν τον αξονα σε ενα τυπο προς μεγαρα (μηχανουργειο)και τον φερνει στα ισια του .τιμη 80 ε να το κανω?


Ρώτα και στον Κωνσταντόπουλο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 22 Μαρ 2005, 10:41

Αν το χρησιμοποιεις καμποσο στην Εθνικη με ταχύτητες γύρω στα 100 τότε κατα τη γνώμη μου σίγουρα αξίζει και κάντο. Ο σύντροφος Firelord μαλλον το χρησιμοποιει μονο εκτος δρομου και εχει αλλα οχηματα για εθνικη... Πρόσεξε όμως. Τα 80 ευρα ειναι τιμη κατ' άξονα η και για τους δύο; Αν ειναι μονο για ενα αξονα, τότε πιό φτηνός ειναι ο γιατρός (Λεωνίδας Κωνσταντόπουλος, 210 5722965). Βέβαια δεν ξέρουμε αν το στέλνουν στο ίδιο μηχανουργείο (μάλλον όχι) και ποιό είναι πιό καλό οποτε αν το κανεις πες μας το αποτελεσμα εδω. Εγω το εκανα στο γιατρο και το τρεμουλο εφυγε κατα 80 τοις 100.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Μαρ 2005, 20:35

Φοίβο, εδώ και δυο χρόνια χρησιμοποιώ κατά κόρον τον αγριόνιβα (θέτωντας παντελώς σε απαξία το Γκόλφ!) και μην θέλοντας να το στερηθώ παρά μόνον αυθηωρόν δεν προχώρησα σε ευθυγράμμιση κλπ. Με αποτέλεσμα και μετά από περίπου 40000 χλμ να έχω συνηθίσει τα τρέμουλα, τα οποία όταν δεν νοιώσω, θα θεωρήσω ότι κάτι πάει δραματικά λάθος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό niva13 » 22 Μαρ 2005, 23:49

επιδη δεν γνωριζω καλα τα συνεργεια γεια 4χ4 εχω μια επιφυλαξη λογο εγγυησεις του αυτοκινητου το πρηγουμενο αμαξι ηταν punto gt και ασχολιομουνα με αλλου ειδος μετατροπες .λετε να εχω προβλημα με τηlada
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Μαρ 2005, 08:48

firelord έγραψε:Φοίβο, εδώ και δυο χρόνια χρησιμοποιώ κατά κόρον τον αγριόνιβα (θέτωντας παντελώς σε απαξία το Γκόλφ!) και μην θέλοντας να το στερηθώ παρά μόνον αυθηωρόν δεν προχώρησα σε ευθυγράμμιση κλπ. Με αποτέλεσμα και μετά από περίπου 40000 χλμ να έχω συνηθίσει τα τρέμουλα, τα οποία όταν δεν νοιώσω, θα θεωρήσω ότι κάτι πάει δραματικά λάθος

Ηρωϊκέ μου σύντροφε, εξαρτάται από το μέγεθος του τρέμουλου. Εμένα στην παρούσα φάση μου έχει σπάσει τα νεύρα γιατί είναι πολύ έντονο στα 100-120 χλμ (ταχύτητα ταξιδιού στην εθνική) :evil: :evil:
Εντάξει, δε λέω, άμα δεν ακους και κανένα θόρυβο στο Niva κάτι πάει λάθος :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες