Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CHECK ENGINE NIVA - AIS8HTHRES

CHECK ENGINE NIVA - AIS8HTHRES

Δημοσίευσηαπό gtsit » 16 Σεπ 2004, 15:42

Γνωρίζετε ότι όταν το check engine είναι αναμμένο η ισχύς του niva πέφτει κατά 20% για λόγους ασφαλείας (safe mode)? Με άλλα λόγια σε σημεία που μπορεί να χρειαστεί έξτρα δύναμη αυτή πάει περίπατο. Βέβαια δεν λέω. Δεν πρόκειται να μείνεις. Αλλά εκεί είναι μόνο η ουσία??
Ωστώσο υπάρχει η άποψη ότι αυτό συμβαίνει μόνο με ορισμένους αισθητήρες. οκ. Μπορεί κάποιος υπεύθυνα να μας πει ποιοί αισθητήρες είναι αυτοί έτσι ώστε σε συνδυασμό με τα errors να ξέρουμε πότε έχουμε ουσιαστικό πρόβλημα και πότε όχι???

GEORGE
LADA NIVA FOR EVER
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Αγορα αισθητηρων

Δημοσίευσηαπό gatsinik » 05 Μάιος 2005, 08:40

Γεια χαρα. θα ηθελα να με ενειμερωσετε που θα βρω αισθητηρες , αγορα στην Θεσ/νικη και αν μπορω να τους αλλαξω μονος μου.

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
gatsinik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 23:28
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό xristost » 05 Μάιος 2005, 15:44

Συτροφε gatsinik παρε τηλ. στα κεντρικα της lada hellas και ζητα τον κ. Φωτη. Αυτοσ θα σου πει, απο που και ποσο :wink: Τα τηλ. ειναι΄2103471404-210347112-3 :D
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 05 Μάιος 2005, 23:30

κολοκύθια νερόβαραστα σύντροφε..........πώς επιδρά το τσέκ και που για να πέσει η απόδοση; απλα αισθητήρες είναι. στην βλαβη θα το καταλαβεις.
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Μάιος 2005, 00:37

taxideytis έγραψε:κολοκύθια νερόβαραστα σύντροφε..........πώς επιδρά το τσέκ και που για να πέσει η απόδοση; απλα αισθητήρες είναι. στην βλαβη θα το καταλαβεις.


Χμμμ, σε πιάνω αδιάβαστο. Δηλαδή, δεν μπορεί ο εγκέφαλος ν΄ αλλάζει την χαρτογράφηση όταν ανάβει το check engine? Τεχνικά μιλώντας, μπορεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι συμβαίνει κι όλας και μάλιστα ανεξάρτητα για ποιόν λόγο άναψε. προσωπικά κυκλοφορώ με το check engine αναμμένο συνεχώς και δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα, εκτός από συγκεκριμένο αισθητήρα που άλλαξα διότι το αυτοκίνητο δεν "τράβαγε".
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 06 Μάιος 2005, 07:50

taxideytis έγραψε:κολοκύθια νερόβαραστα σύντροφε...........

Φάγαμε τον σκασμό το Πάσχα και τώρα το ρίξαμε στη δίαιτα έτσι :?: :?:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xristost » 06 Μάιος 2005, 17:19

:D :D :D :D :D :D :D :D Οχι για να δειται τι παιδια βγαζει η Ευβοια. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Re: CHECK ENGINE NIVA - AIS8HTHRES

Δημοσίευσηαπό niva13 » 06 Μάιος 2005, 20:30

gtsit έγραψε:Γνωρίζετε ότι όταν το check engine είναι αναμμένο η ισχύς του niva πέφτει κατά 20% για λόγους ασφαλείας (safe mode)? Με άλλα λόγια σε σημεία που μπορεί να χρειαστεί έξτρα δύναμη αυτή πάει περίπατο. Βέβαια δεν λέω. Δεν πρόκειται να μείνεις. Αλλά εκεί είναι μόνο η ουσία??
Ωστώσο υπάρχει η άποψη ότι αυτό συμβαίνει μόνο με ορισμένους αισθητήρες. οκ. Μπορεί κάποιος υπεύθυνα να μας πει ποιοί αισθητήρες είναι αυτοί έτσι ώστε σε συνδυασμό με τα errors να ξέρουμε πότε έχουμε ουσιαστικό πρόβλημα και πότε όχι???

GEORGE
LADA NIVA FOR EVER




ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟ CHEK ENGINE OTAN TO ΕΠΑΘΑ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΔΥΝΑΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΕΠΑΦΗ
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 06 Μάιος 2005, 21:50

προσωπικά κυκλοφορώ με το check engine αναμμένο συνεχώς και δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα, εκτός από συγκεκριμένο αισθητήρα που άλλαξα διότι το αυτοκίνητο δεν "τράβαγε".


εγω δεν αντεχα να βλέπω αναμμένα λαμπάκια.....τόβγαλα.....οταν κάτι πάει στραβά πάει.........
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό gtsit » 09 Μάιος 2005, 16:41

taxideytis έγραψε:κολοκύθια νερόβαραστα σύντροφε..........πώς επιδρά το τσέκ και που για να πέσει η απόδοση; απλα αισθητήρες είναι. στην βλαβη θα το καταλαβεις.


ΑΣΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ.

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΙΔΡΑ. ΠΡΩΤΟΝ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΡΑΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΤΣΕΚ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ SAFE MODE. ΔΗΛΑΔΗ. ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΙΓΜΑ (ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ) ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΠΟΡΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΦΤΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΦΤΗΣ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

ΤΡΙΤΟΝ. ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΕ (ΣΥΣΤΗΜΑ - ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ - ΕΛΕΓΧΟΥ) ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ DEFAULT ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ BOSCH ΑΥΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΑΜΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ NIVA Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.

ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΠΟΥΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ SAFE MODE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΙΣΘΗΤΕΣ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ CHECK ENGINE. ΑΛΛΑΞΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.
ΑΥΤΑ.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Μάιος 2005, 13:15

χαίρετε σύντροφοι και Χριστός Ανέστη! Εν προκειμένω, μια αλλαγή δυναμό και μια 900αρα μπαταριουλα έλυσαν όλα τα προβληματάκια του στρατηγού
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό KooZooP » 14 Ιούλ 2005, 09:43

ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ! ΧΘΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΕΝΩ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ PARKING ΣΤΟ PRAKTIKER ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΔΡΑΜΑ..) ΑΡΧΙΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΒΟΥΗΤΟ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΑΝΑΨΕ ΤΟ CHECK ENGINE ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΣΒΗΣΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ. Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΩΣ ΑΦΟΥ ΚΟΠΙΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ 100 ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ. THN ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE. ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE SE OTI ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Άβαταρ μέλους
KooZooP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 13:33

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 14 Ιούλ 2005, 11:04

gtsit έγραψε:ΟΤΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ SAFE MODE.


Μήπως με το διαγνωστικό μαραφέτι μπορεί να δεί κανείς, ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχει αναμμένο το λαμπάκι, άρα δεν υπάρχει βλάβη σε σημαντικούς αισθητήρες, άν έχει καταγραφεί βλάβη σε όχι τόσο σημαντικούς αισθητήρες (που για να βρίσκονται εκει κάποιος λόγος θα υπάρχει!) ώστε να αντικατασταθούν; (Είναι προφανές ότι είμαι ακόμα στην εγγύηση! :wink: :wink: )
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 14 Ιούλ 2005, 21:44

ΕΥΤΕΡΟΝ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΤΣΕΚ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ SAFE MODE. ΔΗΛΑΔΗ. ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΙΓΜΑ (ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ) ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΠΟΡΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΦΤΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΦΤΗΣ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

ΤΡΙΤΟΝ. ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΕ (ΣΥΣΤΗΜΑ - ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ - ΕΛΕΓΧΟΥ) ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ DEFAULT ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ BOSCH ΑΥΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΑΜΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ NIVA Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.

ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΠΟΥΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ SAFE MODE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΙΣΘΗΤΕΣ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ CHECK ENGINE. ΑΛΛΑΞΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.



χαιρετίσματα....μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα με τί έχεις να κάνεις...μαθαίνεις όμως .... :lol:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό gtsit » 11 Αύγ 2005, 11:25

taxideytis έγραψε:χαιρετίσματα....μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα με τί έχεις να κάνεις...μαθαίνεις όμως .... :lol:


Για πες μου, με τι έχω να κάνω δηλαδή???
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες