TasosOffRoad έγραψε:Είναι αλήθεια τα παραπάνω? δηλαδή με το New L200 μπορεις να κολήσεις σε μια απλή ανηφόρα, τότε ως προς τι τόσος ντόρος για το περίφημο σουπερ σελεκτ της Μιτσουμπισι και τι εχει προβλέψει η εταιρεία για αυτό? το αντισπιν που εχει βοηθαει καθολου σε περιπτωση απώλειας προσφυσης με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο η όχι? ας βοηθησει καποιος που εχει ηδη αυτοκινητο με κεντρικο διαφορικο.
Ο ντόρος γίνεται γιατί είναι το πλέον ολοκληρωμένο σύστημα 4κίνησης.
Σχεδόν κανένα άλλο δεν δίνει 4 επιλογές: α) Κίνηση πίσω, β) Τετρακίνηση με ελεύθερο διαφορικό, γ) Τετρακίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό, δ) Αργές σχέσεις (με μπλοκαρισμένο το κεντρικό). Νομίζω ότι μόνο τα μεγάλα Cherokee έχουν τις ίδιες επιλογές. Το μόνο που του λείπει είναι αργά με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, κάτι που λίγα έχουν (Land Rover, Niva, Forester, κάποια Land Cruiser αν δεν κάνω λάθος).
Τώρα για το τι έχει κάνει η Mitsubishi για να μην κολλάει όταν ένας τροχός δεν έχει πρόσφυση, έχει κάνει 2 πράγματα.
Το 1ο είναι ότι το κεντρικό διαφορικό στην επιλογή που είναι ελεύθερο δεν είναι εντελώς ελεύθερο. Υπάρχει VCU (viscous coupling unit) το οποίο εμποδίζει την πλήρη μεταφορά της ροπής στον τροχό που δεν έχει πρόσφυση και δίνει κάποια ροπή και στον άλλον άξονα, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις (όχι όλες) σε ξελασπώνει.
Το 2ο είναι ότι μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό και δεν έχεις τέτοιου είδους ανησυχίες. Μάλιστα μπορείς να το κάνεις και εν κίνηση οπότε αρκεί να σπρώξεις τον βοηθητικό λεβιέ μπροστά και αυτό ήταν, περνάς άνετα.
Το αντισπίν πρέπει να βοηθάει και αυτό αλλά δεν έχω εμπειρία και δεν μπορώ να σου πω.
Κάποιες εκδώσεις έχουν και δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω διαφορικού (έτσι δεν είναι?) οπότε τότε αρκεί να έχει πρόσφυση μόνο ο ένας πίσω τροχός για να προχωρήσεις.