Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Navara - New L200 - Hilux 3,0 ?

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Φεβ 2007, 10:40

priapos έγραψε: τα δέχονται και οι φιλολογοι τα greeklish.


Οι ’Αγγλοι φιλόλογοι....... λογικό είναι να δέχονται το Χαλκίδαικο (τώρα λέγεται Λατινικό) αλφάβητο, διότι νομίζουν ότι το έφευραν αυτοί.

Αν μιλάς όμως για Έλληνες (πουλημένοι στην νέα ταξί πραγμάτων), τότε αυτό λέγεται έγκλημα κατά του Ελληνισμού..
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 15 Φεβ 2007, 13:52

Το τσιπ αναβαθμισης εννοουσα απο τα 136 αλογα στα 170 το οποιο (απ'οτι μου ειπε ο Σαρακακης την περασμενη εβδομαδα) θα κυκλοφορει επισημα απο το τελος Φλεβαρη με επιπλεον κοστος 1038 ευρω.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό VangelisD » 13 Μαρ 2007, 17:00

Η αναβάθμιση έχει ήδη κυκλοφορίσει.
Αν το βάλω θα δώ διαφορά ?
απο κατανάλωση ? Δε θα τρώει περισσότερο ?

ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
VangelisD
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 20:45
Τοποθεσία: Βόλος

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Μαρ 2007, 23:04

λογικα θα δεις διαφορα σε επιταχυνση.σε καταναλωση θα καιει λιγο παραπανω το πολυ 1 λιτρο παραπανω.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 15 Μαρ 2007, 22:32

"...Αν το όχημα διαθέτει και κεντρικό διαφορικό, και αν αυτό είναι ανοικτό, αρκεί μόνον ένας από τους τέσσερις τροχούς να βρεθεί με μηδενικό ή ελάχιστο grip για να ακινητοποιηθεί. Αυτό συμβαίνει γιατί ο τροχός αυτός παίρνει όλη τη ροπή του άξονα που ανήκει (μέσω του ανοικτού διαφορικού του άξονα), και αυτός ο άξονας παίρνει όλη τη ροπή του μοτέρ (μέσω του ανοικτού κεντρικού διαφορικού), οπότε τελικά ο τροχός με το μηδενικό grip παίρνει όλη τη ροπή του μοτέρ..."


Είναι αλήθεια τα παραπάνω? δηλαδή με το New L200 μπορεις να κολήσεις σε μια απλή ανηφόρα, τότε ως προς τι τόσος ντόρος για το περίφημο σουπερ σελεκτ της Μιτσουμπισι και τι εχει προβλέψει η εταιρεία για αυτό? το αντισπιν που εχει βοηθαει καθολου σε περιπτωση απώλειας προσφυσης με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο η όχι? ας βοηθησει καποιος που εχει ηδη αυτοκινητο με κεντρικο διαφορικο.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Μαρ 2007, 00:06

TasosOffRoad έγραψε:Είναι αλήθεια τα παραπάνω? δηλαδή με το New L200 μπορεις να κολήσεις σε μια απλή ανηφόρα, τότε ως προς τι τόσος ντόρος για το περίφημο σουπερ σελεκτ της Μιτσουμπισι και τι εχει προβλέψει η εταιρεία για αυτό? το αντισπιν που εχει βοηθαει καθολου σε περιπτωση απώλειας προσφυσης με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο η όχι? ας βοηθησει καποιος που εχει ηδη αυτοκινητο με κεντρικο διαφορικο.

Ο ντόρος γίνεται γιατί είναι το πλέον ολοκληρωμένο σύστημα 4κίνησης.
Σχεδόν κανένα άλλο δεν δίνει 4 επιλογές: α) Κίνηση πίσω, β) Τετρακίνηση με ελεύθερο διαφορικό, γ) Τετρακίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό, δ) Αργές σχέσεις (με μπλοκαρισμένο το κεντρικό). Νομίζω ότι μόνο τα μεγάλα Cherokee έχουν τις ίδιες επιλογές. Το μόνο που του λείπει είναι αργά με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, κάτι που λίγα έχουν (Land Rover, Niva, Forester, κάποια Land Cruiser αν δεν κάνω λάθος).
Τώρα για το τι έχει κάνει η Mitsubishi για να μην κολλάει όταν ένας τροχός δεν έχει πρόσφυση, έχει κάνει 2 πράγματα.
Το 1ο είναι ότι το κεντρικό διαφορικό στην επιλογή που είναι ελεύθερο δεν είναι εντελώς ελεύθερο. Υπάρχει VCU (viscous coupling unit) το οποίο εμποδίζει την πλήρη μεταφορά της ροπής στον τροχό που δεν έχει πρόσφυση και δίνει κάποια ροπή και στον άλλον άξονα, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις (όχι όλες) σε ξελασπώνει.
Το 2ο είναι ότι μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό και δεν έχεις τέτοιου είδους ανησυχίες. Μάλιστα μπορείς να το κάνεις και εν κίνηση οπότε αρκεί να σπρώξεις τον βοηθητικό λεβιέ μπροστά και αυτό ήταν, περνάς άνετα.
Το αντισπίν πρέπει να βοηθάει και αυτό αλλά δεν έχω εμπειρία και δεν μπορώ να σου πω.
Κάποιες εκδώσεις έχουν και δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω διαφορικού (έτσι δεν είναι?) οπότε τότε αρκεί να έχει πρόσφυση μόνο ο ένας πίσω τροχός για να προχωρήσεις.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό bull » 16 Μαρ 2007, 10:00

Δειτε αυτό -όσοι δεν το έχετε διαβάσει... Νομίζω ότι είναι πολύ καλό και κατανοητό.
http://www.nomad.gr/differentials1.html
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες