Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 16 Σεπ 2007, 16:54

ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΡΙΝΙΝ(IO) 1.8GDI TURBO ΜΕ 160 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 22,4 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ, ΑΠΟ ΤΟ 2000 !!!
ΘΑ ΨΑΞΩ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΦΕΡΩ ΜΟΤΕΡ,ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ STARLET MOY, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ !!![/quote]



JRMOBILE μοτερ δεν ξερω αν θελει κανενας αλλα αν μπορεις να καβατζωσεις κανενα σετακι απο τα παραπανω για ψιλωμα θα ηταν το καλυτερο δωρο για καθ κατοχο πινιν. :wink:
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 16 Σεπ 2007, 20:21

panayiotis έγραψε:Καλα που εισαστε ολοι εσεις οταν ειχα το pinin και εψαχνα να δω τι θα κανω μπροστα με τα πιατελα?
Αμα το ειχατε τοτε,και πεταγατε αυτες τις λυσεις μπορει και να μην το εδινα.Ισως να φταιω και εγω που δεν ψαχτηκα.
Jrmobile 22.4 κιλα ροπη δεν ειναι λιγα για τουρμπο?


ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ,ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ,(ΚΑΙΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΡΟΠΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Σεπ 2007, 23:49

ST-pinin έγραψε:Ειναι κανενας διατεθημενος να παει μεχρι την Ιαπωνια να του κανουμε τα εισητηρια και να μας φερει αυτα που χρειαζομαστε? Εσεις εκει στην Πατρα που να ξερει κανεναν καπετανιο? εστω και μουτσο! και να πηγαινει κατα εκει μερια?

Φεύγει ένα παπόρο την Τετάρτη. Προλαβαίνεις να μπαρκάρεις :lol:
Βασικά θα πρέπει να γίνεται και internetικα η παραγγελία.
Ή σε συνεννόηση με κάποιο κατάστημα που φέρνει πράγματα απ' την Ιαπωνία.
Κοίταξα την ισοτιμία γιεν-ευρώ. Κάπου στα 1000 και κάτι βγαίνει.
Δεν είναι και άσχημα, αλλά δεν ξέρω τι παίζει με έξοδα αποστολής.
Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν είμαι σίγουρος αν κάνουν για αριστεροτίμονα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 18 Σεπ 2007, 23:26

Οι Ιάπωνες βάζουν και ProComp πίσω.
Εδώ προτείνει Dobinson ελατήρια και ProComp 9000 αμορτισέρ πίσω.
Μόνο που δε μας λέει τί αμορτισέρ να βάλεις μπροστά.....
http://www.offroadfans.com/shop_detail. ... catid=157#
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 19 Σεπ 2007, 17:38

pininokio έγραψε:μα που πηγαν ολοι???
]


έλα μου ντε ... εγώ πάντως μπαίνω κάπου-κάπου στο χώρο, διαβάζω δεν καταλαβαίνω τίποτα... οπότε μένω αμέτοχος ... :D

Άλλωστε για αυτό πήρα Mitsubishi ... για να μην έχω κάτι να γράψω ... Επιασα τα 10.000χιλιόμετρα εντελώς απροβλημάτιστα από τα οποία τα 9999 σε άσφαλτο... Είμαι παιδί της πίσσας ... :lol:

Τέρας αξιοπιστίας το Pinin ... Αρχίζω και ανησυχώ...Παρα είναι καλό :? :twisted: :lol:

α!άιντε και καλό χειμώνα!.!..! :riding:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Σεπ 2007, 23:31

Βρε καλώς τον...χάθηκες.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Storm » 20 Σεπ 2007, 09:24

NIKOLAS_L200 έγραψε:Βρε καλώς τον...χάθηκες.


χε!χε! χάθηκα ε; Σφαίρα το pinin. Απιαστο. Τα'χω "παίξει" με τις επιδόσεις του. Ώρες-ώρες νομίζω ότι έχω πάρει GT.

Εδώ είμαι... διαβάζω ... ενημερώνομαι ... και κρατώ σημείωσεις ... :wink: :!:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Σεπ 2007, 20:38

Storm έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Βρε καλώς τον...χάθηκες.


χε!χε! χάθηκα ε; Σφαίρα το pinin. Απιαστο. Τα'χω "παίξει" με τις επιδόσεις του. Ώρες-ώρες νομίζω ότι έχω πάρει GT.

Εδώ είμαι... διαβάζω ... ενημερώνομαι ... και κρατώ σημείωσεις ... :wink: :!:

Ναί, !!! Ναί!!! ειδικά στις κατηφόρες και με ούριο άνεμο πετάει!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ηρέμησε βρέ!!!! Σκέψου να είχες και το GDI!!!! :D :D :D
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Storm » 21 Σεπ 2007, 12:11

tasos953 έγραψε:Ναί, !!! Ναί!!! ειδικά στις κατηφόρες και με ούριο άνεμο πετάει!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ηρέμησε βρέ!!!! Σκέψου να είχες και το GDI!!!! :D :D :D


Φίλε Τάσο δεν ξέρω τι λές εσύ εγώ μετά από τα αυτοκίνητα που είχα το Pinin μου φαίνεται πολύ γρήγορο. Άλλωστε το λέω από πέρυσι που το πήρα. Φυσικά δεν μιλώ για τελικές αλλά για επιταχύνσεις και ροπή.

Λογικό είναι να μου φαίνεται γρήγορο όταν τα προηγούμενα αυτοκίνητα ήταν ιδιαίτερα βαριά με 1600άρηδες κινητήρες...

Το GDI δεν το θέλω γιατί συχνά-πυκνά μπαίνει σε συνεργεία ... :twisted:

Άσχετο αλλά αυτό το emoticon μου αρέσει πολύ ... Πάμε! :riding:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 21 Σεπ 2007, 20:18

Ποιά συνεργεία;;;;; Μετά από 5 χρόνια και 115000 χλμ με τον GDI, οι επισκέψεις μου στο συνεργείο ήταν μόνο για αλλαγές λαδιών και αλλαγή φίλτρου βενζίνης από βρωμιές στο τεπόζιτο. Και να σκεφτείς πως όταν είχα μόνο 20000 χλμ το κολύμπησα στον Βενέτικο μέχρι το ραδιόφωνο....
Πάντως έχεις κάποιο δίκιο, το αυτοκίνητο ακόμα και με τον 1,8 κινητήρα, κινείται αξιοπρεπέστατα, περισσότερο λόγω της 4κίνησης παρά της δύναμης του κινητήρα του.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 23 Σεπ 2007, 22:47

Σημερα η μερα ηταν γεματη,σε συνεργασία με την λεσχη 4χ4 Περιστεριου επισκεφτήκαμε τα βουνα της κεντρικης Εύβοιας και περάσαμε πολύ καλα,μαζι με έμπειρα ατομα και ψαγμένα πανω στις εκδρομές και στο 4χ4 γενικώς.Η πορεια εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο μερος της σε χωματόδρομο και σε αρκετές περιπτώσεις το πινιν έπρεπε να δειξει περίσσιο θάρρος για να περάσει από εκει που οι αλλοι περνούσαν σχετικά με άνεση με τα φτιαγμένα τουτου τους.Δεν μπορω να κρύψω ότι σπάστηκα αρκετές φορές ακούγοντας τις πετρες να χτυπάνε την κοιλίτσα του πινιν,ηταν το πιο χαμηλό από όλα,αλλα ακολούθησε με πείσμα την φάλαγγα σε κάθε δοκιμασία και εισέπραττε το εύγε της παρέας.Θελει ψήλωμα το έχουμε πει χιλιάδες φορες,του λείπουν οι 3-4 ποντοι που κανουν την διαφορα.Πανω στην συζήτηση εμαθα για καποιον στην Αθηνα που σου κατασκευάζει ότι ελατήριο θελεις,θα παω μια βολτα μιας και βρίσκομαι κατω για να δω τι θα μου πει.Παρτε και μια φωτο από το κομβόι για να πορωθείτε….
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Σεπ 2007, 23:54

Ρε συ..τι απαισιοδοξια είναι αυτη? Εγω μπαίνω πάντα πρώτος και έχω δώσει μέχρι τώρα 100 ευρω. Και πρίν προλάβεις να πεις οτι αυτο που έκανα είναι πατέντα και δεν σου αρέσουν οι πατέντες θα σου πω οτι αυτο που έκανα είναι επιλογή μου.

Μπροστά,μιλώντας για ψαλίδια, πόσο έξυπνο νομίζεις οτι είναι να αλλάξεις και ελατήρια και αμορτισέρ? Απο τα πρώτα θα πάρεις 4 με 5 πόντους = επιβάρυνση στους μπιλιοφόρους και τα δεύτερα σου αυξάνουν την διαδρομή 2~3 πόντους=επιπλέον επιβάρυνση. Με αυτο που έκανα εγώ κατ'αρχην πηρα ύψος αλλα συγχρόνως κράτησα τα ελατήρια μου γιατί το αμάξι είναι σφιχτό και δε θέλω παραπάνω απο την άλλη η διαδρομή είναι ίδια και δεν ζορίζετε επιπλέον το διαφορικό.Αν θέλεις αλλα αμορτισερ για καλύτερη συμπεριφορά πάρε, υπάρχουν πολλά.

Πίσω δέν άλλαξα ελατήρια γιατι και πάλι δεν ήθελα να το σκληρήνω.Αν θές μπορείς εύκολα να βρεις.Πίσω αμορτισέρ χρειάζονται και είναι θέμα χρόνου να αγοράσω.
Το να αυξήσεις τις διαδρομές μπροστά είναι η φτηνη λύση, η σωστή είναι να κρατήσεις μικρές διαδρομές και να βάλεις πίσω μπλοκέ για να αναπληρώσεις το κενο.
Για αρχή βάλε αποστάτες στους τροχούς και 205/80 16.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 24 Σεπ 2007, 20:19

Μπροστά,μιλώντας για ψαλίδια, πόσο έξυπνο νομίζεις οτι είναι να αλλάξεις και ελατήρια και αμορτισέρ? Απο τα πρώτα θα πάρεις 4 με 5 πόντους = επιβάρυνση στους μπιλιοφόρους και τα δεύτερα σου αυξάνουν την διαδρομή 2~3 πόντους=επιπλέον επιβαρυνση

θεωητικα μεχρι 3-4 ποντους ψηλωμα με αμορτισερ κ ελατηρια η επιβαρυνση ειναι απειροελαχιστη..με τις προσθηκες ως γνωστον επιβαρυνουμε τα ρουλεμαν .με αμορτισερ παντως κ ενα ζευγαρι λαστιχακια που θα σου δωσουν 2 ποντακια μπαμ μπαμ εχεισ 5-6 ποντους ψηλωμα χωρις να επιβαρυνεις το αμαξι σου.βεβαια οπως εχουμε ξαναπει αυτη ειναι η κ..λα μας κ αμα δωσουμε κ κανα φραγκο παραπανω χαλάλι.οσον αφορα τις πατεντες εχω ξαναπει οτι καλες ειναι οποως ειπες οταν ειναι επιλογη μας κ ξερουμε τι ακριβως εχει γινει στο αμαχι κ γιατι οπως επισης κ ποιες ειναι οι επιπτωσεις
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Σεπ 2007, 20:51

NIKOLAS_L200 έγραψε:Μπροστά,μιλώντας για ψαλίδια, πόσο έξυπνο νομίζεις οτι είναι να αλλάξεις και ελατήρια και αμορτισέρ? Απο τα πρώτα θα πάρεις 4 με 5 πόντους = επιβάρυνση στους μπιλιοφόρους και τα δεύτερα σου αυξάνουν την διαδρομή 2~3 πόντους=επιπλέον επιβάρυνση. Με αυτο που έκανα εγώ κατ'αρχην πηρα ύψος αλλα συγχρόνως κράτησα τα ελατήρια μου γιατί το αμάξι είναι σφιχτό και δε θέλω παραπάνω απο την άλλη η διαδρομή είναι ίδια και δεν ζορίζετε επιπλέον το διαφορικό.

Για τις μετατροπές που συζητάμε (μέχρι 4-5cm) δεν υπάρχει πρόβλημα με διαφορικό και μπιλιοφόρους. Τί το πέρασες? Suzuki? :twisted: :evil:
Τουλάχιστον δεν έχω ακούσει ποτέ για τέτοιο πρόβλημα, ούτε εδώ ούτε στην Ιταλία που τα παρακολουθώ.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 24 Σεπ 2007, 21:16

Pajerinho έγραψε:Για τις μετατροπές που συζητάμε (μέχρι 4-5cm) δεν υπάρχει πρόβλημα με διαφορικό και μπιλιοφόρους. Τί το πέρασες? Suzuki? :twisted: :evil:
Τουλάχιστον δεν έχω ακούσει ποτέ για τέτοιο πρόβλημα, ούτε εδώ ούτε στην Ιταλία που τα παρακολουθώ.

Δεν θα σου κανω τη χαρη να σε ταπωσω για τα suzuki.... :roll:
απλα θα σου ευχηθω να βρειτεκαποια λυση(κατω των 1000 ευρω) που ψαχνετε γιατι στερεψε ο κουβας.
οσο για την λυση του nikolasl200 εμενα προσωπικα μου αρεσε που την ειδα απο κοντα και στο δρομο και στα χωσιδια.μπραβο του γιατι δνε ειναι πολυ της θεωριας οπως πολλοι εδω μεσα.....
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες