Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 04 Οκτ 2007, 12:15

Pajerinho έγραψε:Εφ' όσον το μέτρησες και το μέτρησες σωστά, προφανώς έτσι είναι τα πράγματα.
Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μου κάθονται καλά.
Κατ' αρχήν δεν μπορεί να είναι τυπογραφικό λάθος του site του tetrakinisimag. Όπως έγραψα παραπάνω, έχει γραφεί σε άλλες δύο μεριές η μέτρηση των 29 εκατοστών και συγκεκριμένα στο περιοδικό και σε forum (απ' τους ανθρώπους του tetrakinsimag πάντα). Άρα μιλάμε πλέον για λάθος μέτρηση και όχι για τυπογραφικό λάθος.
Όσον αφορά τη μέτρηση του GV που αναφέρεις, αφορά το νέο GV με τα ψαλίδια πίσω (το ξέρω γιατί έχω το σχετικό τεύχος). Κοίτα πόσο κρεμάει ο τροχός του GV και πόσο του Pinin και θα δεις ότι αποκλείεται να έχουν την ίδια διαδρομή.
Επίσης αποκλείεται το Terios (παλαιό και νέο), με 23cm σύμφωνα με τη λίστα, να έχει μεγαλύτερη διαδρομή απ' το Pinin. Το Sorento εμφανίζεται να έχει 31cm και σίγουρα δεν έχει μεγάλη διαφορά στη διαδρομή σε σχέση με το Pinin. To cherokee εμφανίζεται να έχει 30cm και η διαδρομή του είναι παρόμοια με του Pinin. Φυσικά κανένα από αυτά τ' αμάξια δεν τα έχω μετρήσει, αλλά όλα τα έχω δει στο βουνό και έχουμε περάσει απ' τα ίδια σημεία. Λίγο παρατηρητικός να είσαι βλέπεις ποιο έχει καλές διαδρομές και ποιο όχι.
Θα μου πεις τι σου λέω τώρα, αφού έσυ το μέτρησες και είναι 19-20cm. Αν είναι έτσι, τότε όλη η λίστα του tetrakinisimag θα πρέπει να είναι λάθος.
Α, όσο γι' αυτό με το μήκος του ελατηρίου που λες δε μου φαίνεται απίθανο. 30,5cm ελατήριο μπορεί κάλλιστα να μειώνει το μήκος του στο μισό όταν είναι σε συμπίεση και να το αυξάνει κατά 50% όταν είναι σε πλήρη έκταση. Αυτό μας κάνει 30cm διαδρομή ελατηρίου.



ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ PININ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ,ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ,ΕΝΩ ΚΑΙ ΓΚΑΒΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΔΟΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ !!!
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ,ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 04 Οκτ 2007, 14:12

Pajerinho για να μπορεσει το ελατηριο λογω της ισχυρής επιδρασης του βαρους του του αμαξιου και του τροπου που ακουμπανε στο εδαφος οι τροχοι να υπερβει το φυσιολογικο του μηκος θα πρεπει να είναι δεμενο εκει που παταει (στις ακρες του)για να μην μπορει να ξεκουμπωσει,τα δικα μας δεν είναι,αν κρεμασει ο αξονας τα βγαζεις με το χερι.
Και όπως λεει και φιλος ο JRMOBILE οσα γραφουν στα περιοδικα δεν είναι και απολυτα σωστα.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 04 Οκτ 2007, 14:42

φιλαρα st pinin το ξερεις καλα οτι η μονη λυση σε τετοιες καταστασεις ειναι η ατομικη δοκιμη.το ξερεις καλα.αλλωστε εσυ μου το εχεις πει"δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο στους αλλους."και εχεις και δικιο.παρε εσυ ενα τηλ. τον Βασιλη και ασε τις διαδρομες να"ειναι οσο ειναι".μου φαινεται και εδω θα γινεις προτωπορος.
υγ.βρηκα YOSHIMURA ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ!!!MONO 200 euro.!!λες?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 04 Οκτ 2007, 14:55

Παρτην και αν δεν την βαλεις πουλατην στον τυπο που πηγαμε 350€!!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Οκτ 2007, 16:42

ST-pinin έγραψε:Pajerinho για να μπορεσει το ελατηριο λογω της ισχυρής επιδρασης του βαρους του του αμαξιου και του τροπου που ακουμπανε στο εδαφος οι τροχοι να υπερβει το φυσιολογικο του μηκος θα πρεπει να είναι δεμενο εκει που παταει (στις ακρες του)για να μην μπορει να ξεκουμπωσει,τα δικα μας δεν είναι,αν κρεμασει ο αξονας τα βγαζεις με το χερι.
Και όπως λεει και φιλος ο JRMOBILE οσα γραφουν στα περιοδικα δεν είναι και απολυτα σωστα.

Παρανόησης δική μου. Νόμιζα ότι το ελατήριο είναι 30,5cm όταν είναι τοποθετημένο στο αμάξι και όχι ελεύθερο σε ηρεμία.
Πάντως όταν κρεμάει η ανάρτηση είναι ουσιαστικά σ' αυτό το μήκος, αφού μπορείς και το βγάζεις με το χέρι. Όταν είναι σε πλήρη συμπίεση θα πρέπει να έχει ένα μήκος κάπου στα 7-8cm (με τις σπείρες σε επαφή μεταξύ τους). Άρα το ελατήριο έχει μία διαδρομή της τάξεως των 22cm και καθότι δεν είναι τοποθετημένο στις θέσεις των τροχών, αλλά καμιά 20ρια εκατοστά πιο μέσα, μπορεί άνετα να δώσει ελευθερία μετακίνησης των τροχών της τάξεως των 30 εκατοστών.
Δε βλέπω δηλαδή να τίθεται κάποιος περιορισμός απ' το ελατήριο.

PS. Μπορεί από μια άποψη να ψάχνουμε ψήλους στ' άχυρα, αλλά απ' την άλλη νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον η κουβέντα μπας και κατανοήσουμε (όλοι μας) λίγο καλύτερα το πως λειτουργεί η ανάρτηση.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 04 Οκτ 2007, 20:10

ST-pinin έγραψε:Pajerinho για να μπορεσει το ελατηριο λογω της ισχυρής επιδρασης του βαρους του του αμαξιου και του τροπου που ακουμπανε στο εδαφος οι τροχοι να υπερβει το φυσιολογικο του μηκος θα πρεπει να είναι δεμενο εκει που παταει (στις ακρες του)για να μην μπορει να ξεκουμπωσει,τα δικα μας δεν είναι,αν κρεμασει ο αξονας τα βγαζεις με το χερι.
Και όπως λεει και φιλος ο JRMOBILE οσα γραφουν στα περιοδικα δεν είναι και απολυτα σωστα.


τα δικα μασ αν κρεμασει οαξονας δεν βγαινουν με το χερι παρα μονο αν λυτηει η ζανφορ.τα δικα μου τωρα που ειναι πιο μακρια απο τα μαμα δεν βγαινουν ουτε με λυμενη ζανφορ¨)
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 04 Οκτ 2007, 20:42

Σωστος ο pininokio,αυτο εννοουσα και εγω,απλα δεν το εγραψα γιατι το εχουμε αναφερει πιο παλια ,πρεπει να λυθουν αμορτισερ και ζαμφορ και επειτα βγαινουν με το χερι,ενω σε εσενα δεν βγαινουν.

Pajerinho ειναι οντως ψηλοι στα αχυρα αλλα και οι μετρησεις εγιναν με τα ιδια μου τα χερια και τα ματια.Αν σου δοθει η ευκαιρια δοκιμασε το και εσυ για να εχουμε περισσοτερα δεδομενα και να βγει καλυτερο και οριστικο συμπερασμα.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Οκτ 2007, 23:10

ST-pinin έχεις μαμά ανάρτηση?
Θα μετρήσω και το δικό μου με την 1η ευκαιρία και θα το αναφέρω εδώ.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pipinin » 05 Οκτ 2007, 08:30

Ρε παιδια μηπως εννοουν 29 εκατοστα απο πληρη συμπτιξη εως πληρη αναπτυξη του αμορτησερ
γιατι κι εγω εχω μετρηση τη διαδρομη και δεν κρεμαει 29 εκατοστα.
Το 3d τουλαχιστον....
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 05 Οκτ 2007, 16:07

Pajerinho η αναρτηση μου είναι μαμα,πιο μαμα δεν γίνεται ,γιαυτο ψαχνω και να την αλλαξω.

Pipinin μην το σκέφτεσαι δεν εννοούν το αμορτισέρ αλλα το κεντρο της ζαντας από πλήρη σύμπτυξη σε πλήρη έκταση. Εγω το μέτρησα και το βρήκα 20εκ . Ας δοκιμάσει και κανένας άλλος να δουμε τι θα βγάλει , ετσι από περιέργεια.
Τελευταία επεξεργασία από ST-pinin και 05 Οκτ 2007, 16:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 05 Οκτ 2007, 16:07

Ααα δείτε και το πινιν μου που από εχτές το βραδυ φοραει και το καινούργιο του πατούμενο. :wink:
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Οκτ 2007, 19:42

Τι νουμεράκι? XL??
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 05 Οκτ 2007, 20:53

NIKOLAS_L200 έγραψε:Τι νουμεράκι? XL??


215/70/16 και του παει γαντι! 8)
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Οκτ 2007, 23:41

Αφου σου είπα 205/80 16...γιατι..?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 06 Οκτ 2007, 11:12

Tο κρέμασα και γω το Pinin σήμερα. Με την μια πίσω ρόδα στον αέρα,μέτρησα: Απο το φτερό μέχρι το κέντρο της ζάντας 63 εκατοστά στην ρόδα που ήταν κρεμασμένη και 37 εκατοστά σε εκείνη που ήταν σε συμπίεση = 26 εκατοστά διαδρομή. Αλλα...επειδη έβγαλα τα τερματικά των ελατηρίων(πρέπει να τα ξαναβάλω) το ελατήριο συμπιέζεται περισσότερο απο το κανονικό. Απο την άλλη ενω έχω βάλει προσθήκες 5,5 εκατοστά χωρίς να αλλάξω(ακόμα) αμορτισέρ η ρόδα κρεμάει 5,5 εκατοστά λιγότερο απο όσο μπορεί.
Δηλαδής, εν κατακλείδη κλπ,κλπ....(63+5,5)-(37+2,5)= 29 εκατοστά διαδρομής.
Φίλε ST-Pinin αν θες ξανα μέτρα αλλα πρόσεχε που! Την τελευταία φορά που ζήτησα απο κάποιον,τον Pajerinho αν θυμάμαι καλα, να μετρήση κάποιες αποστάσεις για να συγκρίνω με το δικό μου όταν έβαλα αποστάτες με έστειλε στην κόλαση με τα νούμερα που μου είπε γιατι απλά όταν μετρούσε το αμάξι δεν ήταν σε ευθεία.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες